Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mikke vois tänään kyl taas postailla lisää videoita tonne Europassiin, odotan jo kovasti matskua Käärijän ja LOTL Chrisin kohtaamisesta
Mä haluan nähdä Janin ja Kärpyn halin :)
Vierailija kirjoitti:
Mä tavallaan ymmärrän ton tulkinnan, että ärsyttää että vieläkö se on katkera, onpa lapsellista. Mutta kun itse Käärijä-fanina, joka on seurannut hänen matkaansa ja persoonaansa, ei mulle tullut tuollainen aspekti edes mieleen, ennen kuin näin jotain tuollaisia kommentteja instassa.
Ärsyttää se, että toiset näkee sen noin ja sen takia Kärtsä käy niiden hermoille. Mutta kun ei voi vaatia että jokainen olisi perehtynyt siihen millainen Kärtsä oikeasti on, niin eipä asialle mitään voi. Ei maksa vaivaa alkaa vääntää niiden kanssa.
Se on just näin, me katsellaan tätä täältä fani-kuplan sisältä ja tiedetään aika tarkkaan jo Käärijän persoona, huumori jne. Eli sinänsä toi joidenkin viisufanien ärsytys on ihan ymmärrettävää. Ehkä kannattaa kuitenkin muistaa että toi on hyvin pienen osan mielipide. Käärijä on edelleen suuren äänestävän yleisön suosikki ja erittäin moni on sitä mieltä että hän todella oli Peoples Champion. Noi jotka nyt valittaa ei varmaan tykänneet hänestä silloinkaan ja olivat oikein tyytyväisiä Loreenin jury-voittoon. Twitter on muutenkin ihan hirveä paikka jossa tuollaiset vihakommentit vaan korostuu. Harmi vaan että noi tulee tällä hetkellä kaikki esiin kun käyttää käärijä hakua jolla yleensä itse etsin kivaa Käärijä-sisältöä sieltä.
mutta uskon että artisti on todellakin tiennyt että tämä levyn nimi saa tällaisen reaktion aikaan. Eli vaikka ainakin itseäni harmittaa tosi paljon toi saasta mitä Käärijä nyt saa niskaansa niin luulen että herra itse lähinnä naureskelee sille että sai provosoitua hatereitä
Mikä syy oli, että warner ei halunnut people champion biisiä levylle ja etenkin K on warnerin isoin artisti tällä hetkellä
Kärppy ja Jesse 😊
https://www.tumblr.com/lavonq/764114823983267840/im-in-pieces?source=sh…
Vierailija kirjoitti:
Ikävintä tossa Twitter hommassa on et Loreen on promonnut siellä omaa uutta biisiään mutta se Eurovision news tilin tänne linkattu Kärtsän levynkansi on saanu huomattavasti enemmän katselukertoja, jakoja ms. kuin Loreenin twiitti biisistään. Eli ne heitterit ei tunnu olevan ees kiinnostuneita Lortsusta vaan haluavat vaan vihata Kärtsää.
Ne on katkeria, koska itsekin tietää, että Käärijän olisi kuulunut voittaa. Kaiken lisäksi ruotsalaisten täksi vuodeksi saamat Abba-viisut oli kaikkea muuta kuin ennakkoon kuvittelivat. Nehän oli suorastaan katastrofi ja tunnelmaltaan varmaan koko euroviisujen historian karmeimmat viisut. Toivottavasti ensi vuoteen osataan valmistautua paremmin eikä vastaava enää toistu, mutta ruotsalaisten raatikeplottelun kohdalla voi vaan todeta, että juuri sitä saivat mitä tilasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke vois tänään kyl taas postailla lisää videoita tonne Europassiin, odotan jo kovasti matskua Käärijän ja LOTL Chrisin kohtaamisesta
Ehkä tänään tulee. Kiva, että Mikke osasi kanssa eilen pitää vapaapäivän ja malttoi ilmeisesti olla tekemättä duunia.
Sitä ei tainnut näkyä edes muiden porukoissa eilen? Ehkä se chillaa vielä tänäänkin.
Ehkä se on painanut duunia eilen, jotta voi porukan mukana ottaa chillimmin tänään.
Saattoi Mikke olla siellä pelissä Jessen vieressä siinä alemmalla rivillä. Vaikea kuvitella ettei olis lätkäjätkänä lähtenyt muiden kanssa katsomaan peliä. Mulle tuli eilen kyl tosi kiva fiilis tosta noiden vapaapäivästä kun musatyypit oli päässeet sinne legendaariseen musaliikkeeseen ja lätkän ystävät peliin. Oliko Jaakosta muuten mitään havaintoa, en itse bongannut häntä kummastakaan paikasta?
Mietin vielä sitä juryn päätöstä, että minkä takia eivät antaneet pisteitä siitä hyvästä räppi-osuudesta ja tietty musasta Cha cha chaassa? Kun on perusteltu, että lauluosuus oli heikompi kuin monilla (Lortsulla). No joo-o, oli, mutta mites hyvä Lortsun räppi oli? Ei kuultu sitä edes. Ccc:ssä nimenomaan on upeita kontrasteja, ihan käsittämätöntä dissata sitä "laulun perusteella". Ellei toki kyseessä ollut maksettu tuomaripeli, kuten voimme uskoa, että olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tänään tulee. Kiva, että Mikke osasi kanssa eilen pitää vapaapäivän ja malttoi ilmeisesti olla tekemättä duunia.
Sitä ei tainnut näkyä edes muiden porukoissa eilen? Ehkä se chillaa vielä tänäänkin.
Ehkä se on painanut duunia eilen, jotta voi porukan mukana ottaa chillimmin tänään.
Saattoi Mikke olla siellä pelissä Jessen vieressä siinä alemmalla rivillä. Vaikea kuvitella ettei olis lätkäjätkänä lähtenyt muiden kanssa katsomaan peliä. Mulle tuli eilen kyl tosi kiva fiilis tosta noiden vapaapäiv
Jaakko oli kans kattomassa peliä :)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vielä sitä juryn päätöstä, että minkä takia eivät antaneet pisteitä siitä hyvästä räppi-osuudesta ja tietty musasta Cha cha chaassa? Kun on perusteltu, että lauluosuus oli heikompi kuin monilla (Lortsulla). No joo-o, oli, mutta mites hyvä Lortsun räppi oli? Ei kuultu sitä edes. Ccc:ssä nimenomaan on upeita kontrasteja, ihan käsittämätöntä dissata sitä "laulun perusteella". Ellei toki kyseessä ollut maksettu tuomaripeli, kuten voimme uskoa, että olikin.
CCC sai itse asiassa paljon paremmat jury-pisteet kuin olisi ennakkoon ajateltu. Eli mulle ei ainakaan jäänyt niistä mitään hampaankoloon. On ihan fakta ettei K ole kummoinen laulaja ja sitähän noi juryt monesti just arvostaa. Mutta sai erittäin hyvät pisteet varmasti itse biisistä ja erittäin hienosta lavashowsta.
jälkikäteen vähän harmittaa ettei Yle panostanut niihin biisin lauluosuuksiin enemmän. Selvästi tänä vuonna oli No Rulesin kanssa otettu oppia ja siellä oli reilusti back trackiä ja livetaustoja Henrillä vaikka hän on jo lähtökohtaisesti 100 kertaa parempi vokalisti kuin Käärijä
Dean laittanu eilen kuvia kevään SYS-kiertueelta
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy oli, että warner ei halunnut people champion biisiä levylle ja etenkin K on warnerin isoin artisti tällä hetkellä
Isoin ?
Ai katos, olihan se Jaakko laittanut ihan postauksenkin sieltä pelistä 🏒
Vieläkö täällä jauhetaan viisuja. Käykö nyt Käärijälle niin että syntyi viisuviitta hartioilla ja kuoleekin sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC sai itse asiassa paljon paremmat jury-pisteet kuin olisi ennakkoon ajateltu. Eli mulle ei ainakaan jäänyt niistä mitään hampaankoloon. On ihan fakta ettei K ole kummoinen laulaja ja sitähän noi juryt monesti just arvostaa. Mutta sai erittäin hyvät pisteet varmasti itse biisistä ja erittäin hienosta lavashowsta.
jälkikäteen vähän harmittaa ettei Yle panostanut niihi
Jos katsoo niitä jurykriteerejä, niin minusta pisteet eivät olleet niihin nähden kovin hyvät, koska kyse ei ollut vain laulamisen tekniikan pisteytyksestä, vaan useista eri kategorioista. Mutta ehkä tästä on tässä vaiheessa turha enää jauhaa. :)
Vierailija kirjoitti:
No nämä reaktiot biisin ja levyn nimeen on varmaan just se syy miksi sitä ei olis haluttu julkaista 😅
hienoa että Kärppä sai pitää päänsä, vaikka ei todellakaan ole Warnerin isoin artisti 😉
Vierailija kirjoitti:
Tuota millä perusteella K on warnerin isoin artisti
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä jauhetaan viisuja. Käykö nyt Käärijälle niin että syntyi viisuviitta hartioilla ja kuoleekin sen kanssa.
Mitä väliä, vaikka niin olisikin? Halusit tai et, niin Käärijä on yksi Euroviisujen legendaarisimmista osanottajista.
Odotan kovasti PC-kappaleen studioversiota, se on soinut Kärtsän biiseistä minulla varmaan eniten kesän jälkeen.
Yksi kommentti vielä tähän Käärijä vs Loreen jurypistekeskusteluun ennenkuin lopetetaan tämä vanhoista jauhaminen: Jos laitat nämä biisit ja esitykset vastakkain ja arvostelet niitä samoissa kategorioissa niin aika harvassa Tattoo jää huonommaksi. Olihan siinäkin näyttävä show tuon teknisesti vahvan laulun lisäksi. Ainoastaan biisin innovatiivisuuden laskisin automaattisesti Loreenilla Käärijää huonommaksi (jos tällainen arvostelukriteeri siis on olemassa). Eli ei mua noi Loreenin isot pisteet mitenkään yllättäneet vaikka ne ihan ylimitoitetuilta tuntuivatkin ja varmasti vaikutti artistin tunnettavuus todella isosti
Ikävintä tossa Twitter hommassa on et Loreen on promonnut siellä omaa uutta biisiään mutta se Eurovision news tilin tänne linkattu Kärtsän levynkansi on saanu huomattavasti enemmän katselukertoja, jakoja ms. kuin Loreenin twiitti biisistään. Eli ne heitterit ei tunnu olevan ees kiinnostuneita Lortsusta vaan haluavat vaan vihata Kärtsää.