Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29261/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kaikkihan me ystävämme kaulaa nuollaan. Muista paikoista puhumattakaan. Ihan turha kuvitella, että nämä tuotokset eivät leviäisi. Kaikki tämä harrastusmateriaali vahvistaa mielikuvaa muusta kuin ystävyyssuhteesta.

Vierailija
29262/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syysloma viikko menossa, kyllä tää rauhottuu.

En ymmärrä miksi nuo shippi-vastaiset vouhottajat tulee edes tänne, kun ei se shippaus eikä ystävyysfiilistely kuitenkaan lopu.

Boitsulla ja Kärtsällä on aivan erityislaatuinen ystävyys, joka on mennyt vaikka minkä myrskyn läpi ja edelleen porskuttaa. Ovat jatkuvasti yhteyksissä. Suunnittelevat tulevia tapaamisia ym. Ja ehkä se yhteisbiisikin jossain vaiheessa tulevaisuutta tulee.

Ja minä ainakin aion täällä tätä näiden ihanaa suhdetta fiilistellä vaikka yksinäni.

Kärtsä nyt tapaa olla ystäviinsä yleensäkin yhteyksissä oleva. Herrajumala kun on ihmeellistå

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29263/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi nuo shippi-vastaiset vouhottajat tulee edes tänne, kun ei se shippaus eikä ystävyysfiilistely kuitenkaan lopu.

Boitsulla ja Kärtsällä on aivan erityislaatuinen ystävyys, joka on mennyt vaikka minkä myrskyn läpi ja edelleen porskuttaa. Ovat jatkuvasti yhteyksissä. Suunnittelevat tulevia tapaamisia ym. Ja ehkä se yhteisbiisikin jossain vaiheessa tulevaisuutta tulee.

Ja minä ainakin aion täällä tätä näiden ihanaa suhdetta fiilistellä vaikka yksinäni.

Siis ignooraat, mitä Bojan sanoi haastattelussa ja jatkat entiseen malliin kaikenlaisten sinun löytämien pienien vihjeiden perusteella valheiden luomista.

Vierailija
29264/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä jos tuottaa iloa, ja voit sitä omassa mielessäsi pohtia. Kyproksen videot oli kuitenkin shippimatskua vaan shippareiden mielessä, oikeesti ne oli videoita kahden kaveruksen hauskasta lomamatkasta. Siis ihan oikeasti ihmiset, shipatkaa kuinka paljon vaan mielissänne, mutta älkää vääntäkö mustaa valkoiseksi. Se on juuri se juttu mistä Bojan haastattelussa puhui. Jos kuka tahansa teidän kaveri ois jakanut tommosia videoita lomaltaan ystävänsä kanssa, niin ette varmasti olisi ruvennut ajattelemaan, että nyt ne varmaan p*nee siellä."

Nyt näyttää vahvasti siltä, että myös itse näet vain sen, mitä haluat. Jos mietitään koko K&B suhteen historiaa ja sitä, mitä meille on siitä näytetty, niin eihän tuosta Kyproksen matkasta nyt pelkästään haluttu antaa pelkkää kaverimatkan fiilistä.

Jos nyt asetan mielessäni pari tavallista kaveria noihin rooleihin. Toinen on nuollut toista lavalla, molemmat tuijotelleet useammassakin vide

Hieno kirjoitus! *virtuaalitaputukset*

Vierailija
29265/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan mieleen, että kuinkahan paljon B:n elämä on muuttunut sen jälkeen, kun hän tapasi ja ystävystyi K:n kanssa

Vierailija
29266/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kans toivottavasti ei jää miksikään shippaajat ja ei-shippaajat riitelyalustaksi kuitenkaan, itse en osaa kyllä siirtyä mihinkään muualle shippaamaan kuin näissä ketjuissa. Tietyn kritiikin ymmärrän eli jos sitä on tuotu naamalle.

Vierailija
29267/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kans toivottavasti ei jää miksikään shippaajat ja ei-shippaajat riitelyalustaksi kuitenkaan, itse en osaa kyllä siirtyä mihinkään muualle shippaamaan kuin näissä ketjuissa. Tietyn kritiikin ymmärrän eli jos sitä on tuotu naamalle.

Täällä on myös fiilistelijöitä, jotka eivät shippaa ollenkaan.

Vierailija
29268/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Näillä kahdella on ihana yhteys ja energia, sitä on ihana sivusta seurailla ja fiilistellä.

Se on täynnä iloa ja säteilyä ja on mahtavaa, että jakavat sitä muillekin. <33

Vierailija
29269/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua, kun täällä aikoinaan jeesusteltiin, että jos jompikumpi osapuoli sanoisi, että tällainen satuilu häntä haittaisi, niin lopettaisi siihen. No nyt sitten kun Bojan sanoi asiasta harvinaisen selkeästi, niin täällä osa vänkää, että ei se nyt silleen tarkoittanut ja hyvin voi jatkaa. Jos joku sai oikeasti sellaisen kuvan, ettei Bojania tosiaan haittaa shippitarinat hänestä ja Jerestä, niin olisi oikeasti vähän itsetutkiskelun paikka. Tai sitten ihan luetunymmärtämisen harjoittelun.

Vierailija
29270/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan mieleen, että kuinkahan paljon B:n elämä on muuttunut sen jälkeen, kun hän tapasi ja ystävystyi K:n kanssa

Ja toisinkin päin. Varmasti ovat saaneet paljonkin tukea toisistaan ja luottavat toisiinsa. Varmasti ovat käyneet keskusteluja äkkinäisen suosion tulemisesta, keikkakokemuksista ym.

Vierailija
29271/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haastattelu oli ennen Kyprosta ja B osallistui itsekin shippiin siellä, eikä tuossa sitä kieltänyt. Enemmän minusta häirinneet ne perättömät S juorut, kun tuonut ne kahdessa haastattelussa esiin. Kirjehäirikkö tietenkin asia erikseen, kuka ei ehkä edes shippaaja, jos kerran jostain huonosta poikaystävästä kirjoittanut. 

Hän sanoi haastattelussa että häntä häiritsi kun joka paikassa kirjoitellaan että hän ja K ovat pari. Eikä Käärijä-paitaan pukeutuminen Kyproksella ole mitään shippiin osallistumista. Vai ruokkiiko hän myös Matt Healy -shippiä kun käyttää sitä samanlaista paitaa?

Outo tilanne, koska entinen managerinsa Reko oli näitä suhdekuvitelmia innolla luomassa. Bojan itse on vilpitön noissa jutuissaan, mutta jotain tekopyhää ja ristiriitaista tässä kokonaisuudessa on. Bojanin

B on alusta saakka ollut noissa jutuissa yhtä paljon mukana kuin K. Ihan sama kuka ne yhteisjutut julkaisi niin yhdessä ne oli sovittu. B on bändin keulahahmo ja monesti muut todenneet että päättää asioista, joten en usko hetkeäkään että kukaan Joksuista tai Reko tekisi mitään vastoin B:n tahtoa tai suostumusta. Eikä myöskään K. Suosion lisäksi shipistä tuli lieveilmiöt ja ne näyttää B:ta haittaavan mikä on ihan ymmärrettävää vaikka tosiaan vähän tekopyhää.

Vierailija
29272/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hassua, kun täällä aikoinaan jeesusteltiin, että jos jompikumpi osapuoli sanoisi, että tällainen satuilu häntä haittaisi, niin lopettaisi siihen. No nyt sitten kun Bojan sanoi asiasta harvinaisen selkeästi, niin täällä osa vänkää, että ei se nyt silleen tarkoittanut ja hyvin voi jatkaa. Jos joku sai oikeasti sellaisen kuvan, ettei Bojania tosiaan haittaa shippitarinat hänestä ja Jerestä, niin olisi oikeasti vähän itsetutkiskelun paikka. Tai sitten ihan luetunymmärtämisen harjoittelun.

Sinun ehkä kannattaisi harjoitella luetunymmärtämistä, koska B ei puhunut shippaamisesta sanallakaan, vaan ihmisistä, jotka eivät erota oikeaa elämää showsta ja luulevat heitä oikeasti pariskunnaksi (ja lähestyvät heitä asialla).

Vierailija
29273/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan heteromies, eikä minulla ole mitään homoja vastaan. Minulla on läheisiä miespuolisia kavereita, joita nähdessäni halataan ja joiden kanssa vietän paljon aikaa yhdessä. Kyllä minua suoraan sanoen häiritsisi, jos naapuripöydistä baarissa alkaisi, joka kerta kuulua, kuinka me ollaan homopari ja ollaan varmaan kohta menossa panemaan ja kaveripiirissä, joka kerta heitettäisiin kaksimielistä homovitsiä minusta ja jostain yhdestä kaveristani.

Vaikka minä ja nämä kaverini ollaan kaikki naisten kanssa parisuhteissa ja kaikilla on lapsia.

Tähän minä tätä teidän shippaamista vertaan ja sitä Bojanin kommenttia, kuinka noiden valheiden keksiminen ja järkyttävässä määräässä levittäminen, on hänelle raskasta! Nuo mittapuut kuinka paljon tuota sisältöä olette nettiin tuottaneet on ihan järkyttävät! Katsokaa pelkästään tämän yhden ketjun kokoa!

Vierailija
29274/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ehkä kannattaisi harjoitella luetunymmärtämistä, koska B ei puhunut shippaamisesta sanallakaan, vaan ihmisistä, jotka eivät erota oikeaa elämää showsta ja luulevat heitä oikeasti pariskunnaksi (ja lähestyvät heitä asialla).

Täällä on kyllä moni shippari ihan myöntänyt toivovansa, että K ja B päätyisivät oikeasti yhdeen, joten turha edes yrittää muuta väittää.

Vierailija
29275/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan heteromies, eikä minulla ole mitään homoja vastaan. Minulla on läheisiä miespuolisia kavereita, joita nähdessäni halataan ja joiden kanssa vietän paljon aikaa yhdessä. Kyllä minua suoraan sanoen häiritsisi, jos naapuripöydistä baarissa alkaisi, joka kerta kuulua, kuinka me ollaan homopari ja ollaan varmaan kohta menossa panemaan ja kaveripiirissä, joka kerta heitettäisiin kaksimielistä homovitsiä minusta ja jostain yhdestä kaveristani.

Vaikka minä ja nämä kaverini ollaan kaikki naisten kanssa parisuhteissa ja kaikilla on lapsia.

Tähän minä tätä teidän shippaamista vertaan ja sitä Bojanin kommenttia, kuinka noiden valheiden keksiminen ja järkyttävässä määräässä levittäminen, on hänelle raskasta! Nuo mittapuut kuinka paljon tuota sisältöä olette nettiin tuottaneet on ihan järkyttävät! Katsokaa pelkästään tämän yhden ketjun kokoa!

Menehän Terttu  takasin töihin.

Vierailija
29276/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä moni shippari ihan myöntänyt toivovansa, että K ja B päät

Luuletko että ne tosishipparit on niitä jotka on sanoneet lopettavansa jos toinen ilmaisee asian häiritsevän heitä? Tosishipparit on niin syvällä niissä harhoissaan että mikään ei saa heitä lopettamaan. Ihan sama kun pyytäisi jotain stalkkerifania lopettamaan stalkkaamisen, ei tuollaiset ihmiset näe toiminnassaan mitään väärää.

Vierailija
29277/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko shippaus on kyllä vähän vinksahtanutta, jos ihan aikuinen sitä tekee. On kyllä lähinnä teinihommaa. Aikuinen yrittää sillä korvata jotakin omasta elämästään puuttuvaa.

Vierailija
29278/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä moni shippari ihan myöntänyt toivovansa, että K ja B päät

Juuri näin! Ja juuri nämä shipparithan heitä on lähestyneet.

Vierailija
29279/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeyshän tuosta puuttui olis voinut ihan suoraan kieltää, etteivät ole pari ja sanoa, että ovat vain ystäviä, nyt puhui vain viisujen aikaan on häirinnyt ja niin poispäin sekä tietenkin kirjehäiriköstä eli siitä naamalle tuonnista ja naisjuoruista. Ei sanonut missään, ettei shipata, vaan jättää roikkumaan.

Vierailija
29280/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mielenkiinnosta kysyä mitä heteromies tekee tässä ketjussa? Fanitatko jompaakumpaa osapuolta ja päärdyit shippiketjuun fiilistelemään?

Ketju on lukittu.