Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29321/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsältä hieno kuvapostaus 💛

Vierailija
29322/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"B on ihan itse sanonut aikaisemmassa haastattelussa että jos shippaaminen tekee fanituksesta hauskempaa niin antaa palaa. Tietysti mainitsi samassa yhteydessä että hän ja K ovat vain ystäviä mutta selkeästi hänkin erottaa shipin ja tosielämän eri asiaksi."

Ja tämä oli toukokuussa 2023. Nyt lokakuussa 2024 hän sanoi, että valheet ahdistavat häntä.

Älä puhu pskaa. Puhui siitä kun kertoi niistä unelmadeiteistä ja kuinka olivat keskustelleet ficeistä yms. Kn kanssa. Tämä oli Lontoossa tän vuoden alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29323/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppyli rakastaa Joostia, sieltä se tuli💚💙

Ja Joost sanoi eilen K:ta seksikkääksi. En kestä, onkohan ne peitellyt toisensa hellästi sänkyyn yöllä.

Vierailija
29324/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei rakastaisi?

Vierailija
29325/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse palstalainen confirmed? 😂😉

Mitä?

Vierailija
29326/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko huilu?

Vierailija
29327/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B voi selkeästi halutessaan kieltää shippaamisen, sitä ei ole tehnyt. Martin taas ilmeisesti on kieltänyt aikanaan.

No tosta Martin-jutusta ei ole yhtään mitään todisteita muuta kuin yksi vauvapalstalaisen väitös. :D

Vierailija
29328/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastata Joksujen albumin nimen arvaus kyselyyn (Joksujen stoori) "soon" :D

Vierailija
29329/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse palstalainen confirmed? 😂😉

Mitä?

Stoorin kuvateksti.

Vierailija
29330/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kärtsyn keikka taas klo21?

Vierailija
29331/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähän ristiriitaista, että viimeksi muutama viikko sitten K tuutannut shippikontsaa Kyrpoksen lomalta, eikä varmasti tekisi sitä ilman B:n suostumusta. Jos tekisi, niin tuskin olisivat B:n kanssa enää missään väleissä. Ei K tekisi niin kaverille tai B katselisi kovin pitkään sitä että hänen ystävänsä julkaisee jatkuvasti matskua, jonka hän kokee epämukavaksi. Eli kyllä B näyttää olevan mukana shippiläpässä, kunhan sitä ei oteta liian vakavasti.

Tämä. Joillakin on vain pakottava tarve nähdä B jotenkin raukkana, jonka puolesta pitää aina loukkaantua (ja syytellä muita). Pojat on ystäviä ja niistä noi yhteishulluttelujen/shippimatskun tekeminen on hauskaa huvia, ei ole heidän vika jos joku ottaa liian tosissaan eikä usko että on vain hyvät ystävät. 

B ei kyllä iloiselta näy

Tässä juuri yksi tällainen B-puolustelija. Kaikki on aina muiden vika. B saa myös mainita K:n vaikka missä haastatteluissa mutta jos K tekee samaa on se kamala rikos. Molemmat ovat varmasti saaneet kuraa niskaan shipistä, K todennäköisesti enemmän juuri tuollaisilta B:n puolesta loukkaantujilta. Minusta koko shippauksen voi lopettaa, en sitä itse tee vaan aina pitänyt vain ystävinä. B on kuitenkin hyötynyt shipistä tosi paljon eikä ole mikään tahdoton uhri, vaikka juorut häntä ahdistaa. 

Vierailija
29332/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Joost sanoi eilen K:ta seksikkääksi. En kestä, onkohan ne peitellyt toisensa hellästi sänkyyn yöllä.

Ja ne oli siellä helikopterissakin kesällä kahdestaa Joostin käsi K:n reidellä. Ei voi olla kuin something moore.

Ainakin K:n jalassa on I love Joost sukat.

Vierailija
29333/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän ei tarvi ikinä ostaa vaatteita kun se saa tota merchiä :D Tommyn kusiluistimet nevö forget.

Vierailija
29334/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne oli siellä helikopterissakin kesällä kahdestaa Joostin käsi K:n reidellä. Ei voi olla kuin something moore.

Ainakin K:n jalassa on I love Joost sukat.

Ja ei oo jakanut eilisillasta ja yöstä mitään muuta kuin keikkastooreja, joten hyvin yksityisasialta vaikuttaa.

Vierailija
29335/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munchen kuvia Europassissa, vlogia odotellessa..

Vierailija
29336/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko huilu?

Oli, keltainen.

Vierailija
29337/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä on kyllä moni shippari ihan myöntänyt toivovansa, että K ja B päätyisivät oikeasti yhdeen, joten turha edes yrittää muuta väittää."

Toivonut, tottakai olen. Mutta en olettanut ja olen ymmärtänyt realiteetit alusta asti. Eihän se nyt herranen aika ole kiinni minun toiveistani.Ja ihan mulla on oma elämä ja siihen liittyvät haaveet ja toiveet etusijalla. 

Ihme vänkäämistä ja kertoo vaan vänkääjän rajoittuneesta ajatusmaailmasta.

Ja vaikka shippaajiin lukeutuisi muutama sekopäähörhö, niin en suostu ottamaan heidän sekopäisyyttään omille harteilleni. Ovat siitä itse vastuussa, en minä.

Shippaan ja fiilistelen edelleen ja niin maan prrrkeleesti. Päähenkilöille toivon kaikkea hyvää ja kaunista, mitä se ikinä onkaan. Kunhan ovat onnellisia. 

Jokainen meistä ansaitsee elämäänsä jonkun, joka sanoo nimesi pehmeästi kuin J sanoo B. Tai joku, joka katsoo sinua kuin B kaisoo J.

Vierailija
29338/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä on kyllä moni shippari ihan myöntänyt toivovansa, että K ja B päätyisivät oikeasti yhdeen, joten turha edes yrittää muuta väittää."

Toivonut, tottakai olen. Mutta en olettanut ja olen ymmärtänyt realiteetit alusta asti. Eihän se nyt herranen aika ole kiinni minun toiveistani.Ja ihan mulla on oma elämä ja siihen liittyvät haaveet ja toiveet etusijalla. 

Ja vaikka shippaajiin lukeutuisi muutama sekopäähörhö, niin en suostu ottamaan heidän sekopäisyyttään omille harteilleni. Ovat siitä itse vastuussa, en minä.

Shippaan ja fiilistelen edelleen ja niin maan prrrkeleesti. Päähenkilöille toivon kaikkea hyvää ja kaunista, mitä se ikinä onkaan. Kunhan ovat onnellisia. 

Jokainen meistä ansaitsee elämäänsä jonkun, joka sanoo nimesi pehmeästi kuin J sanoo B. Tai joku, joka katsoo sinua

Kiitos, hyvin sanottu ja jaan jokaisen sanasi kanssasi <3

Vierailija
29339/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen kuvatekstissä ei ole mitään mikä viittaisi tähän kusiseen ketjuun. Normaali ilmaus. 

Vierailija
29340/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä ansaitsee elämäänsä jonkun, joka sanoo nimesi pehmeästi kuin J sanoo B. Tai joku, joka katsoo sinua

Kiitos! Olen täsmälleen samaa mieltä 💙💚. We love together.

Ketju on lukittu.