Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen alkuperäisen of kuvan nähneenä voin sanoa, että kuva oli mun mielestä kuuma, kaunis ja sensuelli. Ja se porkkana toi siihen kärtsämäistä huumoria, joka sai myös hymyn ja naurunkin esille, silti viemättä tippaakaan sitä kuumuutta pois. Lisäksi kuva oli mun mielestä mielenkiintoinen ihan shippauksenkin näkökulmasta.
Mä ymmärrän silti, että kaikki ei tuollaisista kuvista tykkää, eikä tietysti tarvitsekaan. Mutta jos kuvasta (varmaan sitä edes näkemättä) ja meistä kuvasta innostuneista ihmisistä ahdistuu niin paljon, että järki täysin sumenee, niin tarvitsisi kyllä jotain oikeaa apua asioiden käsittelyyn.
No sun tää innostunut(?) kommenttisi olikin ihan asiallinen ja järkevästi kirjoitettu. Tietenkään tällainen ei ahdista ollenkaan. Ahdistaa se käytös, mitä täällä eilen asian tiimoilta oli. Eikä sekään niin, että siihen tarvitsisi
Samat sanat sulle kuule. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen alkuperäisen of kuvan nähneenä voin sanoa, että kuva oli mun mielestä kuuma, kaunis ja sensuelli. Ja se porkkana toi siihen kärtsämäistä huumoria, joka sai myös hymyn ja naurunkin esille, silti viemättä tippaakaan sitä kuumuutta pois. Lisäksi kuva oli mun mielestä mielenkiintoinen ihan shippauksenkin näkökulmasta.
Mä ymmärrän silti, että kaikki ei tuollaisista kuvista tykkää, eikä tietysti tarvitsekaan. Mutta jos kuvasta (varmaan sitä edes näkemättä) ja meistä kuvasta innostuneista ihmisistä ahdistuu niin paljon, että järki täysin sumenee, niin tarvitsisi kyllä jotain oikeaa apua asioiden käsittelyyn.
No sun tää innostunut(?) kommenttisi olikin ihan asiallinen ja järkevästi kirjoitettu. Tietenkään tällainen ei ahdista ollenkaan. Ahdistaa se käytös, mitä täällä eilen asian tiimoilta oli. Eikä sekään niin, että siihen tarvitsisi
Samaa mietin kun eilen illalla luin
Vähän säälittikin.
Heh. Ai ei oo mitään erityistä Kärtsän OF:ssä? Etkö tajua että se on MAKUASIA? Osan mielestä siellä todellakin on. Osan mielestä ei. Mut jännä että ne joiden mielestä ei oo, eivät ees oo nähneet niitä kuvia. Vain jotain fanitaidetta jota ovat itse KLIKKAILLEET AUKI. :D
Ovat niin kiimoissaan kuitenkin että availevat ja sit muka vähättelevät muina markettoina täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa uskoa, että jotkut oikeasti maksaa tuommosesta. Kunnon joukkopsykoosi.
Suurin osa täällä provoilee, että muka heillä olisi se tili mutta ei oikeasti ole.
Palstalla monet miehet esittää naisia ihan vaan pyrkiäkseen esittämään, että muka naiset ostelee OF tilejä siinä missä miehetkin. no ei osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se järki taitaa nyt sumentua ihan siellä päässä 🤭
Mä voin syntini tunnustaa. Kyllä sumentuu järki noista Kärtsän kuvista. Varsinkin viimeisestä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäisin, jos siellä OF:ssä oikeasti olisi jotain erityistä ja ainutlaatuista tarjolla. Mutta kuka tahansa voi tehdä saman, paitsi ettei tee, koska on itsekunnioitus tallella. Hölmöt hurraa joo, mutta kun hänellä oli ainekset olla ihan kaikkien arvostama artisti.
No niin ja nyt sit tällä taktiikalla joka palstalla. Hohhoijaa. Kärtsä on ihan samalla tavalla "kaikkien arvostama artisti" kuin ennenkin. Jollain lailla kyllä olettaisin, että nää kaikki Kärtsän touhut kyllä tähtää siihen, että tää hänen imagonsa ei jämähtäisi siihen CCC/lasten suosikki/viisusankari- Käärijään. Se viitta on raskas kantaa, kun ei ollut mikään lastenartisti ennenkään. Vaikka hän omana itsenään ja yksityisessä elämässään tykkääkin söpöilla ja on ihana ja herttainen, hänen lavahahmonsa on ihan muuta. Tää ristiriita on kiehtova ja useimmat kyllä osaa erottaa nää toisistaan, mutta joillain tuntuu olevan aina vaikeuksia. Toi OF on sitä Kärtsän hahmoa tai sen spinoff
Tuotahan voisi pitää vettuiluna ostajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa uskoa, että jotkut oikeasti maksaa tuommosesta. Kunnon joukkopsykoosi.
Suurin osa täällä provoilee, että muka heillä olisi se tili mutta ei oikeasti ole.
Palstalla monet miehet esittää naisia ihan vaan pyrkiäkseen esittämään, että muka naiset ostelee OF tilejä siinä missä miehetkin. no ei osta.
Huvittaa kun trollit eivät pääse edes yksimielisyyteen siitä, esittävätkö täällä miehet naisia vai naiset miehiä. :)
Mua häiritsi hauskalla tavalla eilen, kun silmiin osui vähän väliä tää otsikko:
"Punaiselle matolle astunut Jennifer Lopez loksautti leuat kostomekossa katso kuvat"
Kärtsä on erinomainen sisällöntuottaja. Siitä todisteena ne vähättelevät kommentit täälläkin. Kun pitää vaan päästä sanomaan. Hyvä homma Kärtsälle. Jatkakaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun trollit eivät pääse edes yksimielisyyteen siitä, esittävätkö täällä miehet naisia vai naiset miehiä. :)
Oletko noin yksinkertainen? Se on kylläkin kumpaakin, riippuen täysin mistä aiheesta keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäisin, jos siellä OF:ssä oikeasti olisi jotain erityistä ja ainutlaatuista tarjolla. Mutta kuka tahansa voi tehdä saman, paitsi ettei tee, koska on itsekunnioitus tallella. Hölmöt hurraa joo, mutta kun hänellä oli ainekset olla ihan kaikkien arvostama artisti.
Siellä todellakin on erityistä ja ainutlaatuista, viimeksi eilen 🔥
Erityistä ja ainutlaatuista? Ootko tosissasi? 🤭 No et voi olla.
No montako porkkanaa oot nähnyt perseessä? Tää oli mulle eka. Kurkkua ja banskua ja prinssinakkia kyllä joo, mutta että porkkana! Aivan ainutlaatuinen kokemus, ilolla maksan tuosta.
T. Eri
Ei hyvänen aika tätä yksinkertaisuuden määrää.
Me ollaan Aarneja kaikki. 31 vee.
Hei poistelija/Bojanin puolesta loukkaantuja (?)!
Ajattelin jakaa tämän ajankohtaisen linkin uudestaan niin voit treenata poistamista toisenkin kerran.
Ja joo ihan omalla aidolla ja oikealla nimelläni toki.
https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…
T.
Annaliisa Kökkönen,
Porkkanakuja 69
66666 Persvako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tää on mun mielestä vielä se yks ja sama trolli. 😆
Hyvä Kärtsä! F*CK THE HATERS!
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ai ei oo mitään erityistä Kärtsän OF:ssä? Etkö tajua että se on MAKUASIA? Osan mielestä siellä todellakin on. Osan mielestä ei. Mut jännä että ne joiden mielestä ei oo, eivät ees oo nähneet niitä kuvia. Vain jotain fanitaidetta jota ovat itse KLIKKAILLEET AUKI. :D
Ovat niin kiimoissaan kuitenkin että availevat ja sit muka vähättelevät muina markettoina täällä.
K ei ole minusta yhtään kuuma ilman yhteyttä Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Hei poistelija/Bojanin puolesta loukkaantuja (?)!
Ajattelin jakaa tämän ajankohtaisen linkin uudestaan niin voit treenata poistamista toisenkin kerran.
Ja joo ihan omalla aidolla ja oikealla nimelläni toki.
https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…
T.
Annaliisa Kökkönen,
Porkkanakuja 69
66666 Persvako
Tää oli ihan 💯 oivallus! Kiitos, Kökkis 😘
Siis tää porkkanakuvako nyt laukaisi Aidon "ei mene Sloveniaan" jankkauksen, vai mistä kiikastaa? 😂 Surullista, ettei uskota, vaikka molemmat K&B on kertonut asian laidan.
No montako porkkanaa oot nähnyt perseessä? Tää oli mulle eka. Kurkkua ja banskua ja prinssinakkia kyllä joo, mutta että porkkana! Aivan ainutlaatuinen kokemus, ilolla maksan tuosta.
T. Eri