Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Ja siis mua ärsyttää, että jos täällä olisi vaikka ollut joku muukin, joka olisi halunnut keskustella siitä Bojanin tunnereaktiosta SSOL-videolla, niin kiusaajat täällä estivät sen lällättelemällä, pilkkkamalla ja kiusaamalla tätä näkemystä, jolloin kukaan ei uskalla alkaa heitellä siitä näkemyksiä, koska ihme kyllä ilmeisesti monia satuttaa myös anonyymi pilkkaaminen niin paljon, että hiljenevät sen edessä.
Aito
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mua ärsyttää, että jos täällä olisi vaikka ollut joku muukin, joka olisi halunnut keskustella siitä Bojanin tunnereaktiosta SSOL-videolla, niin kiusaajat täällä estivät sen lällättelemällä, pilkkkamalla ja kiusaamalla tätä näkemystä, jolloin kukaan ei uskalla alkaa heitellä siitä näkemyksiä, koska ihme kyllä ilmeisesti monia satuttaa myös anonyymi pilkkaaminen niin paljon, että hiljenevät sen edessä.
Aito
Joo mä voisin kyl muuten keskustella mut kun ei oo hevon kukkuun käsitystä mikä tää aihe on.
Koittaa pilata tätä päivää tuo yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää sulle jonkinlaisia kilpailuja? Ja miten voit edes olla mielestäsi voitolla siinä, että B sanoo K:n olevan menossa Sloveniaan vuoden kylmempinä kuukausina kun ne kylmemmät kuukaudet ei oo vielä ees ollut? Tsjeäähissä K sanoi että on luultavasti menossa Sloveniaan tänä vuonna. Siis luultavasti. Jos parempi ajankohta vierailulle onkin myöhemmin osoittautunut tammikuuksi, niin se ei tarkoita, että K sanoi videolla tsjeääh.
En nyt ajattele minään kilpailuna, mutta onhan se niin, että jompi kumpi tulkinta oli oikein.
Ei sano "luultavasti", vaan
K: "I think we're coming to Slovenia, this year / yeah"
P: "When, when?"
K: "I not promise but some day"
Petran videolla ei mitenkään käy ilmi, että Bojan puhuu Sloveniaan menosta kylmempinä kuukausina. Hän sanoo "plans for the colder months of the year". Ja minun mielestäni vastaa vitsinä siihen toukokuiseen Petran videoon, että "Ai, onko joku (muka) tulossa Sloveniaan?".
Kuten tuossa nyt itse kirjoititkin niin K sanoo kyllä, että Luulen että olemme tulossa Sloveniaan tänä vuonna. P kysyi milloin ja K vastaa että ei lupaa mitään, mutta jonain päivänä. Eli vierailun tarkka ajankohta ei oo tuolloin ollut tiedossa, mutta K on silloin ajatellut, että jossain vaiheessa tänä vuonna. Jos haluat tulkita, että B sanoi vitsillä K:n olevan tulossa Sloveniaan, niin saat pitää mielipiteesi. Tunnut vain olevan ainoa, joka on sitä mieltä ja asia kyllä selviää talven aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Aidossa on se hyvä puoli, että auttaa vieroittautumaan tästä palstasta ja tekemään välillä muuta.
Totta turiset, täytyy ruveta siivoomaan. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon edelleen. Aito kokee olevansa sielunkumppani B:lle, ajattelee että hän on merkityksellinen B:lle, koska on saanut huomiota B:ltä ja Joksuilta, ja päätyy vielä joku päivä B:n kanssa yhteen. Siksi nämä B:n tunnetilojen tulkinnat on tärkeitä hänelle.
Eiks Aito ollut joku keski-ikäinen, perheellinen ihminen? Eikai hänkään niin sekaisin ole, että kuvittelisi päätyvänsä Bojanin kanssa yhteen?
On keski-ikäinen perheellinen lentokenttäbongari, Slovenian lomailija, villasukkien kutoja. Mitä tulee mielenmaisemaan, niin siitä olemme saaneet maistiaisia säännöllisin väliajoin. Mä ymmärrän mielen haasteet, jos lapsena on ollut ongelmia. Mutta sitä en ymmärrä ettei ongelmiin haeta apua. Tai A ilmeisesti on hakenut, mutta häntä ei voitu auttaa tarpeeksi. Siksi me täällä saamme nauttia seurasta. Onneksi täällä ei ole kenenkään pakko olla. Minunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Joo mä voisin kyl muuten keskustella mut kun ei oo hevon kukkuun käsitystä mikä tää aihe on.
Joo no se keskustelu olikin ajankohtainen vuosi sitten, silloin siitä kiusattiin ja pilkattiin, vaikka en edelleenkään millään tavalla näe tota tilannetta vitsinä. Siis tällä videolla kohdassa 3:12. Boitsu vaikuttaa vähän kireältä siinä jo ennen tuota kohtausta. Sen voi tietenkin nähdä niin, että oli vähän kireä, ja sitten bändi yks kaks päätti "käsikirjoittaa" siihen vitsillä oikean kiukkukohtauksen, matkien K:n Dalton-vitsiä, mutta ihmettelisin kyllä ihan hitosti, että miksi? En mä muutenkaan muista heidän suoraan lainanneen Krewn tekemisiä. Ja vaikka olisivatkin, niin ei toi minusta vaikuta keksityltä ja olisi ihan outo ja irrallinen vitsi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Aito
Tämä on anonyymi keskustelupalsta Aito, joten eiköhän kaikki halukkaat uskaltaisi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Aito
No kyllähän siitä keskusteltiin. Kaikkien muiden tulkinta on se, että se oli vitsinä tehty twinnaukseksi Kärpän samoihin aikoihin ilmestyneisiin "saat potkut" stooreihin.
Mutta nyt ajankohtaisempiin aiheisiin. Koskahan vois odottaa ekaa stooria Berliinistä 😍?
Miksi ihmeessä Bojanin aito suuttuminen tai mielipaha olisi laitettu mukaan backstage-vlogiin?
Vierailija kirjoitti:
Minusta K on vastenmielinen. Ei ole mitään seksikästä tuollaisessa lapsellisessa, rääväsuisessa junttimeiningissä.
Siksi täällä niin moni tykkääkin, pystyvät samaistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää sulle jonkinlaisia kilpailuja? Ja miten voit edes olla mielestäsi voitolla siinä, että B sanoo K:n olevan menossa Sloveniaan vuoden kylmempinä kuukausina kun ne kylmemmät kuukaudet ei oo vielä ees ollut? Tsjeäähissä K sanoi että on luultavasti menossa Sloveniaan tänä vuonna. Siis luultavasti. Jos parempi ajankohta vierailulle onkin myöhemmin osoittautunut tammikuuksi, niin se ei tarkoita, että K sanoi videolla tsjeääh.
En nyt ajattele minään kilpailuna, mutta onhan se niin, että jompi kumpi tulkinta oli oikein.
Ei sano "luultavasti", vaan
K: "I think we're coming to Slovenia, this year / yeah"
P: "When, when?"
K: "I not promise but some day"
Petran videolla ei mitenkään käy ilmi, että Bojan puhuu Sloveniaan menosta kylmempinä kuuka
Kuten tuossa nyt itse kirjoititkin niin K sanoo kyllä, että Luulen että olemme tulossa Sloveniaan tänä vuonna. P kysyi milloin ja K vastaa että ei lupaa mitään, mutta jonain päivänä. Eli vierailun tarkka ajankohta ei oo tuolloin ollut tiedossa, mutta K on silloin ajatellut, että jossain vaiheessa tänä vuonna. Jos haluat tulkita, että B sanoi vitsillä K:n olevan tulossa Sloveniaan, niin saat pitää mielipiteesi. Tunnut vain olevan ainoa, joka on sitä mieltä ja asia kyllä selviää talven aikana.
Varmasti selviää vain, jos K ei mene koko talvena Sloveniaan. Koska on myös mahdollista, että he ovat tuon videon kuvaamisen jälkeen sopineet Sloveniaan menosta, ja siinä ei sitä vielä tarkoitettu.
Otetaas väliaika ja palataan kohta paremmalla mielellä. Jooko. Röllit kyllä voi jäädä sienimetsään. Ei jaksais aina turhaa jankkausta ja pieni tauko ehkä rauhottaisi. Muistetaan, ettei tarvii joka viestiin vastata, jos aihe ei nappaa tai se ärsyttää. .
Nimimerkillisen fanit taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Bojanin aito suuttuminen tai mielipaha olisi laitettu mukaan backstage-vlogiin?
No jep, ei todellakaan olisi. Ihan järkyttävän turha koko keskustelu.
No niin, eilisen kurkkukivun seurauksena nousi kuume, ja nyt makaan sängyn pohjalla. Luin aamun keskustelut (oma valinta joo) ja uuvuin entistä enemmän. Oisko teillä jotain piristävää kipeälle kanssanaudalle?
Toivottavasti passittömillekin tulee jotain sisältöä. Ärsyttävää kun rahaa tulee vasta maanantaina. Tämä aina ärsyttävä kohta kuusta kun on kaikki laskut samaan aikaan ja tuet tulee pitkin kuutta pieninä annoksina.
Ja mene töihin huutajille vastaan jo etukäteen, että ilomielin jod työkyvyttömälle sellaisia tarjoatte. Valitettavasti poissaoloja tulee sitten paljon enkä ole hyvässä kunnossa käytännössä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Voihan sekin olla, että Bojan suuttuessaan matki tilannetta K:n instasta. Mutta mulle mielenkiintoista tuossa pätkässä on se, oliko kyseessä aitoa tunnetilaa osoittava klippi, ja minusta oli, ei niinkään se, mitä hän siinä sanoo.
Kärppy lavalla tänään klo 21 Suomen aikaa (tietotoimistosta bongattu) ja saadaan toivottavasti uusi biisikin livenä! Lavaspiikitkin voi olla mielenkiintoisia, kun on juuri loikoiltu irtoraajojen kanssa Kyrpoksen auringon alla ja Bojanista erottu vasta muutama päivä sitten.
Eiks Aito ollut joku keski-ikäinen, perheellinen ihminen? Eikai hänkään niin sekaisin ole, että kuvittelisi päätyvänsä Bojanin kanssa yhteen?