Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25001/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamatkalta vaan huomio, että minusta joku täällä tuntuu laittavan vähän liikaa itseään tuossa peliin kun pohtii miten tuntuisi shippaamimen kaverin kanssa ikävältä. Silloin ei kuitenkaan itse shippaa itseään sille kaverille vaan alusta asti puuttuu siihen eikä anna vääriä käsityksiä. Esim itse olen aina ollut hyvin selvä asian kanssa koska kaverit ovat vastakkaista sukupuolta. Missään nimessä en höpisisi something moreista tai kourisi heitä missään jne. 

Lisäksi huomioisin sellaisen asian ettei kumpikaan ole toisiaan sanonut toistaan kaveriksi aikoihin. K puhui rakkaasta ystävästä ja sitenhän moni kumppaniaankin muuten kuvailee. Se on osa asiaa. 

Vierailija
25002/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös nyt molemmille Ljubljanan keikoille liput. Vaikka tänä vuonna ei pitänyt enää reissata minnekään (Lontoo ja Kärtsä edessä ens viikolla), kaikkea tää kanssa teettää. :D

Oi mäkin haluaisin Lontooseen! Katsoon Kärppää ja muutenkin. Asun kyllä täällä muualla Euroopassa, en Suomessa, et vois olla jopa halvempaa lähtee täältä. Mut ei kyl ois rahaa ... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25003/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei menee mitään viboja mihinkään erityiseen suuntaan, mutta itse biisi on kyllä bängeri! :D

Vierailija
25004/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂

Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon. 

Miten niin kaikkien on voivoteltava ja kauhisteltava? Ennemminkin koko kansan lemmikki, josta kaikki jollain tasolla tykkää tai vähintään suhtautuu täysin neutraalisti.

Ai kuten täällä on nähty? 😂 Ajatella että jotkut oikeesti käyttää päivästään tuntikausia siihen, että voi dissata Kärtsää nettipalstalla. Kyllä se Jerppa taitaa vähän ihon alle mennä. 

Vierailija
25005/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä. 

Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.

Love the idea. Miksei vois pojat vähän toisiaan hypistellä välillä. Ei siinä mitään pahaa ole. Se on rakkautta kaikki ja jos tulee itselle hyvä olo ja tietää et saa kaverinkin voimaan paremmin why not, go for it. 

Vierailija
25006/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂

Heteroviba 😟 Nooooo ....

Ja miks promossa tosiaan porkkana? 

Veikkaan videon viittaavan suoremmin of:ään ja sen homoeroottiseen matskuun kuin itse biisin sanojen. Alkuperäinen porkkanakuva on kuitenkin of:stä ja siellä sekä videolla on myös Härtsä mukana.

poikarakkaus 💚 K/B 💚💚💚

Vierailija
25007/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon. 

Miten niin kaikkien on voivoteltava ja kauhisteltava? Ennemminkin koko kansan lemmikki, josta kaikki jollain tasolla tykkää tai vähintään suhtautuu täysin neutraalisti.

Onhan toi antien kiinnostus K:ta kohtaan Suomessa ja kv Viisupiireissä oudon kiihkeää. Kaikissa ihme yhteyksissä tuodaan esiin ja arvostellaan vaikka mitään pakkoa ei ole seurata. Täälläkin jaksaa roikkua muutamia K-dissailijoita ja seurata K:n tekemistä tosi tarkasti vain sen takia että pääsevät arvostelemaan ja haukkumaan. Vaatii jo omistautumista. 😄

Vierailija
25008/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko joku osallistua tämän päivän nälkäpeliin? Tsemppiä!!!

Ajattelin hommata kuitenkin Skopjeen lipun, vaikka olen hyvin epävarma pääsenkö, mutta sen kohdalla tuskin on nälkäpeliä.

Miten ton pystyy kukaan euroja käyttävä maksamaan? 

Luottokortilla voit tehdä ostoksia eri valuutoissa, ihan samalla lailla kuin voit ostaa vaikkapa Amazon.comista, jossa valuutta on dollari, tai brittiläisestä nettikaupasta, jossa käytössä on punta.

Aaa, okei. Kiitos. Jotenkin noiden länsivaluuttojen kanssa sitä ei ihmettele, mutta jos maa ei ole edes eurossa, niin todellakin...

Vierailija
25009/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä. 

Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.

Love the idea. Miksei vois pojat vähän toisiaan hypistellä välillä. Ei siinä mitään pahaa ole. Se on rakkautta kaikki ja jos tulee itselle hyvä olo ja tietää et saa kaverinkin voimaan p

Ja hyvinvoivilta ovat molemmat näyttäneet loman jälkeen! On saatu yhdessä lepoa ja maybe something more.

Vierailija
25010/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wien varsinkin tulee oleen varmasti nälkäpeli Joksujen keikoista. Varmaan muutkin myyvät hyvin!

Osuu arkipäivään, saapa nähdä?

Vierailija
25011/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään malta odottaa, että kuulen tuon uuden biisin. Joku laittoi kommentteihin, että on tykännyt viimeksi näin paljon vain HHH:sta, ja koska mäkin tykkään siitä paljon, niin on varmaan hyvä biisi. 

Vierailija
25012/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten täällä on nähty? 😂 Ajatella että jotkut oikeesti käyttää päivästään tuntikausia siihen, että voi dissata Kärtsää nettipalstalla. Kyl

No älä. Nämä antifanit ostaa varmaan Europassinkin ja kuuntelee biisit, että pystyy haukkumaan niitä. 😆

Vierailija
25013/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös nyt molemmille Ljubljanan keikoille liput. Vaikka tänä vuonna ei pitänyt enää reissata minnekään (Lontoo ja Kärtsä edessä ens viikolla), kaikkea tää kanssa teettää. :D

Oi mäkin haluaisin Lontooseen! Katsoon Kärppää ja muutenkin. Asun kyllä täällä muualla Euroopassa, en Suomessa, et vois olla jopa halvempaa lähtee täältä. Mut ei kyl ois rahaa ... 

Mäkin haluaisin Lontooseen. Näin äskettäin jossain yhteydessä, mitä en enää muista kuvaa Lontoosta ja niistä lähti kyllä liikkeelle kaipaus päästä käymään...

Vierailija
25014/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Nyt kun näin sanat tekstinä, niin se "täti" kohta ei kyllä taida tarkottaa kumppania / tyttöystävää laisinkaan.

"Kadulla on kuumaa, ne huutaa mua hätiin, kadulla on puumaa mut mulla on jo täti."

Vaan se on viittaus siihen että ei haluu puumaa (=mielestään tätimäistä vanhempaa naishenkilöä), koska hänellä on jo täti (=sukulainen, äidin tai isän sisko).

Vierailija
25015/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wien varsinkin tulee oleen varmasti nälkäpeli Joksujen keikoista. Varmaan muutkin myyvät hyvin!

Osuu arkipäivään, saapa nähdä?

Ja 200 ihmisen venue, joten eiköhän se aika äkkiä ole loppuunmyyty. 

Vierailija
25016/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Nyt kun näin sanat tekstinä, niin se "täti" kohta ei kyllä taida tarkottaa kumppania / tyttöystävää laisinkaan.

"Kadulla on kuumaa, ne huutaa mua hätiin, kadulla on puumaa mut mulla on jo täti."

Vaan se on viittaus siihen että ei haluu puumaa (=mielestään tätimäistä vanhempaa naishenkilöä), koska hänellä on jo täti (=sukulainen, äidin tai isän sisko).

Oliko sanat jossain palstalla julkisesti julkaistu enemmänki ku nää lainit?

Vierailija
25017/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sanat on tekstinä?

Vierailija
25018/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga on kyllä hyvä siinä Jokerissa. 

Vierailija
25019/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikka siitä uutisoitiin iltsikoissa. Mutta niin uutisoidaan joka päivä tusinasta toisesta julkkiksesta. Ja kuinka tietoinen ja kiinnostunu itse olet vaikka jostain Mirellan tekemisistä juuri nyt, tai Gettomasan?

Vierailija
25020/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love the idea. Miksei vois pojat vähän toisiaan hypistellä välillä. Ei siinä mitään pahaa ole. Se on rakkautta kaikki ja jos tulee itsel

Ja hyvinvoivilta ovat molemmat näyttäneet loman jälkeen! On saatu yhdessä lepoa ja maybe something more.

Haluan tuoda tämän takaisin tarinaan:

Ketju on lukittu.