Miten diilata sen kanssa että menneet vuodet tai useita vuosia on mennyt masennuksen kourissa eikä ole saanut aikaan asioita?
Ehkä jotain 5-10 vuotta mennyt vain hukkaan makaamalla sängyssä??? Miten päästä yli tuosta??
Kommentit (13)
Ei varmaan millään. Itse masennuin vaan uudelleen.
Hyväksyy asian ja suree, on vihainenkin jos vituttaa. Yrittää samalla tehdä asioita.
Noin ainakin itse pääsin siitä yli. Minulla tosin PTSD ja uupumus, mutta oletan että masennus olisi samanlainen "turhan" tuntuinen syy olla ollut jumissa?
Halusin myös ajatella että kymmenen vuotta tästä eteenpäin EN ole jumissa enkä ole viettänyt niitä vuosia paikallaan.
Diilaa sinä huumeita, saatana. Tai opettele suomea.
Aloita lukemaan niin opit puhumaan ja kirjoittamaan paremmin.
Taas on perjantai ja jäi tekemättä pari asiaa jota olen meinannut tehdä jo pitkän aikaa viikon aikana. Äkkiä hujahtaa nämä viikot ja kohta kai sitä on niin vanha ettei edes jaksa.
Asialle ei voi mitään, mutta ajattele mitä kaikkea mahtavaa elämässäsi voi vielä olla edessä.
Nyt lähdet etiäpäin. Ei muuta suuntaa juuri nyt kannata miettiä.
Ihan vaan kaksi vaikeaa masennusta käsitelleenä:
Ect hoito pelasti minut molemmilla kerroilla. Lääkkeet ei tehonneet, monia kokeiltiin. Muutama ect hoitokerta toi hymyn huulille. Eka kerralla estolääkitys purettiin liian pian. Nyt estolääkitys jatkuu. Mitään syytä ei masennukselle ollut, se voi todellakin tulla kenelle vaan.
T.nyt onnellinen
Tsemppiä kaikille.
Suremalla.