Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3181/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pidetään liveä jonosta. Hyvä meno tuntuu olevan.

https://www.instagram.com/kaarija_cfspainofficial

Niin siistiä! Kärtsä ja Krew yhdistävät ihmisiä <3 Toivottavasti kaikki jaksavat bailata tänään ilman nestehukkaa.

Espanja ottaa Kärtsän lämpimästi vastaan. Suorastaan kuumasti :D 

Vierailija
3182/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace: Bojan, what are you watching?

B: Nothing...nothing...

Kris: New Jere pics from his show.

Nace: Of course.

B: I said nothing...

Jure: His OnlyFans?

Jan: His new reels?

B: Oh...I'm gonna go to my room...don't come in there!

Nace: It's another "Jere show" just for Bojan then.

B: No no no...yes yes Jerc yes! *runs to his room*

Vierailija
3184/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoisko joiltakin kommentti-jatkoficciä tyyliin Tetris tänään illemmalla?

Mulla olis aikaa silloin.

Tekis oikeesti mieli lähtee nyt Marketta taistoon 😂 ja etsiä sitä vanhaa paattia takaisin.

Onko tylsää ?

Vierailija
3185/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voittais tuijotuskilpailun Boitsu vai Kärppy?

Boitsu jo harjoittelee 😄

https://www.tumblr.com/stealthywing/760760279979196416/can-i-come-over-…

Vierailija
3186/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaa vanhat ajat enää. Liikaa painolastia. Ei jaksa paatti kyntää.

Vierailija
3187/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi voittais tuijotuskilpailun Boitsu vai Kärppy?

Boitsu jo harjoittelee 😄

https://www.tumblr.com/stealthywing/760760279979196416/can-i-come-over-…

Kärppy huijaamalla, Boitsu rehellisesti.

Vierailija
3188/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo00.30 on tosiaan se Kärpyn keikka aika ja somasti Espanja-ja Suomi-fanit on sovinnolla keikkapaikan portilla.

Toivotaan, että jotain klippejä/kuvia saadaan keikalta.

Koitetaan olla ärsyyntymättä noista trollailuista yms. niin paatti pysyy auki.

Vierailija
3189/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi Aktiivinauta/Annaliisa/Minificcaaja/Bojeristi paikalla ja toivoo, että muitakin täällä edelleen seilaa.

Rakastan huumoria, joka toivottavasti löytää tiensä takaisin paatille.

Vaikka olen Bojeristi, tykkään fiilistellä molempia Kärppää ja Boitsua muiden kavereidensa kanssa. Jance, Hris, Jure/Härpäke, Krew ja Crew fiilistelyt myös hauskaa. Erika ja Joost ihania myös.

Olen siis positiivisen ja huumoria kukkivan Paatin ystävä.

Takamatkalta kahlailen...ihana kirjoitus! 💛 💙 💜 💚

Tuli mieleen, että uskaltaisko kokeilla ihan ehtaa laivaa jo rakentaa. En tiedä kuinka paljon sinne enää väkeä tulis ja pysyiskö pinnalla.

Tilanne on kuitenkin hiukan rauhoittunut. Ja vaikka trolleja tulisi, niin ohiteltais ja katottais saataisko paatti aallolle.

Tämmöstä vaan mietiskelin.

Vierailija
3190/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi Aktiivinauta/Annaliisa/Minificcaaja/Bojeristi paikalla ja toivoo, että muitakin täällä edelleen seilaa.

Vaikka olen Bojeristi, tykkään fiilistellä molempia Kärppää ja Boitsua muiden kavereidensa kanssa. Jance, Hris, Jure/Härpäke, Krew ja Crew fiilistelyt myös hauskaa. Erika ja Joost ihania myös.

Tuli mieleen, että uskaltaisko kokeilla ihan ehtaa laivaa jo rakentaa. En tiedä kuinka paljon sinne enää väkeä tulis ja pysyiskö pinnalla.

Tilanne on kuitenkin hiukan rauhoittunut. Ja vaikka trolleja tulisi, niin ohiteltais ja katottais saataisko paatti aallolle.

Kannatetaan!

Vierailija
3191/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kris lihonut? 

Vierailija
3192/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Vierailija
3193/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 112 voisiko saada stooria, jossa on TM?!

Ihan vain kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
3194/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marenostrum Fuge ainakin somettaa paljon. Tulee hyvin stooria keikoilta. 

Vierailija
3195/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fugessa on varmaan ilotulitukset ja kaikkea <3

Vierailija
3196/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikkiteline on Kärpylle Boitsun sijainen 🔥

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/760959373065486336/mine-original…

Vierailija
3197/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä tuo kans tuntui suht realistiselta juonen käänteitä, koska itsekin tiedän parinkin loppuneen parisuhteen muuttuneen ystävyydeksi, jossa välillä poiketaan myös makuuhuoneen puolella. Ja tuossa ficcissähän tosiaan B ei kuitenkaan varsinaisesti harrastanut seksiä entisen bf:n kans vaan se on J:n oletus. Lisäksi B päinvastoin halusi, että tuo Paul ja Jere tutustuisi."

Realistista varmasti tuon fwb tilanteen suhteen kyllä, mutta sitä vain mietin, että kuinka moni oikeasti suhtautuisi coolisti siihen, että tapailukumppani pusuttelee ja sylittelee julkisesti baarissa, kun itse et ole paikalla. Ja miten oikeasti se keskustelu siitä Paulista olisi käyty etukäteen? Hei, tässä on mun paras ystävä ja ex Paul. Me sitten pusutellaan julkisesti ja joskus pannaankin mutta ei välttis nyt, kun olet kuvioissa. Yleensä se paras ystävä pysyy parhaana ystävänä, kun on jommallakummalla vireillä jotain ja se, että tuossa nyt ei pysytty sillä ystävyyszonella vaan ruvettiin läheisempään kanssakäymiseen heti, kun tapailukumppanin selkä on kääntynyt, ei ole pelkkää ystävyyttä. En jotenkin saa kiinni siitä ajatuksesta, että jos B olisi kertonut asian etukäteen, olisi kaikki ollut ok. Olisivatko pusutelleet ja kiehnänneet siellä baarissa, jos olisivat tienneet, että Jere on siellä? Ja jos eivät, niin silloinhan eivät itsekään olisi olleet mukavuusalueella. Ja jos taas olisivat, niin eikös tuo ole sitten polyamorinen suhde, jossa kaikkien osapuolten pitäisi olla asiasta samaa mieltä. 

Joo, taidan vaan olla liian vanha tähän mutta siis täysin ymmärsin Jeren reaktion enkä lainkaan ymmärrä B:n kantaa, että jos vain kuuntelisit mua niin kaikki olisi ok. Olisi tosi loukkaavaa, jos oma kumppanini pusuttelisi bestiksensä kanssa eikä tosiaan siihen tarvita seksiä, että olisi mielestäni pettämistä. 

Vierailija
3198/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 112 voisiko saada stooria, jossa on TM?!

Ihan vain kaverin puolesta kyselen.

Jättäkää nyt hänet sentään rauhaan senkin pervot.

Vierailija
3199/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä tuo kans tuntui suht realistiselta juonen käänteitä, koska itsekin tiedän parinkin loppuneen parisuhteen muuttuneen ystävyydeksi, jossa välillä poiketaan myös makuuhuoneen puolella. Ja tuossa ficcissähän tosiaan B ei kuitenkaan varsinaisesti harrastanut seksiä entisen bf:n kans vaan se on J:n oletus. Lisäksi B päinvastoin halusi, että tuo Paul ja Jere tutustuisi."

Realistista varmasti tuon fwb tilanteen suhteen kyllä, mutta sitä vain mietin, että kuinka moni oikeasti suhtautuisi coolisti siihen, että tapailukumppani pusuttelee ja sylittelee julkisesti baarissa, kun itse et ole paikalla. Ja miten oikeasti se keskustelu siitä Paulista olisi käyty etukäteen? Hei, tässä on mun paras ystävä ja ex Paul. Me sitten pusutellaan julkisesti ja joskus pannaankin mutta ei välttis nyt, kun olet kuvioissa. Yleensä se paras ystävä pysyy parhaana ystävänä, kun on jommallakummalla vireillä jotain ja se, että tuossa nyt ei pysytty sillä ystä

Niin, mut kyseisessä ficissä ne ei kai seurustelleet vielä tai olleet sopineet mitään eksklusiivisuudesta? 

Vierailija
3200/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 112!

Tuliko pinkit shortsit pakattua mukaan?

Ketju on lukittu.