Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Vierailija
04.07.2023 |

Tapasin ihmisen, jonka kanssa minulla on hyvä olla. Hän tykkää minusta omin sanoin 'kuulemma jo liikaakin'. Hänellä on itsellään lapsia, kaunis asunto ja hyvä työ. Hän on todella huolehtiva, hyvä ja välittävä vanhempi. Itsekin haluaisin lapsia ja niistä olemmekin jutelleet, että jos rakastumme ja näemme yhteisen tulevaisuuden niin lapsia voi tulla lisää.

Sitten olen minä. Olen nuoruudessa ryssinyt elämässä pahasti. Menettänyt luottotietoni, elänyt hieman kyseenalaisissa suhteessa monta vuotta ja tuohon päälle nyt sain ADHD diagnoosin.

En ole jutellut raha-asioistani, enkä ADHD:stani tälle kyseiselle ihmiselle. Ehkä hän jotain arvaa, ehkä ei. En kuitenkaan tiedä kertoako vai lopettaa suhde ennenkuin hän sen tekee, jos ja kun saa tietää kaikesta..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hänestä. Hän ansaitsee arvoisensa ihmisen.

Vierailija
2/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono menneisyys. Mä kerroin sen rehellisesti nykyiselle miehelleni. Hän päätti että ollaan yhdessä. Rehellisesti kannattaa kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot. Eivät nuo asiat kaikille ole mitenkään ylitsepääsemättömiä.

Vierailija
4/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin. Ei ole tulevaisuutta tuollaisella suhteella.

Vierailija
5/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Eihän tuo ole mitään. Jos olisit rais kari tai mur haaja, olisi asia eri!

Vierailija
6/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Mieti nyt hänen lapsia edes. Tuskin kaipaa kolmatta lasta jalkoihin.

Vierailija
7/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin rehellisesti ja annat sitten hänen päättää miten haluaa edetä. Hyvät ihmiset arvostavat rehellisyyttä ja inhoavat kaikenlaista salailua ja kikkailua.

Voi käydä huonosti, mutta vielä huonommin käy jos nuo tulevat ilmi myöhemmin jotain muuta kautta.

Vierailija
8/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte jännitin aikoinaan samaa. Minulla on vain kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Nykyään tasapainossa ja minun ja miehen yhteinen lapsi 7v. Asumme omakotitalossa lähellä palveluita ja molemmilla on työpaikat. Elämme ns. normaalia elämää.

Vierailija
9/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan jätä kertomatta syytä!! Haloo AP!!

Vierailija
10/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt sinäkin ansaitset rakkautta.

Vierailija
11/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin pieniä ovat sinun puutteesi ja viat, jos ne ovat mitä kerroit. Yleensä elämässä voi kohdata paljon suurempiakin. Ja tuskin mies itsekkään on töydellinen, kun sitä ei kukaan ole meistä.

Kertoisin asiasta rehellisesti. Useimmat meistä rakastaa pyyteettömästi kaltaisiasi ihmisiä ja tuntevat itsensä onnekkaaksi, kun on saanut kohdata tyypin, jota voi rakastaa.

Vierailija
12/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
13/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ADHD tyyppi taas. Luulee, ettei ansaitse itse mitään hyvää elämässä.. 🙄🙄

Vierailija
14/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eroaisin. Ei ole tulevaisuutta tuollaisella suhteella.

Jos avioliitoista päätyy yli puolet eroon, niin joukossa on kaltaisiasi täydellisiä ihmisiä, mutta silti heilläkään ei ole ollut yhteistä tulevaisuutta. Täydellisyys ei vielä ole rakkauden tae.

Vierailija
15/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mahdollisimman nopeasti. Eksäni kertoi ylivelkaantumisestaan + muista ongelmistaan yli vuoden päästä suhteen alkamisesta. Sitä ennen oli salannut ja valehdellut niihin liittyviä asioita. Luottamus ei palannut. Jos olisi kertonut heti alussa rehellisesti, suhde olisi ollut ihan eri pohjalla. 

Vierailija
16/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? ADHD ei ole edes sairaus, vaan aivosi toimivat vain erilailla kuin keskim. ihmisillä.

Tiedätkö, jopa vakavasti sairaat, liikuntarajoitteiset, nökö- ja kuulovammaiset ja me vähemmän täydelliset rakastetaan ja saadaan rakkautta, ei kait sinun ADHD estä sitä.

Esim. Ruotsissa ja nykyään myös Suomessa, sitä pidetään jopa ihmisen voimavarana.

Vierailija
17/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on nyt vain huono päivä. :(

Vierailija
18/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ADHD:ta hävetään. Ei se ole kehitysvamma.

Vierailija
19/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna uudestaan mietit asioita.

Vierailija
20/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi