Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3141/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen tänne eilen linkkaamani maisterintutkielman sukuelintermistöstä suomalaisessa fanficissä nyt kokonaan. https://helda.helsinki.fi/server/api/core/bitstreams/f5a8eb7a-ff9e-4403… Täällähän jo naureskeltiin, että kaikkeen sitä verorahojakin käytetään, mutta se oli itselleni sekä kiinnostava että myös hyödyllinen lukea, siis ihan muuhun elämään kytkeytyvillä tavoilla.

Naudoistakin siinä tietysti puhuttiin, siis niistä eläimistä.

Ehkä vähän yllätyin siitä, kun en ole lukenut muita ficcejä, että keskimäärin nuo viitatu ficcien seksikohtaukset olivat tosi "rivoja" verrattuna Bojere-ficcien aika hempeisiin tunnelmiin.

Vierailija
3142/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa mun mielipide, mutta sanon silti, että mua ei mitenkään haittaa, jos joku selvittää B:n kanssa henganneiden tyyppien henkilöllisyyttä ja kertoo tietonsa tässä ketjussa, jos tiedot saa julkisista lähteistä ja alun perin kuva tai video on ollut julkisella sometilillä tai peräti lehdessä. Itse en ehkä jaksaisi noita asioita selvittää, mut kiva, kun ei tarvitsekaan. 

Ja hyvä, että Boitsulla ja muilla Joksuilla on nyt selvästikin vapaa-aikaa. Se tarkoittaa, että levy on hyvässä vaiheessa. 🤩💙💚

Tuostahan voisi vetää vaikka mitä delulu-johtopäätöksiä, että levy on ilmeisesti yhä kesken, mutta niin sitä vaan kaikki huitelevat ympäriinsä (jos levy olisi kesken = nauhoitettu eikä vielä miksattu jne, niin eikö siitä olisi sanottu), eli odottaako sen lopullinen valmistuminen esim. jonkun muun saapumista paikalle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poistelija taitaa muuten olla tuo Aito tyyppi.

Vierailija
3144/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri judo-ficcin uusimman luvun, ja nyt on pakko miettiä, onko tuollainen tilanne, mihin ficci-Jere törmäsi kovinkin tyypillistä nykyään. Tarkoitan siis, että oletetaanko automaattisesti, että on ok ystävien kanssa kiehnätä, suudella ja mahdollisesti jopa harrastaa seksiäkin, vaikka samaan aikaan deittaillaan muita. Mulle toi ficci-Jeren reaktio oli ainoa mahdollinen, kaikki muut selitykset kuulostaa just vaan selityksiltä ja keskeneräiseltä suhteelta, joka olosuhteiden pakosta toimii vain, kun tapaavat. En siis ollenkaan ymmärrä ficci-Bojanin käytöstä ja mietin, johtuuko se siitä, kun olen liian vanha ja ajatukset on aivan toisenlaisesta deittailukulttuurista.

Vierailija
3145/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein trollaillaan? Opetelkaa edes perusasiat ensin. 

Ja ymmärrän, että harmittaa jos parhaimmat linkit jaetaan siellä rölleillä ei ole pääsyä edes unelmissa.

Ai mitä linkkejä 😂

Vierailija
3146/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri judo-ficcin uusimman luvun, ja nyt on pakko miettiä, onko tuollainen tilanne, mihin ficci-Jere törmäsi kovinkin tyypillistä nykyään. Tarkoitan siis, että oletetaanko automaattisesti, että on ok ystävien kanssa kiehnätä, suudella ja mahdollisesti jopa harrastaa seksiäkin, vaikka samaan aikaan deittaillaan muita. Mulle toi ficci-Jeren reaktio oli ainoa mahdollinen, kaikki muut selitykset kuulostaa just vaan selityksiltä ja keskeneräiseltä suhteelta, joka olosuhteiden pakosta toimii vain, kun tapaavat. En siis ollenkaan ymmärrä ficci-Bojanin käytöstä ja mietin, johtuuko se siitä, kun olen liian vanha ja ajatukset on aivan toisenlaisesta deittailukulttuurista.

No nuohan on satuja. Lähinnä seksiaddiktoituneitten ihmisten mielikuvitusta.

Vierailija
3147/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kysytty ja vastattu, mutta moneltako meidän aikaa Kärtsän keikka on?

Kiitokset jos joku osaa vastata.

Vierailija
3148/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä Malaga-agenttia?

Tuttuja insta ja twitter faneja on paikalla.

Vierailija
3149/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa mun mielipide, mutta sanon silti, että mua ei mitenkään haittaa, jos joku selvittää B:n kanssa henganneiden tyyppien henkilöllisyyttä ja kertoo tietonsa tässä ketjussa, jos tiedot saa julkisista lähteistä ja alun perin kuva tai video on ollut julkisella sometilillä tai peräti lehdessä. Itse en ehkä jaksaisi noita asioita selvittää, mut kiva, kun ei tarvitsekaan. 

Ja hyvä, että Boitsulla ja muilla Joksuilla on nyt selvästikin vapaa-aikaa. Se tarkoittaa, että levy on hyvässä vaiheessa. 🤩💙💚

Tuostahan voisi vetää vaikka mitä delulu-johtopäätöksiä, että levy on ilmeisesti yhä kesken, mutta niin sitä vaan kaikki huitelevat ympäriinsä (jos levy olisi kesken = nauhoitettu eikä vielä miksattu jne, niin eikö siitä olisi sanottu), eli odottaako sen lopullinen valmistuminen esim. jonkun muun saapumista paikalle. :D

Mä uskon, että jos yhteisbiisi tulee, niin se ei oo kummankaan levyllä, vaan julkaistaan joskus ensi vuonna sinkkuna. Uskon siis ettei sitä haluttais julkaista vain yhtenä levyn monista biiseistä, vaan sen haluttais olevan sinkku ja vaikka nyt syksyllä kai molemmilta on tulossa levyt, niin tuskin silti koko ensi vuotta halutaan mennä ihan kokonaan ilman uutta musiikkia.

Vierailija
3150/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin, että hyvinkin todentuntuinen tilanne siinä mielessä, että on ihan tavallista deittailla montaakin ihmistä yhtä aikaa, jos ei ole sovittu ettei nähdä muita. Ja fwb eli kaikkenlaiset kaverisäädöt on ihan yleisiä, etenkin jos kyseessä on exä, jonka on edelleen todella tärkeä ja läheinen :D Ei mullekaan henkilökohtaisesti sovi, mutta mun mielestä tuollainen on ihan tavanomaista ainakin mun ikäluokan ihmisillä ja nuoremmilla ja siksi tilanne tuntui ihan realistiselta vaikka tarinassa onkin haettu draamaa.

Vierailija
3151/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä uskon, että jos yhteisbiisi tulee, niin se ei oo kummankaan levyllä, vaan julkaistaan joskus ensi vuonna sinkkuna. Uskon siis ettei sitä haluttais julkaista vain yhtenä levyn monista biiseistä, vaan sen haluttais olevan sinkku ja vaikka nyt syksyllä kai molemmilta on tulossa levyt, niin tuskin silti koko ensi vuotta halutaan mennä ihan kokonaan ilman uutta musiikkia."

Itsekin pidän tätä mahdollisena, ellei jopa todennäköisenä skenaariona, jos yhteisbiisi tosiaan tulisi, mutta silti kiinnostaa tämä nykytilanne, että levy ei virallisen tiedon mukaan vaikuttaisi olevan kokonaan äänitetty, vaikka bändin runsas vapaa-ajan vietto siihen viittaisi. :) Tietysti voi olla, että huomenna tulee viikkopäivitys, että se onkin saatu jo kokonaan purkkiin. Tai että on ihan muita syitä.

Vierailija
3152/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin, että hyvinkin todentuntuinen tilanne siinä mielessä, että on ihan tavallista deittailla montaakin ihmistä yhtä aikaa, jos ei ole sovittu ettei nähdä muita. Ja fwb eli kaikkenlaiset kaverisäädö

Fwb tilanteeksi mäkin sen tulkitsin. Sehän on nykymaailmassa ehkä ihan turvallistakin turvautua turvalliseksi todennettuun kuin hypätä tuntemattomien sängyssä. Näin irl mietittynä siis. 

Vierailija
3153/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppää Lähitapiolan taphtumassa:

https://x.com/HetaSkye/status/1832349946835530076

Vierailija
3154/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3155/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisen Legopaketin Jerpukka haluais synttärilahjaks?

Vierailija
3156/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kysytty ja vastattu, mutta moneltako meidän aikaa Kärtsän keikka on?

Marenostrumin igssä on 23.30, mutta kai se on Espanjan aikaa joten meillä tuntia myöhemmin. 

Vierailija
3157/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slovenialainen laskettelukeskus.

Vierailija
3158/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenialainen laskettelukeskus -legopaketti Jerpukalle synttärilahjaksi listalle.

Vierailija
3159/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Slovenialainen laskettelukeskus.

Ja sinne Kärppy ja Boitsu lego-ukkelit 😍

Vierailija
3160/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marenostrumin igssä on 23.30, mutta kai se on Espanjan aikaa joten meillä tuntia myöhemmin. 

Kiitos <3

Ketju on lukittu.