Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3161/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoisko joiltakin kommentti-jatkoficciä tyyliin Tetris tänään illemmalla?

Mulla olis aikaa silloin.

Tekis oikeesti mieli lähtee nyt Marketta taistoon 😂 ja etsiä sitä vanhaa paattia takaisin.

Vierailija
3162/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri judo-ficcin uusimman luvun, ja nyt on pakko miettiä, onko tuollainen tilanne, mihin ficci-Jere törmäsi kovinkin tyypillistä nykyään. Tarkoitan siis, että oletetaanko automaattisesti, että on ok ystävien kanssa kiehnätä, suudella ja mahdollisesti jopa harrastaa seksiäkin, vaikka samaan aikaan deittaillaan muita. Mulle toi ficci-Jeren reaktio oli ainoa mahdollinen, kaikki muut selitykset kuulostaa just vaan selityksiltä ja keskeneräiseltä suhteelta, joka olosuhteiden pakosta toimii vain, kun tapaavat. En siis ollenkaan ymmärrä ficci-Bojanin käytöstä ja mietin, johtuuko se siitä, kun olen liian vanha ja ajatukset on aivan toisenlaisesta deittailukulttuurista.

Mä taas ajattelin, että hyvinkin todentuntuinen tilanne siinä mielessä, että on ihan tavallista deittailla montaakin ihmistä yhtä aikaa, jos ei ole sovittu ettei nähdä muita. Ja fwb eli kaikkenlaiset kaverisäädö

Mun mielestä tuo kans tuntui suht realistiselta juonen käänteitä, koska itsekin tiedän parinkin loppuneen parisuhteen muuttuneen ystävyydeksi, jossa välillä poiketaan myös makuuhuoneen puolella. Ja tuossa ficcissähän tosiaan B ei kuitenkaan varsinaisesti harrastanut seksiä entisen bf:n kans vaan se on J:n oletus. Lisäksi B päinvastoin halusi, että tuo Paul ja Jere tutustuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että Joksujen levy on äänitetty loppuun ja enää ei sen kummemmin studiossa tarvitse olla. Tai toinen mahdollisuus, että menevät taas ensi viikolla studiolle ja nyt ovat ottaneet vähän iisimmin ja käyneet välillä studiossa pyörähtämässä ja äänittämässä esim pieniä pätkiä. Eivät välttämättä enää vietä ns koko päivää studiossa, vaan aina silloin tällöin.

Vierailija
3164/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä uskon, että jos yhteisbiisi tulee, niin se ei oo kummankaan levyllä, vaan julkaistaan joskus ensi vuonna sinkkuna. Uskon siis ettei sitä haluttais julkaista vain yhtenä levyn monista biiseistä, vaan sen haluttais olevan sinkku ja vaikka nyt syksyllä kai molemmilta on tulossa levyt, niin tuskin silti koko ensi vuotta halutaan mennä ihan kokonaan ilman uutta musiikkia."

Itsekin pidän tätä mahdollisena, ellei jopa todennäköisenä skenaariona, jos yhteisbiisi tosiaan tulisi, mutta silti kiinnostaa tämä nykytilanne, että levy ei virallisen tiedon mukaan vaikuttaisi olevan kokonaan äänitetty, vaikka bändin runsas vapaa-ajan vietto siihen viittaisi. :) Tietysti voi olla, että huomenna tulee viikkopäivitys, että se onkin saatu jo kokonaan purkkiin. Tai että on ihan muita syitä.

Se voi olla nyt Žarkon hyppysisssä, joka vielä voi komentaa takaisin studiolle.

Vierailija
3165/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis oikeesti mieli lähtee nyt Marketta taistoon 😂 ja etsiä sitä vanhaa paattia takaisin.

Siis tuot vanhan jutut tänne vai?

Vierailija
3166/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: You looked good in that shirt last night.

K: Oh yeah?

B: Yeah "Vantaa Boy", but I like you without a shirt more.

K: I like you without a shirt too...it's easier to kiss your neck, chest, tummy...

B: Wait I'll take my shirt off!

K: Yes!

Vierailija
3167/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan vanhan paatin tunnelman ja huumorin tuomista tähänkin paattiin!

Vierailija
3168/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa mun mielipide, mutta sanon silti, että mua ei mitenkään haittaa, jos joku selvittää B:n kanssa henganneiden tyyppien henkilöllisyyttä ja kertoo tietonsa tässä ketjussa, jos tiedot saa julkisista lähteistä ja alun perin kuva tai video on ollut julkisella sometilillä tai peräti lehdessä. Itse en ehkä jaksaisi noita asioita selvittää, mut kiva, kun ei tarvitsekaan. 

Ja hyvä, että Boitsulla ja muilla Joksuilla on nyt selvästikin vapaa-aikaa. Se tarkoittaa, että levy on hyvässä vaiheessa. 🤩💙💚

Tuostahan voisi vetää vaikka mitä delulu-johtopäätöksiä, että levy on ilmeisesti yhä kesken, mutta niin sitä vaan kaikki huitelevat ympäriinsä (jos levy olisi kesken = nauhoitettu eikä vielä miksattu jne, niin eikö siitä olisi sanottu), eli odottaako sen lopullinen valmistuminen esim. jonkun muun saapumista paikalle. :D

No nyt minäkin heräsin! En yleensä ole delulu-johtopäätösten ystävä, mutta kait se täytyy alkaa meikkaamaan, kun sitä kusista keikkakalenteriakin pitää pihdata :D

Vierailija
3169/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt pari päivää Sloveniassa Bojanin luona ja on ollut niin ihanaa. Paljon ihanampaa kun ajattelinkaan. Eka ilta ja päivä oltiin vaan täällä sen kämpillä, sängyssä, suihkussa, sohvalla ja tehtiin me "se" kerran keittiössäkin. Meidän piti laittaa yhdessä ruokaa, mutta sit olinkin jo housut kintussa keittiön saareketta vasten. Bojan on ihan hiton nopea liikkeissään ja otteissaan, ei tää vanha Vantaan poika oikein pysy vauhdissa, toisaalta en haluakaan. Nautin vaan, kun Bojan mua käsittelee. Anyway päädyttiin sit tilaamaan pizzoja loppujen lopuks.

Nyt toi mun poikaystävä, kai Bojan mun poikaystävä nyt on, värkkää jotain olohuoneessa. Se sulki mut makkariin ja käski riisua pelkille boksereille ja odottaa kun se on valmis. Mua jännittää ja kuumottaa mitä se oikein touhuaa. Luultavasti jotain älyttämän upeaa. No nyt se avaa oven.

Olohuoneen huonekalut on siirretty syrjään ja keskellä lattiaa on iso matto tai enemmänkin ohut patja. Katson kysyvästi Bojania. Se seisoo uhmakkaana, kädet rinnan päällä myöskin pelkät bokserit jalassa. Sillä on semmonen ilkikurinen hymy kasvoilla, rakastan sen kaikkia hymyjä, mutta tätä erityisesti. Sähän oot Jerc pyytänyt mua näyttämään sulle kamppailulaji-otteita, no nyt on sen aika, se sanoo. Punastun ja yritän jotain sanoa, mutta kuten jo kerroin, Bojan on nopea liikkeissään...

Vierailija
3170/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Espanjalais fanilla kyltti valmiima

https://x.com/evilestvic/status/1832354796579307966

Vierailija
3171/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3172/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3173/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon fanin Twitterissä on paljon muitakin postauksia eiliseltä ja sen jälkeen, olleet mm. jossain Fugen Suomi-karaokebaarissa (joissa ei varmaan käy hirveästi espanjalaisia...) laulamassa Kärtsän biisejä ja juoneet erimakuisia lonkeroita. :)

Vierailija
3174/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon fanin Twitterissä on paljon muitakin postauksia eiliseltä ja sen jälkeen, olleet mm. jossain Fugen Suomi-karaokebaarissa (joissa ei varmaan käy hirveästi espanjalaisia...) laulamassa Kärtsän biisejä ja juoneet erimakuisia lonkeroita. :)

Ja jotenkin huvittaa tuo, että heidän näkökulmastaan Fuge on kuin Suomi-larppi.

Vierailija
3175/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä uskon, että jos yhteisbiisi tulee, niin se ei oo kummankaan levyllä, vaan julkaistaan joskus ensi vuonna sinkkuna. Uskon siis ettei sitä haluttais julkaista vain yhtenä levyn monista biiseistä, vaan sen haluttais olevan sinkku ja vaikka nyt syksyllä kai molemmilta on tulossa levyt, niin tuskin silti koko ensi vuotta halutaan mennä ihan kokonaan ilman uutta musiikkia."

Itsekin pidän tätä mahdollisena, ellei jopa todennäköisenä skenaariona, jos yhteisbiisi tosiaan tulisi, mutta silti kiinnostaa tämä nykytilanne, että levy ei virallisen tiedon mukaan vaikuttaisi olevan kokonaan äänitetty, vaikka bändin runsas vapaa-ajan vietto siihen viittaisi. :) Tietysti voi olla, että huomenna tulee viikkopäivitys, että se onkin saatu jo kokonaan purkkiin. Tai että on ihan muita syitä.

Se voi olla nyt Žarkon hyppysisssä, joka vielä voi komentaa takaisin studiolle.

Mikä tää Zarko vs Zare on? Sama henkilö?

Vierailija
3176/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa faneista on shippareita

Vierailija
3177/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä tää Zarko vs Zare on? Sama henkilö?"

Zarko on lempinimi ja Zare oikea nimi. Eli joo.

Vierailija
3178/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pidetään liveä jonosta. Hyvä meno tuntuu olevan.

https://www.instagram.com/kaarija_cfspainofficial

Vierailija
3179/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa faneista on shippareita

höpöhöpö, jotain rajaa kuitenkin

Vierailija
3180/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuot vanhan jutut tänne vai?

Jos ei uusia löydy niin antaa upota 

Ketju on lukittu.