Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21721/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Ig:stä bongasin että puolalaisfani jonottanut yön ja numero ranteessa on ykkönen. Ig: aura.resin. 

Ja se iso kansainvälinen kääryle-porukka myös usealta heiltä löytyy stooreja. Ig: spiuli, plassila yms. 

Ihanaa! 💚 Kärppää rakastetaan ja hänen vuokseen jonotetaan. 🥹

Vierailija
21722/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Bojanin aito suuttuminen tai mielipaha olisi laitettu mukaan backstage-vlogiin?

No jep, ei todellakaan olisi. Ihan järkyttävän turha koko keskustelu.

Pelottaaks sua negatiiviset tunteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21723/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita?

En mä sano, että asiat on noin, se on yksi speku vaan. Se vaan, että se, mitä olin mielessäni spekuillut näillä kahdella olevan nähtiin nyt Kyproksella. Kun täällä oli vaikka miten paljon ihmisiä, joille toi oli taas asioita (näkemyksiä) muuttava tilanne... Niin eipä pahemmin itselleni kyllä. 

Et sinä kyllä mitään heidän oikeista väleistään nähnyt, vaan muutaman sekunnin suunniteltuja pätkiä, joissa Kärtsä taas vähän tapansa mukaan hämmentää. Bojan ei vaivautunut edes yhtään storya repostaamaan. Mutta luulet varmasti sen johtuvan heidän "yksityisistä väleistään".

Oon eri, mutta mistä muusta kuvittelet sen johtuvan ettei B postannut Kyproksen lomalta mitään, kuin että halusivat pitää suurimman osan lomasta yksityisenä? Niistä lyhyistä klipeistä mitä K:lta tuli, kävi kyllä heidän lämpimät välinsä hyvin selviksi.

Vierailija
21724/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin! Ig:stä bongasin että puolalaisfani jonottanut yön ja numero ranteessa on ykkönen. Ig: aura.resin. 

Ja se iso kansainvälinen kääryle-porukka myös usealta heiltä löytyy stooreja. Ig: spiuli, plassila yms. 

No kuule ihan kaikkien vähänkään suosiota saaneiden bändien ja artistien kohdalla on noin. 

Vierailija
21725/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran stoorin perusteella ovat vissiin olleet hotlassa viime yön. Ehkä saavat bussin käyttöön vasta tänään?

Vierailija
21726/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule ihan kaikkien vähänkään suosiota saaneiden bändien ja artistien kohdalla on noin. 

Niin? Vähentääkö se jotenkin tämän Kärpän tilanteen arvoa?

Vierailija
21727/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikon firman stoori: lentokoneen ikkunanäkymiä aamupäivällä. 

Vierailija
21728/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Jere, are you sure it's a good idea?

J: Of course it is. Otherwise I wouldn't present it to you.

B: What others are saying? Jesse and the rest of the gang?

J: It's none of their business. Besides, I've talked to Jesse. 

B: And he said what?

J: Well, not much but he didn't say no. 

B: But didn't promise anyway? Jere, what is this all about? Can I come or can't I come.

J: You can. I miss you so much it's already affecting the gigs. I feel sad on stage. You must come.

B: It's good then. I'll take a taxi. I already flew to Berlin yesterday. 

Vierailija
21729/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Vähentääkö se jotenkin tämän Kärpän tilanteen arvoa?

Ei tietenkään, mutta ei se sitä nostakaan.

Vierailija
21730/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon K:n B potkuri käynistyy

Vierailija
21731/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Mä rakastan Kärppää ja joksuja. Joten tottakai mun mieltä lämmittää kun fanit rakastaa heitä. 💚

go kärppä!

Vierailija
21732/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: But didn't promise anyway? Jere, what is this all about? Can I come or can't I come.

J: You can. I miss you so much it's already affecting the gigs. I feel sad on stage. You must come.

Suomeksi ois paljon parempia nämä.

Vierailija
21733/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppy lavalla tänään klo 21 Suomen aikaa (tietotoimistosta bongattu) ja saadaan toivottavasti uusi biisikin livenä! Lavaspiikitkin voi olla mielenkiintoisia, kun on juuri loikoiltu irtoraajojen kanssa Kyrpoksen auringon alla ja Bojanista erottu vasta muutama päivä sitten. 

Tuliskohan tuonne europassin puolelle jo tänään heti jotain backstage matskua?

Vierailija
21734/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚

Vierailija
21735/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että aura päivitellyt että tiedetään missä mennään. :D 

tästä tulee hyvä päivä! EURO TOUR ALKAAAAAA!

Vierailija
21736/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mua ärsyttää, että jos täällä olisi vaikka ollut joku muukin, joka olisi halunnut keskustella siitä Bojanin tunnereaktiosta SSOL-videolla, niin kiusaajat täällä estivät sen lällättelemällä, pilkkkamalla ja kiusaamalla tätä näkemystä, jolloin kukaan ei uskalla alkaa heitellä siitä näkemyksiä, koska ihme kyllä ilmeisesti monia satuttaa myös anonyymi pilkkaaminen niin paljon, että hiljenevät sen edessä.

Aito

Joo mä voisin kyl muuten keskustella mut kun ei oo hevon kukkuun käsitystä mikä tää aihe on.

No sen verran sanon täältä sivusta, että kyllä se reaktio oli mun mielestä ihan "aito", ei näytelty. Että biisin teossa tuli jotain erimielisyyksiä, väsyneenä ja stressaantuneena B tuiskahtaa ja painuu ulos. Tuskin kuitenkaan hetkeäkään tosissaan tarkoitti sitä, että lähtee bändistä. Mutta siis se hetkellinen tuskastuminen ja suuttuminen näyttää kyllä ihan oikealta tilanteelta. Painotan kuitenkin sanaa näyttää, en mä osaa kunnolla erottaa milloin on järjestetty/näytelty tilanne. Olen mennyt monessa kohtaa myös lankaan kun näitä olen tulkinnut.

Vierailija
21737/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että aura päivitellyt että tiedetään missä mennään. :D 

tästä tulee hyvä päivä! EURO TOUR ALKAAAAAA!

Edellisistäkään silmäpusseista en oo päässyt Kyrpoksen jäljiltä eroon...

Vierailija
21738/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita?

En mä sano, että asiat on noin, se on yksi speku vaan. Se vaan, että se, mitä olin mielessäni spekuillut näillä kahdella olevan nähtiin nyt Kyproksella. Kun täällä oli vaikka miten paljon ihmisiä, joille toi oli taas asioita (näkemyksiä) muuttava tilanne... Niin eipä pahemmin itselleni kyllä. 

Et sinä kyllä mitään heidän oikeista väleistään nähnyt, vaan muutaman sekunnin suunniteltuja pätkiä, joissa Kärtsä taas vähän tapansa mukaan hämmentää. Bojan ei vaivautunut edes yhtään storya repostaamaan. Mutta luulet varmasti sen johtuvan heidän "yksityisistä väleistään".

Tiedättekö, minua jotenkin vaivaa tämä niiden Kyproksen loma. Saa kivittää ja olla eri mieltä - moni varmasti onkin. 

Olen intohimoinen B/K-fani ja ehkä jossain määrin shipparikin, mutta en voi sille mitään, että näiden kahden touhuista jäi vähän "likainen" mielikuva. Satavarmasti kaikki heidät siellä nähneet ajattelivat, että tuossa menee pariskunta. Ja vähän vielä siihen tyyliin, että vanhempi mies ja nuori rakastaja. Sellainen Thaikku-meininkin.

Bojan näyttää ihan teiniltä Kärtsän rinnalla, ja tiedän kyllä, ettei tässä ole mistään tällaisesta kyse, mutta monen sellaisen mielestä, jotka eivät tiedä näitä eikä näiden historiaa ja yhteyttä, fiilis voi olla tämä.

Vierailija
21739/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu hyppäsin kymmenen sivua yli kun alkoi jankkaaminen jostain s*atanen SSOL-klipistä ja se edelleen jatkuu. 🤣

Vierailija
21740/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auran stoorin perusteella ovat vissiin olleet hotlassa viime yön. Ehkä saavat bussin käyttöön vasta tänään?

Jere ja Jukka yhteiskuvassa näyttää kyllä bussilta pienine ikkunoineen. 

Ketju on lukittu.