Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ootteko te huomannut et monesti se sanoo ensin ihan asiallisesti et brother ja just friends tms, mut sitten 10 sekuntia myöhemmin se lisää aina jotain sellasta et okei taas mennään, ikäänkuin ei haluais tuottaa sitten kuitenkaan pettymystä shippaajille. Et on päättynyt et nyt mä sanon ja oikaisen tän kertaheitolla, ja seuraavassa lauseessa se kumoaa kaiken taas.
Ei shippaajat sitä huomaa, vaan tulkitsee kaiken oman halunsa mukaisesti. Ihan kuten Käärijän suora toteamus, että ovat vaan ystäviä vaikka moni muuta luulee, käännettiin heti sellaiseksi, ettei Käärijä sitä muka oikeasti tarkoittanut.
Ei ole ikinä edes sanonut mitään just friends.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, Skopjen liput maksavat 13 euroa, ei ole mitään early accessia. Jos joku edelleen uskoo, ettei ole mitään kytkyä meneillään siellä eri tapahtumien välillä, niin miten vain. :) Tai en keksi mitään muuta syytä miten hinta voi olla tuollainen, ellei joku ole tyrinyt pahasti.
Mitä sitten vaikka olisikin? Saavat Skopjessa asuvat fanit Joksut sinne, jos eivät muuten sinne menisi
Ei mitään ja onhan se heille toki hienoa, että hinta on alhainen, ettei esim. kenenkään nuoren paikalle pääseminen jäisi siitä kiinni. Voi olla, että Joksut menisivät myös paikalle päivää aiemmin, jotta voivat verkostoitua siellä konferenssissa ja tavata tuttuja alan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Okei vau tosta "we love you Käärijästä" tuli kylmänväreet! 😭
Toi oli niin 😭 Jaksan tällä taas vuoden loppuun asti 💚💚💚
Nyt on liput molemmille Ljubljanan keikoille🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1844145459323076665?t=8C4CrOa9Xwn6ZUP…
Eipä mikään vois sopia tähän parin päivän menoon paremmin, kun Kn eilinen toive, ettei ihmiset kirjoittaisi vihakommentteja 💚
Voi Jere. Tää tietysti herätti samalla olon, et ottaako hän nää shippihommat (vähän liian pitkälle viedyt varsinkin) kiusaamisena ja "bull shittina". Kamalaa jos näin on.
Ihan varmasti on K tietoinen enkä ihmettelisi yhtään. Vitsiä on tähän asti pitänyt yllä, mutta uskokaa huviksenne, että joskus se mitta täyttyy. No ehkä sitten uskotte ja lopetatte, kun K lopulta itse ärähtää.
Täällä on sen verran häntä kunnioittavia ihmisiä suurin osa, että eiköhän se loppuisi. Joten suotta olet huolis
Jep. Jos K suoraan sanoisi, että lopettakaa nyt heti hänen ja bojanin romanttinen shippaus. Ja että he eivät ole kiinnostuneet toisistaan romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, niin todellakin lopettaisin shippaamisen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, Skopjen liput maksavat 13 euroa, ei ole mitään early accessia. Jos joku edelleen uskoo, ettei ole mitään kytkyä meneillään siellä eri tapahtumien välillä, niin miten vain. :) Tai en keksi mitään muuta syytä miten hinta voi olla tuollainen, ellei joku ole tyrinyt pahasti.
Mitä sitten vaikka olisikin? Saavat Skopjessa asuvat fanit Joksut sinne, jos eivät muuten sinne menisi
Joo, kaikki kolme. /vitsi 😂
Mä niin odotan tota uutta biisiä (meni ohi toi Areena)!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1844145459323076665?t=8C4CrOa9Xwn6ZUP…
Eipä mikään vois sopia tähän parin päivän menoon paremmin, kun Kn eilinen toive, ettei ihmiset kirjoittaisi vihakommentteja 💚
Voi Jere. Tää tietysti herätti samalla olon, et ottaako hän nää shippihommat (vähän liian pitkälle viedyt varsinkin) kiusaamisena ja "bull shittina". Kamalaa jos näin on.
Mietin jos joku tekisi tätä mulle koko ajan. Shippais mua vaikka naapurille. Olisin ihan rikki.
Mutta toisaalta kun Jerpukka shippaa itse koko ajan, niin en todellakaan usko asian olevan näin!!!
Kärppyli shippaa itse 💚💚💚 joten ei huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi tulee varmaan livenä tänään Saksasta.
Ei välttämättä. Jos levy-yhtiö tosiaan on kieltänyt vetämästä livenä ennen virallista julkaisua.
Nythän se on jo julkaistu, kun on jossain julkisesti esitetty.
Oon eri, mutta ei se kyllä julkaistu ole vielä, vaan oli ennakkosoitossa. Uskon silti, että voi soida tänään keikalla.
En usko, että soi vielä tänään. Julkaisuliveäkin aikovat pitää instagramissa, mikä vahvasti viittaa siihen, että kyllä sitä varsinaista julkaisua keskiyöllä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se koko klippi! Kun fani huudattaa yleisöä ja jatkaa sen jälkeen kiittämällä Kärtsää yms ja K liikuttuu. 💚
Ihania ihmiset! 🥰 Just nää hetket on niitä, mitkä pitää pinnalla. Toisinaan kaikki trollit, vihakommentoijat, lynkkauksien masinoijat, oman pahan olonsa toisiin purkajat ja muut raskaat persoonallisuudet saa menettämään uskonsa koko ihmiskuntaan, ja alkaa tehdä mieli vaan irtisanoutua kaikesta. Mutta ei tarvita kuin tällaisia sydämestä tulevia pieniä hetkiä siellä täällä, niin usko palautuu 🥰 Tosiaan, we love together!
Ja liitän tähän myös Joost-lainauksen, "love always wins".
Ihana 💚 olen niin samaa mieltä! Ja Joostin lainaus "love always wins" Nimenomaan poikarakkaus 💚💚💚 Maailma on hyvä ja poikarakkaus kukoistaa, siihen täytyy jaksaa uskoa 💚
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee Skopjen kohdalla ei lippuja, onkohan se sivu kaatunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi tulee varmaan livenä tänään Saksasta.
Ei välttämättä. Jos levy-yhtiö tosiaan on kieltänyt vetämästä livenä ennen virallista julkaisua.
Nythän se on jo julkaistu, kun on jossain julkisesti esitetty.
Oon eri, mutta ei se kyllä julkaistu ole vielä, vaan oli ennakkosoitossa. Uskon silti, että voi soida tänään keikalla.
Käärijän peruste esittämiskiellolle oli, ettei biisiä saa julkisesti levittää ennen julkaisua. Nythän se on jo julkaistu laajalle yleisölle, joten ei pitäisi olla mitään syytä olla esittämättä. Onhan Käärijä esittänyt muitakin biisejään ennen virallista julkaisua.
Nyt on kaverin kanssa liput molemmille Ljubljanan keikoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee Skopjen kohdalla ei lippuja, onkohan se sivu kaatunut?
Onhan se voitu myydä loppuunkin?
Aika monesta paikasta, kun vilkaisin niin näyttäisi early access liput olevan myyty loppuun
Ilmeisesti Skopjen lippusaitilla jokin ongelma, itse sain ostettua hyvin, mutta kaverin kaveri kärkkynyt minuutilleen ajoissa eikä ole nähnyt missään vaiheessa lippuja saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö s=m kuuntelemaan jostain? Missasin livelähetyksen.
Se ylex lähetys taitaa tulla areenaan kuunneltavaksi kun se on ensin tältä päivältä päättynyt eli joskus kello 12 jälkeen. Ainakin täältä löytyy edellisten päivien jaksot. Itsekkin missasin.
Vierailija kirjoitti:
Tai voisiko olla vaan maan hintatasoiset liput? Näköjään Apocalyptican keikan liput on myös korkeimmillaan vaan 19 euroa.
No kyllä mä muista Kärpän biiseistä saan selvää kun ne on tuttuja. Nerokkaita lyriikoita.