Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on täydellinen 🍑!
T: Härtsä
Lopeta tää helvetin idioottimainen Härtsä tykkää Krisistä -leikki jo. Ei jaksa enää.
Olet vähemmistössä, voit poistua 😚
Vierailija kirjoitti:
Mayday Marketat. Laiva uppoaa. Siirtykää välittömästi kannalle nolla.
Marketta on sun housussasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sivupersoonat myös siirtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marketta on sun housussasi.
Housuissasi, ei housussasi. Housut on monikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla jo aika lauseelle " Sen pituinen se"
Sen pituudesta ei tiedetä kummankaan kohdalta ja pitäkööt yksityisasiana 🤭. Paitsi että it grow
Takamatkan taapertaja täällä huhuilee, että erään toisen tyypin yksityishenkilön pituus sen sijaan on tarkasti tiedossa: eikös se ollut 50 cm jos oikein muistan? 🥵🥰 Eli Jancin siis. Kiitos ja anteeksi.
Minificciuusinta viime joulukuulta.
H: Nyt loppuu tää pelleily tähän.
J: Mitä meinaat?
H: Leikkiminen.
J: Oonks mä jotenkin loukannut sua?
H: Et ollenkaan, mut tää alkaa olla vähän naurettavaa.
J: Sen on tarkotuskin olla!
H: Eiku se, että me läpällä leikitään näitä leikkejä netissä ihmisten eessä ja onhan se kiva, että ne maksaa tästä touhusta, mut se mitä sä haluisit oikeesti duunailla jonkun muun kanssa ei kyllä tälleen etene.
J: Ai mitä mä haluisin oikeesti duunailla?
H: Varmaan kantsii kysyä iteltäsi, jos ei noi meidän aktiviteetit soittele kelloja. Mites muuten ne Joker Out -sukat. Riisutaanks nekin ennen seksiä?
J: Täh. Nyt mä tipuin kärryiltä kokonaan.
H: Huomaan. Ehkä joku kerta joku selittää sulle silleen, että säkin tajuut. Vaikka sloveeniks.
Hyvää iltaa instagram jne,
Täällä yksi nauta Fugessa valmistautuu illan keikkaan. Ulkona alkoi just sataa eli saa nähdä miten kostea meno illalla. Odotan innolla keikkaa kun viime kerrasta on jo melkein vuosi. Raporttia luvassa huomenna
"Tämähän onkin ilmeisesti hyvä ficci, kun on saanut aikaan näin paljon keskustelua, täytyypä tutustua. Skippasin ensin kun ajattelin, ettei judon maailma mua kiinnosta, mutta ehkä se oli virhe."
Joo, ei siinä judoa ihan kauheasti ole ollut, paitsi sitä mattojudoa. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa instagram jne,
Täällä yksi nauta Fugessa valmistautuu illan keikkaan. Ulkona alkoi just sataa eli saa nähdä miten kostea meno illalla. Odotan innolla keikkaa kun viime kerrasta on jo melkein vuosi. Raporttia luvassa huomenna
Mahtavaa keikkaa!
Vierailija kirjoitti:
"Tämähän onkin ilmeisesti hyvä ficci, kun on saanut aikaan näin paljon keskustelua, täytyypä tutustua. Skippasin ensin kun ajattelin, ettei judon maailma mua kiinnosta, mutta ehkä se oli virhe."
Joo, ei siinä judoa ihan kauheasti ole ollut, paitsi sitä mattojudoa. 🙊
Mitenköhän Kärtsylle kävis jos Boitsu alkais vähän "heittelee"? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kärpältä stooreja!
Hyvä toi Jessen lakoninen "Taas." vastauksena potkuihin :D
Olikos Andres, Marcos ja Pedro, jotka ripset pitkinä tuijottaa Kärtsää tänään keikalla?
T: Suomen A,M ja P
Kärpyn kainalot taas niin nättinä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Olikos Andres, Marcos ja Pedro, jotka ripset pitkinä tuijottaa Kärtsää tänään keikalla?
T: Suomen A,M ja P
Ja paikallinen järkkäri Juan!
Dde nuorenee tänään ainakin kymmenellä vuodella ;D
En pidä mahdottomana, että Fugessa vedetään joku uusi biisi. Manifestoin Sinkkumiestä.
Vierailija kirjoitti:
Fugessa on varmaan ilotulitukset ja kaikkea <3
Mitä sitten?
Veitolalla telkkarissa tutunnäköinen asu🤔