Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikee uskoo kun tää fanitus pyörii pelkän seksin ympärillä, on ficcii, shippii, OFää. Ja itse artisti shippaa kovimmin 🤣"
Sen mä uskon, että sun on vaikea uskoa, kun aika kapeakatseiselta vaikutat muutenkin. En tiedä mistä oot saanut käsityksen, että fanitus pyörisi pelkän seksin ympärillä. Itse fanitan ilman sitä 💁 En shippaa, en lue tai kirjoita ficcejä, en tilaa tai muutenkaan ole kiinnostunut OF:stä. En kuolaa ja kuumistele kuvia. Täällä palstalla pyörin, kun tää on aktiivisin K-aiheinen palsta tällä hetkellä. Fiilistelen musiikkia ja sitä miten symppis persoona on sen takana. Ja silti oon jaksanut tätä jo kohta kaksi vuotta. Usko tai älä.
Aktiivisin K-aiheinen palsta on shippi palsta? Ja kyseessä on siis musiikki 🤣🤣🤣
Ei tämä ole shippipalsta, vaikka moni shippaakin. 💚 Shippiä et pääse missään pakoon. Et Twitterissä, Jodelissa etkä tumpussa myöskään.
"Mistä ton prosenttiosuuden näkee?"
Joksut laittoi pari päivää sitten stooreihin tilanteen
Vierailija kirjoitti:
"Vaikee uskoo kun tää fanitus pyörii pelkän seksin ympärillä, on ficcii, shippii, OFää. Ja itse artisti shippaa kovimmin 🤣"
Sen mä uskon, että sun on vaikea uskoa, kun aika kapeakatseiselta vaikutat muutenkin. En tiedä mistä oot saanut käsityksen, että fanitus pyörisi pelkän seksin ympärillä. Itse fanitan ilman sitä 💁 En shippaa, en lue tai kirjoita ficcejä, en tilaa tai muutenkaan ole kiinnostunut OF:stä. En kuolaa ja kuumistele kuvia. Täällä palstalla pyörin, kun tää on aktiivisin K-aiheinen palsta tällä hetkellä. Fiilistelen musiikkia ja sitä miten symppis persoona on sen takana. Ja silti oon jaksanut tätä jo kohta kaksi vuotta. Usko tai älä.
Aktiivisin K-aiheinen "musiikki"palsta on shippilaiva 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Taas tyhmä kommentoi*
Heh. No jos et osaa helposti skipata niin se on sun ongelmas. Mikäs lapsellisuuskohtaus sulla tänään on kun noin harmittaa? Kuuntele vaikka Kärtsää niin olo paranee.Eihän se osaamisesta ole kiinni, vaan siitä, että ei vain ole yhtäaikaa sekä helppo skipata että tietää, ettei olekaan likainen ficci kyseessä.
On helppo. Et vaan osaa. Vaan yrität kieltää ficcien tuomisen tänne. Se jos mikä on hölmöä.
Ei ole "helppoa" ihan vain puhtaasti kommentin skippaamisen osalta.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että jotkut haluaa tukea Härtsää ja toivon että siinä onnistuvatkin, mut toivottavasti kukaan nyt ei oikeesti raahaa mitään huiluja mihinkään. Se on melko kiusallista siinä vaiheessa kun teitä huilullisia on yleisön joukossa joku kolme kaikki eri puolilla yleisöä, eikä välttämättä erityisen mukava kokemus vieressä olijoille.
Mitäs kiusallista siinä nyt sitten on. Sit voi vaan todeta et no jaa, ei onnistunut. Ei siihen huiluun tarvitse keuhkot reveten puhkua, niin ei häiritse vierustovereitakaan.
Anna ihmisten nyt viedä huiluja jos haluaa ja keikan järjestäjille sopii, miten se nyt sua niin häiritsee.
Sepä, vähän tylsää tuomita, et just huilut ois keikalla perseestä. Ei kai ne nyt koko ajan jotain omiaan soittelisi.
Ylivoimaisesti suurimmat Käärijä-"palstat" ovat kyllä Discordissa, mutta moni ei tykkää Discordista tai halua rekisteröityä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisin K-aiheinen "musiikki"palsta on shippilaiva 🤣
🤣🤣🤣
Tällä hetkellä. Näistä mihin ei tarvitse rekisteröityä. Mistään tumpuista ja twittereistä yms en tiedä, kun ei huvita niitä käyttää.
On kai tämä aktiivinen jos täällä pyörii shippareiden lisäksi myös normaaleja faneja. Varmasti ei ole kuitenkaan se missä eniten on porukkaa. Täällä on pieni mutta aktiivinen ryhmä.
Vitsi kuinka hauskaa 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että jotkut haluaa tukea Härtsää ja toivon että siinä onnistuvatkin, mut toivottavasti kukaan nyt ei oikeesti raahaa mitään huiluja mihinkään. Se on melko kiusallista siinä vaiheessa kun teitä huilullisia on yleisön joukossa joku kolme kaikki eri puolilla yleisöä, eikä välttämättä erityisen mukava kokemus vieressä olijoille.
Mitäs kiusallista siinä nyt sitten on. Sit voi vaan todeta et no jaa, ei onnistunut. Ei siihen huiluun tarvitse keuhkot reveten puhkua, niin ei häiritse vierustovereitakaan.
Anna ihmisten nyt viedä huiluja jos haluaa ja keikan järjestäjille sopii, miten se nyt sua niin häiritsee.
Sepä, vähän tylsää tuomita, et just huilut ois keikalla perseestä. Ei kai ne nyt koko ajan jotain omiaan soittelisi.
Ja musta on vaan kiva, kun ihmiset hankkii erivärisiä huiluja.
Miken stoorit. Oli se Mikkekin ollut siellä pelissä mukana
Jääköhän huilu H:lle pysyväksi teemaksi ja onkohan siinä H feat B biisissä huilunsoittoa🤔
Hauska muuten, Skopjen Taksirat Festivalin Instassa Joksu-postaus on saanut enemmän tykkäyksiä kuin Baby Lasagna. (BL on osa festivaalin varsinaista ohjelmistoa ja Joksujen keikka on jonkinlainen oheistapahtuma.) Ja siis tämä ei ole tarkoitettu kenenkään dissauspostaukseksi, mutta kiva että heillä on ainakin tuolla Instassa suosiota.
Ei anna lainata, mutta turha nyt jostain ficcisuosituksista täällä raivota eikä ole mitenkään tyhmää kommentoida, että suositukset voi skipata.
Mun mielestä on ennemminkin tyhmää käydä katsomassa mitään ficcejä vain täällä olevien suositusten perusteella ja varsinkin kiukutella, jos on niistä eri mieltä. Jos on niistä kiinnostunut, niin kannattaa ihan itse aktiivisesti käydä säännöllisesti kurkkimassa, millaisia uusia ficcejä on tullut. Enemmän muakin kiinnostaa sellaiset, joissa on myös smutia mukana, mutta onhan muunlaisetkin välillä ihan söpöjä ja joku muu kuin minä voi tykätä lukea juuri sellaisia, niin totta kai täällä voi jokainen suositella oman makunsa mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikeltä turisti-stooreja!
Oli lätkäpelissä mukana kuten arveltiinkin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Jokaisella on oikeus omaan makuun 🤣
Just näin! Kärtsän musiikkia on ihan ammattilaistenkin toimesta analysoitu ja arvioita kirjoitettu ja kyllä siellä niidenkin perusteella vaan on kova tiimi ja ammattilaiset tekijät. Ne jotka diggaa Kärtsän musiikista: teillä on upea musiikkimaku!
Keskustelupalstojen perusteella oon saanut käsityksen, että kyseessä on shippaaminen ja seksi, ei musiikki.
Ei kannata keskittyä pelkästään keskustelupalstoihin, vaan sen musiikin osalta katsella kuuntelijamääriä esim. Spotifyssä (ja kuunnella itsekin) sekä käydä keikoilla, kuten moni meistäkin tekee. Se musiikista nauttiminen ja arvostaminen tapahtuu pääasiassa sillä tavoin eikä niinkään paljon keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikeltä turisti-stooreja!
Ja juuri, kun täällä esitin kainon toiveen, että olisipa vlogeissa vähän enemmän turisteilua, kaupungilla pyörimistä ja vaikka lounaalla käymistä niin Mikke toimitti stoorien muodossa kaiken tämän 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuli jo tuskan hiki, kun menin Europassiin ja siellä luki Locked. Onneksi sinne pääsikin helposti uudestaan kirjautumaan. Mikkekin pitänyt pari päivää lomaa, mutta alkanut eilen keikkabussissa työstämään uutta vlogia.
Joo, se taitaa välillä kirjata ulos eli uudestaan vaan kirjautumaan. Sähköpostiin tulee koodi, jolla pääsee sisään.
Tour mom Jesse siellä bussin ovella odottelee Kärppyä ja krewta kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tiimeineen tekee kyllä laadukasta musiikkia. Kiro on huipputuottaja, Allu on velho ja Kärtsä lahjakas riimittelijä, tarinankertoja ja kaiken keskiössä. 💚 Mä tykkään Kärtsän useimmista biiseistä.
Hyvin sanottu! Veit sanat MUUstani 😁