Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26461/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen, kauheaa Kärtsän dissaamista menossa Twitterissä. Levyn kansi ja nimi todella triggeröi osaa siellä. Tän twiitin kommentit plus jaot esim

https://x.com/eurovisionnewz/status/1844704220441666006

Viisufanit on siitä vähän huonoja, että he ei tiedä Käärijän persoonaa ollenkaan eivätkä vaivaudu siihen myöskään tutustumaan. Täten kaikki on heille sitä, että Jere on vieläkin katkera, eikä pääse yli häviöstään. Kasvaisivat aikuisiksi. 

Onko siellä juryjen avulla keplotellusta voitostaan katkerat ruotsalaiset ja viime vuonna Käärijää imitoineet, katkerat kroatialaiset kommentoimassa?

Vierailija
26462/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos meillä on S=M ensimmäiset kokonaisen päivän spotify streamit tiedossa?

Menee iltaan, puoliltapäivin tosin tulee pelkän Suomen tilastoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26463/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijä tavallaan kumoaa nyt oman myyttinsä että hän tekee aina sitä mitä itse haluaa. No ei ilmeisesti tee. Tekee sitä mitä on pakko tehdä että saisi sitä rahaa.

Anteeksi mutta just eilen tullut haastattelu, jonka mukaan OF ei todella ole hänen päätulolähteensä ja suurin syy tehdä sitä on antaa faneille jotakin kivaa, sekä lisäksi ottaa kantaa asioihin omalla tavallaan. 

Ei uskalla kertoa miten asiat oikeasti on. Aika moni ottaa kantaa noihin huumeisiinkin ja liikkuu aineissa tuolla 😂😂😂

Kärtsä tekee only fansia ihan omalla tavallaan pilke silmäkulmassa ja siinä tuskin on mitään sellaista mitä hän ei itse haluaisi tehdä. Kärtsän keikat ovat samalla tavalla yhdistelmä seksikkyyttä ja huumoria, enkä usko että hän keikatkaan vetää mitenkään vastenmielisesti pakosta. Seksi myy, näinhän Kärtsä ihan suoraan sanoo biisissään, ja siinä hän on ihan oikeassa. Kaikki seksiin liittyvä ei tosin aina ole positiivista ja siihenkin on hyvä kiinnittää huomiota. Yksi ilmiö on urheilijat, joista mediassa usein löytyy aika seksipainotteisia kuvia, joista toki vain kyseinen iltapäivälehti tai vastaava hyötyy.

Vierailija
26464/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaan se, ettei ole suostunut soittamaan uutta levyä.. 🤔 Kuinkahan paljon  B lopulta itsestään kertoo edes K:lle? Heräsi epäilys, että varmaan aika pinnallisesti. 

Eli sinun mielestäsi B korostaa säännöllisesti julkisuudessa läheisiä välejä K:n kanssa ja nyt otti vastaan ilmaisen matkan K:lta, mutta ei oikeasti kerro mitään itsestään K:lle koska.. (joku syy?). Hyvä kuva sulla on B:sta. 😄 Uskon kuitenkin heitä kun ovat molemmat sanoneet että puhuvat keskenään syvällisiä ja jakavat samat arvot. 

Kyllähän ne toisensa aika hyvin tietävät ja varmasti ovat paljon kaikenlaista puhuneet. Mä luulen, että kun K riisuu showmiehen naamarin, se on syvällinen ja pohdiskeleva keskustelija. Bojanista puhumattakaan. 

Ja se pohtii asioita aika syvällisesti, vaikka muunlainen kuva helposti syntyykin. Oikea Jere on pilkahdellut esiin joissain haastatteluissa ja podcasteissa. 

Vierailija
26465/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen, kauheaa Kärtsän dissaamista menossa Twitterissä. Levyn kansi ja nimi todella triggeröi osaa siellä. Tän twiitin kommentit plus jaot esim

Viisufanit on siitä vähän huonoja, että he ei tiedä Käärijän persoonaa ollenkaan eivätkä vaivaudu siihen myöskään tutustumaan. Täten kaikki on heille sitä, että Jere on vieläkin katkera, eikä pääse yli häviöstään. Kasvaisivat aikuisiksi. 

Onko siellä juryjen avulla keplotellusta voitostaan katkerat ruotsalaiset ja viime vuonna Käärijää imitoineet, katkerat kroatialaiset kommentoimassa?

Lähinnä kai noi ekat. Katsoin niitä vihakommentteja läpi ja lähes jokaisen twitterissä oli tieto Loreen-fanituksesta. Blokkaan noi kaikki ankeuttajat 😅

Vierailija
26466/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Bailan?

Vierailija
26467/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Bailan?

Häärijällä muuten nyt 1223 kuukausikuuntelijaa Spotifyssa, ei enää nolla 🥳

Vierailija
26468/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striimiluvut päivittyvät aina illalla

Vierailija
26469/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerehän itse asiassa tiedostaa poikkeuksellisen hyvin suosion olevan vain väliaikaista. Puhunut siitä monta kertaa, viimeksi Trakvere/Tapiola reelsissä mainitsi dropin tulevan ennen pitkää. 

Vierailija
26470/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä butt hurtia tuoda tuota tänne. Aikoinaan kun itse fanitin erästä bändiä, kiinnosti kuin kilo paskaa joidenkin heittereiden puheet heistä. 

No itselleni ainakin ihan mielenkiintoista

Kuinkahan paljon ajatusta tuolle levyn nimelle ja kansikuvalle on annettu? Meinaan, että onkohan kuinka hyvin tiedostettu provosoivan? Itse uskon, että on, mutta toisaalta onhan näitäkin aina mahdoton ennustaa mistä milloinkin riemastutaan. 

Aivan varmasti sitä on mietitty, mutta tuskinpa noiden ruotsalaisten ikuisessa euroviisukuplassa elävien omituisesta ja muille täysin vieraasta näkökannasta.

Vierailija
26471/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke vois tänään kyl taas postailla lisää videoita tonne Europassiin, odotan jo kovasti matskua Käärijän ja LOTL Chrisin kohtaamisesta

Vierailija
26472/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerehän itse asiassa tiedostaa poikkeuksellisen hyvin suosion olevan vain väliaikaista. Puhunut siitä monta kertaa, viimeksi Trakvere/Tapiola reelsissä mainitsi dropin tulevan ennen pitkää. 

Veikkaan tosin, että tuo tiedostaminen on ollut osaltaan johtamassa siihen, että tekee sellaisia määriä duunia, ettei vaikuta aina ihan terveelliseltä.

Vierailija
26473/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan tosin, että tuo tiedostaminen on ollut osaltaan johtamassa siihen, että tekee sellaisia määriä duunia, ettei vaikuta aina ihan terveelliseltä.

No tämä on kyllä totta. Takoo nyt kun rauta on kuumaa, toivottavasti ei ehdi piiputtaa ennen sitä droppia. 😔

Vierailija
26474/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän ton tulkinnan, että ärsyttää että vieläkö se on katkera, onpa lapsellista. Mutta kun itse Käärijä-fanina, joka on seurannut hänen matkaansa ja persoonaansa, ei mulle tullut tuollainen aspekti edes mieleen, ennen kuin näin jotain tuollaisia kommentteja instassa.

Ärsyttää se, että toiset näkee sen noin ja sen takia Kärtsä käy niiden hermoille. Mutta kun ei voi vaatia että jokainen olisi perehtynyt siihen millainen Kärtsä oikeasti on, niin eipä asialle mitään voi. Ei maksa vaivaa alkaa vääntää niiden kanssa.

Vierailija
26475/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikke vois tänään kyl taas postailla lisää videoita tonne Europassiin, odotan jo kovasti matskua Käärijän ja LOTL Chrisin kohtaamisesta

Ehkä tänään tulee. Kiva, että Mikke osasi kanssa eilen pitää vapaapäivän ja malttoi ilmeisesti olla tekemättä duunia. 

Vierailija
26476/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähän tuntuu hurja keikkatahti edelleen siltä, että ajatus on painaa nyt kaikki keikat, koska pelko on, että kohta kukaan ei niillä enää käy. Ennen viisuja keikoilla kävi ehkä kourallinen ihmisiä, joten varmaan Kärtsän on edelleen vaikea uskoa, että jatkossa niille on kyllä tulijoita vaikka viisuista olisi jo aikaa.

Vierailija
26477/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tänään tulee. Kiva, että Mikke osasi kanssa eilen pitää vapaapäivän ja malttoi ilmeisesti olla tekemättä duunia. 

Sitä ei tainnut näkyä edes muiden porukoissa eilen? Ehkä se chillaa vielä tänäänkin.

Vierailija
26478/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähän tuntuu hurja keikkatahti edelleen siltä, että ajatus on painaa nyt kaikki keikat, koska pelko on, että kohta kukaan ei niillä enää käy. Ennen viisuja keikoilla kävi ehkä kourallinen ihmisiä, joten varmaan Kärtsän on edelleen vaikea uskoa, että jatkossa niille on kyllä tulijoita vaikka viisuista olisi jo aikaa.

Tuossa on vaan myös se ylitarjonnan riski.

Vierailija
26479/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tainnut näkyä edes muiden porukoissa eilen? Ehkä se chillaa vielä tänäänkin.

Ehkä se on painanut duunia eilen, jotta voi porukan mukana ottaa chillimmin tänään.

Vierailija
26480/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tavallaan ymmärrän ton tulkinnan, että ärsyttää että vieläkö se on katkera, onpa lapsellista. Mutta kun itse Käärijä-fanina, joka on seurannut hänen matkaansa ja persoonaansa, ei mulle tullut tuollainen aspekti edes mieleen, ennen kuin näin jotain tuollaisia kommentteja instassa.

Ärsyttää se, että toiset näkee sen noin ja sen takia Kärtsä käy niiden hermoille. Mutta kun ei voi vaatia että jokainen olisi perehtynyt siihen millainen Kärtsä oikeasti on, niin eipä asialle mitään voi. Ei maksa vaivaa alkaa vääntää niiden kanssa.

Mä ajattelen samoin! Toisaalta nuo heiterit itseasiassa tuo Kärtsän albumille näkyvyyttä ja ilmaista mainosta

Ketju on lukittu.