Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Onko of kuvattu fugessa vai Tampereella? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hauska delulu päivä. On ollut mukavaa piristystä läheisen terveyshaasteiden keskellä. Huomasin että yhtä mun viestiä eiliseltä on jaettu Käärijä ja Böörijä kanavalla. Tuli jotenkin todella paska fiilis. Miksi ihmiset seilaavat kahdella paatilla vain päästäkseen nauramaan jollekin toiselle? Se mun viesti on puhdasta delulua eikä mikään olen tosissani.
Ei kannata välittää. 💚 Hehän tässä hölmöjä ovat, jos ottavat tän palstan delulu viestit ihan tosissaan.
Pystyiskin siihen, mutta ei vaan voi. Väkisinkin itku puskee läpi. Mun viestit miinustettiin. Luulin että Käärijä fanit olisi samaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hauska delulu päivä. On ollut mukavaa piristystä läheisen terveyshaasteiden keskellä. Huomasin että yhtä mun viestiä eiliseltä on jaettu Käärijä ja Böörijä kanavalla. Tuli jotenkin todella paska fiilis. Miksi ihmiset seilaavat kahdella paatilla vain päästäkseen nauramaan jollekin toiselle? Se mun viesti on puhdasta delulua eikä mikään olen tosissani.
Ei kannata välittää. 💚 Hehän tässä hölmöjä ovat, jos ottavat tän palstan delulu viestit ihan tosissaan.
Pystyiskin siihen, mutta ei vaan voi. Väkisinkin itku puskee läpi. Mun viestit miinustettiin. Luulin että Käärijä fanit olisi samaa porukkaa.
Siis mitä sä kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvattu pingis?
Espanjassa kuvattu. K lyö pingispalloa ja se päätyy.. saatte arvata mihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvattu pingis?
Espanjassa kuvattu. K lyö pingispalloa ja se päätyy.. saatte arvata mihin :D
Avokadon nuppiin?
Erityisen humoristinen ja epäeroottinen sisältö ennakoi seuraavaksi tulevan jotain ennennäkemättömän rietasta ja poskia punastuttavaa.
T. OF-delulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla jodelin Käärijä-kanavalla on ollut kyllä tosi toksinen meininki jo jonkun aikaa, ei siellä kellään oikein ole mitään hyvää sanottavaa, lähinnä vaan haukutaan muita faneja. JA noilla jodlaajilla on jostain syystä tosi isoja haasteita ymmärtää tän palstan huumoria, mutta silti käyvät kaiken täällä ahmimassa ja tahallaan ymmärtämässä väärin. 🤷 Ymmärrän harmituksesi. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚
Itsellekin tekee pahaa lukea niitä ihan vääristyneitä juttuja meistä, joten suosiolla poistin jodelin hetki sitten.
Jodelissa on nyt viime aikoina nähnyt tosi paljon ilkeileviä viestejä tähän ketjuun liittyen ja yleisesti "mammapalstalaisille" naureskellen. Huvittavintahan on se, että samat ihmiset täältä käy kuitenkin myös muilla alustoilla keskustelemassa, niin Jodelissa, tumblrissa, twitterissä kuin Discordissakin, ja jotain kummallista ylemmyydentuntoa kokevat ne, jotka eivät sitä tajua eivätkä liioin edes halua ymmärtää tän paikan huumoria tai yhteisöllisyyttä. Ilkeitä ja typeriä ihmisiä on kaikkialla, ei siitä kannata välittää. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppä on nähty tänään Simpeleen S-marketissa Etelä-Karjalassa. Ja tämä on Varma Tieto koska kaverini kummin kaiman exän nyxän siskon työkaveri näki ja kertoi. Nii.
Ei se kyl oo kun se on mun kanssani. Pötkötellään täs mun sohvalla just. Se just riisui sukat-missä lukee riisutaan ennen sexiä-jalastaan ... Mua alko vähän jännittää
Ja siis nuo sukat. Että nekin sen piti vetää jalkaansa, kun matkasivat Helsingistä Turkuun NTn aikana. Ja Bojanilla oli Kärtsältä lainattu pikkasen liian suuri musta t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa on nyt viime aikoina nähnyt tosi paljon ilkeileviä viestejä tähän ketjuun liittyen ja yleisesti "mammapalstalaisille" naureskellen. Huvittavintahan on se, että samat ihmiset täältä käy kuitenkin myös muilla alustoilla keskustelemassa, niin Jodelissa, tumblrissa, twitterissä kuin Discordissakin, ja jotain kummallista ylemmyydentuntoa kokevat ne, jotka eivät sitä tajua eivätkä liioin edes halua ymmärtää tän paikan huumoria tai yhteisöllisyyttä. Ilkeitä ja typeriä ihmisiä on kaikkialla, ei siitä kannata välittää. 💚
No onhan tää nyt vähän tyhmää.
Ehkä, mutta pahaa mieltä sillä on näköjään saatu aikaan.
Oon teidän satunnainen seuraaja kun täältä löytää usein tärkeimmät/uusimmat tiedot kaikista nopeiten. Puolustan teitä aina jodelissa😄 veikkaan et suuri osa jodel/twitter/tumbr fandomista on nuoria joita ärsyttää että on myös vanhempia ihmisiä joita kiinnostaa bojere ja shippaus. En osaa sanoa mistä tää ärsytys kumpuaa, mutta joku siin on että halutaan ns. omia shippaushommat nuoremmille kuuluvaksi ja vanhemmilla pitäs jo olla jtn muita mielenkiinnonkohteita kuten vaikka villasukkien kutominen😂 Ja "mammapalstalaisista" tulee mieleen et täällä on just äiti-ihmisiä/vanhempia. Vaikka täällä on oikeestaan kaiken ikästä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
- Perjantaina tuli kryptisia postauksia. Autokorjaamo selkeesti vinkki, että etsikää olen Serbiassa.
- Samana iltana joskus 23 jälkeen tuli kuvapostaus Serbiasta ja ettei enää ole kesä.
- Lauantaina tuli häistä materiaalia ja lonely postauksia.
- Sunnuntaina hiljaisuutta, paitsi viimeisen Belgrad-Slovenia koneen laskeuduttua Iltalehti muokkaus.
- Maanantaina ei mitään, mutta Härtsä etsii Kärtsää.En pety, mutta outoa olisi jos yhtäkkiä olisi tullut vain Suomeen ja Kärtsä löytyy jotain sohvaltaan tai pustasta vakoilemasta. Veikkaan että kaikki kuvittelee jotain ihan muuta :D
Tämä oli viesti jolle nauretaan Jodelissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt siellä välillä kans ja oikeasti joskus suorastaan naurattaa, kun tuntuu, että siellä on jotkut kukkahattutätien kokoontumisajot käynnissä. Voi sitä paheksunnan määrää, kun joidenkin nutturat kiristää siellä. Siis oikeasti, miten voi olla niin rajoittuneita, etteivät erota huumorilla heitettyjä juttuja. Ja sitäpaitsi niiden aiheet pyörii täsmälleen samojen asioiden ympärillä kuin täälläkin, vain huomattavasti kuivemmalla otteella. Ei niistä tosiaan kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Perjantaina tuli kryptisia postauksia. Autokorjaamo selkeesti vinkki, että etsikää olen Serbiassa.
- Samana iltana joskus 23 jälkeen tuli kuvapostaus Serbiasta ja ettei enää ole kesä.
- Sunnuntaina hiljaisuutta, paitsi viimeisen Belgrad-Slovenia koneen laskeuduttua Iltalehti muokkaus.
- Maanantaina ei mitään, mutta Härtsä etsii Kärtsää.En pety, mutta outoa olisi jos yhtäkkiä olisi tullut vain Suomeen ja Kärtsä löytyy jotain sohvaltaan tai pustasta vakoilemasta. Veikkaan että kaikki kuvittelee jotain ihan muuta :D
No jo on heilläkin sit erikoinen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on teidän omassa päässä, että matka pitäisi olla juuri nyt. On varmaan sovittu, kun kerran molemmat puhuneet?
Ihan varmasti on tosiaan Slovenian reissu sovittu, kun ovat itse niin sanoneet. Alunperinhän ajateltiin, etteivät varmaan syyskuussa ehdi nähdä, koska JO:lla on edelleen albuminteko kesken ja sen kanssa alkaa olla tosi kiire. Ja kuten nähty, nyt on ollut myös kuvauksia, Krisin isän konsertin treenejä, todennäköisesti Bluzan videon kuvaukset jne. Eli vaikka K on lomalla, niin B ei oo. Se B:n soon on oikeastaan ainoa asia, jonka takia itse ajattelin, että tapaaminen saattaisi olla nyt. Mutta ihan varmasti ovat sopineet tapaamisen sellaiselle ajankohdalle, joka heille itse parhaiten sopii, ja jolloin ehtivät oikeasti viettää aikaa yhdessä.
Eivät ole sanoneet sopineensa. Heillä on suunnitelmia kylmemmille kuukausille, ihan hyvin voi olla vaikka Bojan tulossa Pipolätkään. Bojanin see you soon oli outo, mutta "Someone is coming to Slovenia" ei ole vielä sovitun reissun vahvistus millään lailla. Eikä tarkoita sitä, että "Colder months plans" olisivat Sloveniassa. Toki toivon, että näkevät pian ja Sloveniassa, mutta tietoa siitä ei ole meille annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täähän oli just hauska postaus eilen ja hyvin koottuna kaikki "johtolangat".
Ohhoh täytyy vaan odottaa talvea.
Oliko video vai kuva? Mitä päällä? Yksityiskohtia kiitos 💚