Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
8601/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se huolestuttavaa vasta onkin että nämä kirjoittelijat täällä väittävät olevansa aikuisia! Teineiltä vielä jotenkin ymmärtäisi...

Suosittelen sulle ala-asteen kertaamista. Ei taida olla tuttua käytöksen alkeet tai äidinkieli, niin et varmaan tunne sanontaa padasta ja kattilastakaan.

Vierailija
8602/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madame Cykan stoorit 😍 Kris skipannut harkkarit. 

Tai sit häntä ei tarvittu siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kirjoittajien keski-ikä on ehkä 13. Sen takia ne fanittaa tuolla innolla. Jos vain äidit tietäisi, että muutama tyttö kirjoittanut parissa viikossa yli 8000 viestiä, missä joku voisi joskus ehkä olla, niin äidit suitsisi ruutuaikaa netissä ja komentaisivat ulos leikkimään.

Ilman sua se olis ehkä vain 9v. 

Niinpä! Nostan aika paljon keski-ikää. No, piti tulla lukemaan, miksi tämä ketju paisuu, mitä täällä keskustellaan. Ja teillä ei todellakaan ole elämää. Elätte sitä jonkun muutaman henkilön someprofiilien kautta. Luuletteko, että se mitä sinne someen postataan on totuus? Se on vain kulissi ja lavastus. Kun kasvatte vanhemmaksi, niin alattte ymmärtämään tätä maailmaa paremmin. Suo

Kielet best 

Vierailija
8604/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kirjoittajien keski-ikä on ehkä 13. Sen takia ne fanittaa tuolla innolla. Jos vain äidit tietäisi, että muutama tyttö kirjoittanut parissa viikossa yli 8000 viestiä, missä joku voisi joskus ehkä olla, niin äidit suitsisi ruutuaikaa netissä ja komentaisivat ulos leikkimään.

Niinpä! Nostan aika paljon keski-ikää. No, piti tulla lukemaan, miksi tämä ketju paisuu, mitä täällä keskustellaan. Ja teillä ei todellakaan ole elämää. Elätte sitä jonkun muutaman henkilön someprofiilien kautta. Luuletteko, että se mitä sinne someen postataan on totuus? Se on vain kulissi ja lavastus. Kun kasvatte vanhemmaksi, niin alattte ymmärtämään tätä maailmaa paremmin. Suosittelisin, että jokainen hommaisi vaikka kavereita itselleen.

No voi nyt nönnönnöö. Minä oon tukevasti keski-ikäinen akka ja sitämieltä, että kirjoittamasi on höpöhöpöä besserwisseröintiä, tympeää ilkeilyä ja itsesi korottamista.

Vierailija
8605/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt suorastaan huolestun tästä meidän huolestuneesta trollista. Onko sen raukan IT-taidot niin vähäiset, ettei osaa edes välilehteä sulkea? Jää raukka tänne jumiin ja tukehtuu vielä huoleensa.

Vierailija
8606/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän kipeänä. Kärpän ryöstössä sai vähän osumia, kun Kärppä laittoi vastaan. Myös Nace on hieman mustelmilla. K kyllä pahoitteli kovasti jälkikäteen.

Vierailija
8607/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, rauha maahan ja jatketaan hyvällä fiiliksellä ohittaen negailijat. 

Vierailija
8608/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän kipeänä. Kärpän ryöstössä sai vähän osumia, kun Kärppä laittoi vastaan. Myös Nace on hieman mustelmilla. K kyllä pahoitteli kovasti jälkikäteen.

Kärppy lauloi anteeksipyyntönä kauniin dueton Krisille ja Nacelle Boitsun kanssa, antoi molemmille pusut poskille ennen kuin kiipes kuhertelemaan parvelle Boitsun kanssa.

Vierailija
8609/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä Bojere taudetta <3

https://www.tumblr.com/immortalking/761862366247976960?source=share

🥹

Vierailija
8610/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hauska delulu päivä. On ollut mukavaa piristystä läheisen terveyshaasteiden keskellä. Huomasin että yhtä mun viestiä eiliseltä on jaettu Käärijä ja Böörijä kanavalla. Tuli jotenkin todella paska fiilis. Miksi ihmiset seilaavat kahdella paatilla vain päästäkseen nauramaan jollekin toiselle? Se mun viesti on puhdasta delulua eikä mikään olen tosissani.

Vierailija
8611/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on ollut vähän nega-fiilis tänään, niin keksitytään hyvään:

Mitä positiivista tämä ihana K&B tarina on tuonut sinulle?

(Ja tämä nyt kuulosti siltä, että tämä olisi loppumassa, mutta Ei todellakaan ;D)

Tässä voisi luetella kymmeniä asioita, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi: Tämä yhteisö, ihanat kanssanaudat. Ihanat päähenkilömme ja muut hahmot, ketkä tuovat valtavasti iloa päiviin <3

Ja sitten ehkä se hyödyllisin asia on ollut englanninkielen taito ja motivaatio sen opiskeluun, joka tätä ennen on ollut erittäin pieni. Sen myötä vaihtovuosi pyörii vahvasti mielessä, joten jos se toteutuu, saan sitten kiittää Joksuja ja Kärppyä😄💚💙

Vierailija
8612/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Nostan aika paljon keski-ikää. No, piti tulla lukemaan, miksi tämä ketju paisuu, mitä täällä keskustellaan. Ja teillä ei todellakaan ole elämää. Elätte sitä jonkun muutaman henkilön someprofiilien kautta. Luuletteko, että se mitä sinne someen postataan on totuus? Se on vain kulissi ja lavastus. Kun kasvatte vanhemmaksi, niin alattte ymmärtämään tätä maailmaa paremmin. Suosittelisin, että jokainen hommaisi vaikka kavereita itselleen.

Apua! Kuinka vanhaksi mun pitää vielä tulla ymmärtääkseni tätä maailmaa 😅? No, trolleja ja negatiivisia ihmisiä en ehkä  koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka kauan eläisin. Haluan elää elämääni positiivisuuden ja ilon kautta. Sellaista iloa, onnea ja kiintymystä näin keväällä -23 K&Bssä ja sen kehittymistä jäin mielelläni seuraamaan. En olisi kuitenkaan arvannut matkan alussa, että tämän shippi antaisi itselleni niin paljon uutta ajateltavaa, avartaisi elämänkatsomustani ja toisi tosiaan elämääni niitä uusi kavereita. Kiitos K&B, kunpa tietäisitte, kuinka paljon hyvää olette saaneet aikaan 💙💚.

Vierailija
8613/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli hauska delulu päivä. On ollut mukavaa piristystä läheisen terveyshaasteiden keskellä. Huomasin että yhtä mun viestiä eiliseltä on jaettu Käärijä ja Böörijä kanavalla. Tuli jotenkin todella paska fiilis. Miksi ihmiset seilaavat kahdella paatilla vain päästäkseen nauramaan jollekin toiselle? Se mun viesti on puhdasta delulua eikä mikään olen tosissani.

Ei kannata välittää. 💚 Hehän tässä hölmöjä ovat, jos ottavat tän palstan delulu viestit ihan tosissaan. 

Vierailija
8614/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla meni noi numerot väärin päin. Me ollaan kaikki 31.

Vierailija
8615/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8616/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus OF tullut? Mitä siinä on? 

Vierailija
8617/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että nämä kaksi täydellisiä toisilleen oli sitten ystävyysrakkautta tai jotain muuta ja miten he tuovat toisilleen parhaat puolet esille ja säteilevät. Ja miten he tutustuivat eri maista ja eri kultttuuri ja eri kieli ja miten nopeasti ystävyidät tässä vuoden aikana

Vierailija
8618/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että nämä kaksi täydellisiä toisilleen oli sitten ystävyysrakkautta tai jotain muuta ja miten he tuovat toisilleen parhaat puolet esille ja säteilevät. Ja miten he tutustuivat eri maista ja eri kultttuuri ja eri kieli ja miten nopeasti ystävyidät tässä vuoden aikana

Eikö sinulla ole ketään omaa ystävää? Sinäkin voisit ystävystyä jonkun kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
8619/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ja H pelaa pingistä. Tää meni kyllä nyt täysin huumoriosastoon.

Vierailija
8620/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ja H pelaa pingistä. Tää meni kyllä nyt täysin huumoriosastoon.

Onko pingispallot tai mailat persposkien välissä vai ymmärsinkö tumpusta asian väärin?

Ketju on lukittu.