Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kommentti vielä tähän Käärijä vs Loreen jurypistekeskusteluun ennenkuin lopetetaan tämä vanhoista jauhaminen: Jos laitat nämä biisit ja esitykset vastakkain ja arvostelet niitä samoissa kategorioissa niin aika harvassa Tattoo jää huonommaksi. Olihan siinäkin näyttävä show tuon teknisesti vahvan laulun lisäksi. Ainoastaan biisin innovatiivisuuden laskisin automaattisesti Loreenilla Käärijää huonommaksi (jos tällainen arvostelukriteeri siis on olemassa). Eli ei mua noi Loreenin isot pisteet mitenkään yllättäneet vaikka ne ihan ylimitoitetuilta tuntuivatkin ja varmasti vaikutti artistin tunnettavuus todella isosti
Mä oon samaa mieltä osin, paitsi että biisi oli persoonattomampi kuin ccc eikä todellakaan euphorian tasoinen. Se mistä mä oon katkera on se, että jo voittaneen annetaan ylipäätään osallistua toistamiseen. Siinä saa jo niin ison etulyöntiaseman, ettei se ole reilua muille. Ja ensi vuonna yrittävät taas samaa.. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kommentti vielä tähän Käärijä vs Loreen jurypistekeskusteluun ennenkuin lopetetaan tämä vanhoista jauhaminen: Jos laitat nämä biisit ja esitykset vastakkain ja arvostelet niitä samoissa kategorioissa niin aika harvassa Tattoo jää huonommaksi. Olihan siinäkin näyttävä show tuon teknisesti vahvan laulun lisäksi. Ainoastaan biisin innovatiivisuuden laskisin automaattisesti Loreenilla Käärijää huonommaksi (jos tällainen arvostelukriteeri siis on olemassa). Eli ei mua noi Loreenin isot pisteet mitenkään yllättäneet vaikka ne ihan ylimitoitetuilta tuntuivatkin ja varmasti vaikutti artistin tunnettavuus todella isosti
Mä oon samaa mieltä osin, paitsi että biisi oli persoonattomampi kuin ccc eikä todellakaan euphorian tasoinen. Se mistä mä oon katkera on se, että jo voittaneen annetaan ylipäätään osallistua toistamiseen. Siinä saa jo niin ison etulyöntiaseman
No sitähän mä just sanoin tossa kohdassa jossa kirjoitin biisien innovatiivisuudesta. Tarkoitin siis sitä että Tattoo nimenomaan oli biisinä persoonaton eikä tuonut pöytään mitään uutta toisin kuin CCC sekä Euphoria aikanaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä jauhetaan viisuja. Käykö nyt Käärijälle niin että syntyi viisuviitta hartioilla ja kuoleekin sen kanssa.
Mitä väliä, vaikka niin olisikin? Halusit tai et, niin Käärijä on yksi Euroviisujen legendaarisimmista osanottajista.
Tämä kannattaa katsoa. Gabe teki samalaisen tier-listan 2000-luvun voittajista myös ja voin kertoa että Tattoo ei ollut kärjessä 😉
Tattoo oli kappale, josta puuttui täydellisesti yllätyksellisyys. Se oli sitä taattua ruotsalaista viisituotantoa, jota kaikki osaavat odottaa vuodesta toiseen, ja jolla menestyy vuosi vuoden jälkeen. Ihan perus viisukamaa siis. Käärijä toi kisaan jotain uutta ja aiemmin näkemätöntä. Totta on, että teknisesti Loreen on paljon, paljon parempi esiintyjä, mutta viisuissa ainakin pitäisi olla myös muita tavoitteita ja näkökulmia.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun monet juryt ei antanut Kärpälle ollenkaan pisteitä. Hyvänä esimerkkinä se Italian jury, jonka yksi jäsen vielä ylpeänä kirjoitti jälkikäteen kuinka he laittoivat alusta saakka Kärpän vihonviimeiseksi omalla listallaan. Kai me voidaan olla siitä kaikki samaa mieltä että ei sillä biisillä ja esityksellä olisi pitänyt aivan täysin pisteittä jäädä?
Vierailija kirjoitti:
Ei suoranaisesti liity tähän keskusteluun, mutta täysin selvää on, että viime vuonna raadit keplotteli Ruotsin voittoon. Ero Ruotsille annetuissa pisteissä suhteessa kaikkiin muihin oli niin räikeä ja täysin perusteeton, eikä nyt siis verrata vain Käärijään. Tänä vuonna puolestaan keploteltiin Israelin voittoa vastaan, mikä on sinänsä ymmärrettävää, mutta kertoo taas paljon raatien toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suoranaisesti liity tähän keskusteluun, mutta täysin selvää on, että viime vuonna raadit keplotteli Ruotsin voittoon. Ero Ruotsille annetuissa pisteissä suhteessa kaikkiin muihin oli niin räikeä ja täysin perusteeton, eikä nyt siis verrata vain Käärijä
Ja aiempina vuosina samaa tekniikkaa on käytetty esim. Venäjää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun monet juryt ei antanut Kärpälle ollenkaan pisteitä. Hyvänä esimerkkinä se Italian jury, jonka yksi jäsen vielä ylpeänä kirjoitti jälkikäteen kuinka he laittoivat alusta saakka Kärpän vihonviimeiseksi omalla listall
Ei tietenkään olisi pitänyt jäädä kokonaan pisteittä, italialainen tuomari varmaan pelasi omaan pussiin kun ajatteli että se Marco Mengonin kuolettavan tylsä kappale pärjäisi paremmin
"Tattoo oli kappale, josta puuttui täydellisesti yllätyksellisyys. Se oli sitä taattua ruotsalaista viisituotantoa, jota kaikki osaavat odottaa vuodesta toiseen, ja jolla menestyy vuosi vuoden jälkeen. Ihan perus viisukamaa siis. Käärijä toi kisaan jotain uutta ja aiemmin näkemätöntä. Totta on, että teknisesti Loreen on paljon, paljon parempi esiintyjä, mutta viisuissa ainakin pitäisi olla myös muita tavoitteita ja näkökulmia."
Jep. Ja siksi siellä jurykriteereissä vokaalit muodostavat vain yhden äänestyskriteerin ja lisäksi on mm. omaperäisyys.
Tämä on aika point on 🤣
https://x.com/snuscrave/status/1844769269990539724?s=61&t=YqaU8ewcPVeCM…
Heh. Tällaisenkin näin, scandipop Twitter tilin twiitti Kärtsän levystä. 150K katselukertaa nyt!
https://x.com/scandipop/status/1844703651178095003
Tai sitten on ihan vaan ottanut omakseen People's championin, kun hänen ylleen se viitta viisujen jälkeen sovitettiin. Se sisältää sekä merkityksen viisujen häviämisestä ja ihmisten rakkaudesta häntä kohtaan siitä huolimatta, mutta silti myös tietynlaisen lasivankilan, koska jos olet ihmisten valittu voittaja niin et saa tehdä mitään väärin heidän silmissään tai sut revitään jalustalta alas heti. Aika nerokas albumin nimi kuvaamaan koko hullua viisuvuotta ja aikaa sen jälkeen. Mun mielestä ei liity itsetuntoon yhtään mitenkään enkä tajua miten joku voi sen siihen liittää.
Nimenomaan näin. Erinomainen tulkinta. Ehkä K ja tiimi ovat myös saattaneet arvata, että nimityksen käyttäminen triggeröi tiettyjä viisufaneja, mutta tuskin se on varsinaisesti ollut päämäärä. Ehkä just Warnerin puolelta on ajateltu, että ei kannattaisi heitä ärsyttää, mutta hyvä että K sai pitää päänsä. Kyllähän nuo someheitterit vaan lisää Kn levyn näkyvyyttä, eivät he muutenkaan sitä kuuntelisi eli faneja ei kuitenkaan menetetä tämän takia.
Sitä vaan et on se toinenkin Pöyhö käyny AI-Annaliisan kuvista tykkäilee... 😎 Ai miten niin sillä ulkonäöllä ei oo välii? Eipä käy suomimuorien tileillä tykkäilee, vaik yhteiskuvissa olis ollutkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä jauhetaan viisuja. Käykö nyt Käärijälle niin että syntyi viisuviitta hartioilla ja kuoleekin sen kanssa.
Mitä väliä, vaikka niin olisikin? Halusit tai et, niin Käärijä on yksi Euroviisujen legendaarisimmista osanottajista.
Tämä kannattaa katsoa. Gabe teki samalaisen tier-listan 2000-luvun voittajista myös ja voin kertoa että Tattoo ei ollut kärjessä 😉
Meni maku tohon jätkään. En katso enää mitään siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut ei ole edes enää musiikkia.
Euroviisut on friikkien kirppushow
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan et on se toinenkin Pöyhö käyny AI-Annaliisan kuvista tykkäilee... 😎 Ai miten niin sillä ulkonäöllä ei oo välii? Eipä käy suomimuorien tileillä tykkäilee, vaik yhteiskuvissa olis ollutkin
Tykkäähän se välillä paljon muistakin fanien kuvista yms. Kas kun sulla ei ole aikaa niitä vahtia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on ihan vaan ottanut omakseen People's championin, kun hänen ylleen se viitta viisujen jälkeen sovitettiin. Se sisältää sekä merkityksen viisujen häviämisestä ja ihmisten rakkaudesta häntä kohtaan siitä huolimatta, mutta silti myös tietynlaisen lasivankilan, koska jos olet ihmisten valittu voittaja niin et saa tehdä mitään väärin heidän silmissään tai sut revitään jalustalta alas heti. Aika nerokas albumin nimi kuvaamaan koko hullua viisuvuotta ja aikaa sen jälkeen. Mun mielestä ei liity itsetuntoon yhtään mitenkään enkä tajua miten joku voi sen siihen liittää.
Nimenomaan näin. Erinomainen tulkinta. Ehkä K ja tiimi ovat myös saattaneet arvata, että nimityksen käyttäminen triggeröi tiettyjä viisufaneja, mutta tuskin se on varsinaisesti ollut päämäärä. Ehkä just Warnerin puolelta on ajateltu, että ei kannattaisi heitä ärsyttää, mutta hyvä että K sai pitää päänsä. Kyllähän nuo someheitterit v
Kyllä se levyn nimi osoittaa, että kuinka katkerasti artisti edelleen piehtaroi siinä viisutappiossa. Olisi ymmärtänyt, että tuolla nimellä olisi julkaistu levy viisujen jälkeen, mutta 1,5 vuotta viisujen jälkeen tuo on vain noloa.
Viisut on just sitä sexmania. Musiikilla ei pärjää. Pitää olla seksiä tai ainakin jotain muuta helvetin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäähän se välillä paljon muistakin fanien kuvista yms. Kas kun sulla ei ole aikaa niitä vahtia.
Joo, sellaisista joihin se on tägätty.
https://youtu.be/ZkGIG1rtlAs?feature=shared