Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21681/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa käydä tylsäksi tämä. Pyytäisin teitä saaman taas tämä ketju oikealle uralle. Eli missä nyt pannaan?

Berliinissä ennen Kärpän keikkaa. Boitsu antaa kyytiä Kärpälle!

Vierailija
21682/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat väenvängällä nähdä Bojanin suuttuneen muille?

Ja siis teillähän se on niin, että ette halua nähdä hänen suuttuneen. Pidän todella loukkaavana tuollaista kieltämistä. 

En koe olevani mikään iso porukka tai edes niin iäkäs, että teitittely on tarpeen. 

Kyllä minä voisin nähdä miten näe. Minusta tuo on paskati näyteltyäkin. Katsotko ylipäätään kehonkieltä ollenkaan. Olen miettinyt aiemminkin  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21683/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista poni-ressukka, että K oli kaksistaan Bojanin kanssa lomalla, jossa jakoivat yhteisen sängyn ja josta ei paljon mitään alun jälkeen someen jaettu. Bojan seurasi Käärijää vielä Suomeen loman jälkeenkin. 

Voi kyllä olet tyhmä ja lapsellinen jos kuvittelet heidän jakaneet saman sängyn. Naurattaisi, jos et säälittäisi niin paljon.

Vierailija
21684/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Aidossa on se hyvä puoli, että auttaa vieroittautumaan tästä palstasta ja tekemään välillä muuta.

Vierailija
21685/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa käydä tylsäksi tämä. Pyytäisin teitä saaman taas tämä ketju oikealle uralle. Eli missä nyt pannaan?

Berliinissä on kuulemma putkikassi sujautettu backstagelle hyvissä ajoin.

TM:llä kova urakka Eurotourin aikaan.

Vierailija
21686/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin"

Niin mäkin oon ajatellut 😄. Ei mulle edes tullut muuta mieleen kuin ne Kärpän samanlaiset "kyllästymiset" Daltoneihin. 

Ihan sama ajatus mullakin. Oli vielä samoihin aikoihin näitä Kärpän "Saat potkut"-pätkiä.

Sepä se. Kun ne tosiaan tuli samoihin aikoihin.  

Mielestäni tämä korkeintaan antaa asiaan sen, että näyttivät tuon omalla kohdallaan aidon tilanteen, koska K:lla oli samaa samaan aikaan vitsinä. Eli se ei saa ehkä niin vakavia tulkintoja, vaan on vain sama kuin se K:n juttu, muttei vitsi. Sen "vaarallisuus" ikään kuin siinä pieneni. 

Mutta ei se tehnyt tuosta VITSIÄ, haloo.

Ihan kuin kaikki olisi jotain Kärdeä seuranneet ja tienneet hänen julkaisuistaan. 

Vierailija
21687/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Berliinissä on kuulemma putkikassi sujautettu backstagelle hyvissä ajoin.

TM:llä kova urakka Eurotourin aikaan.

TM:stä puheeollen, ihanan liki on Kärppyä ja tuo niiden kokoero on niin ihana!

https://x.com/shblvd/status/1842656304285810780

Vierailija
21688/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Aidossa on se hyvä puoli, että auttaa vieroittautumaan tästä palstasta ja tekemään välillä muuta.

Helppo hyppiä yli minusta.

Vierailija
21689/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus toi videohan on kuvattu loppukesällä 2023. Minusta Bojanilla oli silloin jotain sydänsuruja, ehkä tilanne K:n kanssa oli jotenkin vähän hankala (en siis syytä K:ta, vaan jokin, mikä minusta puski kohti niitä paniikkikohtauksiakin). En oikein usko, että paniikkikohtaus syntyy aivan vain fyysisistä syistä, ainakaan jos sun rakkauselämäsi kukoistaa. Vaan ennemmin jos Bojanilla oli jotain irrationaalista menettämisen pelkoa tms. 

En ihmettelisi yhtään, jos on taiteilijana vähän räjähtänyt kerran treenikämpällä. 

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita? "Minusta Bojanilla oli jotain sydänsuruja..." Et tiedä Bojanista tai hänen tunteistaan yhtään mitään. Ja se, että rakkaus kukoistaa ei kyllä millään lailla estä paniikkikohtauksia jos sellaisiin on taipumus. Kouluta nyt hyvä ihminen itseäsi hieman.

Vierailija
21690/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsjeäähissä olen tähän mennessä oikeassa, K ei ole mennyt Sloveniaan tänä vuonna vielä ja myös Bojanin tulkinnasssa siitä, että "Someone is coming to Slovenia?" olikin kysymys olen edelleen myös voitolla, koska K ei ole vielä mennyt Sloveniaan.

Onko nää sulle jonkinlaisia kilpailuja? Ja miten voit edes olla mielestäsi voitolla siinä, että B sanoo K:n olevan menossa Sloveniaan vuoden kylmempinä kuukausina kun ne kylmemmät kuukaudet ei oo vielä ees ollut? Tsjeäähissä K sanoi että on luultavasti menossa Sloveniaan tänä vuonna. Siis luultavasti. Jos parempi ajankohta vierailulle onkin myöhemmin osoittautunut tammikuuksi, niin se ei tarkoita, että K sanoi videolla tsjeääh.

Vierailija
21691/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus toi videohan on kuvattu loppukesällä 2023. Minusta Bojanilla oli silloin jotain sydänsuruja, ehkä tilanne K:n kanssa oli jotenkin vähän hankala (en siis syytä K:ta, vaan jokin, mikä minusta puski kohti niitä paniikkikohtauksiakin). En oikein usko, että paniikkikohtaus syntyy aivan vain fyysisistä syistä, ainakaan jos sun rakkauselämäsi kukoistaa. Vaan ennemmin jos Bojanilla oli jotain irrationaalista menettämisen pelkoa tms. 

En ihmettelisi yhtään, jos on taiteilijana vähän räjähtänyt kerran treenikämpällä. 

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita? "Minusta Bojanilla oli jotain sydänsuruja..." Et tiedä Bojanista tai hänen tunteistaan yhtään mitään. Ja se, että rakkaus kukoistaa ei kyllä millään lailla estä paniikkikohtauksia jos sellaisiin on taipumus. Kouluta nyt hyvä ihminen itseäsi hieman.

En mä sano, että asiat on noin, se on yksi speku vaan. Se vaan, että se, mitä olin mielessäni spekuillut näillä kahdella olevan nähtiin nyt Kyproksella. Kun täällä oli vaikka miten paljon ihmisiä, joille toi oli taas asioita (näkemyksiä) muuttava tilanne... Niin eipä pahemmin itselleni kyllä. 

Vierailija
21692/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti äiti-ihmiset kierrä Käärijän perässä ympäriinsä, miten se nyt muka onnistuis? Vai onko siellä joku lapsiparkki? Kyllä ne on nuorta väkeä sen fanit. B:llä sitten keski-ikäistäkin porukkaa faneina. 

Kai me nyt faneina tiedetään muitakin faneja ja omin silmin keikoilla nähdään, keitä muita siellä keikoilla on 😄 Kyllä löytyy ihan laidasta laitaan, oikeasti. No, ihan vanhimpia mummoja ei ehkä sentään keikoilla käy.

Juu, kyllä siellä meitä äiti-ihmisiä on vaikka miten paljon. On nuorempia äitejä ja on jo jopa mummoksi ehättäneitä äitejä. Kärtsä vetoaa moneen sukupolveen, syyt ovat ehkä eriä. 

Täälläkin yksi mummo, joka olen käynyt muutamalla Kn keikalla, enkä ole itseäni vanhaksi tuntenut. Mitä se edes on, tuntea itseään vanhaksi?  Ehkä sitten, kun tulee sairauksia yms. ettei jaksa kotoaan poistua. Mutta siihen asti kannattaa liikkua ja mennä mihin haluaa ja mihin aika ja varat antaa myöden. On sitten mitä siellä sängyn pohjalla muistella.

Vierailija
21693/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tää on kyllä huvittavaa, kun nämä keski-ikäiset mammat luulee aina tietävänsä mitä Bojan asioista tuntee ja ajattelee. Täähän on kuin jotain todella huonoa komediaa, missä tyypit eivät näe itseään peilistä lainkaan 😂

Vierailija
21694/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan tuollaisten tunnetilojen vitsillistämistä. Jos se on aito. 

Mutta kun se ei ole aito. Vai väitätkö, että B valehtelee kun sanoi, että se oli vitsi? 

Vierailija
21695/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset, täytyy ruveta siivoomaan. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon edelleen. Aito kokee olevansa sielunkumppani B:lle, ajattelee että hän on merkityksellinen B:lle, koska on saanut huomiota B:ltä ja Joksuilta, ja päätyy vielä joku päivä B:n kanssa yhteen. Siksi nämä B:n tunnetilojen tulkinnat on tärkeitä hänelle.

Vierailija
21696/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis teillähän se on niin, että ette halua nähdä hänen suuttuneen. Pidän todella loukkaavana tuollaista kieltämistä. 

Mutta se ei ole loukkaavaa, että sä väität aina B:n valehtelevan?

Vierailija
21697/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsjeäähissä olen tähän mennessä oikeassa, K ei ole mennyt Sloveniaan tänä vuonna vielä ja myös Bojanin tulkinnasssa siitä, että "Someone is coming to Slovenia?" olikin kysymys olen edelleen myös voitolla, koska K ei ole vielä mennyt Sloveniaan.

Onko nää sulle jonkinlaisia kilpailuja? Ja miten voit edes olla mielestäsi voitolla siinä, että B sanoo K:n olevan menossa Sloveniaan vuoden kylmempinä kuukausina kun ne kylmemmät kuukaudet ei oo vielä ees ollut? Tsjeäähissä K sanoi että on luultavasti menossa Sloveniaan tänä vuonna. Siis luultavasti. Jos parempi ajankohta vierailulle onkin myöhemmin osoittautunut tammikuuksi, niin se ei tarkoita, että K sanoi videolla tsjeääh.

En nyt ajattele minään kilpailuna, mutta onhan se niin, että jompi kumpi tulkinta oli oikein

Ei sano "luultavasti", vaan

K: "I think we're coming to Slovenia, this year / yeah"

P: "When, when?"

K: "I not promise but some day"

Petran videolla ei mitenkään käy ilmi, että Bojan puhuu Sloveniaan menosta kylmempinä kuukausina. Hän sanoo "plans for the colder months of the year". Ja minun mielestäni vastaa vitsinä siihen toukokuiseen Petran videoon, että "Ai, onko joku (muka) tulossa Sloveniaan?". 

Vierailija
21698/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse, miten räikeästi projisoit ja keksit päässäsi tarinoita? "Minusta Bojanilla oli jotain sydänsuruja..." Et tiedä Bojanista tai hänen tunteistaan yhtään mitään. Ja se, että rakkaus kukoistaa ei kyllä millään lailla estä paniikkikohtauksia jos sellaisiin on taipumus. Kouluta

En mä sano, että asiat on noin, se on yksi speku vaan. Se vaan, että se, mitä olin mielessäni spekuillut näillä kahdella olevan nähtiin nyt Kyproksella. Kun täällä oli vaikka miten paljon ihmisiä, joille toi oli taas asioita (näkemyksiä) muuttava tilanne... Niin eipä pahemmin itselleni kyllä. 

Et sinä kyllä mitään heidän oikeista väleistään nähnyt, vaan muutaman sekunnin suunniteltuja pätkiä, joissa Kärtsä taas vähän tapansa mukaan hämmentää. Bojan ei vaivautunut edes yhtään storya repostaamaan. Mutta luulet varmasti sen johtuvan heidän "yksityisistä väleistään".

Vierailija
21699/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan tuollaisten tunnetilojen vitsillistämistä. Jos se on aito. 

Mutta kun se ei ole aito. Vai väitätkö, että B valehtelee kun sanoi, että se oli vitsi? 

On minusta aito. Eihän se tee valetta, jos Bojan sitä nimittää vitsiksi. Hän haluaa sanoa aitoa suuttumustaan ja siinä heitettyä lähtöä bändistä vitsiksi. Ei ole valehtelua. Mutta ei tarkoita myöskään, että reaktio oli vitsi.

Vierailija
21700/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset, täytyy ruveta siivoomaan. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon edelleen. Aito kokee olevansa sielunkumppani B:lle, ajattelee että hän on merkityksellinen B:lle, koska on saanut huomiota B:ltä ja Joksuilta, ja päätyy vielä joku päivä B:n kanssa yhteen. Siksi nämä B:n tunnetilojen tulkinnat on tärkeitä hänelle.

Eiiihhhh 🤦😁 Enpä nyt todellakaan koe 😆 Mä seuraan B&K:n suhteen kehittymistä ja toivon, että he ovat rakastuneita toisiinsa ja että he olisivat esimerkiksi yhdessä onnellisia. Mä en koe millään tavalla saaneeni huomiota Joksuilta tai Boitsulta enemmässä määrin, kuin sadat muutkaan fanit 😄 

Ketju on lukittu.