Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29301/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa haastattelua ilmeni, että B puhui nimenomaan viisuajoista tuohon K-paritukseen liittyen? Katsoin pariinkin kertaan, enkä hoksannut. 

Ei missään. B puhuu siinä menneessä muodossa, että Käärijä ja hän oli yksi esimerkki josta hän ei pääse yli, että kaikkialla kirjoitettiin heidän olevan oikeasti yhdessä. Tuosta voi joku ehkä tulkita että viittaa viisuaikoihin koska aihe oli silloin pinnalla, mutta eihän se varmaa ole.

Että jo viisuaikoina heidän huhuttiin olevan pariskunta. 

Mut eihän mainitse siinä viisuja?

Vierailija
29302/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsun hiukset näyttää hyvältä

https://x.com/HetaSkye/status/1846129802090082797

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29303/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syysloma viikko menossa, kyllä tää rauhottuu.

En ymmärrä miksi nuo shippi-vastaiset vouhottajat tulee edes tänne, kun ei se shippaus eikä ystävyysfiilistely kuitenkaan lopu.

Boitsulla ja Kärtsällä on aivan erityislaatuinen ystävyys, joka on mennyt vaikka minkä myrskyn läpi ja edelleen porskuttaa. Ovat jatkuvasti yhteyksissä. Suunnittelevat tulevia tapaamisia ym. Ja ehkä se yhteisbiisikin jossain vaiheessa tulevaisuutta tulee.

Ja minä ainakin aion täällä tätä näiden ihanaa suhdetta fiilistellä vaikka yksinäni.

Sama!

Näillä kahdella on ihana yhteys ja energia, sitä on ihana sivusta seurailla ja fiilistellä.

Se on täynnä iloa ja säteilyä ja on mahtavaa, että jakavat sitä muillekin. <33

Ihanasti kirjoitettu 💙💚

Vierailija
29304/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Erika kurittaa Kärtsää ruoskalla ihan huolella 

Vierailija
29305/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Erika kurittaa Kärtsää ruoskalla ihan huolella 

Eilen oli jo Kristan haarovälissä niin mitäköhön tänään😅

Vierailija
29306/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan heteromies, eikä minulla ole mitään homoja vastaan. Minulla on läheisiä miespuolisia kavereita, joita nähdessäni halataan ja joiden kanssa vietän paljon aikaa yhdessä. Kyllä minua suoraan sanoen häiritsisi, jos naapuripöydistä baarissa alkaisi, joka kerta kuulua, kuinka me ollaan homopari ja ollaan varmaan kohta menossa panemaan ja kaveripiirissä, joka kerta heitettäisiin kaksimielistä homovitsiä minusta ja jostain yhdestä kaveristani.

Vaikka minä ja nämä kaverini ollaan kaikki naisten kanssa parisuhteissa ja kaikilla on lapsia.

Tähän minä tätä teidän shippaamista vertaan ja sitä Bojanin kommenttia, kuinka noiden valheiden keksiminen ja järkyttävässä määräässä levittäminen, on hänelle raskasta! Nuo mittapuut kuinka paljon tuota sisältöä olette nettiin tuottaneet on ihan järkyttävät! Katsokaa pelkästään tämän yhden ketjun kokoa!

Jos olet oikeasti seurannut tätä saagaa (mitä epäilen, kuten myös sitä että olet heteromies 🙄), voitko rehellisesti väittää käytäytyneesi ystäviesi kanssa samanlailla kuin K ja B? Epäilen suuresti. Kysymys ei ole ollut pelkästään kaverillisista halauksista.

Vierailija
29307/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos nää pettyneet ym. voisi mennä kompostiin tai jonnekin muualle.

Ja hyvän tuulen fiilistelijät sais ihan rauhassa olla täällä keskustelemassa näiden kahden ystävyydestä sekä myös shippailla.

Ja jos fiilistelet vain musiikkia niin sekin on ok, mutta ei tätä haukkumista eikä jankkausta eikä toisten haukkumista.

Vierailija
29308/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan heteromies, eikä minulla ole mitään homoja vastaan. Minulla on läheisiä miespuolisia kavereita, joita nähdessäni halataan ja joiden kanssa vietän paljon aikaa yhdessä. Kyllä minua suoraan sanoen häiritsisi, jos naapuripöydistä baarissa alkaisi, joka kerta kuulua, kuinka me ollaan homopari ja ollaan varmaan kohta menossa panemaan ja kaveripiirissä, joka kerta heitettäisiin kaksimielistä homovitsiä minusta ja jostain yhdestä kaveristani.

Vaikka minä ja nämä kaverini ollaan kaikki naisten kanssa parisuhteissa ja kaikilla on lapsia.

Tähän minä tätä teidän shippaamista vertaan ja sitä Bojanin kommenttia, kuinka noiden valheiden keksiminen ja järkyttävässä määräässä levittäminen, on hänelle raskasta! Nuo mittapuut kuinka paljon tuota sisältöä olette nettiin tuottaneet on ihan järkyttävät! Katsokaa pelkästään t

Paskaa puhut. 😅 Mene trolli muualle, ei uppoa täällä tämmönen. 

Vierailija
29309/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän ristiriitaista, että viimeksi muutama viikko sitten K tuutannut shippikontsaa Kyrpoksen lomalta, eikä varmasti tekisi sitä ilman B:n suostumusta. Jos tekisi, niin tuskin olisivat B:n kanssa enää missään väleissä. Ei K tekisi niin kaverille tai B katselisi kovin pitkään sitä että hänen ystävänsä julkaisee jatkuvasti matskua, jonka hän kokee epämukavaksi. Eli kyllä B näyttää olevan mukana shippiläpässä, kunhan sitä ei oteta liian vakavasti.

Vierailija
29310/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies-trolli, älä jatka enää. 

Vierailija
29311/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen nähnyt, että Twitteristä monet joksu/B fanit vihaavat Kta ja jopa syytellyt Kta kaikesta tästä ja oikeestitoivovat, että heidän välinsä menisivät kokonaan rikki 

No minä en ole nähnyt. Ja olen koko ajan siellä. Se yks puutarhaan tuotu kommenttikaan ei koskenut tuota yhtään.

Vierailija
29312/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis karmivaa ja irvokasta jos oma heteromieheni (perheenisä) käyttäisi aikaansa tämmöisessä paikassa. Mutta tämä meidän "heteromies" on onneks vaan joku meidän onneton vakkarimamma, jolle tullut tylsää. 

Vierailija
29313/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostelut best

Vierailija
29314/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B voi selkeästi halutessaan kieltää shippaamisen, sitä ei ole tehnyt. Martin taas ilmeisesti on kieltänyt aikanaan.

Vierailija
29315/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis karmivaa ja irvokasta jos oma heteromieheni (perheenisä) käyttäisi aikaansa tämmöisessä paikassa. Mutta tämä meidän "heteromies" on onneks vaan joku meidän onneton vakkarimamma, jolle tullut tylsää. 

Ja mulle tekis heteromiehenä pahaa, jos vaimoni ja lasteni äiti kuolaisi täällä pakkomielteisesti homoerotiikkaa.

Vierailija
29316/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyltä ja Jesseltä stoorit!

Vierailija
29317/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle tekis heteromiehenä pahaa, jos vaimoni ja lasteni äiti kuolaisi täällä pakkomielteisesti homoerotiikkaa.

Ja vielä kuviteltua sellaista😂 

Vierailija
29318/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähän ristiriitaista, että viimeksi muutama viikko sitten K tuutannut shippikontsaa Kyrpoksen lomalta, eikä varmasti tekisi sitä ilman B:n suostumusta. Jos tekisi, niin tuskin olisivat B:n kanssa enää missään väleissä. Ei K tekisi niin kaverille tai B katselisi kovin pitkään sitä että hänen ystävänsä julkaisee jatkuvasti matskua, jonka hän kokee epämukavaksi. Eli kyllä B näyttää olevan mukana shippiläpässä, kunhan sitä ei oteta liian vakavasti.

Tämä. Joillakin on vain pakottava tarve nähdä B jotenkin raukkana, jonka puolesta pitää aina loukkaantua (ja syytellä muita). Pojat on ystäviä ja niistä noi yhteishulluttelujen/shippimatskun tekeminen on hauskaa huvia, ei ole heidän vika jos joku ottaa liian tosissaan eikä usko että on vain hyvät ystävät. 

Vierailija
29319/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse palstalainen confirmed? 😂😉

Vierailija
29320/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molan Rouge!

Ketju on lukittu.