Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän liian nuori tuon Hertta sarjan tietämiseen jos puhutaan tuosta jostain lehdestä eikä lasten piirretystä. Se sarja kun on kuopattu kauan ennen syntymääni
Elät sitä silti. Mikään ei ole muuttunut, ennen vaan luettiin sama asia mikä nykyään toteutetaan "sankarin" live seuraamisena.
Ja ilmastonmuutos kiihtyy.
Hertta-sarjoja luettiin ennen internetyiä ja ficcejä. Ihan sama sapluuna, joskin vähän siistimpiä versioita.
Kuka itun vammane niitä luki?
Tyypit joiden elämän täyttää "sankarin" fanittaminen, ihan kuin K:n fanittaminenkin.
Ei mitään uutta auringon alla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista useiden keikkojen kiertäjistä mä oon ihmetellyt vaan, että miten niillä riittää aikaa ja/tai rahaa 😳 Tai siis varsinkin sellanen tyyliin koko eurokiertueen mukana kulkeminen, kuulostaa tavallaan aivan törkeän hienolta, mutta miten ihmeessä jollakulla on siihen mahdollisuus. Tai miten varsinkaan perheelliset ihmiset voi kiertää lähes kaikki keikat kotimaassakaan.
Aika monia asioita pystyy tekemään, jos se on itselle tarpeeksi tärkeää. Monessa työssä pystyy pitämään lomat silloin kun haluaa eikä oo pakko pitää neljän viikon lomaa heinäkuussa ja viikkoa talvella. Eli jos ei ole perhettä, niin ihan mahdollista lähteä vaikka kolme kertaa vuodessa parin viikon kiertueelle ja käyttää lomansa si
Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken K
Ja se loppuaika käytetään somessa ja europassissa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. "
Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat.
Niin, en ymmärrä miten elämä voi "jäädä elämättä" tekemällä asioita, joista pitää. Itsekään en aivan ymmärrä, miksi joku omistaisi elämänsä vaikka huippu-urheilulle, mutta ei minun tarvitsekaan ymmärtää, koska se on heidän elämänsä, eikä minun, ihmiset valitsevat asioita, mistä itse pitävät ja kokevat mielekkäiksi.-
Näin juuri.
Minulla on ystävä joka ei uskalla elää. Se on sydäntä särkevää seurata miten ihminen hautaa itsensä kotiinsa ja siihen niin kutistettuun arkeensa kuin mahdollista ja vuosien kuluessa hän on katkeroitunut pikku hiljaa.
Se, että teet itsellesi mieleisiä asioita ei kyllä ole elämän hukkaamista. Itsensä rajoittaminen ja vaimentaminen sitä on ennemminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista useiden keikkojen kiertäjistä mä oon ihmetellyt vaan, että miten niillä riittää aikaa ja/tai rahaa 😳 Tai siis varsinkin sellanen tyyliin koko eurokiertueen mukana kulkeminen, kuulostaa tavallaan aivan törkeän hienolta, mutta miten ihmeessä jollakulla on siihen mahdollisuus. Tai miten varsinkaan perheelliset ihmiset voi kiertää lähes kaikki keikat kotimaassakaan.
Tarkoitan, että hyvä heille, jos saa tehdä jotain mistä itse nauttii. Mutta itselle kuulostaa niin utopistiselta.
Aika monia asioita pystyy tekemään, jos se on itselle tarpeeksi tärkeää. Monessa työssä pystyy pitämään lomat silloin kun haluaa eikä oo pakko pitää neljän viikon lomaa heinäkuussa ja viikkoa talvella. Eli jos ei ole perhettä, niin ihan mahdollista lähteä vaikka kolme kertaa vuodessa parin viikon kiertueelle ja käyttää lomansa si
Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle.
En tiedä, mitä elämää multa jäisi elämättä, kun tässä B/K fanitukseseni ohella hoidan työni ja perheeni siinä missä ennenkin. Olen vain löytänyt kivaa tekemistä sen sijaan, että tuijottaisin Netflixistä jotain leffaa illalla. Elämässä on kyse valinnoista. En ole jättänyt työtäni enkä perhettäni fanitukseni takia enkä usko, että kukaan muukaan on tehnyt niin. Sen sijaan osa on täältä löytänyt uusia ystäviä, joten väittäisinpä jopa että elämää tulee elettyä täysivaltaisemmin, kun uskaltaa tehdä asioita, joita kaltaisesi vähättelevät ja halveksivat. Toki jos konkreettisesti joku stalkkaa artistia, niin uskon, että se elämä jää elämättäkin, mutta en ole tällä palstalla vielä tavannut yhtään sellaista tapausta. Siihen nähden kommenttisi on aika käsittämätön.
Jotenkin hassu ajatus, että keikoilla käyminen olisi stalkkausta
Vierailija kirjoitti:
En mäkään hetkeäkään ajatellut, että Bojan ois oikeasti lähtemässä bändistä vaikka sanookin niin siinä f*** you and you and you -videolla. Ihmeellistä oli, ettei kohtauksesta saanut keskustella täällä, kun te v*mmaiset a*vokääpiöt väititte sitä vitsiksi. V aikka ei kyllä ollut.
Mitä väliä!? Käypä Aito välillä vaikka ulkona.
Olen vähän alle kolmekymppinen ja yllätyin, kun allas sea poolin keikalla olin selkeästi nuoremmasta päästä. Näkyi siellä muutama selkeästi nuorempikin, mutta ei kovin montaa, siellä katsomossa istuttiin kyllä täysin viisikymppisten ympäröimänä. Ehkä ne nuoremmat olivat siellä eturivissa, mutta kun ylempää katsoi koko yleisöä tarkemmin, ikäjakauma oli aika selkeä.
Että on tämän fandomin keski-ikä noussut ainakin suomessa merkittävästi siitä mitä se oli viisujen aikaan. Mistäköhän johtuu? Eikä tässä siis ole mitään pahaa, pisti vaan silmään. Kyllä ne on Jokerit joilla on yleisesti ottaen nuoremmat fanit, vaikka täällä välillä halutaankin trollien toimesta brändätä niitä jonain tätien humppapumppuna.
Aloin myydä shippii kun shippi myy, enkä oikeen muutakaan keksinyt. Hypin somessa..
Ship ship mani shippi on rahaa..
Vierailija kirjoitti:
Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat.
Sillä ei tarkoiteta somessa roikkumista eikä jonkun stalkkaamista, vaan yhdessä tekemistä rakkaitten ja läheisten ihmisten kanssa ja ajan antamista heille.
Voisiko nyt taas lopettaa nuo ableistiset jutut. Sana vammainen ei ole haukkumisnimike ylipäätään ja muutenkin todella kamalaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään hetkeäkään ajatellut, että Bojan ois oikeasti lähtemässä bändistä vaikka sanookin niin siinä f*** you and you and you -videolla. Ihmeellistä oli, ettei kohtauksesta saanut keskustella täällä, kun te v*mmaiset a*vokääpiöt väititte sitä vitsiksi. V aikka ei kyllä ollut.
Niin! Mitä väliä sinulle! Mietipä, jos sillä asialla oli vaikkapa väliä minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en ymmärrä miten elämä voi "jäädä elämättä" tekemällä asioita, joista pitää. Itsekään en aivan ymmärrä, miksi joku omistaisi elämänsä vaikka huippu-urheilulle, mutta ei minun tarvitsekaan ymmärtää, koska se on heidän elämänsä, eikä minun, ihmiset valitsevat asioita, mistä itse pitävät ja kokevat mielekkäiksi.-
Näin juuri.
Minulla on ystävä joka ei uskalla elää. Se on sydäntä särkevää seurata miten ihminen hautaa itsensä kotiinsa ja siihen niin kutistettuun arkeensa kuin mahdollista ja vuosien kuluessa h
Sinähän kiva ystävä olet, kun tälläisiä levität, voi olla omat syynsä?
Sanat tädit ne käy sekä Joksujen humpat että Käärijän pumpat katsomassa.
Miksi pitää sivutolkulla vääntää jostain vanhasta asiasta, kun on upeita asioita tapahtumassa tänään ja tulevalla viikolla?
Jätettäiskö jo vastaamatta ja lainaamatta trolleille ja jankkareille. Kiitos!
Ihana nukkuva Kärppyli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä väliä varsinkin jos olitte väärässä, eikä se Bojanin reaktio ollut mikään vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Haluat keskustelua mutta vain niin, että oma mielipiteesi on oikea? Ei se ole keskustelua. Sinä vain sanelet, miten asia pitää tulkita ja haukut toisin ajattelevia lapsellisilla nimityksillä. Ei mitään uutta auringon alla taaskaan. Ja arvaan jo, että vastaat tähän syyllistämällä muita, jotka eivät anna sinun pitää mielipidettäsi, koska niin toimit aina, Vika on aina muissa. Ei koskaan sinussa. Ja jos jotain vikaa on sinussa, niin sekin on muiden aiheuttamaa, eikös niin? Muut ansaitsevat haukkumisesi, kun ovat niin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloin myydä shippii kun shippi myy, enkä oikeen muutakaan keksinyt. Hypin somessa..
Ship ship mani shippi on rahaa..
Voisiko joku kertoa miten pienen ryhmän ajatusleikillä periaatteessa tehdään rahaa. Ei K ja B shippi ole mikään ison ihmisryhmän asia. Ja valtaosa materiaalista jota käytetään tähän on ilmaiseksi saatavaa. Homma perustuu vapaasti saatavalle materiaalille ja yhteisille keskusteluille shippaajien kesken. Ei tarvitse ostaa yhtään mitään
Keikoilla käyminen ja stalkkaaminen on kaksi aivan eri asiaa. Elämä jää elämättä jos istuu kotona sen sijaan, että tekisi asioita, joita haluaa tehdä. Ja vaikka käyttäisi 5 viikkoa vuodesta keikoilla käymiseen, jää vielä 47 viikkoa aikaa elää muuta elämää.