Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21661/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin"

Niin mäkin oon ajatellut 😄. Ei mulle edes tullut muuta mieleen kuin ne Kärpän samanlaiset "kyllästymiset" Daltoneihin. 

Mutta ei se ollut. Näkeehän sen nyt sokeakin. 

Vierailija
21662/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki Eurotou-fiilistelijät on nyt siellä Europassin chatissa, kun täällä ei ole mitään siihen liittyvää keskustelua. Jos joku teistä on täällä, niin rehellinen mielipide nyt: kannattaako sellainen hankkia vain, jos haluaisi tunnin tai pari illassa fiilistellä muiden keikkakokemuksia? En välitä videoista enkä arvonnoista enkä mistään lisämateriaalista vaan ihan vaan hyvähenkisestä keskustelusta. 

Siinä tapauksessa ei, ei se mitään keskustelupalstaa vastaa sanoisin.

Kiitos. 😍 Kurkkaan sitten K-ketjuun, jos siellä olisi jotain kivaa keskustelua. Ja toivon sormet ristissä, että tännekin saataisiin jotain hyvää fiilistä iltaa kohden. 

Kyllä me se fiilis saadaan aikaan, kun lopetetaan tuon yhden kanssa jankkaaminen ja ohitellaan trollersonit.

Varsinkin kun ekoja kuvia ja klippejä alkaa ilmestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21663/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan jo kokeillut sitä soolouraa eikä pitänyt siitä? Tuskin hän siis oikeasti on ollut lähdössä mihinkään. Vitsiltä tuo näytti kun katsoin sen nyt uudestaan. Jopa Aila huonosti näytellyltä sellaiselta 

Ei ole vitsi vaan siinä on Boitsun oikea reaktio minusta. 

Vierailija
21664/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan jo kokeillut sitä soolouraa eikä pitänyt siitä? Tuskin hän siis oikeasti on ollut lähdössä mihinkään. Vitsiltä tuo näytti kun katsoin sen nyt uudestaan. Jopa Aila huonosti näytellyltä sellaiselta 

Se on sitten eri asia, jos Bojan myöntyi jostain syystä sen esittelemiseen siksi, kun K:lla oli noita Dalton-vitsejä, eli että "näin meilläkin, mutta aidommilla tunteilla" tai jotain. Ettei ottanut itseään niin vakavasti siitä. 

Vierailija
21665/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten eri asia, jos Bojan myöntyi jostain syystä sen esittelemiseen siksi, kun K:lla oli noita Dalton-vitsejä, eli että "näin meilläkin, mutta aidommilla tunteilla" tai jotain. Ettei ottanut itseään niin vakavasti siitä. 

Siis tilanteen jälkeen. Siinä suuttuessaan näyttää kyllä ihan vakavalla tavalla (ei viittauksena Dalton-juttuun) suuttuneelta. 

Vierailija
21666/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. "

Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat. 

Sillä ei tarkoiteta somessa roikkumista eikä jonkun stalkkaamista, vaan yhdessä tekemistä rakkaitten ja läheisten ihmisten kanssa ja ajan antamista heille.

Keikoilla käyminen ei oo somessa roikkumista eikä stalkkaamista. Ja keikoilta ja fanituksen kautta monet on nimenomaan saanut uusi ystäviä ja keikoilla käydessä vietetään heidän kanssa aikaa. Muutenkaan usein ihmiset eivät tarkoita tekemättä jääneillä asioilla sitä, että olisi viettänyt enemmän aikaa kotona läheisten kanssa, vaan että olisi uskaltanut tehdä jotain ihan arjesta poikkeavaa ja monesti nää asiat voi olla sellaisia, joita tehdään yksin.

Vierailija
21667/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän taas näyttelee - eikä edes kovin hyvin vaan juuri sellaisella vitsi-tasolla. 

Saan pitää mielipiteeni ilman että minua haukutaan hiekkalaatikko-tason ilmaisuilla. 

Vierailija
21668/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat väenvängällä nähdä Bojanin suuttuneen muille?

Vierailija
21669/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän taas näyttelee - eikä edes kovin hyvin vaan juuri sellaisella vitsi-tasolla. 

Saan pitää mielipiteeni ilman että minua haukutaan hiekkalaatikko-tason ilmaisuilla. 

Niin minustakin.

Ja väittelyn hävisi kyllä jo jos lähtee tosiaan tuollaiselle haukkumislinjalle kuin eräs. 

Vierailija
21670/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus toi videohan on kuvattu loppukesällä 2023. Minusta Bojanilla oli silloin jotain sydänsuruja, ehkä tilanne K:n kanssa oli jotenkin vähän hankala (en siis syytä K:ta, vaan jokin, mikä minusta puski kohti niitä paniikkikohtauksiakin). En oikein usko, että paniikkikohtaus syntyy aivan vain fyysisistä syistä, ainakaan jos sun rakkauselämäsi kukoistaa. Vaan ennemmin jos Bojanilla oli jotain irrationaalista menettämisen pelkoa tms. 

En ihmettelisi yhtään, jos on taiteilijana vähän räjähtänyt kerran treenikämpällä. 

Vierailija
21671/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toitotettu koko ajan että vitsissä on aina totuutta mukana joten.. 

Vierailija
21672/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan tuollaisten tunnetilojen vitsillistämistä. Jos se on aito. 

Vierailija
21673/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin"

Niin mäkin oon ajatellut 😄. Ei mulle edes tullut muuta mieleen kuin ne Kärpän samanlaiset "kyllästymiset" Daltoneihin. 

Ihan sama ajatus mullakin. Oli vielä samoihin aikoihin näitä Kärpän "Saat potkut"-pätkiä.

Sepä se. Kun ne tosiaan tuli samoihin aikoihin.  

Vierailija
21674/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa käydä tylsäksi tämä. Pyytäisin teitä saaman taas tämä ketju oikealle uralle. Eli missä nyt pannaan?

Vierailija
21675/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis teillähän se on niin, että ette halua nähdä hänen suuttuneen. Pidän todella loukkaavana tuollaista kieltämistä. 

Vierailija
21676/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä aina, mutta jatkuessaan usein näin on.  En ole nähnyt tuon jatkuneen. Toisin kuin Kärtsän tietyt vitsit. Tämä miesrakkausläppääkin on ollut vuosia jo ennen viisujakin 

Vierailija
21677/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassu ajatus, että keikoilla käyminen olisi stalkkausta 

Kuinkahan monta kommenttia täälläkin on koskien eri bändien keikoille tai festareille menoa ihan vaan siksi, jos siellä näkyisi Bojan tai Käärijä tai molemmat ihan vaan vaikka yleisön joukossa tmv. 

En oo koskaan nähnyt täällä kenenkään olevan menossa yhdellekään keikalle siitä syystä. On kyllä ollut etukäteen keskustelua onkohan K tai B menossa jollekin keikalle, mutta ei siinä kontekstissa että pitäiskö sen takia itsekin mennä.

Vierailija
21678/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu joko ne vitsit on totuuksia tai ei ole, ei aina siten miten omaan narratiiviin sattuu sopimaan 😅😂

Vierailija
21679/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa käydä tylsäksi tämä. Pyytäisin teitä saaman taas tämä ketju oikealle uralle. Eli missä nyt pannaan?

Berliinissä on kuulemma putkikassi sujautettu backstagelle hyvissä ajoin.

Vierailija
21680/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ajatus mullakin. Oli vielä samoihin aikoihin näitä Kärpän "Saat potkut"-pätkiä.

Sepä se. Kun ne tosiaan tuli samoihin aikoihin.  

Mielestäni tämä korkeintaan antaa asiaan sen, että näyttivät tuon omalla kohdallaan aidon tilanteen, koska K:lla oli samaa samaan aikaan vitsinä. Eli se ei saa ehkä niin vakavia tulkintoja, vaan on vain sama kuin se K:n juttu, muttei vitsi. Sen "vaarallisuus" ikään kuin siinä pieneni. 

Mutta ei se tehnyt tuosta VITSIÄ, haloo.

Ketju on lukittu.