Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, Skopjen liput maksavat 13 euroa, ei ole mitään early accessia. Jos joku edelleen uskoo, ettei ole mitään kytkyä meneillään siellä eri tapahtumien välillä, niin miten vain. :) Tai en keksi mitään muuta syytä miten hinta voi olla tuollainen, ellei joku ole tyrinyt pahasti.
Tai voisiko olla vaan maan hintatasoiset liput? Näköjään Apocalyptican keikan liput on myös korkeimmillaan vaan 19 euroa.
Serbian hintataso on samaa luokkaa ja siellä Joksujen liput 30 euroa, joten tuskin vain siitä. Voi tietysti olla että keikkapaikat ovat poikkeuksellisen edullisia tai sitten valtio/kaupunki tukee keikkoja ylipäätään. Omassa kotimaassani on myös vastaava alhainen hintataso ja Apocalyptican liput 40 euroa (olen harkinnut mennä, mutta vähän kallis, kun en niin paljoa tykkää).
Vierailija kirjoitti:
Aika monesta paikasta, kun vilkaisin niin näyttäisi early access liput olevan myyty loppuun
Voi vapautua vielä koreista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei-heteroviitteitä biisissä oli? Missasin myös!
En ole kuullut sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomen daddy 🔥
Daddy K 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heti heräämisestä saakka soinut päässä se Hot to go. Mitään en biisistä tiedä eikä hajuakaan mihin se liittyy, mutta nyt se on mulle lämpöinen Käärijän eurokiertuemuisto 😊
Miten se tuli esille kiertueella? Joltain keikalta ilmeisesti, mutta soiko se siellä vai..?
Jollain fanilla oli ilmeisesti kyltti missä luki jotain että "sing Hot to go", Kärtsä kommentoi sitä mutta oli ihan pihalla että mikä se on, joten antoi mikin yleisöön jolloin yleisöstä joku lauloi sen. Muut yleisössä tanssi siinä mukana, jolloin K rupes matkimaan sitä myös, ja sen jälkeen yritti itse laulaa perässä vähän omin sanoin 😁
Tiktokissa oli useampia videoita, joissa kaksi ihmistä keskustelee, I hope we hear Hot to go, ja toinen vastaa But we are going to Käärijä concert tms.
Saivat sitten kuitenkin kuulla ko. biisin Kn keikalla😁
Loppu Kn laulusta meni jotenkin näin: Love you German, my name is Hermanni
Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂
Twitteristä keräiltyjä kommentteja S = M biisistä:
"sex = money better than actual sex"
"those rap parts THAT RANGE queen shit only"
"it's manic and rocky and growly and dance-y, it's got everything. It starts a bit Scooter-like. Goes into more rock-like. Chorus is dance like. I love it!"
"AaaaaaaaAaaaAAAAAaaa...bängeriii!!!"
"S = M so good it hits me to the bones"
"THE RAP PARTS GO SO HARD"
"S = M shooting straight into my K Top 5 oh my god"
Tumblrista:
"What. A. Banger 🤯🤯🤯 This song is sooooo good! Wow wow wow, I'm sooooo in love"
"did NOT expect s=m to sound like that and oh my god i am obsessed u mf u did it again last time i loved a song that much from the first listen was hhh one year ago this is INSANE"
"crying over sex = money in the work loos 10/10 banger"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se koko klippi! Kun fani huudattaa yleisöä ja jatkaa sen jälkeen kiittämällä Kärtsää yms ja K liikuttuu. 💚
Jaaaahas...heti kyselemässä, että onko (nais)fanilla jo miestä....
Ja lopussa I find you
Ootko ikinä käynyt Kärtsän keikoilla? Heittelee noita juttuja sekä miehille että naisille.
Olen käynyt useammalla, rakastan Kn jutteluita
Vierailija kirjoitti:
Siis uudessa biisissä hetero viba vaikka promomatskussa nuollaan isoa porkkanaa😂
Heteroviba 😟 Nooooo ....
Ja miks promossa tosiaan porkkana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko joku osallistua tämän päivän nälkäpeliin? Tsemppiä!!!
Ajattelin hommata kuitenkin Skopjeen lipun, vaikka olen hyvin epävarma pääsenkö, mutta sen kohdalla tuskin on nälkäpeliä.
Miten ton pystyy kukaan euroja käyttävä maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko joku osallistua tämän päivän nälkäpeliin? Tsemppiä!!!
Ajattelin hommata kuitenkin Skopjeen lipun, vaikka olen hyvin epävarma pääsenkö, mutta sen kohdalla tuskin on nälkäpeliä.
Miten ton pystyy kukaan euroja käyttävä maksamaan?
Luottokortilla voit tehdä ostoksia eri valuutoissa, ihan samalla lailla kuin voit ostaa vaikkapa Amazon.comista, jossa valuutta on dollari, tai brittiläisestä nettikaupasta, jossa käytössä on punta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroviba 😟 Nooooo ....
Koska onlyfans m+m matskua? Ja kansikuvassa pyllyssä porkkana. Tehdään pilaa homoseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tota, ei kyl oo mitään mihinkään seksuaaliseen suuntautumiseen viittaavaa tiettyä "vibaa" :D Yks kohta vain: "mul on jo täti" joka sopii siihen riimitykseen mut ei vaikuta siltä että hän nyt haluais tolla ilmaista jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroviba 😟 Nooooo ....
Veikkaan videon viittaavan suoremmin of:ään ja sen homoeroottiseen matskuun kuin itse biisin sanojen. Alkuperäinen porkkanakuva on kuitenkin of:stä ja siellä sekä videolla on myös Härtsä mukana.
Mulla myös nyt molemmille Ljubljanan keikoille liput. Vaikka tänä vuonna ei pitänyt enää reissata minnekään (Lontoo ja Kärtsä edessä ens viikolla), kaikkea tää kanssa teettää. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se Hot to go klippi: https://www.youtube.com/watch?v=xWkckaoVlOA
Cringen määrä kun katson tätä 😆
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon Kärtsää, kun hän sanoo, että Bojan on hänen ystävänsä. Varmasti ystäviä ovatkin. Shippaan, mutta en oleta että he tällä hetkellä on suhteessa. Joten tottakai ovat ystäviä - mikä ei tarkoita, etteikö esimerkiksi olisi jotain tunteita pelissä. Se vaan tarkoittaa, että eivät ole yhdessä.
Eivät ole suhteessa, mutta tarkoittaako se sitä, että eivät voisi nauttia toisistaan ja läheisyydestä, kun sellainen mahdollisuus osuu kohdalle, kuten juuri osui. Minusta niiden vetovoima on juuri sentyyppistä, että just ja just pystyvät pitämään näpit erossa toisistaan. Friends with benefits? Maybe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en rehellisesti nyt hiffaa, miten siitä tulisi mikään viba mihinkään suuntautumiseen. Biisi on mahtava, ovela. Ehdoton lempikohta se kuinka Kärtsä on koko Suomen krapula, koska kyllähän sen huomaa. Kaikkien on hänestä voivoteltava ja kauhisteltava, jos ei tykkää. Ei voi vaan olla hiljaa, kun vaivaa koko mies niin paljon.
Miten niin kaikkien on voivoteltava ja kauhisteltava? Ennemminkin koko kansan lemmikki, josta kaikki jollain tasolla tykkää tai vähintään suhtautuu täysin neutraalisti.
Mitä ei-heteroviitteitä biisissä oli? Missasin myös!