Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Realistisesti ajateltuna on kyllä K:n tosi vaikea lähteä oikeastaan minnekään ennen joulua. Ja joulun viettää melko varmasti perheen parissa. Ellei sitten jossain Thaimaassa koko porukalla. Sloveniassa en usko, kun B.n perhe viettää joulula niin eri aikaan ja joulu on varmaan vaan sellainen kiva vapaapäivä heille ja K:lle sillä on varmasti merkitystä just perhejuhlana. Mutta ehkä joulukuun lopulla sitten. Ellei sitten B:n perheen joulusuunnitelmat tule siihen tielle.
Joo, voi tosiaan mennä tuonne ensi vuoden puolelle, kun K pääsee Sloveniaan.
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei gallup: kuka lähtee huilutempaukseen mukaan ja minkävärisellä huilulla?
Siis luulin että tuo oli trollausta 😂 Toivottavasti ei kukaan, eikä keikkapaikoille saa varmasti viedä noita.
Jos et sä halua niin moni muu voi haluta. Ja miksei jos kysyy keikkapaikasta niin ei voisi viedä huiluja.
Eivät todellakaan tule antamaan lupaa siihen. Kaikki mahdolliset kepit/esineet joilla voisi tehdä jollekin vahinkoa otetaan pois.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Colder Months" Bojere Lappi lomaficciin uusi luku!
https://archiveofourown.org/works/58762321/chapters/150232111?view_adul…
Mut toi ficci on no smut. Eli ei mitään kuumistelun kuvausta, joten se on ihan 💩
Ei mua huvita lukea kuvitteellisesta kaverireissusta.
Voi terve, jos jonkun mielestä no smut tarkoittaa automaattisesti kaverireissua.
Luin 3 chapteria ja ainoa kuvailu oli yks lause "suutelivat".
Joillekin smutin kirjoittaminen ei ole mukavaa. Onneksi silti kirjoittavat ficcejä. 💚
Joo senkus kirjoittaa. Mut tartteeko noin lapsellisia ficcejä mainostaa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no. Mua ei oo ihan hirveesti kiinnostanut mikään musiikki sitten teinivuosien, siis noin 15-20 vuoteen. Toki joo autolla ajellessa kuuntelen radiota, ja sieltä sitten ehkä joskus joku biisi sattuu iskemään enemmän, jota oon saattanut jonkun kerran kuunnella kotonakin joskus. Mutta vuosiin en ole aktiivisesti mitään musiikkia juuri kuunnellut, ei yhtään artistia tai bändiä mikä olis kiinnostanut niin paljon että olisi viitsinyt keikoilla käydä.
Sitten tuli Käärijä. Ensin iski Ccc kuin tuhat volttia, sen jälkeen kuuntelin muitakin vanhempia biisejä, ja jokaisen uuden biisin julkaisun yhteydessä oon saanut siihen biisiin aikaiseksi obsession, että ihan pakko saada kuunnella koko ajan kun vaan mahdollista. Käärijän kautta tänä kesänä löysin myös Joostin, ja hänen musiikin kanssa vähän sama juttu.
Aluksi varmasti oli myötävaikuttamassa ulkoiset seikat ja Ccc show, sittemmin
Vaikka sitten niin, jos te kehittyneet haluatte niin uskoa. Mulle on aivan se ja sama, jos mä olen musiikillisesti ah-niin-edistyneiden mielestä totaalipaska. Mutta pointti on, että kyllä pärjää K pelkällä musiikillakin. Varmasti on muitakin ihmisiä, joihin se on juuri se musiikki joka iskee, ei mikään seksillä myynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tempaus?
Bailan kohdalla vedetään eriväriset nokkahuilut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttaeikö seuraava tapaaminen jo sovittu, koska B:nin someone is coming to slovenia
Se voi olla seuraava tapaaminen tai miksei seuraava voisi olla sitä ennenkin, se jää nähtäväksi. :)
Ei ole sovittu mitään K:n menoa Sloveniaan. Eikä varsinkaan tänä vuonna.
Yllättyisin kyllä totaalisesti, jos he näkisivät vielä tämän vuoden puolella Sloveniassa.
Hyvä ihminen, sulla ei tiedossa ole, mitä on sovittu ja mitä ei. Sen tietää vaan he itse.
Entä jos olen paha😈 Älä luokittele.
Miksi vastasit tuohon, kun ei hän sinulle puhunut, vaan mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut toi ficci on no smut. Eli ei mitään kuumistelun kuvausta, joten se on ihan 💩
Voi terve, jos jonkun mielestä no smut tarkoittaa automaattisesti kaverireissua.
Kärtsän kuumuus 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Jokaisella on oikeus omaan makuun 🤣
Nyt olis saumaa laittaa Häärijä-brändätyt nokkahuilut merch-kauppaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin smutin kirjoittaminen ei ole mukavaa. Onneksi silti kirjoittavat ficcejä. 💚
Joo senkus kirjoittaa. Mut tartteeko noin lapsellisia ficcejä mainostaa tä
Tottakai! Voit helposti skipata.
Mariboriin ja Cvetlicarnan toiselle keikalle sais vielä lippuja, jopa Early entry. Samoin Zagrebiin. Muihinkin ehkä, mutta siitä siansaksasta oli vaikeampi saada selvää ja/tai ois pitänyt kirjautua. Wieniin oli vielä normilippuja kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luulin että tuo oli trollausta 😂 Toivottavasti ei kukaan, eikä keikkapaikoille saa varmasti viedä noita.
Jos et sä halua niin moni muu voi haluta. Ja miksei jos kysyy keikkapaikasta niin ei voisi viedä huiluja.
Eivät todellakaan tule antamaan lupaa siihen. Kaikki mahdolliset kepit/esineet joilla voisi tehdä jollekin vahinkoa otetaan pois.
- eri
Ei voi tietää, mä laitan kysymyksen aino areenalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo senkus kirjoittaa. Mut tartteeko noin lapsellisia ficcejä mainostaa tä
Mikä känkkäränkkä sieltä nyt kirjoittelee? Oletko sama, joka kiukuttelee K:n musiikista vai onko teitä tänä aamuna kaksi kiukuttelijaa? Makuja on erilaisia. Niin musiikissa kuin ficceissä. Se, ettei sinua kiinnosta joku tietty musiikki tai ficci, ei tarkoita, etteikö muita voisi kiinnostaa. Ota pää pois sieltä omasta persiistä ja ymmärrä, että täällä palstailee muista, joita voi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo senkus kirjoittaa. M
Tottakai! Voit helposti skipata.
Taas tyhmä kommentoi. Mitä helppoa skippaamista on siinä, että käy tsekkaamassa, minkätasoinen ficci on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Kärtsän musiikkia on ihan ammattilaistenkin toimesta analysoitu ja arvioita kirjoitettu ja kyllä siellä niidenkin perusteella vaan on kova tiimi ja ammattilaiset tekijät. Ne jotka diggaa Kärtsän musiikista: teillä on upea musiikkimaku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken olit eri mieltä🤔
Ymmärrän että jotkut haluaa tukea Härtsää ja toivon että siinä onnistuvatkin, mut toivottavasti kukaan nyt ei oikeesti raahaa mitään huiluja mihinkään. Se on melko kiusallista siinä vaiheessa kun teitä huilullisia on yleisön joukossa joku kolme kaikki eri puolilla yleisöä, eikä välttämättä erityisen mukava kokemus vieressä olijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no. Mua ei oo ihan hirveesti kiinnostanut mikään musiikki sitten teinivuosien, siis noin 15-20 vuoteen. Toki joo autolla ajellessa kuuntelen radiota, ja sieltä sitten ehkä joskus joku biisi sattuu iskemään enemmän, jota oon saattanut jonkun kerran kuunnella kotonakin joskus. Mutta vuosiin en ole aktiivisesti mitään musiikkia juuri kuunnellut, ei yhtään artistia tai bändiä mikä olis kiinnostanut niin paljon että olisi viitsinyt keikoilla käydä.
Sitten tuli Käärijä. Ensin iski Ccc kuin tuhat volttia, sen jälkeen kuuntelin muitakin vanhempia biisejä, ja jokaisen uuden biisin julkaisun yhteydessä oon saanut siihen biisiin aikaiseksi obsession, että ihan pakko saada kuunnella koko ajan kun vaan mahdollista. Käärijän kautta tänä kesänä löysin myös Joostin, ja hänen musiikin kanssa vähän sama juttu.
Aluksi varmasti oli myötä
Vaikee uskoo kun tää fanitus pyörii pelkän seksin ympärillä, on ficcii, shippii, OFää. Ja itse artisti shippaa kovimmin 🤣