Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25021/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin toiselta palstalta (siltä komp.. alkuiselta), sinne joku oli laittanut. Muualla en oo nähny.

Vain ton pätkän minkä laitoin.

Vierailija
25022/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂

Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon. 

Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikka siitä uutisoitiin iltsikoissa. Mutta niin uutisoidaan joka päivä tusinasta toisesta julkkiksesta. J

Viime keväänä koko Suomi oli jonkin aikaa jopa hurmoksessa, ei juuri negaa vielä tullut. 

Gettomasasta juttelen hänen discordissaan, eli sille perustetulla alustalla. En täällä. 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25023/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä. 

Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.

Love the idea. Miksei vois pojat vähän toisiaan hypistellä välillä. Ei siinä mitään

Hei oliko se just tää lil nas biisi joka oli Kärtsyn IG tarinassa?:D mulle tää lil nas on ihan vieras ja en täysin ymmärtäny sitä, että hällä näinkin selkeää m/m. Sattuisko kellään oleen sitä festaristooria linkeissä esim tumpun kautta? Siis se jossa hengaa kasvot lähekkäin parin kamun kanssa.

Vierailija
25024/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään malta odottaa, että kuulen tuon uuden biisin. Joku laittoi kommentteihin, että on tykännyt viimeksi näin paljon vain HHH:sta, ja koska mäkin tykkään siitä paljon, niin on varmaan hyvä biisi. 

Itse en välitä Hhh, toivottavasti tää parempi en ole vielä kuullut.

Vierailija
25025/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka odotteli Kärtsän seuraavasta biisistä floppia ikävä tuottaa pettymys.

https://x.com/AyoTrafik/status/1844280598795591951?t=SLlJ2YwKs-6M0B7BF6…

Toivon että menestyy, mutta "floppaamisen" tietää vasta numeroista ekan viikon jälkeen. Eli jääkö ihmisten soittolistoille kun uudet biisit tulee taas perjantaina (kuten Ruoska) vai valuuko nopeasti pois soitosta.

Vierailija
25026/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään malta odottaa, että kuulen tuon uuden biisin. Joku laittoi kommentteihin, että on tykännyt viimeksi näin paljon vain HHH:sta, ja koska mäkin tykkään siitä paljon, niin on varmaan hyvä biisi. 

Aina on se joku, jonka on päästävä vastaamaan positiivisuuteen negatiivisuudella.

Vierailija
25027/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂

Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon. 

Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikka siitä uutisoitiin iltsikoissa. Mutta niin uutisoi

Miten te jaksatte jutella monesta eri artistista eri alustoilla, mietin vaan, et itse en jaksaisi yhtään enempää 😅

Vierailija
25028/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Nyt kun näin sanat tekstinä, niin se "täti" kohta ei kyllä taida tarkottaa kumppania / tyttöystävää laisinkaan.

"Kadulla on kuumaa, ne huutaa mua hätiin, kadulla on puumaa mut mulla on jo täti."

Vaan se on viittaus siihen että ei haluu puumaa (=mielestään tätimäistä vanhempaa naishenkilöä), koska hänellä on jo täti (=sukulainen, äidin tai isän sisko).

???? ei kai kukaan edes ajattele oman tädin kanssa olemista joten tässä sun juttussa ei ole mitään tolkkua

Vierailija
25029/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Nyt kun näin sanat tekstinä, niin se "täti" kohta ei kyllä taida tarkottaa kumppania / tyttöystävää laisinkaan.

"Kadulla on kuumaa, ne huutaa mua hätiin, kadulla on puumaa mut mulla on jo täti."

Vaan se on viittaus siihen että ei haluu puumaa (=mielestään tätimäistä vanhempaa naishenkilöä), koska hänellä on jo täti (=sukulainen, äidin tai isän sisko).

???? ei kai kukaan edes ajattele oman tädin kanssa olemista joten tässä sun juttussa ei ole mitään tolkkua

Siis tuosta lainistahan pari trollia nimenomaan yritti alkaa huutelemaan. 😂 Ihan hyvä että joku järjenääni vähän väänsi rautalangasta. 

Vierailija
25030/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viime keväänä koko Suomi oli jonkin aikaa jopa hurmoksessa, ei juuri negaa vielä tullut. 

Gettomasasta juttelen hänen discordissaan, eli sille perustetulla alustalla. En täällä. 💚"

Sulla meni nyt pointti ohi. Pointti oli että 99% ihmisistä ei aktiivisesti seuraa julkkiksia joita eivät itse fanita. Suuri osa ei edes seuraa niitä joita fanitavat. Kiva että itse fanitat Gettomasaa. mutta henkilökohtaisesti en fanita joten en seuraa hänen juttujaan. Jos tulee joku kiva biisi vastaan niin kuuntelen sen, mutta en ole esimerkiksi kiinnostunut mistään draamasta hänen ympärillään, tai edes tietoinen onko sitä. Ja näin normaalit ihmiset toimii julkkisten suhteen.

Vierailija
25031/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on se joku, jonka on päästävä vastaamaan positiivisuuteen negatiivisuudella.

Ihan mielipide?

Vierailija
25032/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikk

Et tajua, että tämä täällä on koko elämä 💚! Täällä on kaikki muut jotka tajuaa puolesta sanasta mitä tarkoitat. Mua ei kiinnosta heterenormatiivisuus, omakotitalo, kaksi lasta, koira, farkku ja mökki. Täällä on jo kaikki 💚💚💚

Vierailija
25033/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä on tolkkua, jos biisin kertoja ei pysty edes ajattelemaan itseään selvästi vanhempia naisia muuten kuin sukulaistäteinä jne, ei seksuaalisessa mielessä.

-eri

Vierailija
25034/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta elät nyt viime kevättä, tai jonkinlaista kuplaa. 95% suomalaisista eivät seuraa K:n tekemisiä, eivätkä välitä, vaan heillä on omat työt, musakiinnostukset, laskut ja perheet huolehdittavana. Ihmiset fanikunnan ulkopuolella eivät edes tiedä että K on värjännyt hiuksensa, vaikka siitä uutisoitiin iltsikoissa. Mutta niin uutisoidaan joka päivä tusinasta toisesta julkkiksesta. J

Senhän takia hänet nostetaan lehtiin mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä ja pikku jutuista kun hän myy eli kiinnostaa suurta yleisöä. Suurin osa suomalaisista tietää K:n vaikka ei seuraa häntä. Se on valitettavasti niin, että kun Suomessa nousee ns. suuren yleisön tietoisuuteen niin se herättää myös vastareaktion. Mitä suurempi hype sitä voimakkaampi vastareaktio. Kai se on sitä suomalaista kateutta. 

Vierailija
25035/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kuunnellut kun en oikein ole saanut selvää missä se on kuunneltavissa, mutta voitteko pliis kertoa onko siitä siis poistettu ne Auto-Jää tyyliset tappiin autotunatut lastenlorukohdat, ja se ei olekaan yhtään sellainen lällätys?

Vierailija
25036/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleeks sen biisin nyt jostai?

Vierailija
25037/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette osaa kyllä tulkita mitään. Toi heitto meinaa et okei kiitos mut ei kiitos oot ihan liian vanha mulle tai "kaikki" tarjolla olevat ja minut haluavat on liian vanhoja, "mulla jo täti", vähän kun sanosit sun puolisolle joka neuvoo liikaa tai hyysää et "hei lopeta mulla on jo äiti"

Vierailija
25038/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli ei tuu edes heterovibat vaan ikärasistivibat 😅 Suurin osa Suominaudoista on nyt poissa pelistä. 

Vierailija
25039/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kuunnellut kun en oikein ole saanut selvää missä se on kuunneltavissa, mutta voitteko pliis kertoa onko siitä siis poistettu ne Auto-Jää tyyliset tappiin autotunatut lastenlorukohdat, ja se ei olekaan yhtään sellainen lällätys?

Jatka vaan  etsimistä ja jos et löydä niin se ei vain ollut meant to be. Tsemppiä! 

Vierailija
25040/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et tajua, että tämä täällä on koko elämä 💚! Täällä on kaikki muut jotka tajuaa puolesta sanasta mitä tarkoitat. Mua ei kiinnosta heterenormatiivisuus, omakotitalo, kaksi lasta, koira, farkku ja mökki. Täällä on jo kaikki 💚💚💚"

Okei, mutta miksi kuvitella että tuo sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin? Käärijä on hyvin harvan koko elämä. Itse asiassa jos kysyisi "listaa 10 tärkeimmät asiat elämässäsi" niin kuinka moni suomalainen laittaisi sihhen että Käärijä? Tai ketään muutakaan muusikkoa? Tämä on elämää suurempi asia sinulle, mutta kannattaa muistaa että muilla on erilaiset elämät.

Ketju on lukittu.