Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi työhakemusta tehty!

Vierailija
03.04.2025 |

Tällä viikolla löytyikin aivan erinomaisen hienosti avoimia työpaikkoja joihin hakea! Alkuviikosta tein jo kolme, tälle päivälle jätin yhden, jotta saan kirjattua sen te suunnitelmaan heti kun kausi vaihtuu ja lisäksi huomasin työmarkkinatorilla yhden uuden kiinnostavan työn! Kaikki paikat sellaisia joihin periaatteessa voisin työllistyä, nyt kaikki riippuu siitä millaisia muut hakijat ovat olleet. 

Pitäkääs peukkuja! 

Mites muilla työttömillä työnhaku sujuu? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaan toiveajattelua, mutta alkaakohan jo työmarkkinat piristyä? Toivottavasti! Mä haluan töihin! 

Vierailija
2/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt vertaistukea tänne! Vai onko kaikki muut työttömät jo päässeet töihin? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite meinasin hakea Islantiin töihin, kun ollut siellä ennenkin ja siellä viileämpää kesällä. Onko jollakin vinkkejä mistä löytää työpaikkoja?

Vierailija
4/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite meinasin hakea Islantiin töihin, kun ollut siellä ennenkin ja siellä viileämpää kesällä. Onko jollakin vinkkejä mistä löytää työpaikkoja?

Toimistyö kiinnostaisi, mutta pitääköhän vain laittaa vapaamuotoisia hakemuksia yrityksiin ja kokeilla tärppääkö? Ja entäs asuminen, tarjoavatko yleensä vain hotellit ilmaisen majoituksen ulkomailta tulevalle?

Vierailija
5/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistyö kiinnostaisi, mutta pitääköhän vain laittaa vapaamuotoisia hakemuksia yrityksiin ja kokeilla tärppääkö? Ja entäs asuminen, tarjoavatko yleensä vain hotellit ilmaisen majoituksen ulkomailta tulevalle?

Toimistotyö

Vierailija
6/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolta kuulostaisi kesätyö Islannissa! Mä olin Ruotsissa taannoin kesän, mutta nyt kun on pieniä lapsia niin ei viitti lähteä. 

Avoimet hakemukset on varmaan ihan hyvä vaihtoehto ja EURES vaimikäsenyton. 

Vierailija
7/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienolta kuulostaisi kesätyö Islannissa! Mä olin Ruotsissa taannoin kesän, mutta nyt kun on pieniä lapsia niin ei viitti lähteä. 

Avoimet hakemukset on varmaan ihan hyvä vaihtoehto ja EURES vaimikäsenyton. 

Kiitos vinkeistä! Mitenköhän löytäisi luotettavan jälleenvuokralaisen ja entä miten sähkösopimus, kun on pörssisähkö itellä eikä haluaisi, että vuokralainen käyttää tuhottomasti sähköä, koska hinta voi vaihdella kesällä aika paljonkin? Kotivakuutus ainakin vaadittava.

Vierailija
8/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava työnhakutilanne tällä hetkellä. En edes jaksa kirjoittaa niin paljon työhakemuksia, kuin työpaikkoja ilmoitetaan! Nyt kun Trump saa vielä Suomen työtilanteen nousemaan tulleillaan ja vakauttaa maailmantalouden, niin taivaasta sataa mannaa ja Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu ihan kohta. 

Kiitos Orpo ja Purra tästä ihanasta tilanteesta Suomessa kun vanhukset, huostaanotetut lapset ja vammaisetkin ovat parantuneet itsestään ja eivät tarvitse enää apua. 

Vierailija
9/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jaksaa hakea yhtään mihinkään. Olen luovuttanut...

Vierailija
10/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ystäväni on kertonut piristäviä uutisia työmarkkinoista Suomessa.

Vierailija
11/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vaan toiveajattelua, mutta alkaakohan jo työmarkkinat piristyä? Toivottavasti! Mä haluan töihin! 

No pitää ajatella asiaa niin että joku sinne työllistyy, voi osua omalle kohdallekin 

Vierailija
12/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut peruspäivärahalla jo 14 vuotta.  Joka kuukausi lähettelen työpaikkahakemuksia naama punaisena.

Toisaalta en ole koskaan töitä kaivannut, mutta sitähän ei saa ääneen sanoa ?

Nimim. AhkeruusOnIlo

Viva La Libertad, Carajo!

Vierailija
13/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kauden ekana päivänä kolme ja tokana yhden hakemuksen. Keskimäärin haen ehkä noin viittä paikkaa viikossa, koska en hae sellaisia hommia joita en osaa tehdä ja koska en voi olla töissä lasten nukkuma-aikoina, mikä sulkee pois noin puolet paikoista.

Kolme hakemusta meni vuokrafirmaan. Niistä ei kuulu ikinä mitään. Taitaa olla aika helppoa rahantekoa tuo työntekijöiden arpominen työnantajille. Toki varmaan työnantajat itsekin pystyisivät koittamaan, että mikä hakemus lentää lennokkina kauimmas, mutta saahan sitä maksaa tyhjästä, jos firmalla on liikaa rahaa. 

Yksi hakemus paikkaan, jossa olen ollut kerran haastattelussa kuuntelemassa valitusta, miten heille tulee liikaa hakemuksia, kun ilmoittavat auki olevasta työpaikasta. Varmaan hirmu rankkaa se on, tsemppiä vain taas tuonkin hakemuksen lukuun! 

Vierailija
14/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisteihin kevyisiin sisätöihin, joissa ei vaadita mitään erikoista tulee satamäärin hakemuksia. Myös päinvastasiin hommiin on moninkertaisesti enemmän hakijoita kuin mitä palkataan. 

Vierailija
15/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on sellaisia kokoaikaista vakituisia  paikkoja tarjolla täällä seudulla missä asun mihin mulla olisi realistiset mahikset päästä mutta olen osa-aikatyössä ja pitää yhteen paikkaan hakea 3kk aikana niin eiköhän se yksi paikka tule vastaan mihin hakea. Onhan tässä vielä yli 2 kuukautta aikaa. 

Vierailija
16/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs löysit? Itsellä oman alan paikkoja ei ole, ja monet muut sisältää tekstin "edellytämme jo muutaman vuoden kokemusta". Ja kun mikään niistä vaatimuksista ei natsaa (ei kokemusta, koulutusta alalle, autoa) niin eipä sinne ole mieltä hake tässä tilanteessa kun vaatimukset täyttäviäkin hakijoita on jonoksi.

Mutta eihän tuo työllistymiseen vaikuta, kunhan halutaan kyykyttää työttömiä ja ärsyttää yrityksiä spämmillä.

Vierailija
17/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee videohakemus jossa olet alasti. Erottaudut joukosta.

Vierailija
18/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paras laittaa suosittelut loppuun. Jos mahdollista.

Vierailija
19/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 hakemus kk:ssa on minulla velvoite

Vierailija
20/28 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs löysit? Itsellä oman alan paikkoja ei ole, ja monet muut sisältää tekstin "edellytämme jo muutaman vuoden kokemusta". Ja kun mikään niistä vaatimuksista ei natsaa (ei kokemusta, koulutusta alalle, autoa) niin eipä sinne ole mieltä hake tässä tilanteessa kun vaatimukset täyttäviäkin hakijoita on jonoksi.

Mutta eihän tuo työllistymiseen vaikuta, kunhan halutaan kyykyttää työttömiä ja ärsyttää yrityksiä spämmillä.

Olen hakenut hakemuskäsittelijäksi, tuholaistorjujaksi, palveluneuvojaksi, lukitusasentajaksi, putkiasentajaksi. Lisäksi löysin vielä teknisen myyjän ja pesulatyöntekijän paikat, joita haen huomenna tai viikonloppuna. Kaikkiin periaatteessa voisin päästä, mut todennäköisesti on parempiakin hakijoita tarjolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi