Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21741/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin! Ig:stä bongasin että puolalaisfani jonottanut yön ja numero ranteessa on ykkönen. Ig: aura.resin. 

Ja se iso kansainvälinen kääryle-porukka myös usealta heiltä löytyy stooreja. Ig: spiuli, plassila yms. 

Ihanaa! 💚 Kärppää rakastetaan ja hänen vuokseen jonotetaan. 🥹

No kuule ihan kaikkien vähänkään suosiota saaneiden bändien ja artistien kohdalla on noin. 

Niin? Vähentääkö se jotenkin tämän Kärpän tilanteen arvoa?

Ei tietenkään, mutta ei se sitä nostakaan.

Jaxuhali sulle! 😊

Vierailija
21742/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita?

En mä sano, että asiat on noin, se on yksi speku vaan. Se vaan, että se, mitä olin mielessäni spekuillut näillä kahdella olevan nähtiin nyt Kyproksella. Kun täällä oli vaikka miten paljon ihmisiä, joille toi oli taas asioita (näkemyksiä) muuttava tilanne... Niin eipä pahemmin itselleni kyllä. 

Et sinä kyllä mitään heidän oikeista väleistään nähnyt, vaan muutaman sekunnin suunniteltuja pätkiä, joissa Kärtsä taas vähän tapansa mukaan hämmentää. Bojan ei vaivautunut edes yhtään storya repostaamaan. Mutta luulet varmasti sen j

Olen intohimoinen B/K-fani ja ehkä jossain määrin shipparikin, mutta en voi sille mitään, että näiden kahden touhuista jäi vähän "likainen" mielikuva. Satavarmasti kaikki heidät siellä nähneet ajattelivat, että tuossa menee pariskunta. Ja vähän vielä siihen tyyliin, että vanhempi mies ja nuori rakastaja. Sellainen Thaikku-meininkin.

Bojan näyttää ihan teiniltä Kärtsän rinnalla, ja tiedän kyllä, ettei tässä ole mistään tällaisesta kyse, mutta monen sellaisen mielestä, jotka eivät tiedä näitä eikä näiden historiaa ja yhteyttä, fiilis voi olla tämä.

Ei jeesus nyt oikeasti 😂😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21743/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pääseekin sitten mittelemään potentiaalisesti veriseen lipputaistoon. Kun en Suomessa asu, niin nuo edelliset on jäänyt väliin ja on ties miten monta vuotta edellisestä koitoksesta. :) Joskus muinaisina aikoina tuli jonoteltua keikkalippuja jossain Kaivopihan Lippupisteen(?) edessä.

Vierailija
21744/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auran stoorin perusteella ovat vissiin olleet hotlassa viime yön. Ehkä saavat bussin käyttöön vasta tänään?

Jere ja Jukka yhteiskuvassa näyttää kyllä bussilta pienine ikkunoineen. 

Missä kuvassa?

Vierailija
21745/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mua ärsyttää, että jos täällä olisi vaikka ollut joku muukin, joka olisi halunnut keskustella siitä Bojanin tunnereaktiosta SSOL-videolla, niin kiusaajat täällä estivät sen lällättelemällä, pilkkkamalla ja kiusaamalla tätä näkemystä, jolloin kukaan ei uskalla alkaa heitellä siitä näkemyksiä, koska ihme kyllä ilmeisesti monia satuttaa myös anonyymi pilkkaaminen niin paljon, että hiljenevät sen edessä.

Aito

Joo mä voisin kyl muuten keskustella mut kun ei oo hevon kukkuun käsitystä mikä tää aihe on.

No sen verran sanon täältä sivusta, että kyllä se reaktio oli mun mielestä ihan "aito", ei näytelty. Että biisin teossa tuli jotain erimielisyyksiä, väsyneenä ja stressaantuneena B tuiskahtaa ja painuu ulos. Tuskin kuitenkaan

No niin. Minusta ois ollut kiva silloin pureksia tätäkin, mutta tunnev*mmaisille täällä se ei käynyt. 

Siis ylipäätään sitä, että jos nyt oletetaan, että reaktio on aito, minkä vuoksi laittoivat sen esille ja toisaalta, että itsestäni on jotenkin myös liikuttavaa nähdä Bojan vihaisena. Ei siksi, että se olisi mukavaa, vaan siksi vain, että se antaa hänestä jotenkin kokonaisempaa kuvaa ja niin kokonainen kuva kuin mahdollista on minulle kiinnostava. Ja myös, että ei tosiaan ole vaarallista, vaikka hetkeksi suuttuisikin, koska se voidaan laittaa esille. 

Ei kai asiasta keskustelu sitä tarkoita, että pitää olla ihan varma, oliko se aito reaktio, vaiko ei? Jotenkin minusta vain sairasta heti torpata sellaisen ajattelukin, pelkääkö jengi täällä jotenkin tunteita? 

Vierailija
21746/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auran stoorin perusteella ovat vissiin olleet hotlassa viime yön. Ehkä saavat bussin käyttöön vasta tänään?

Onko Europassiin tullut jotain uutta?

Vierailija
21747/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa pilata tätä päivää tuo yksi.

Juu, voitaisko jo lopettaa sille vastaaminen.

Vierailija
21748/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ohis, mutta luin täältä tänään jotain aivan kamalaa. Ei kai Aito oikeasti ole perheellinen??? Siis onko hänellä lapsia? 😵💫😰😱

Vierailija
21749/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen tämänaamuisesta postauksesta puuttui joku. Ei paljasta pintaa eikä porkkanoita, Marketatkin voi avata.

https://www.instagram.com/p/DAxuQ3Wt5u-/?igsh=cGN3amduZWVraXk2

T. Kökkis

Vierailija
21750/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen tämänaamuisesta postauksesta puuttui joku. Ei paljasta pintaa eikä porkkanoita, Marketatkin voi avata.

https://www.instagram.com/p/DAxuQ3Wt5u-/?igsh=cGN3amduZWVraXk2

T. Kökkis

Jes, kiitos piristyksestä 🤩

Vierailija
21751/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa nähnyt Boitsun ilmeen, kun Kärppy ekan kerran tiedusteli löytyisikö aikaa Kyrpoksen lomalle.

Vierailija
21752/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Europassiin tullut jotain uutta?

Ei, ei näy mitään Jere Jukka yhteiskuvaa sielläkään.

Katseleekohan ton viestin kirjoittaja Fugen reelsin lentokonekuvia?

Vierailija
21753/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aamulla ollut jo jonotus jo numeroon 40 asti. Japanilais-fanin twitteristä löysin. En tiedä missä hän oli nähnyt. Todennäköisesti jono nyt jo kasvanut siitä huomattavasti. 

Vierailija
21754/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mua ärsyttää, että jos täällä olisi vaikka ollut joku muukin, joka olisi halunnut keskustella siitä Bojanin tunnereaktiosta SSOL-videolla, niin kiusaajat täällä estivät sen lällättelemällä, pilkkkamalla ja kiusaamalla tätä näkemystä, jolloin kukaan ei uskalla alkaa heitellä siitä näkemyksiä, koska ihme kyllä ilmeisesti monia satuttaa myös anonyymi pilkkaaminen niin paljon, että hiljenevät sen edessä.

Aito

Tämä on anonyymi keskustelupalsta Aito, joten eiköhän kaikki halukkaat uskaltaisi keskustella.

Kyllä siitä pari vahvinta ilkeilijää pisti sellaiset naureskelut pystyyn, että tilanne muka ois aito, että ei siihen ilmeisesti uskaltanut kukaan toisin näkevä sanoa mitään. 

Vierailija
21755/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aamulla ollut jo jonotus jo numeroon 40 asti. Japanilais-fanin twitteristä löysin. En tiedä missä hän oli nähnyt. Todennäköisesti jono nyt jo kasvanut siitä huomattavasti. 

Mun käy todella sääliksi näitä ihmisiä siellä jonossa.

Vierailija
21756/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ohis, mutta luin täältä tänään jotain aivan kamalaa. Ei kai Aito oikeasti ole perheellinen??? Siis onko hänellä lapsia? 😵💫😰😱

Siellähän ne on matkarapsat yhä luettavissa Puutarhalla, tervemenoa sinne vain lukemaan :)

Aito

Vierailija
21757/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä??? Olis niin kiva olla siellä.

Vierailija
21758/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Se on niille kuin fanikerhotapaaminen. Kansainväliset nautaetkot, mutta ulkosalla.

Vierailija
21759/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa käydä tylsäksi tämä. Pyytäisin teitä saaman taas tämä ketju oikealle uralle. Eli missä nyt pannaan?

Berliinissä ennen Kärpän keikkaa. Boitsu antaa kyytiä Kärpälle!

Oikeesti? Taas?! Mä en ole sosiaalisessa mediassa, niin en näe näitä. Kertokaa lisää!

Vierailija
21760/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten antanut Seiskalle vihjettä tästä heidän suhteesta?! Seiskahan maksaa hyvin rahaa tuollaisista juttuvihjeistä! Saataisiin sitten Seiskan paparazzit tähän mukaan ja uutta laadukasta kuvamateriaalia paljon enemmän!

Ketju on lukittu.