Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3201/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 112!

Tuliko pinkit shortsit pakattua mukaan?

Yök

Vierailija
3202/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyli niin kauniina että!

https://x.com/Aurajuusto03/status/1832141648345886977

Muru söpönä 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa naudat sonnit ja vasikat! Mulla on tiedossa Oikea Elämä illan ja yön, ystävät synttäribileet. Pitäkää paatti pystyssä ja hyvillä jutuilla! Röllit yli laidan ja ljubavia paatille! 💚💙

Vierailija
3204/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä tuo kans tuntui suht realistiselta juonen käänteitä, koska itsekin tiedän parinkin loppuneen parisuhteen muuttuneen ystävyydeksi, jossa välillä poiketaan myös makuuhuoneen puolella. Ja tuossa ficcissähän tosiaan B ei kuitenkaan varsinaisesti harrastanut seksiä entisen bf:n kans vaan se on J:n oletus. Lisäksi B päinvastoin halusi, että tuo Paul ja Jere tutustuisi."

Realistista varmasti tuon fwb tilanteen suhteen kyllä, mutta sitä vain mietin, että kuinka moni oikeasti suhtautuisi coolisti siihen, että tapailukumppani pusuttelee ja sylittelee julkisesti baarissa, kun itse et ole paikalla. Ja miten oikeasti se keskustelu siitä Paulista olisi käyty etukäteen? Hei, tässä on mun paras ystävä ja ex Paul. Me sitten pusutellaan julkisesti ja joskus pannaankin mutta ei välttis nyt, kun olet kuvioissa. Yleensä se paras ystävä pysyy parhaana ystävänä, kun on jommallakummalla vireillä jo

Niin, mut kyseisessä ficissä ne ei kai seurustelleet vielä tai olleet sopineet mitään eksklusiivisuudesta? 

Tää mulla varmaan onkin ongelma ja näyttää sen mun iän, kun mun mielestä rakastunut ei virittele tai pidä yllä muita suhteita riippumatta siitä, onko yhdessä niin sovittu tai ei. Ja jos pitää, niin sitten ei ole niin tosissaan. Eli mun tulkinnan mukaan B ei ole tosissaan Jeren suhteen ja sitähän Jere on tuossa koko ajan pelännytkin. Mun olisi tosi vaikea luottaa sellaiseen kumppaniin, joka pitäisi vaikka vain satunnaisia yhden illan kuvioita mukana niin kauan, kunnes asiasta sovittaisiin selkosanaisesti, kun yleensä se että on päädytty yhteiseen sänkyyn ja viettämään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä on merkki siitä, että halutaan olla sen toisen kanssa. Ja vielä suurempi epäluottamus olisi se, että sen parhaan kaverin kanssa säädettäisiin aina tilaisuuden tullen, kun ei nyt ole satuttu sopimaan erikseen, että näin ei tehdä. 

Mutta sitä alunperin halusinkin tietää, että kuinka tyypillistä tuo nykyään on, että on säätöjä siellä ja täällä samaan aikaan, kun viritellään vakavaa ja merkityksellistä parisuhdetta ja ollaan rakastuneitakin vielä. Mulle tuon tilanteen tekee myös pahemmaksi se, ettei kyse ole mistään satunnaisesta baarissa vastaan tulevasta hairahduksesta vaan ihmissuhteesta, joka on ja pysyy ja on todennäköisesti ja kaikesta päätellen myös tärkeämpi kuin tämä orastava parisuhde. Se, että B käskee Jeren painua v*ttuun vielä korostaa sitä, että se tärkein on siellä makuuhuoneessa ja tämä ei-niin-merkittävä voi painua minne ikinä haluaakaan. 

Mielenkiintoista lukea, miten tämä sitten jatkuu ja saanko siitä jotain tarttumapintaa vai tuntuuko täysin vieraalta kuviolta edelleen. Kirjoittaja on kyllä tosi taitava ja on saanut mut koukkuun. 

Vierailija
3205/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisillä on täydellinen 🍑!

T: Härtsä

Vierailija
3206/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää mulla varmaan onkin ongelma ja näyttää sen mun iän, kun mun mielestä rakastunut ei virittele tai pidä yllä muita suhteita riippumatta siitä, onko yhdessä niin sovittu tai ei. Ja jos pitää, niin sitten ei ole niin tosissaan. Eli mun tulkinnan mukaan B ei ole tosissaan Jeren suhteen ja sitähän Jere on tuossa koko ajan pelännytkin. Mun olisi tosi vaikea luottaa sellaiseen kumppaniin, joka pitäisi vaikka vain satunnaisia yhden illan kuvioita mukana niin kauan, kunnes asiasta sovittaisiin selkosanaisesti, kun yleensä se että on päädytty yhteiseen sänkyyn ja viettämään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä on merkki siitä, että halutaan olla sen toisen kanssa. Ja vielä suurempi epäluottamus olisi se, että sen parhaan kaverin kanssa säädettäisiin aina tilaisuuden tullen, kun ei nyt ole satuttu sopimaan erikseen, että näin ei tehdä. 

Mutta sitä alunperin halusinkin tietää, että kuinka tyypillistä tuo nykyään on, että on säätöjä siellä ja täällä samaan aikaan, kun viritellään vakavaa ja merkityksellistä parisuhdetta ja ollaan rakastuneitakin vielä. Mulle tuon tilanteen tekee myös pahemmaksi se, ettei kyse ole mistään satunnaisesta baarissa vastaan tulevasta hairahduksesta vaan ihmissuhteesta, joka on ja pysyy ja on todennäköisesti ja kaikesta päätellen myös tärkeämpi kuin tämä orastava parisuhde. Se, että B käskee Jeren painua v*ttuun vielä korostaa sitä, että se tärkein on siellä makuuhuoneessa ja tämä ei-niin-merkittävä voi painua minne ikinä haluaakaan. 

Mielenkiintoista lukea, miten tämä sitten jatkuu ja saanko siitä jotain tarttumapintaa vai tuntuuko täysin vieraalta kuviolta edelleen. Kirjoittaja on kyllä tosi taitava ja on saanut mut koukkuun."

Siis kyseessä on ficci, jossa voi tapahtua mitä tahansa. Ei ficissä tarvi mennä niin kuin tosielämässä menisi

Vierailija
3207/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää mulla varmaan onkin ongelma ja näyttää sen mun iän, kun mun mielestä rakastunut ei virittele tai pidä yllä muita suhteita riippumatta siitä, onko yhdessä niin sovittu tai ei. Ja jos pitää, niin sitten ei ole niin tosissaan. Eli mun tulkinnan mukaan B ei ole tosissaan Jeren suhteen ja sitähän Jere on tuossa koko ajan pelännytkin. Mun olisi tosi vaikea luottaa sellaiseen kumppaniin, joka pitäisi vaikka vain satunnaisia yhden illan kuvioita mukana niin kauan, kunnes asiasta sovittaisiin selkosanaisesti, kun yleensä se että on päädytty yhteiseen sänkyyn ja viettämään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä on merkki siitä, että halutaan olla sen toisen kanssa. Ja vielä suurempi epäluottamus olisi se, että sen parhaan kaverin kanssa säädettäisiin aina tilaisuuden tullen, kun ei nyt ole satuttu sopimaan erikseen, että näin ei tehdä. 

Mutta sitä alunperin halusinkin tietää, että kuinka tyypillistä tuo nykyään on, että on säätöjä siellä ja täällä samaan aikaan, kun viritellään vakavaa ja merkityksellistä parisuhdetta ja ollaan rakastuneitakin vielä. Mulle tuon tilanteen tekee myös pahemmaksi se, ettei kyse ole mistään satunnaisesta baarissa vastaan tulevasta hairahduksesta vaan ihmissuhteesta, joka on ja pysyy ja on todennäköisesti ja kaikesta päätellen myös tärkeämpi kuin tämä orastava parisuhde. Se, että B käskee Jeren painua v*ttuun vielä korostaa sitä, että se tärkein on siellä makuuhuoneessa ja tämä ei-niin-merkittävä voi painua minne ikinä...

No totta. Pointtinsa kyllä tuossakin. 🙂 Jännä nähdä miten jatkuu. 

Vierailija
3208/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niin, mä olin täysin unohtanut ton Darudenkin olevan tänään mestoilla. 😄 Mikäs siinä, ti-ti-ti-ti-tii.

Vierailija
3209/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä tuo kans tuntui suht realistiselta juonen käänteitä, koska itsekin tiedän parinkin loppuneen parisuhteen muuttuneen ystävyydeksi, jossa välillä poiketaan myös makuuhuoneen puolella. Ja tuossa ficcissähän tosiaan B ei kuitenkaan varsinaisesti harrastanut seksiä entisen bf:n kans vaan se on J:n oletus. Lisäksi B päinvastoin halusi, että tuo Paul ja Jere tutustuisi."

Realistista varmasti tuon fwb tilanteen suhteen kyllä, mutta sitä vain mietin, että kuinka moni oikeasti suhtautuisi coolisti siihen, että tapailukumppani pusuttelee ja sylittelee julkisesti baarissa, kun itse et ole paikalla. Ja miten oikeasti se keskustelu siitä Paulista olisi käyty etukäteen? Hei, tässä on mun paras ystävä ja ex Paul. Me sitten pusutellaan julkisesti ja joskus pannaankin mutta ei välttis nyt, kun olet kuvioissa. Yleensä se paras ystävä pysyy parhaa

Mutta tuossa ficcissähän tilanne on nimenomaan on se, ettei vanhan säädön kanssa mennä sänkyyn, vaan ollaan hyviä ystäviä. Ja sen on musta ainakin ihan fine.

Vierailija
3210/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yhden Bojere Youtube videon alta tämmöisiä videoita

Really no one should be speculating whether theyre a couple or not because its none of our businesses but seeing two people this happy in each others company

Maybe 'none of our business' but it would be important and inspirational to many people.

Of course, they have a relationship. Not necessarily a romantic one though... The nature of their relationship is their business, and only theirs.

Vierailija
3211/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3212/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näköjään poistetaan edelleen linkit ficceihinkin... Pari suomenkielistä tullut. Tykkäsin molemmista.

Vierailija
3213/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näköjään poistetaan edelleen linkit ficceihinkin... Pari suomenkielistä tullut. Tykkäsin molemmista.

Oli ficcilinkki ainakin sivulla 156 tallella.

Vierailija
3214/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta keikka suomen aikaan?🥳

Vierailija
3215/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mulla varmaan onkin ongelma ja näyttää sen mun iän, kun mun mielestä rakastunut ei virittele tai pidä yllä muita suhteita riippumatta siitä, onko yhdessä niin sovittu tai ei. Ja jos pitää, niin sitten ei ole niin tosissaan. Eli mun tulkinnan mukaan B ei ole tosissaan Jeren suhteen ja sitähän Jere on tuossa koko ajan pelännytkin. Mun olisi tosi vaikea luottaa sellaiseen kumppaniin, joka pitäisi vaikka vain satunnaisia yhden illan kuvioita mukana niin kauan, kunnes asiasta sovittaisiin selkosanaisesti, kun yleensä se että on päädytty yhteiseen sänkyyn ja viettämään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä on merkki siitä, että halutaan olla sen toisen kanssa. Ja vielä suurempi epäluottamus olisi se, että sen parhaan kaverin kanssa säädettäisiin aina tilaisuuden tullen, kun ei nyt ole satuttu sopimaan erikseen, että näin ei tehdä. 

Mielenkiintoista lukea, miten tämä sitten jatkuu ja saanko siitä jotain tarttumapintaa vai tuntuuko täysin vieraalta kuviolta edelleen. Kirjoittaja on kyllä tosi taitava ja on saanut mut koukkuun. 

Mutta siinä ficissä ei kukaan ole vielä ilmaissut olevansa rakastunut eli tilanne on siinä mielessä eri. He tapailevat ja ovat kiinnostuneita toisistaan, mutta ficissähän tulee ilmi heti viimeisimmän kappaleen alussa että Jere ei ole edes valmis vielä tapaamaan Bojanin ystäviä (ennen kuin edes tietää kyseessä olevan Bojanin exä) ja Bojan pohtii onko heillä lopulta paljoakaan yhteistä. Ei siis olla vielä kovin vakavalla pohjalla ja Jerellä selvästi oman identiteetin löytyminen vielä vähän hakusessa. Jos ei ole sääntöjä niin ei ketään oikein voi pettääkään vaikka ymmärrän täysin Jeren reaktion ja mustasukkaisuuden, suuttumuksen sekä pettymyksen. Bojanin reaktiota en ehkä niin ymmärrä paitsi, että vaikutti jonkinlaiselta puolustusreaktiolta ja ehkä kuitenkin on salaa vähän harmissaan ettei kommunikoinut exänsä vierailua suoraan ja tilanne pääsi yllättämään Jeren. Ihan virkistävää lukea välillä tällaistäkin ficissä ja mielenkiintoista nähdä miten tilanne etenee. Käytännössä tuollaisessa tilanteessa on varmaan pakko joko edestä siihen, että sovitaan että ollaan parisuhteessa eikä tapailla muita tai sitten ei tapailla ollenkaan, koska tuollaisena säätönä vastaavat tilanteet tulee toistumaan eikä mikään lopu hyvin.

Vierailija
3216/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta VKV-halista <3

https://www.tumblr.com/madeofbrokenstuff/755515130862829568/sampitar-ig…

Kuka näitä laskee aina? 

Vierailija
3217/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

00.30 keikka 

Vierailija
3218/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä alunperin halusinkin tietää, että kuinka tyypilli

Tämähän  onkin ilmeisesti hyvä ficci, kun on saanut aikaan näin paljon keskustelua, täytyypä tutustua. Skippasin ensin kun ajattelin, ettei judon maailma mua kiinnosta, mutta ehkä se oli virhe. 

Vierailija
3219/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tää helvetin idioottimainen Härtsä tykkää Krisistä -leikki jo. Ei jaksa enää. 

Vierailija
3220/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tää helvetin idioottimainen Härtsä tykkää Krisistä -leikki jo. Ei jaksa enää. 

Todellakin jaksaa!

T. Kris

Ketju on lukittu.