Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä.
Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.
Love the idea. Miksei vois pojat vähän
Hei oliko se just tää lil nas biisi joka oli Kärtsyn IG tarinassa?:D mulle tää lil nas on ihan vieras ja en täysin ymmärtäny sitä, että hällä näinkin selkeää m/m. Sattuisko kellään oleen sitä festaristooria linkeissä esim tumpun kautta? Siis se jossa hengaa kasvot lähekkäin parin kamun kanssa.
Se oli K:n kaverin Mr. Siilin ig:ssä. https://www.instagram.com/p/CujvMlMMr0L/ 9/9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kuunnellut kun en oikein ole saanut selvää missä se on kuunneltavissa, mutta voitteko pliis kertoa onko siitä siis poistettu ne Auto-Jää tyyliset tappiin autotunatut lastenlorukohdat, ja se ei olekaan yhtään sellainen lällätys?
Jatka vaan etsimistä ja jos et löydä niin se ei vain ollut meant to be. Tsemppiä!
Okei, noh, kuuntelen kai sit illalla. Kiitos avusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä.
Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.
Se oli K:n kaverin Mr. Siilin ig:ssä. https://www.instagram.com/p/CujvMlMMr0L/ 9/9
Hei kiitos, nauta-arkistoon voi luottaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuuleeks sen biisin nyt jostai?
YleX:ltä pitäisi ymmärtääkseni tulla toistamiseen aika pian, juontaja sanoi jotain, että tulisi puolen päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂
Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon.
Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikka siitä uutisoitiin iltsikoissa. Mutta niin uutisoidaan joka päivä tusinasta toisesta julkkiksesta. J
Senhän takia hänet nostetaan lehtiin mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä ja pikku jutuista kun hän myy eli kiinnostaa suurta yleisöä. Suurin osa suomalaisista tietää K:n vaikka ei seuraa häntä. Se on valitettavasti niin, että kun Suomessa nousee ns. suuren yleisön tietoisuuteen niin se herättää myös vastareaktion. Mitä suurempi hype sitä voimakkaampi vastareaktio. Kai se on sitä suomalaista kateutta.
Höpö höpö. Kuinka moni seurasi ja fanitti Tuksua? Niinpä. Ja silti oli jatkuvalla syötöllä lööpeissä. K:n fanijoukko on pieni ja hiukan erilainen 🤫hyvin hyvin tiivis porukka. Ei tää ole suurten massojen touhua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Viime keväänä koko Suomi oli jonkin aikaa jopa hurmoksessa, ei juuri negaa vielä tullut.
Gettomasasta juttelen hänen discordissaan, eli sille perustetulla alustalla. En täällä. 💚"
Sulla meni nyt pointti ohi. Pointti oli että 99% ihmisistä ei aktiivisesti seuraa julkkiksia joita eivät itse fanita. Suuri osa ei edes seuraa niitä joita fanitavat. Kiva että itse fanitat Gettomasaa. mutta henkilökohtaisesti en fanita joten en seuraa hänen juttujaan. Jos tulee joku kiva biisi vastaan niin kuuntelen sen, mutta en ole esimerkiksi kiinnostunut mistään draamasta hänen ympärillään, tai edes tietoinen onko sitä. Ja näin normaalit ihmiset toimii julkkisten suhteen.
Ehkä sullakin meni pointti ohi. Kyse oli siitä, että on ihmisiä, jotka "inhoaa" Kärtsää niin paljon, että kuluttavat aikaansa tonkimalla asioita hänestä, jotta voi trollata. Ei mistään muusta.
Kuten hän sanoi, koko kansan krapula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Nyt kun näin sanat tekstinä, niin se "täti" kohta ei kyllä taida tarkottaa kumppania / tyttöystävää laisinkaan.
"Kadulla on kuumaa, ne huutaa mua hätiin, kadulla on puumaa mut mulla on jo täti."
Vaan se on viittaus siihen että ei haluu puumaa (=mielestään tätimäistä vanhempaa naishenkilöä), koska hänellä on jo täti (=sukulainen, äidin tai isän sisko).
???? ei kai kukaan edes ajattele oman tädin kanssa olemista joten tässä sun juttussa ei ole mitään tolkkua
Minusta siinä on tolkkua, jos biisin kertoja ei pysty edes ajattelemaan itseään selvästi vanhempia naisia muuten kuin sukulaistäteinä jne, ei seksuaalisessa mielessä.
-eri
Ah, kiitos tästä tulkinnasta! En ois itse osannut sanoittaa, vaikka koin tuon lauseen noin myös. Kuulin suorana biisistä vain loput, eli tuo kohta vielä itseltä kuulematta. Ei tainnut K vieläkään tuottaa mitään, mikä kaataisi K&B:n 😍🥰😘 ...tietenkään!
Jerci ei välitä vanhoista naisista ja siks hänellä onkin 25-vuotias poikaystävä 💚
Vierailija kirjoitti:
"Et tajua, että tämä täällä on koko elämä 💚! Täällä on kaikki muut jotka tajuaa puolesta sanasta mitä tarkoitat. Mua ei kiinnosta heterenormatiivisuus, omakotitalo, kaksi lasta, koira, farkku ja mökki. Täällä on jo kaikki 💚💚💚"
Okei, mutta miksi kuvitella että tuo sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin? Käärijä on hyvin harvan koko elämä. Itse asiassa jos kysyisi "listaa 10 tärkeimmät asiat elämässäsi" niin kuinka moni suomalainen laittaisi sihhen että Käärijä? Tai ketään muutakaan muusikkoa? Tämä on elämää suurempi asia sinulle, mutta kannattaa muistaa että muilla on erilaiset elämät.
Hänhän vain kertoikin itsestään tässä. Ei muista.
Vierailija kirjoitti:
"Et tajua, että tämä täällä on koko elämä 💚! Täällä on kaikki muut jotka tajuaa puolesta sanasta mitä tarkoitat. Mua ei kiinnosta heterenormatiivisuus, omakotitalo, kaksi lasta, koira, farkku ja mökki. Täällä on jo kaikki 💚💚💚"
Okei, mutta miksi kuvitella että tuo sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin? Käärijä on hyvin harvan koko elämä. Itse asiassa jos kysyisi "listaa 10 tärkeimmät asiat elämässäsi" niin kuinka moni suomalainen laittaisi sihhen että Käärijä? Tai ketään muutakaan muusikkoa? Tämä on elämää suurempi asia sinulle, mutta kannattaa muistaa että muilla on erilaiset elämät.
En kuvittelekaan. Meitä on täällä pieni ja hyvä porukka. Käärijä ei ole mikään massojen juttu, vaan meidän oma!
Vierailija kirjoitti:
"Viime keväänä koko Suomi oli jonkin aikaa jopa hurmoksessa, ei juuri negaa vielä tullut.
Gettomasasta juttelen hänen discordissaan, eli sille perustetulla alustalla. En täällä. 💚"
Sulla meni nyt pointti ohi. Pointti oli että 99% ihmisistä ei aktiivisesti seuraa julkkiksia joita eivät itse fanita. Suuri osa ei edes seuraa niitä joita fanitavat. Kiva että itse fanitat Gettomasaa. mutta henkilökohtaisesti en fanita joten en seuraa hänen juttujaan. Jos tulee joku kiva biisi vastaan niin kuuntelen sen, mutta en ole esimerkiksi kiinnostunut mistään draamasta hänen ympärillään, tai edes tietoinen onko sitä. Ja näin normaalit ihmiset toimii julkkisten suhteen.
Eihän seuraaminen liity mitenkään siihen, että ihmisillä on joku mielipide tai -kuva julkkiksesta. Yleensä se mielikuva just syntyy jostain klikkiotsikoista. Pahimmat mielensäpahoittajat ja somedissaajat ei todellakaan seuraa kohteitaan. t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täähän oli käytännöss juuri ennen Housukuvaa... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sullakin meni pointti ohi. Kyse oli siitä, että on ihmisiä, jotka "inhoaa" Kärtsää niin paljon, että kuluttavat aikaansa tonkimalla asioita hänestä, jotta voi trollata. Ei mi
Jollain on nyt kauhea vimma toitottaa, että kaikki ei ole kiinnostuneita Kärtsästä, vaikka kukaan ei sellaista ole väittänytkään. Itsellään on kuitenkin tarve tätä anonyymipalstalla vakuutella 😂
Musta on erittäin normaalia et 3-kymppinen mies ei viehätykään tädeistä. Jotenkin ois outoa jos Jeren kumppani ois 50v. nainen. Mut tjaa .. 50v. mies tietysti hänellä vois olla 🤔
Minkä ikäinen on täti teidän mielestä?
Mut mites kaikki ne puumat, jotka käy Käärijän keikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toi
Ja täähän oli käytännöss juuri ennen Housukuvaa... 🤔
Hei nyt kyllä nolottaa kysyä liikaa palstailevana nautana, joka on oikeastikin koittanut ottaa vieroitusjaksoja tästä siinä onnistumatta. Selvästikin yksi niistä parin viikon tauoista sattui viime kesälle. Eli oliko the Housukuva josta oon nähnyt mainintoja se pokemon-asento, vai joku Bn housut josta sitten zoomailtiin?
Oisin kiitollinen nautasivistyksestä:D
Vierailija kirjoitti:
35 ja ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täti on yleensä omien vanhempien ikäluokkaa. Mulla tosin on nuori setä, vain pari vuotta mua vanhempi mutta en pidäkään häntä setäihmisenä samalla tavalla kuin vanhempieni ikäisiä.
Yle areenaan ei ole vielä tullut sitä uutta jaksoa