Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21641/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. "

Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat. 

Sillä ei tarkoiteta somessa roikkumista eikä jonkun stalkkaamista, vaan yhdessä tekemistä rakkaitten ja läheisten ihmisten kanssa ja ajan antamista heille.

Miten keikoilla käyminen on netissä roikkumista? Tuohan kommentoitiin siihen kun puhuttiin miten joillakuilla on aikaa käydä useammalla keikalla tai esim eurotourin olla mukana 

Vierailija
21642/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sivutolkulla vääntää jostain vanhasta asiasta, kun on upeita asioita tapahtumassa tänään ja tulevalla viikolla?

Jätettäiskö jo vastaamatta ja lainaamatta trolleille ja jankkareille. Kiitos!

Ihana nukkuva Kärppyli!

https://www.tumblr.com/duekko/763506441036365824/from-jeres-reel-about-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21643/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään hetkeäkään ajatellut, että Bojan ois oikeasti lähtemässä bändistä vaikka sanookin niin siinä f*** you and you and you -videolla. Ihmeellistä oli, ettei kohtauksesta saanut keskustella täällä, kun te v*mmaiset a*vokääpiöt väititte sitä vitsiksi. V aikka ei kyllä ollut. 

Haluat keskustelua mutta vain niin, että oma mielipiteesi on oikea? Ei se ole keskustelua. Sinä vain sanelet, miten asia pitää tulkita ja haukut toisin ajattelevia lapsellisilla nimityksillä. Ei mitään uutta auringon alla taaskaan. Ja arvaan jo, että vastaat tähän syyllistämällä muita, jotka eivät anna sinun pitää mielipidettäsi, koska niin toimit aina, Vika on aina muissa. Ei koskaan sinussa. Ja jos jotain vikaa on sinussa, niin sekin on muiden aiheuttamaa, eikös niin? Muut ansaitsevat haukkumisesi, kun ovat niin tyhmiä. 

En mä ole sanonut, että heluan keskustella niin, että oma mielipiteeni on oikea. Vaan että jos joku arvelee, että se Bojanin reaktio on aito, niin SE täällä tyrmätään heti nauramalla, pilkkaamalla, sanomalla, että siinä vain näyteltiin. sitä mä pidän törkeänä käytöksenä' joltain psykopaatin tasoiselta ihmiseltä, joka ei osaa lukea toisten tunnetiloja eikä välitä heidän aidoista tunteistaan, vaan leimaa kaiken "ikävän" heti vitsiksi, kun ei kestä käsitellä mitään sellaista, muka "ikävää", koska on tunne-elämältään niin epäonnistunut. 

Vierailija
21644/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappelu, tappelu

Tässä sitä on aitoa lätkämatsin henkeä. Hyvä Jokerit.

Vierailija
21645/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki Eurotou-fiilistelijät on nyt siellä Europassin chatissa, kun täällä ei ole mitään siihen liittyvää keskustelua. Jos joku teistä on täällä, niin rehellinen mielipide nyt: kannattaako sellainen hankkia vain, jos haluaisi tunnin tai pari illassa fiilistellä muiden keikkakokemuksia? En välitä videoista enkä arvonnoista enkä mistään lisämateriaalista vaan ihan vaan hyvähenkisestä keskustelusta. 

Vierailija
21646/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää väitelkö ton yhden kanssa, on jo liian pitkään väännetty.

On parempaakin keskusteltavaa.

Vierailija
21647/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki Eurotou-fiilistelijät on nyt siellä Europassin chatissa, kun täällä ei ole mitään siihen liittyvää keskustelua. Jos joku teistä on täällä, niin rehellinen mielipide nyt: kannattaako sellainen hankkia vain, jos haluaisi tunnin tai pari illassa fiilistellä muiden keikkakokemuksia? En välitä videoista enkä arvonnoista enkä mistään lisämateriaalista vaan ihan vaan hyvähenkisestä keskustelusta. 

Jo kannattaa. Sinne vaan nyt kaikki kipi kipi.

Vierailija
21648/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, tää on niin ihanaa, jos ne kaikki ovat siellä 🥰 Tietty keikkaa varmaan fiilistellään täällä(kin), mutta se ei olekaan sitä täysin turhaa evvk-lätinää.

Vierailija
21649/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassu ajatus, että keikoilla käyminen olisi stalkkausta 

Kuinkahan monta kommenttia täälläkin on koskien eri bändien keikoille tai festareille menoa ihan vaan siksi, jos siellä näkyisi Bojan tai Käärijä tai molemmat ihan vaan vaikka yleisön joukossa tmv. 

Vierailija
21650/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito, sinä olet se joka et osaa lukea muiden ihmisten tunnetiloja. Muut ovat yrittäneet sanoa tästä yli vuoden, mutta et suostu ymmärtämään.

Vierailija
21651/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinähän kiva ystävä olet, kun tälläisiä levität, voi olla omat syynsä?"

Niin kenestä nyt puhuin tai missä hän edes asuu? Niin. Et tiedä.  En siis levittänyt mitään tunnistettavasti. 

Joo. Kyllä tuohon syynsä on. Hänellä on hyvin tiukka ajatus siitä millainen saa olla ja mitä tehdä. Surullista se on katsoa vierestä. Ja olemme kyllä tästä ihan suoraankin keskustelleet. Pakko se on ollut kun se katkeruus on niin valtaisaa välillä eikä syy ole muiden kuin hänen itsen. Ei se ole muiden vika, että elävät elämäänsä ja jo kumppanista lähtien on vaikea löytää elämäänsä asioita jos hautaa itsensä kotiin, lähikauppaan ja työmaalle. 

Ajattelin nyt vaan esimerkilläsanoa että menkää ja tehdään. Älkää supistako itseänne sitä kotinurkkiin. 

Vierailija
21652/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito, sinä olet se joka et osaa lukea muiden ihmisten tunnetiloja. Muut ovat yrittäneet sanoa tästä yli vuoden, mutta et suostu ymmärtämään.

Osaanhan. Bojan näyttää siinä videolla aidosti suuttuneelta. 

Vierailija
21653/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei, ei se mitään keskustelupalstaa vastaa sanoisin.

Vierailija
21654/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

E

A

E

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Si

Siis kommentoit täällä asiaa, jota

S

a

Mikä siinä sua pelottaa, että toi tilanne oli aito ja se ois näytetty?? En ymmärrä. Katsoin nyt tuon kohdan uudelleen (huvittavaa oli, että se video jatkui mun you tubessa juuri siitä 😄) ja minusta Bojan tulee siinä takaisin rauhoittuneena ja sanoo noin videolle, että "vitsailin", koska halusi antaa asialle jonkun läpiäpäähän selityksen videolle :D

En minä tiedä miksi päättivät laittaa sen videolle. Todella mielenkiintoinen "paljastus", muttei mitenkään ihme raflaava, minusta.  

Ketään ei pelota se, että tilanne olis ollut aito, vaan kaikki muut ymmärtää, että B ei oikeasti hetkeäkään ajattelisi lähtevänsä bändistä. Mutta mua ihmetyttää se miten sä voitkin lähes kaikki videot tulkita aivan eri tavalla kuin kukaan muu tällä palstalla oli se sitten tsjeääh, Sloveniaan menosta vitsailu tai että B oikeasti ilmoitti, että olis lähdössä bändistä.

Vierailija
21655/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään hetkeäkään ajatellut, että Bojan ois oikeasti lähtemässä bändistä vaikka sanookin niin siinä f*** you and you and you -videolla. Ihmeellistä oli, ettei kohtauksesta saanut keskustella täällä, kun te v*mmaiset a*vokääpiöt väititte sitä vitsiksi. V aikka ei kyllä ollut. 

Haluat keskustelua mutta vain niin, että oma mielipiteesi on oikea? Ei se ole keskustelua. Sinä vain sanelet, miten asia pitää tulkita ja haukut toisin ajattelevia lapsellisilla nimityksillä. Ei mitään uutta auringon alla taaskaan. Ja arvaan jo, että vastaat tähän syyllistämällä muita, jotka eivät anna sinun pitää mielipidettäsi, koska niin toimit aina, Vika on aina muissa. Ei koskaan sinussa. Ja jos jotain vikaa on sinussa, niin sekin on muiden aiheuttamaa, eikös niin? Muut ansaitsevat haukkumisesi, kun ovat niin tyhmiä. 

En mä ole sanonut, että heluan keskustella niin, että oma mielipiteeni on oikea. Vaan että jos joku arvelee, että se Bojanin reaktio on aito, niin SE täällä tyrmätään heti nauramalla, pilkkaamalla, sanomalla, että siinä vain näyteltiin. sitä mä pidän törkeänä käytöksenä' joltain psykopaatin tasoiselta ihmiseltä, joka ei osaa lukea toisten tunnetiloja eikä välitä heidän aidoista tunteistaan, vaan leimaa kaiken "ikävän" heti vitsiksi, kun ei kestä käsitellä mitään sellaista, muka "ikävää", koska on tunne-elämältään niin epäonnistunut. 

"En mä sano, että sä oot tyhmä, mutta kun sä oot tota mieltä, niin se on niin tyhmää, että en tajua, kuinka idari pitää olla, että ei tajua, kuinka vajaa sä oot."

Edelleenkään tämä ei ole keskustelua eikä fiksun ihmisen kommentointia. 

Vierailija
21656/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin"

Niin mäkin oon ajatellut 😄. Ei mulle edes tullut muuta mieleen kuin ne Kärpän samanlaiset "kyllästymiset" Daltoneihin. 

Vierailija
21657/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei, ei se mitään keskustelupalstaa vastaa sanoisin.

Kiitos. 😍 Kurkkaan sitten K-ketjuun, jos siellä olisi jotain kivaa keskustelua. Ja toivon sormet ristissä, että tännekin saataisiin jotain hyvää fiilistä iltaa kohden. 

Vierailija
21658/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

E

A

E

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Si

Siis kommentoit täällä asiaa, jota

S

Ketään ei pelota se, että tilanne olis ollut aito, vaan kaikki muut ymmärtää, että B ei oikeasti hetkeäkään ajattelisi lähtevänsä bändistä. Mutta mua ihmetyttää se miten sä voitkin lähes kaikki videot tulkita aivan eri tavalla kuin kukaan muu tällä palstalla oli se sitten tsjeääh, Sloveniaan menosta vitsailu tai että B oikeasti ilmoitti, että olis lähdössä bändistä.

Missä olen sanonut, että minusta Bojan on siinä lähdössä bändistä????? Mua kiinnostaa siinä hänen tunnetilansa lähinnä. Sinä pistät ajatuksia muiden (minun) päähäni ja käyttäydyt sen takia epäkunnioittavasti ja ilkeästi.  

Tsjeäähissä olen tähän mennessä oikeassa, K ei ole mennyt Sloveniaan tänä vuonna vielä ja myös Bojanin tulkinnasssa siitä, että "Someone is coming to Slovenia?" olikin kysymys olen edelleen myös voitolla, koska K ei ole vielä mennyt Sloveniaan. 

Vierailija
21659/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen koko ajan luullut, että sen oli tarkoitus vitsillä twinnata niihin Kärpyn crewn erottamisiin"

Niin mäkin oon ajatellut 😄. Ei mulle edes tullut muuta mieleen kuin ne Kärpän samanlaiset "kyllästymiset" Daltoneihin. 

Ihan sama ajatus mullakin. Oli vielä samoihin aikoihin näitä Kärpän "Saat potkut"-pätkiä.

Vierailija
21660/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Bojan jo kokeillut sitä soolouraa eikä pitänyt siitä? Tuskin hän siis oikeasti on ollut lähdössä mihinkään. Vitsiltä tuo näytti kun katsoin sen nyt uudestaan. Jopa Aila huonosti näytellyltä sellaiselta 

Ketju on lukittu.