Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
*Taas tyhmä kommentoi*
Heh. No jos et osaa helposti skipata niin se on sun ongelmas. Mikäs lapsellisuuskohtaus sulla tänään on kun noin harmittaa? Kuuntele vaikka Kärtsää niin olo paranee.
Kärtsällä 1.2 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyssa. Joten kyllä hänen musiikkiaan nimenomaan kuunnellaan. Paljon! F*ck the haters.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariboriin ja Cvetlicarnan toiselle keikalle sais vielä lippuja, jopa Early entry. Samoin Zagrebiin. Muihinkin ehkä, mutta siitä siansaksasta oli vaikeampi saada selvää ja/tai ois pitänyt kirjautua. Wieniin oli vielä normilippuja kans.
Toi Wien mua kyllä ihmetyttää. Sehän on tosi pieni paikka ja ainoa ns. Balkanin ulkopuolella, luulin että se ois heti myynyt loppuun. Siksi en itse edes yrittänyt, mutta hmmm... Nyt alkoi kyllä Wienin reissu kiinnostamaan, kun siellä on muutenkin tuttuja.
Olisi kannattanut tulla ennemmin Suomeen, ehkä ensi kerralla hiffaavat, että Suomi vasta kuuluukin diasporaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että jotkut haluaa tukea Härtsää ja toivon että siinä onnistuvatkin, mut toivottavasti kukaan nyt ei oikeesti raahaa mitään huiluja mihinkään. Se on melko kiusallista siinä vaiheessa kun teitä huilullisia on yleisön joukossa joku kolme kaikki eri puolilla yleisöä, eikä välttämättä erityisen mukava kokemus vieressä olijoille.
Mutta jos me huilulliset ryhmäydytään, ni ei oltais eripuolilla yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Jokaisella on oikeus omaan makuun 🤣
Vielä kun joku päivä itsekin tajuaisit mitä kirjoitat ja noudattaisit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Just näin! Kärtsän musiikkia on ihan ammattilaistenkin toimesta analysoitu ja arvioita kirjoitettu ja kyllä siellä niidenkin perusteella vaan on kova tiimi ja ammattilaiset tekijät. Ne jotka diggaa Kärtsän musiikista: teillä on upea musiikkimaku!
Keskustelupalstojen perusteella oon saanut käsityksen, että kyseessä on shippaaminen ja seksi, ei musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Kärtsän musiikkia on ihan ammattilaistenkin toimesta analysoitu ja arvioita kirjoitettu ja kyllä siellä niidenkin perusteella vaan on kova tiimi ja ammattilaiset tekijät. Ne jotka diggaa Kärtsän musiikista: teillä on upea musiikkimaku!
Keskustelupalstojen perusteella oon saanut käsityksen, että kyseessä on shippaaminen ja seksi, ei musiikki.
Kannattaa varmaan panostaa sitten enemmän luetun ymmärtämiseen.
Vierailija kirjoitti:
*Taas tyhmä kommentoi*
Heh. No jos et osaa helposti skipata niin se on sun ongelmas. Mikäs lapsellisuuskohtaus sulla tänään on kun noin harmittaa? Kuuntele vaikka Kärtsää niin olo paranee.
Eihän se osaamisesta ole kiinni, vaan siitä, että ei vain ole yhtäaikaa sekä helppo skipata että tietää, ettei olekaan likainen ficci kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kato se kuuluisa peräreikä. Jokaisella on sellainen ja jokaisen mielestä oma haisee parhaalta. Ei oikeestaan kiinnosta sun peräreiän haju yhtään, u know.
Mutta Kärrsyn siellä käyneen 🥕 haju kiinnostelee 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Colder Months" Bojere Lappi lomaficciin uusi luku!
https://archiveofourown.org/works/58762321/chapters/150232111?view_adul…
Mut toi ficci on no smut. Eli ei mitään kuumistelun kuvausta, joten se on ihan 💩
Ei mua huvita lukea kuvitteellisesta kaverireissusta.
Voi terve, jos jonkun mielestä no smut tarkoittaa automaattisesti kaverireissua.
Luin 3 chapteria ja ainoa kuvailu oli yks lause "suutelivat".
Joillekin smutin kirjoittaminen ei ole mukavaa. Onneksi silti kirjoittavat ficcejä. 💚
Kiitos linkkaajalle, just nyt onkin tarve pelkälle söpölle. 🥰
"Vaikee uskoo kun tää fanitus pyörii pelkän seksin ympärillä, on ficcii, shippii, OFää. Ja itse artisti shippaa kovimmin 🤣"
Sen mä uskon, että sun on vaikea uskoa, kun aika kapeakatseiselta vaikutat muutenkin. En tiedä mistä oot saanut käsityksen, että fanitus pyörisi pelkän seksin ympärillä. Itse fanitan ilman sitä 💁 En shippaa, en lue tai kirjoita ficcejä, en tilaa tai muutenkaan ole kiinnostunut OF:stä. En kuolaa ja kuumistele kuvia. Täällä palstalla pyörin, kun tää on aktiivisin K-aiheinen palsta tällä hetkellä. Fiilistelen musiikkia ja sitä miten symppis persoona on sen takana. Ja silti oon jaksanut tätä jo kohta kaksi vuotta. Usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit sulla taitaa olla hiukan rajoittunut käsitys. Shippaaminen on pienenpieni osa koko Kärtsä-kokonaisuutta. Samoin keskustelupalstat ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariboriin ja Cvetlicarnan toiselle keikalle sais vielä lippuja, jopa Early entry. Samoin Zagrebiin. Muihinkin ehkä, mutta siitä siansaksasta oli vaikeampi saada selvää ja/tai ois pitänyt kirjautua. Wieniin oli vielä normilippuja kans.
Toi Wien mua kyllä ihmetyttää. Sehän on tosi pieni paikka ja ainoa ns. Balkanin ulkopuolella, luulin että se ois heti myynyt loppuun. Siksi en itse edes yrittänyt, mutta hmmm... Nyt alkoi kyllä Wienin reissu kiinnostamaan, kun siellä on muutenkin tuttuja.
Muakin vähän, ois samalla ihana päästä harjoittelemaan saksaa... Mutta toi aika vuodesta on ikävä kyllä sellainen, etten saa töistä vapaata 👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se jo kuitenkin yli 80% myyty. Ja mitä oon twitteriä yms kattonut niin osa vielä miettii esim sinne lippujen ostamista, joten varmasti se myydään loppuun. Ja muutenkin eikös Slovenialaiset ja Balkanilaiset ole sellaisia että eivät heti ole ostamassa lippuja vaan ostavat tyyliin juuri ennen keikkaa tai jotain. Eiköhän noita lippuja vielä myydä ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Taas tyhmä kommentoi*
Heh. No jos et osaa helposti skipata niin se on sun ongelmas. Mikäs lapsellisuuskohtaus sulla tänään on kun noin harmittaa? Kuuntele vaikka Kärtsää niin olo paranee.Eihän se osaamisesta ole kiinni, vaan siitä, että ei vain ole yhtäaikaa sekä helppo skipata että tietää, ettei olekaan likainen ficci kyseessä.
On helppo. Et vaan osaa. Vaan yrität kieltää ficcien tuomisen tänne. Se jos mikä on hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
"Vaikee uskoo kun tää fanitus pyörii pelkän seksin ympärillä, on ficcii, shippii, OFää. Ja itse artisti shippaa kovimmin 🤣"
Sen mä uskon, että sun on vaikea uskoa, kun aika kapeakatseiselta vaikutat muutenkin. En tiedä mistä oot saanut käsityksen, että fanitus pyörisi pelkän seksin ympärillä. Itse fanitan ilman sitä 💁 En shippaa, en lue tai kirjoita ficcejä, en tilaa tai muutenkaan ole kiinnostunut OF:stä. En kuolaa ja kuumistele kuvia. Täällä palstalla pyörin, kun tää on aktiivisin K-aiheinen palsta tällä hetkellä. Fiilistelen musiikkia ja sitä miten symppis persoona on sen takana. Ja silti oon jaksanut tätä jo kohta kaksi vuotta. Usko tai älä.
Aktiivisin K-aiheinen palsta on shippi palsta? Ja kyseessä on siis musiikki 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se jo kuitenkin yli 80% myyty. Ja mitä oon twitteriä yms kattonut niin osa vielä miettii esim sinne lippujen ostamista, joten varmasti se myydään loppuun. Ja muutenkin eikös Slovenialaiset ja Balkanilaiset ole sellaisia että eivät heti ole ostamassa lippuja vaan ostavat tyyliin juuri ennen keikkaa tai jota
Mistä ton prosenttiosuuden näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Taas tyhmä kommentoi*
Heh. No jos et osaa helposti skipata niin se on sun ongelmas. Mikäs lapsellisuuskohtaus sulla tänään on kun noin harmittaa? Kuuntele vaikka Kärtsää niin olo paranee.Eihän se osaamisesta ole kiinni, vaan siitä, että ei vain ole yhtäaikaa sekä helppo skipata että tietää, ettei olekaan likainen ficci kyseessä.
On helppo. Et vaan osaa. Vaan yrität kieltää ficcien tuomisen tänne. Se jos mikä on hölmöä.
Ei ole "helppoa" ihan vain puhtaasti kommentin skippaamisen osalta.