Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OF:aa olis voinut tehdä ihan hyvälläkin maulla.
Miksi tehdä asioita tylsästi kun voi tehdä niitä kiinnostavasti?
Melko vaatimaton älykapasiteetti ihmisellä jos tämä (porkkana pakaroiden välissä) on kiinnostavaa 🤭 Mut mä oon iloinen sinun puolestasi kun tuut onnelliseksi... Tämmösestä?
Khihi. Itsekin täällä silti into piukeana oot ottamassa kantaa porkkana-kuviin. :D Taitaa kiinnostella kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
En oo ottanut kantaa aikasemmin tähän, mutta mä en näe mitään huonolla maulla tehtyä tossa eilisessä kuvassa. Ei varmaan nyt ole sattunut takataskusta löytymään mitään dildoakaan. Mielenkiintoinen ja kuuma kuva, jossa se keho on haluttu tuoda ehdottomasti enemmän esiin, kun se porkkana itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä porkkana on paljon hyvemmän makuinen kuin joku Kiinassa valmistettu kuminen jötkylä. Sitä paitsi terveellinen. Mutta kyllä minä silti lautaselle ne laittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä asioita tylsästi kun voi tehdä niitä kiinnostavasti?
Melko vaatimaton älykapasiteetti ihmisellä jos tämä (porkkana pakaroiden välissä) on kiinnostavaa 🤭 Mut mä oon iloinen sinun puolestasi kun tuut onnelliseksi... Tämmösestä?
Kaikki mistä trollit jaksavat ulista satoja viestejä on selvästikin kiinnostavaa, ja trollien ulinat muodostavat mielenkiintoisen uuden kerroksen tähän performanssitaiteeseen, jota on hauska seurata. :)
Niin tämäkin ketju on ihan kuollut kun täällä ei ole paria trollia. Silloin täällä on vain samoja linkkejä joiden perään joku aina juoksee muka kylmiöön. Trollit tuo näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ottanut kantaa aikasemmin tähän, mutta mä en näe mitään huonolla maulla tehtyä tossa eilisessä kuvassa. Ei varmaan nyt ole sattunut takataskusta löytymään mitään dildoakaan. Mielenkiintoinen ja kuuma kuva, jossa se keho on haluttu tuoda ehdottomasti enemmän esiin, kun se porkkana itsessään.
Todella säälittävää, jos kuva ois ollut sensuelli tai kuuma, että se pitää kuitenkin pilata sinullekin tuollalailla. Lue toi vika lauseesi ja mieti miten naurettava se on.
Mä en kyl ite pääse sen yli, ettei sitä kuvaa välttämättä ole täysin otettu OF varten 😅
Porkkanoitahan säilytetään kylmiössä. 🤔
Tulin juuri kylmiöstä. HYVÄÄ HUOMENTA Suomi!
t.boitsukka 🥕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella säälittävää, jos kuva ois ollut sensuelli tai kuuma, että se pitää kuitenkin pilata sinullekin tuollalailla. Lue toi vika lauseesi ja mieti miten naurettava se on.
Se oli juurikin sensuelli ja kuuma, ei huolta. Mulle ei ole todellakaan pilattu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl ite pääse sen yli, ettei sitä kuvaa välttämättä ole täysin otettu OF varten 😅
Mitä miettimistä siinä on? Käärijä onkin nolompi kuin luulitkaan?
Vierailija kirjoitti:
Porkkanoitahan säilytetään kylmiössä. 🤔
Hitto. Mä niin nään ne AnnaLiisat siellä kylmissä nyt vähän uudesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli juurikin sensuelli ja kuuma, ei huolta. Mulle ei ole todellakaan pilattu mitään.
No, kaikille jotka joutuu kuuntelemaan sun juttujasi ne ainakin on pilattu sillä että ei ollut kuva vain sellaisenaan.
OT: Naurattaa Seiskan uusin IG-postaus, jossa korjailevat Ylen pomoa käsittelevää artikkelia huolella ja pyytelevät anteeksi. Pistää vain miettimään kuinka paljon paskaa ja väärää tietoa muissakin jutuissa voi olla, vaikka esim. artistit yleensä puutu mihinkään yksityiselämän teksteihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan noissa Madam cykan stooreissa vetämässä jotain biisiä sen Strasin kanssa jollain treenikämpillä vai kuka toi toinen laulaja on?
Joo Mrfyn laulaja kyseessä, plus muu bändi. Mitähän siellä tapahtuu Interesting.
Vierailija kirjoitti:
OT: Naurattaa Seiskan uusin IG-postaus, jossa korjailevat Ylen pomoa käsittelevää artikkelia huolella ja pyytelevät anteeksi. Pistää vain miettimään kuinka paljon paskaa ja väärää tietoa muissakin jutuissa voi olla, vaikka esim. artistit yleensä puutu mihinkään yksityiselämän teksteihin.
No ei juuri mitään, Seiskallahan on vähemmän huomautuksia vääristä tiedoista kuin laatumedialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan noissa Madam cykan stooreissa vetämässä jotain biisiä sen Strasin kanssa jollain treenikämpillä vai kuka toi toinen laulaja on?
Joo Mrfyn laulaja kyseessä, plus muu bändi. Mitähän siellä tapahtuu Interesting.
Joo ja mitenköhän tuore video?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei juuri mitään, Seiskallahan on vähemmän huomautuksia vääristä tiedoista kuin laatumedialla.
No koska Seiska ei korjaa uutisiaan yleensä. Vähän aikaa sit jakoivat kuvan Samuli Edelmannista tankkaamassa, paitsi että kuvassa oli joku random mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon ainakin, että ei mitään yhteisproggista meneillään, MRFY on ehkä tylsin kaikista Slovenian yhtään isommista bändeistä ja artisteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon ainakin, että ei mitään yhteisproggista meneillään, MRFY on ehkä tylsin kaikista Slovenian yhtään isommista bändeistä ja artisteista.
No on ainakin paremman näköinen kuin moni muu joten heitä yhdessä ei haittaa katsoa.
Kaikki mistä trollit jaksavat ulista satoja viestejä on selvästikin kiinnostavaa, ja trollien ulinat muodostavat mielenkiintoisen uuden kerroksen tähän performanssitaiteeseen, jota on hauska seurata. :)