Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko verot ilolla?

Vierailija
04.10.2026 |

Vai tuntuuko että joku vetää välistä, kun tulovero + ALV on yli 50% rahoista ja silti palvelua ei vaan saa, vaan on pakko mennä yksityiselle ja maksaa omasta pussista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa veroja. Palkka tulee käteen. Kaikki on niin kallista että palkka pitää saada käteen.

Vierailija
2/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa veroja. Palkka tulee käteen. Kaikki on niin kallista että palkka pitää saada käteen.

Se on rikos, mutta voiko enää tässä tilanteessa syyttääkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rikos, mutta voiko enää tässä tilanteessa syyttääkään?

Ja maksaahan hän 25,5% ALV:n aina kun käy kaupassa.

Vierailija
4/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maksan.

Vierailija
5/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Niin paljon menee ns maahantuontiteollisuuteen että bluffaan tälläkin hetkellä ja ihan laillisesti vielä - kiitos verottajan hölmön kaksoisverotuksen estävän sopparin ja EU:n ulkopuolisen työnantajani tarjoaman mahdollisuuden olla kuittaamatta täyttä palkkaa, sitten joskus kaikki kuitataan 366 päivän komennuksen päätteeksi messevänä suoritusbonuksena. 

Vierailija
6/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maksaa verot ilolla. Terv. Horny granny -63

Vierailija
7/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa ilolla, kun tiedän, että niitä rahoja tuhlataan jonnin joutaviin asioihin, vaikka tällä hetkellä tärkeintä olisi terveydenhuolto, koulutus, suomalaisen elintaso ja maanteiden kunto. 

Vierailija
8/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei  hetkeksi torkahdin , kuka joi viinini olinko se minä vai sinä, outo juttu.

Vierailija
9/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa ilolla, kun tiedän, että niitä rahoja tuhlataan jonnin joutaviin asioihin, vaikka tällä hetkellä tärkeintä olisi terveydenhuolto, koulutus, suomalaisen elintaso ja maanteiden kunto. 

Valtion asia ei ole kustantaa sinun elintasoasi.

Vierailija
10/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kertoisitko meille, kuka niitä veroja vetää välistä.

Vierailija
11/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, vaikka toki olen kiitollinen maksuttomasta koulutuksestani. Olen ollut opetusalalla hankkeissa mukana ja nähnyt mihin kaikkeen hömppään julkista rahaa vuotaa, joka on vähän surullista.

Vierailija
12/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ilolla kun rahalla. Voisin kyllä munallakin maksaa

Vierailija
13/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Se on tämän yhteiskunnan jäsenmaksu ja osamaksu saamistani palveluista.

Poislukien PS:n ja KOK:n puoluetuki, jotka pitäisi lakkauttaa rangaistukseksi niiden Suomelle aiheuttamasta tuhotyöstä. Itseasiassa nuo puolueet pitäisi lakkauttaa rikollisjärjestöinä. Ne ovat 3,5 vuotta rikkoneet maan perustuslakia vastaan.

Vierailija
14/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en, vaikka toki olen kiitollinen maksuttomasta koulutuksestani. Olen ollut opetusalalla hankkeissa mukana ja nähnyt mihin kaikkeen hömppään julkista rahaa vuotaa, joka on vähän surullista.

Ensin oli tämä digiloikka, jossa persut ja kokoomus oli ilolla mukana. Nyt ne yrittävät korjata sillä aiheuttamiaan tuhoja. Palaa rahaa uudestaan.

Vierailija
15/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä pitäisi  korjata mutta rahoja tuhlataan rakentamiseen , joo etelään. 

Vierailija
16/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
17/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kyllä. Olen kuitenkin koittanut minimoida veroja.

Vierailija
18/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ilman verorahoilla tuotettua sairaanhoitoa minä tai minun lapseni emme olisi hengissä. Myös mieheni palkan on maksanut valtio jo liki 30 vuotta, koska on poliisilla töissä. Verorahoille saa paljon enemmän vastinetta kuin monessa muussa asiassa mihin rahaa laittaa. Esim. eläkemaksu joka on palkan kokonaisustannuksista neljäsosa, mutta mun eläke tulee olemaan huono ja melko suuri todennäköisyys on, että olenko edes hengissä enää 68+ kun saavuttaisin eläkeiän.

Vierailija
19/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko koska meillä on pakkoarmeija joka on kallis järjestelmä.

Vierailija
20/22 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion asia ei ole kustantaa sinun elintasoasi.

Sittenpä valtiolla ei ole asiaa minun tilipussille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän