Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin minäkin nyt ton OFn ja kyllä kannatti. On aiemminkin ollut, mutta jo nyt uskallan sanoa tällä kierroksella tulleen paras vastine rahoille (tällä tarkoitan myös joulukalenteria parempaa). Ei voi kun ihailla Kärtsän rohkeutta.
Harmi että OFn lataaminen taustakuvaksi taitaa rikkoa sääntöjä, kun sen voi joku muukin vahingossa nähdä. Muuten tää viimeisin ois ollut ehdottomasti.
Ootko vähän lammas, jos et uskalla edes omaan puhelimeesi taustakuvaa sieltä laittaa? Etkö tiennyt, että omaan käyttöön tuollaista sisältöä saa useimmiten kyllä tallentaa???? Lisäksi odotatko sä Helsingissäkin punaisten valojen vaihtumista yöllä tyhjässä risteyksessä? Ketä varten?
Oletko itse vähän yksinkertainen? Sanoin että siinä on riski, että sen näkee muutkin ja se ei ole ihan okei välttämättä jos ihan tiukkaan sääntöjä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hankin minäkin nyt ton OFn ja kyllä kannatti. On aiemminkin ollut, mutta jo nyt uskallan sanoa tällä kierroksella tulleen paras vastine rahoille (tällä tarkoitan myös joulukalenteria parempaa). Ei voi kun ihailla Kärtsän rohkeutta.
Harmi että OFn lataaminen taustakuvaksi taitaa rikkoa sääntöjä, kun sen voi joku muukin vahingossa nähdä. Muuten tää viimeisin ois ollut ehdottomasti.
On todellakin tullut vastinetta rahoille, kun hinnaksi tulee per kuva noin 6e ;D Ja varmaan vielä tulee muutama julkaisu ennen kuin tilaus on täynnä.
Nyt Boitsu tarkkana kuin porkkana!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vähän lammas, jos et uskalla edes omaan puhelimeesi taustakuvaa sieltä laittaa? Etkö tiennyt, että omaan käyttöön tuollaista sisältöä saa useimmiten kyllä tallentaa???? Lisäksi odotatko sä Helsingissäkin punaisten valojen vaihtumista yöllä tyhjässä risteyksessä? Ketä varten?
Oletko itse vähän yksinkertainen? Sanoin että siinä on riski, että sen näkee muutkin ja se ei ole ihan okei vä
Luuletko ettei noita kuvia kierrä työpaikkojen kahvitauoilla yleisinä vitsinä vaikka kuinka paljon. Olihan tuo porkkanakuva jo eilen tämän palstan toisessa ketjussa irvailtavana
Tuokaa vaan ne aina tänne jos haluatte niiden leviävän
Mä en jaksa uskoa, että jotkut oikeasti maksaa tuommosesta. Kunnon joukkopsykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse vähän yksinkertainen? Sanoin että siinä on riski, että sen näkee muutkin ja se ei ole ihan okei vä
Itse olet yksinkertainen, jos luulet, että et saa tallentaa sisältöä omaan käyttöösi ja näyttää sitä esim kavereillesi, toope. Lisäksi kuka siitä mitään huomaa, jos sen joku muukin näkisi? Oletko vähän yksinkertainen. Aikoinaan kun radiosta äänitettiin musaa C-kasetille, niin kuvitteletko, ettei sitä musaa saanut soittaa kellekään kaverille!? 😅 Tai mitä jos mankasta joku ohikulkija kuuli!? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse vähän yksinkertainen? Sanoin että siinä on riski,
Luuletko ettei noita kuvia kierrä työpaikkojen kahvitauoilla yleisinä vitsinä vaikka kuinka paljon. Olihan tuo porkkanakuva jo eilen tämän palstan toisessa ketjussa irvailtavana
Tuokaa vaan ne aina tänne jos haluatte niiden leviävän
Eikös se ollut vain piirros? Vai onko aito kuvakin ollut jaossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa uskoa, että jotkut oikeasti maksaa tuommosesta. Kunnon joukkopsykoosi.
Kyllä ne maksaa. Se on sellainen psykologinen juttu. Halu kuulua johonkin jonka ajattelee olevan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Aito flippaa ihan just.
Osa palstalaisista on niin tyhmiä, että sielua särkee 😄
Häipyisit nyt A jonnekin muualle täältä edes hetkeksi. Ei vaan millään jaksaisi sun melttareita ja tuota uhmaikäisen kiukuttelua asiaan kuin asiaan joka ikinen kerta, kun jotain kivaa ja mielenkiintoista tapahtuu.
Jos sua tää porkkana case ahdistaa niin paljon, että pitää kirjoitella sellaistakin settiä, mitä puutarhalla oli yöllä, niin ihan itsesikin kannalta olisi parempi pysyä pois täältä ainakin tällaisina hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse v
Oli piirros mutta asia tuli selväksi. Kerran olen nähnyt myös aidon kuvan sieltä Of Suomi24. Kyllä ne leviää. Osa ehkä maksaa myös voidakseen levittää.
Kääriä on vähän eri kuin joku random OF tyttönen.
"Miksi muuten Kn OFn pitäisi olla jotenkin "hyvällä maulla" toteutettu?"
Tämä. Mä en ymmärrä minkälaisten lasien läpi täällä jotkut on Käärijän hahmoa onnistuneet katselemaan. 😄 Kun mulle on ainakin on ollut alusta asti selvää sen pohjautuvan juurikin mauttomuudelle. On niin mauton, että on maukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Joo Mrfyn laulaja kyseessä, plus muu bändi. Mitähän siellä tapahtuu Interesting.
Itse toivon ainakin, että ei mitään yhteisproggista meneillään, MRFY on ehkä tylsin kaikista Slovenian yhtään isommista bändeistä ja artisteista.
Mitä sitten vaikka tulisikin? En tosin usko, että tulee eiköhän tuo ollut ihan vaan jammailua yhdessä. B on voinut käydä treeneissä tai sitten ihan kavereiden kanssa yhdessä soittamista
Joo, tai heillä saattaisi olla yksittäinen yhteisesitys jossain, mitä Sloveniassa harrastetaan paljon. Toivottavasti, koska minusta olisi sääli, jos huippumielenkiintoisessa musiikkimaassa elävät Joksut tekisivät yhteisbiisin tylsän bändin kanssa.
Tehköön ihan mitä itse haluavat ja kenen kanssa haluavat. Tosin pidän hyvin epätodennäköisenä kahden bändin yhteisbiisiä. Joku yhteisesitys tosiaan voisi olla jossain, mutta ennemmin veikkaan, että B on taas vain tavannut ystäviään ja ovat soittaneet/laulaneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne maksaa. Se on sellainen psykologinen juttu. Halu kuulua johonkin jonka ajattelee olevan jotain.
Mä en tilaa OF jotta kuuluisin johonkin. Mä tilaan sen jotta saan kuumistelumateriaalia kivasta Vantaalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
OF:aa olis voinut tehdä ihan hyvälläkin maulla.
Hyvä maku on yliarvostettua.
"Tosin pidän hyvin epätodennäköisenä kahden bändin yhteisbiisiä. Joku yhteisesitys tosiaan voisi olla jossain, mutta ennemmin veikkaan, että B on taas vain tavannut ystäviään ja ovat soittaneet/laulaneet yhdessä."
MRFY:ltä tuli jo tänä vuonna yksi sellainen (kahden bändin yhteisbiisi), että sinänsä ei mahdoton idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerpan shit-postailu 💚
Paskapostailu, absurdin, abstraktin ja kiistanalaisen sisällön tuotto on oma taiteenlajinsa, mutta ei tämä yksi ymmärrä, vaan kilareillaan osallistuu mukaan diskurssiin ja provosoituu juuri halutulla tavalla.
Se ei hetkauta mitä K postaa vaan ryhmäläisten käytös häiritsee.
Ryhmäläisten? En tietääkseni ole ilmoittautunut mihinkään yhteiseen ryhmään. Tämä on anonyymi palsta, jossa tullaan ja mennään miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerpan shit-postailu 💚
Paskapostailu, absurdin, abstraktin ja kiistanalaisen sisällön tuotto on oma taiteenlajinsa, mutta ei tämä yksi ymmärrä, vaan kilareillaan osallistuu mukaan diskurssiin ja provosoituu juuri halutulla tavalla.
Se ei hetkauta mitä K postaa vaan ryhmäläisten käytös häiritsee.
Ryhmäläisten? En tietääkseni ole ilmoittautunut mihinkään yhteiseen ryhmään. Tämä on anonyymi palsta, jossa tullaan ja mennään miten sattuu.
On tää tällainen keskusteluryhmä. Sanoinko, että ilmoittautumista vaativa?
Then K publishes these photos on a paid site prohibited to minors, an Italian artist (Rosa Chemical) published a photo of him on Instagram, completely naked, while a girl licked his penis, they rightly removed it. And Instagram is visited by people of all ages. Made in Italy