Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret rinnat, leveä lantio. Vaatetus on ärsyttävää

Vierailija
15.05.2023 |

En ihan oikeesti jaksaisi tätä ainaista miettimistä kun mitään ei oikeastaan ole sopivaa päälle pantavaa kaapissa. Kropan mitat on (ry-vy-ly) 102-74-108, painoa ehkä 70 kg ja pituutta 168 cm. Näytän ihan kaikissa vaatteissa järkyttävän lihavalta ja saan ostaa vaatteet koossa L/XL pääasiassa. Vatsaa on kuitenkin ja alavatsassa kunnon pömppö eli mistään Kim Kardashianista ei puhuta. Kaikki vaatteet ovat epäsopivia ja ei ole toivettakaan löytää sopivia vaatteita ketjuliikkeistä. Mietin, että miten te muut muodokkaat oikein puette itsenne? Onko antaa merkkejä, kauppoja, malleja kivoista vaatteista? En jaksaisi näyttää siltä, että olen massiivinen. Tämä saa oman itsetunnon alas myös. Olin silloin kun painoin 50 kg niin 85-62-90 ja siltikään ei löytynyt kauniisti istuvia vaatteita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, vaikka jotkut väittää että kaikki vaatteet näyttää hyvältä tässä vartalossa. No ei näytä, kun tää vartalo peittyy noihin nykypaitoihin, mitkä on mallia laatikko. Olen tuon kokoinen kuin sinä 50 kiloisena. Kesällä tykkään käyttää toppeja, esimerkiksi cubukselta saa halvalla. Tai ribbipaitoja, ne joustaa jonkun verran.

Vierailija
2/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi tyyppinen. Oletko kokeillut kietaisupuseroita/mekkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olisiko kuvaa laittaa. :P

Vierailija
4/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, vaikka jotkut väittää että kaikki vaatteet näyttää hyvältä tässä vartalossa. No ei näytä, kun tää vartalo peittyy noihin nykypaitoihin, mitkä on mallia laatikko. Olen tuon kokoinen kuin sinä 50 kiloisena. Kesällä tykkään käyttää toppeja, esimerkiksi cubukselta saa halvalla. Tai ribbipaitoja, ne joustaa jonkun verran.

Kiitos! Mulla on muutama toppi, mutta ne ovat mallia napapaita. Taidan ostaa liian pieniä, kun aina ovat rinnoista kinnaamassa ja nousevat kohti kainaloita. Mutta täytyy myöntää, että nyt kun on musta puuvillainen ribbipaita päällä niin tämäkin päällä olen ihan järkyttävän näköinen, tai siis laatikko ja koska on rintojen ja vatsan takia pitänyt ostaa kokoa xl niin eihän tuo vyötärö tule ollenkaan esiin.

Vierailija
5/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasi tyyppinen. Oletko kokeillut kietaisupuseroita/mekkoja?

Olen vain kahta merkkiä kokeillut: mango ja hm ja näissä ei ollut riittävästi kangasta rintojen kohdalla ja rintaliivit näkyivät. Todella kauniisti kyllä muuten tekivät silhuettia. 

Vierailija
6/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 102-80-94 mitoiltani ja se vasta paskamaista onkin. Suorat hartiat isojen tissien ja kapean lantion kanssa tekee ihan kaamean maatalon emäntä-vaikutelman oli vaatteet mitä hyvänsä. Inhoan mun kroppaa. Sori en osaa neuvoa.

Vierailija
7/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ompelemaan ja kavenna vaatteet niistä kohdista jotka ovat liian isot.

Vierailija
8/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mulla on muutama toppi, mutta ne ovat mallia napapaita. Taidan ostaa liian pieniä, kun aina ovat rinnoista kinnaamassa ja nousevat kohti kainaloita. Mutta täytyy myöntää, että nyt kun on musta puuvillainen ribbipaita päällä niin tämäkin päällä olen ihan järkyttävän näköinen, tai siis laatikko ja koska on rintojen ja vatsan takia pitänyt ostaa kokoa xl niin eihän tuo vyötärö tule ollenkaan esiin.

Ostan yleensä pitkän mallisia toppeja, kyllä niissäkin vähän jää löysää vyötärön kohdalle. Jos ostaa paidan vyötärön mukaan, yhtään lyhyempi paita nousee hetkessä ylös siihen vyötärön kohdalle. Kesällä myös mekot on ok, vartalon myötäisiä hihattomia tykkään käyttää, kunhan ei liian kireitä ole. Vaikka hoikka olenkin, en tykkää liian tiukoista.

Vierailija
9/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiimalasi mutta en ihan yhtä kurvikas kuin sinä. Minäkin näytän lihavalta suorissa mekoissa ja telttapaidoissa. Luulin olevani lihava ja aloin peittää vartaloani entistä isommilla vaatteilla. Voi minua.

Tajusin alkaa käyttää oikean mallisia vaatteita ja pim kaikki muuttui. Korostan rohkeasti vyötäröä ja käytän vyötäröstä istuvia vaatteita. Näytän upealta! Sinäkin varmasti näytät. Jos pömppömaha ujostuttaa niin nosta hame sen yli äläkä käytä liian tiukkoja hameita. Löysät yläosat sellaista laskeutuvaa kangasta joka korostaa vyötäröä.

Vierailija
10/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg varaa pudottaa.

Vierailija
11/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10kg varaa pudottaa.

Vy alle 75cm ei tarvitse pudottaa kiloakaan

Vierailija
12/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät lihavalta, koska olet lihava.

Vierailija
13/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. "Vatsaa on kuitenkin ja alavatsassa karmea pömppö". Miksi sanot sen kaksi kertaa?

Vierailija
14/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen tuskasi! Itse olen 160cm tiimalasi.

Meitä tiimalasejakin on eri mallisia.

Esim. Kim Kardashian on tiimalasi mallia "pallo jonka päällä on kolmio, kärki alaspäin. Eli suorat kyljet. Tällaiselle tiimalasille sopii hyvin se ķikka että on löysä yläosa ja pistää vain vyön.

mutta jos on "Marilyn Monroe -tiimalasi" eli mallia "kaksi palloa päällekäin" eli "8", niin se vaatii jo tyköistuvan yläosan, muuten näytät tankkerilta.

Kadehdin isoäitejä, jotka hetkessä ompeli itselleen hienoja vaatteita ja manaan omaa laiskuuttani, kun en ole viitsinyt opetella ompelemista.

Vierailija
15/15 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa valitusta, sulla on vyötärö sentään ja kivan mallinen vartalo. Ei se muillakaan kroppa kaikissa vaatteissa näytä parhaalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme