Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Ihana nokkahuilukeskustelu 😄. Mä vihaan sitä stanan vinkukeppiä yli kaiken. Siksi en pysty Bailaakaan kuuntelemaan yhtään, vaikka Häärijä onkin hauska.
Mun oma kouluaikainen, okransävyinen/ruskea muovinen, on ehkä jossain vanhemmilla, en tiedä. Omien lasten, toisella vihreä, toisella pinkki, olen piilottanut sen jälkeen kun niitä ei ole tarvittu alakoulun jälkeen.
Äidilläni oli puinen. Siinä oli vähän lempeämpi ääni.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no. Mua ei oo ihan hirveesti kiinnostanut mikään musiikki sitten teinivuosien, siis noin 15-20 vuoteen. Toki joo autolla ajellessa kuuntelen radiota, ja sieltä sitten ehkä joskus joku biisi sattuu iskemään enemmän, jota oon saattanut jonkun kerran kuunnella kotonakin joskus. Mutta vuosiin en ole aktiivisesti mitään musiikkia juuri kuunnellut, ei yhtään artistia tai bändiä mikä olis kiinnostanut niin paljon että olisi viitsinyt keikoilla käydä.
Sitten tuli Käärijä. Ensin iski Ccc kuin tuhat volttia, sen jälkeen kuuntelin muitakin vanhempia biisejä, ja jokaisen uuden biisin julkaisun yhteydessä oon saanut siihen biisiin aikaiseksi obsession, että ihan pakko saada kuunnella koko ajan kun vaan mahdollista. Käärijän kautta tänä kesänä löysin myös Joostin, ja hänen musiikin kanssa vähän sama juttu.
Aluksi varmasti oli myötävaikuttamassa ulkoiset seikat ja Ccc show, sittemmin suurin myötävaikutin on varmasti K:n persoona, ja
No ei tietenkään, kun itse just kerrot, ettet musiikkia hirveästi kuuntele ja se ei ole ollut elämässäsi koko ajan tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, että milloin on seuraava K:n ja B:n tapaaminen
Mä toivon ja luulenkin, että vielä tän Eurotourin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ihana nokkahuilukeskustelu 😄. Mä vihaan sitä stanan vinkukeppiä yli kaiken. Siksi en pysty Bailaakaan kuuntelemaan yhtään, vaikka Häärijä onkin hauska.
Mun oma kouluaikainen, okransävyinen/ruskea muovinen, on ehkä jossain vanhemmilla, en tiedä. Omien lasten, toisella vihreä, toisella pinkki, olen piilottanut sen jälkeen kun niitä ei ole tarvittu alakoulun jälkeen.
Siis siunattu nykyinen opetussuunnitelma, johon ei sisälly enää nokkahuilun opettelu! Omat lapset onneksi just sen verran nuoria, ettei ole niitä soittoläksyjä tarvinnut kuunnella. 🤣
Kärtsässä viehättää kokonaisuus. Sellainen jännä yhdistelmä kaikkea ja tapa nykyään kantaa kehonsa on jotenkin vaan voimistanut sitä miten kuuma onkaan.
Itse kuuntelin paljon ns konemusiikkia nuorempana ysärillä. Kärtsän musaa on aika kivuttomasti varmaan siksi solahtanut mukaan kuunneltaviin, varsinkin kun löytyy rankkuuttakin. Tykkäsin biisistä (CCC) jo ennenkuin näin edes tyyppiä kun kuulin ensin radiosta kappaleen. Vaan kun tutustuin muuhun tuotantoon pidin sieltä monesta enemmän.
Kärtsän itseironia ja huumorintaju ja heittäytymiskyky on ilahduttavaa.
Muttaeikö seuraava tapaaminen jo sovittu, koska B:nin someone is coming to slovenia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden musiikkimaun arvostelu on aivan saatanan turhaa. Taannoin kerroin työkaverille että menen Kärtsän keikalle kun hän kysyi viikonloppusuunnitelmista ja vastaus jonka sain oli "miks?". Miks. Ei tulisi mieleenkään kysyä joltain, miksi hän menee jonkun bändin tai artistin keikalle. Ja jos olisin sanonut olevani menossa vaikka Apulannan keikalle, veikkaan että vastaus olisi ollut toisenlainen.
Just tämä. En minäkään "aikuisena" naisena juuri K-faniuttani ja keikoilla käymistäni työpaikan kahvipöydässä markkinoi. Jos tulee puheeksi, nenän nyrpistelijöitä ja silmien pyörittelijöitä on pöytä täynnä. En ymmärrä, miksi joku muusikko/räppäri/laulaja on fanitettavana huonompi kuin joku toinen.
Ja miksi se tekee minusta oudon, jos fanitan Kärtsää.
Täällä myös yksi outo. En enää pahemmin mainitse kenellekään Kn fanituksestani. Joskus kesällä pyysin kaveriani mukaan keikalle. Sanoi, että lähtee kyllä, jos pyydän katsomaan Andrea Bocellia, mutta K, no huh huh.
Oli kertonut puolisolleen, että minä lähden Kn keikalle, johon puoliso; Onko se tullut hulluksi😅
Joo, olen tullut hulluksi, jos en sitä jo ollut aikaisemminkin🤪
Vierailija kirjoitti:
Muttaeikö seuraava tapaaminen jo sovittu, koska B:nin someone is coming to slovenia
Se oli kysymys, vitsillä, että mitä, onko joku muka tulossa Sloveniaan. Ja tää Kyproksen reissu oli plänit kylmemmille kuukausille.
Minulle musiikki on hyvin tärkeää. Se ei silti ole estänyt kuuntelematta hyvin monenlaista musiikkia enkä ikinä hauku ja asenna muiden musiikkimakua. Täysin tarpeetonta. Pelkkää rumaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla seuraava tapaaminen tai miksei seuraava voisi olla sitä ennenkin, se jää nähtäväksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin se voi jakaa mielipiteitä just ton takia. Mutta mä haluisin opetella noi osuudet, saakohan keikoille viedä muuten huilun?
Erika on Pariisissa! Olisko huomenna lavalla Ruoskassa?!?!
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on ylihuomenna
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän oli tiedossa, että hän tulee olemaan Pariisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, että milloin on seuraava K:n ja B:n tapaaminen
Mä toivon ja luulenkin, että vielä tän Eurotourin aikana.
Jos ois niin apua, esittääkö ne sen collabin Härtsän kanssa!
Minun tutut on jo hyväksyneet sen, että käyn milloin minkäkinlaisilla keikoilla. Lähinnä osa vaan uteliaita, että aijaa millaista oli. Kärtsän keikoista on mietitty vaan, että kehtaako sinne aikuinenkin mennä. Sanoin, että kuule vanhin jonka olen keikalla sielä nähnyt oli varmasti lähellä 80 vuotta jos yli. Sinne vaan. 🤭
Ylipäätään olen sitä mieltä, että turha häpeä pois. Elämä on liian lyhyt semmoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se jo pari kuukautta sitten näin ilmoittanut instakommenteissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla seuraava tapaaminen tai miksei seuraava voisi olla sitä ennenkin, se jää nähtäväksi. :)
Ei ole sovittu mitään K:n menoa Sloveniaan. Eikä varsinkaan tänä vuonna.
Yllättyisin kyllä totaalisesti, jos he näkisivät vielä tämän vuoden puolella Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se voi jakaa mielipiteitä just ton takia. Mutta mä haluisin opetella noi osuudet, saakohan keikoille viedä muuten huilun?
Tää ois parasta, kaikki vetäis yhtäkkiä eriväriset nokkahuilut esiin ja alkais soittaa bailaa.
Tais ollakin Slovenianvuoristo loma!😂