Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt lopettakaa tyhmät spekuloinnit heti alkuunsa. Oikeasti. Alkaa mennä kunniaa loukkavaksi vihjailuksi äkkiä nää jutut.
Tarkoitit kai "Lopeta tyhmät spekuloinnit" koska yski täällä tuollaisia kirjoittaa.
Älähän nyt viitsi. Kyllähän tällä heti oli uteliata kyselemässä, mitä mitä ja missä. Valmiita siis uskomaan vaikka mitä.
Sitä paitsi kun toi aloittanut viesti vielä roikuu lainauksissa täällä...kyseessä ei ole mikään krewn takki. Ilmeisesti on sellainen vaatteisiin yms ommeltava/kiinnitettävä juttu. Eikös noita ollut joskus myynnissä ihan ja olen nähnyt, että fanit on niitä itsekin teettänyt.
Ei se jos mä kysyn että mistä vitusta nyt puhutaan kun en oo ollenkaan kartalla, tarkoita että olisin valmis uskomaan ties mitä? Eihän sitä edes voi uskoa mitään, jos ei tiedä mistä puhutaan 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, kauheaa Kärtsän dissaamista menossa Twitterissä. Levyn kansi ja nimi todella triggeröi osaa siellä. Tän twiitin kommentit plus jaot esim
Ei hitto mitä butt hurtia tuoda tuota tänne. Aikoinaan kun itse fanitin erästä bändiä, kiinnosti kuin kilo paskaa joidenkin heittereiden puheet heistä.
No itselleni ainakin ihan mielenkiintoista
Kuinkahan paljon ajatusta tuolle levyn nimelle ja kansikuvalle on annettu? Meinaan, että onkohan kuinka hyvin tiedostettu provosoivan? Itse uskon, että on, mutta toisaalta onhan näitäkin aina mahdoton ennustaa mistä milloinkin riemastutaan.
Eiköhän nimi ole valittu kun kuvaa K:n Viisuvuotta niin hyvin. Tottahan se titteli on ja ei edes K:n keksimä. Siihen kuuluu vain artistin kannalta paljon muutakin kuin pelkkää juhlaa. Rehellisyyden nimissä noi Twitter vouhottajat olisi valittaneet ja haukkuneet ihan sama mikä nimi levyllä olisi.
Näkyvyyttä tuollainen meuhkaaminenkin kuitenkin tuo, joten ei haittaa, tuleepahan ilmaista markkinointia samalla! :)
Vierailija kirjoitti:
Mun analyysi: toi on paras nimi mikä albumille ois voinut keksiä! :D Suomalaiset ja K:n fanit ensinnäkin tajuaa mikä jutun tarina on, ja meillehän tämä tarina on kerrottu ja paketoidaan näin. Nyt jos lisäksi tulee bonuksena että L-fanit ottaa tuon loukkauksena (taas) ja aiheuttaa draama, niin sehän on vain ilmaista markkinointia. :)
En usko että K-tiimi yritti edes hakea mitään draamaa, mutta siihen on syy miksi artistit usein suunnittelee jonkun kohun niiden albumijulkkareiden ympärille, hyvin usein joku "riita" toisen ison artistin kanssa (englanniksi "beef") jotta albumista puhutaan enemmän. Usein se riita on jopa sovittu etukäteen tai jopa maksettu, koska niistä saa niin paljon huomiota, tärkein on että levyn nimi mainitaan usein ja se jää randomeiden mieliin. :D Ei ne marisevat L-superfanit tietenkään sitä tule kuutelemaan, mutta ne neutraalit randomit jotka näkee sitä draamailua sivusta reagoi että "Ai Käärijältä on uusi levy ja
Ja lisähuomiona, kun en eilen ehtinyt palstalle hehkuttamaan tuota kantta: kun K:lla tuli ekaksi albumikiertuejulkaisu katsoin sitä aurinkolasi-kuvaa ja eka reaktioni oli: tuoko on nyt se albumin kansi sit? Onpas jotenkin mitäänsanomaton, ja paljon hukkaan heitettyä potentiaalia kun K:n silmät on peitetty. K:n silmät ovat yksi hänen vahvimmin tunteita herättävä osa hänen ulkonäköä, ne on niin tunnistettavat ja kauniit, nyt K:ta tuskin tunnistaa aurinkolasien takaa... muuten voisi toimiakin tuommoinen lähikuvakansi, jos ois ne silmät ja jokin vaikuttava katse. Voi voi, ajattelin, mutta ehkä K ei nyt vaan itse jaksa nähdä naamaansa levyn kannessa, niin mikäs siinä. Ja sitten se OIKEA levyn kansi tuli, ja siinä oli kaikki. Ja lisäksi kun se luo vielä parin sen aurinkolasikuvan kanssa, niin huhhuh tuossa on vahva ja aikaa kestävä konsepti. Hyvä kääre johon paketoida nämä viimeiset pari vuotta.
Ei se kangasmerkki ole tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole saanut krew takkia. Sen sijaan tuollainen kangasmerkki on kyllä ollut hankittavissa kenelle vaan, voi olla että edelleen on myynnissä. Kipin kapin vaan ostoksille jos harmittaa.
Usko nyt jo että se on se Krew-takki, valkoinen Contra teksti näkyy ihan vähän siinä kuvassa. Takissa on samalla tavalla myös sileää kangasta siinä miehustassa. Ihan turha nyt tästä väitellä kun sen voi jokainen ihan omalla silmällä käydä katsomassa siitä kuvasta
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että K on nähnyt kauniita naisia ja miehiä ennenkin?
Luulen, että niitä suorastaan pyörii hänen ympärillään itseään tyrkyttämässä. Valita voisi vaikka joka yöksi uuden sänkyään lämmittämään, jos olisi sitä tyyppiä.
Aikuiset ihmiset. Ei loista noista paheksuvista viesteistä mikään muu kun kateus.
Balkan-beibethän voi olla vaikka Janin tai jonkun muun Joksun kavereita tai tutun tuttuja. Eiks heillä ole yhteydet suunnilleen koko Balkanin media- ja viihdepiireihin nykyään?
Eikä me tiedetä onko se saanut sen takin omaksi vai onko vaan ottanut kuvan se päällä. Voihan vaikka olla että ovat rekrynneet hänet merchiä myymään seuraavalle keikalle 😁
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset. Ei loista noista paheksuvista viesteistä mikään muu kun kateus.
Kuka paheksuu ja mitä.
Nytkö väitätte näistä viehättävistä naisista jo vaikka mitä? Rahaan viitataan?
Ööö tuota. Tuo levyn kansi. Minä en tiedä mikä siinä nyt puhuttaa jotain viisufaneja tai muita. Mutta minusta tuo kansi on aika hyvä mutta surullinen. Melkein kuin avunhuuto. Tosin en tiedä miksi.
Okei, eli koska edelleenkään en ihan oo kartalla, teen omat päätelmäni: On joku *tosi kaunis* naispuolinen fani (?) joka on nyt postannut kuvan mahdollisesti Käärijän crew-takki päällä, ja Kärtsä ja Mikke on tykännyt tän henkilön kuvista instassa.
Ja tää on BIG DEAL, koska....?
Mä en ihan nyt käsitä mistä tässä meuhkataan 😅 Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa kenen kuvista kukakin on tykkäillyt, tai vaikka joku random tyyppi olisikin tekemisissä crewn kanssa. Miten tämä nyt vaikuttaa teidän elämiinne? Onko tää nyt edes muka joku aivan uusi ja ainutlaatuinen tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Ööö tuota. Tuo levyn kansi. Minä en tiedä mikä siinä nyt puhuttaa jotain viisufaneja tai muita. Mutta minusta tuo kansi on aika hyvä mutta surullinen. Melkein kuin avunhuuto. Tosin en tiedä miksi.
Se on kyllä tosi hyvä ja kuten sanoit jotenkin koskettava jo ihan ilman sitä kyyneltäkin. Mä toivon että levyn biisit muodostais tarinan viisujen jälkeisestä ajasta. CCC heti ekaksi ja siitä sitten Käärijän journey nousuineen ja laskuineen käyntiin.
Ja kun B seurasi hiljattain itävaltalaista instakaunotarta niin tämä ketju oli ihan hiljaa, ei tosin seuraa enää, mutta miksi K:n kohdalla joku hirveä mölinä jostain tykkäämisestä tai jonkun seuraamisista?
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli koska edelleenkään en ihan oo kartalla, teen omat päätelmäni: On joku *tosi kaunis* naispuolinen fani (?) joka on nyt postannut kuvan mahdollisesti Käärijän crew-takki päällä, ja Kärtsä ja Mikke on tykännyt tän henkilön kuvista instassa.
Ja tää on BIG DEAL, koska....?
Mä en ihan nyt käsitä mistä tässä meuhkataan 😅 Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa kenen kuvista kukakin on tykkäillyt, tai vaikka joku random tyyppi olisikin tekemisissä crewn kanssa. Miten tämä nyt vaikuttaa teidän elämiinne? Onko tää nyt edes muka joku aivan uusi ja ainutlaatuinen tilanne?
Lähinnä varmaan ihmetellään kuka toi tyyppi on kun on päässyt bäkkärille ja saanut ehkä omaksi ton Krew-takin 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Sehän on aivan selvää, miksi se joitain viisufaneja kiukuttaa. Sen sijaan muuten samaa mieltä kanssasi. Surullinen ja tosi kaunis kansi. 💚
Vierailija kirjoitti:
Ja kun B seurasi hiljattain itävaltalaista instakaunotarta niin tämä ketju oli ihan hiljaa, ei tosin seuraa enää, mutta miksi K:n kohdalla joku hirveä mölinä jostain tykkäämisestä tai jonkun seuraamisista?
No eikö sekin seuraaminen tänne raportoitu ihan tarkasti ja reaaliajassa, ihan sama juttu. Nämä nyt vaan kiinnostaa tällä palstalla
Jaahas, täällä perussettiä taas: pappa itkee, lapset kiljuu, mummo huutaa Apua!
Mun analyysi: toi on paras nimi mikä albumille ois voinut keksiä! :D Suomalaiset ja K:n fanit ensinnäkin tajuaa mikä jutun tarina on, ja meillehän tämä tarina on kerrottu ja paketoidaan näin. Nyt jos lisäksi tulee bonuksena että L-fanit ottaa tuon loukkauksena (taas) ja aiheuttaa draama, niin sehän on vain ilmaista markkinointia. :)
En usko että K-tiimi yritti edes hakea mitään draamaa, mutta siihen on syy miksi artistit usein suunnittelee jonkun kohun niiden albumijulkkareiden ympärille, hyvin usein joku "riita" toisen ison artistin kanssa (englanniksi "beef") jotta albumista puhutaan enemmän. Usein se riita on jopa sovittu etukäteen tai jopa maksettu, koska niistä saa niin paljon huomiota, tärkein on että levyn nimi mainitaan usein ja se jää randomeiden mieliin. :D Ei ne marisevat L-superfanit tietenkään sitä tule kuutelemaan, mutta ne neutraalit randomit jotka näkee sitä draamailua sivusta reagoi että "Ai Käärijältä on uusi levy ja sen kannessa on jotain kiinnostavaa? Pitääkin käydä katsomassa." Ja sit ne näkevät sen hienon ja mieleen jäävän levykannen, ja se on oikeasti hieeeeno! <3