Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21601/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti äiti-ihmiset kierrä Käärijän perässä ympäriinsä, miten se nyt muka onnistuis? Vai onko siellä joku lapsiparkki? Kyllä ne on nuorta väkeä sen fanit. B:llä sitten keski-ikäistäkin porukkaa faneina. 

Kärtsän keikoilla tuntuu kyllä keskimäärin käyvän vähän vanhempaa väkeä kuin Joksujen. Vaikka mitä väliä sillä on, saa käydä iästä riippumatta. Molemmilla käy äitejä, isoäitejä ja toki jonkin verran miespuolista väkeäkin, kuten se yksi Kärtsän norjalainen miesfani (ja nyt ei puhuta Robista) voisi helposti olla jonkun isoisä.

Vierailija
21602/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi, mutta eiköhän bändi ole jakanut hommat tasaisesti kaikkien välille. Tuskin Krisillä on sen enempää vastuuta, mitä muilla, vaikka se ulkopuolisesti ehkä siltä näyttääkin. Somen hoitaa pääasiassa Jan, Kris sanoi Discordissa muistaakseni, että esim Martin hoitaa heidän Merch puoltaan tällä hetkellä crew jäsenenä. En tiiä, mitä Nace ja Jure tekee, mutta varmasti hekin kulisseissa jotain tekee, mitä me ei välttämättä nähdä

Viikko kirjeet kirjoittaa ilmeisesti Kris. Ja kyllä Kris on ollut ehdottomasti ahkerin markkinoija tuolla instassa kuin kukaan muu Joksuista. Jan saattaa olla vastuussa virallisesta JO ig tilistä, mutta luulen että siihen on heillä kaikilla oikeudet.

Mä luulen, että Kris nimenomaan tekee paljon näkymätöntä työtä, ja olin tosi iloinen, kun Kris mainitsi tuosta Martinin Merch-duunista. Krishän on sitäkin puolta hoitanut ja kertonut yli vuosi sitten, miten ennen hän ja Martin hoitivat bändin talousasiat, mutta nyt hän, kun Martin lähti. Martin on siis pystynyt jatkamaan hommiaan, ja se helpottaa taas Krisin hommia. Krisiltä tulee tilastot biisien menestymisestä, eli seuraa jatkuvasti tätä puolta. Lisäksi osallistuu moniin käytännönjärjestelyihin (tai osallistui ainakin ennen). Jan hoitaa JO:n virallisen tilin mutta Kris postaa niitä Janin videoita usein ensimmäisenä omalle tililleen eli aika skarppina seuraa tätäkin puolta. Toki Janin duuni vie varmasti myös aikaa, mutta Jan taitaa tehdä sitä omaan tahtiinsa, välillä todella ahkerasti tuuppaa videota ja kuvaa ja välillä sitten pitkiäkin taukoja. Nace hoitaa tuota fanitaiteen promoa ahkerasti, mutta Kris tässäkin tulee hyvänä kakkosena. Ainoa, mihin Kris ei takuulla työnnä omia sormiaan, on Juren nikkaroinnit. Takuulla pysyy siitä hommasta kaukana! 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21603/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/madeofbrokenstuff/757192792121524224?source=share

Ihana, onnellinen, tanssiva Jerppa Liettuasta 💚 Illalla mennään taas!

Kuulen tossa taustalla ikuisesti sen Girls Just Want To Have Fun -biisin :D Olisko jollakulla linkkiä siihen edittiin?

Löytyi! 😍 https://www.tumblr.com/littleloiner/757204008311144448/i-dont-know-why-…

Vierailija
21604/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun fact: Kun Jokereiden Cvetlicarna-keikka vihdoin toteutui koronasulun jälkeen oltuaan alunperin ilmeisesti ajoitettu 9.4.2020, se oli Jeren syntymäpäivänä, eli 21.10.2021.

Vierailija
21605/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Eikö toi ollut suht tuoreella videolla? EW:n syntyprosessista kertovalla tms.

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Ei ollut lause, vaan pieni välikohtaus. Saattoi olla SSOL vlogissa, mutta eikö se ollut samalla Nt vlog? Kyllä mä uskon, että se oli jokin ihme kohtaus Boitsulla ja halusivat sen siinä näyttää, varmaan siksi, ettei ollut mitään vakavaa.

Siis kommentoit täällä asiaa, jota et edes muista? SSOL vlogi ja NT vlogi ei oo sama asia. SSOL vlogin nimi on studio. B sanoo siinä f*ck you, f*ck you, f*ck you and f*ck you, Im leaving the band ja lähtee huoneesta. Sitten tulee takas ja sanoo ottakaa mut takas, se oli vitsi. Enkä oikein tajua miksi otit tän kesällä 2023 kuvatun tapahtuman nyt esille?

Vierailija
21606/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän liian nuori tuon Hertta sarjan tietämiseen jos puhutaan tuosta jostain lehdestä eikä lasten piirretystä. Se sarja kun on kuopattu kauan ennen syntymääni

Elät sitä silti. Mikään ei ole muuttunut, ennen vaan luettiin sama asia mikä nykyään toteutetaan "sankarin" live seuraamisena.

Ja ilmastonmuutos kiihtyy.

Hertta-sarjoja luettiin ennen internetyiä ja ficcejä. Ihan sama sapluuna, joskin vähän siistimpiä versioita. 

Vierailija
21607/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Ei kyll selkeesti ollut vitsi. Ja tästä on puhuttu muuallakin.Isolta ongelmalta vaikuttaa...

Ai missä muka puhuttu? Se on sun ongelmasi, jos et selkeätä vitsiä, joka on joku vuosi sitten laitettu vlogiin niin ymmärrä

Eikö toi ollut suht tuoreella videolla? EW:n syntyprosessista kertovalla tms.

Ei siitä oo tehty vlogia. Oli yli vuosi sitten julkaistussa vlogissa. B:hän silloin joskus vuosia sitten ko

Ei ollut lause, vaan pieni välikohtaus. S

Siis kommentoit täällä asiaa, jota et edes muista? SSOL vlogi ja NT vlogi ei oo sama asia. SSOL vlogin nimi on studio. B sanoo siinä f*ck you, f*ck you, f*ck you and f*ck you, Im leaving the band ja lähtee huoneesta. Sitten tulee takas ja sanoo ottakaa mut takas, se oli vitsi. Enkä oikein tajua miksi otit tän kesällä 2023 kuvatun tapahtuman nyt esille?

Mistä sen tietää, ettei se loppu ollutkin vitsi, joka sit kuvattiin siihen kun B oli rauhoittunut, mutta alku ei?  

Vierailija
21608/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista useiden keikkojen kiertäjistä mä oon ihmetellyt vaan, että miten niillä riittää aikaa ja/tai rahaa 😳 Tai siis varsinkin sellanen tyyliin koko eurokiertueen mukana kulkeminen, kuulostaa tavallaan aivan törkeän hienolta, mutta miten ihmeessä jollakulla on siihen mahdollisuus. Tai miten varsinkaan perheelliset ihmiset voi kiertää lähes kaikki keikat kotimaassakaan.

Tarkoitan, että hyvä heille, jos saa tehdä jotain mistä itse nauttii. Mutta itselle kuulostaa niin utopistiselta.

Aika monia asioita pystyy tekemään, jos se on itselle tarpeeksi tärkeää. Monessa työssä pystyy pitämään lomat silloin kun haluaa eikä oo pakko pitää neljän viikon lomaa heinäkuussa ja viikkoa talvella. Eli jos ei ole perhettä, niin ihan mahdollista lähteä vaikka kolme kertaa vuodessa parin viikon kiertueelle ja käyttää lomansa siihen. Monet myös pystyy tekemään etätöitä. Rah

Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. 

Vierailija
21609/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän liian nuori tuon Hertta sarjan tietämiseen jos puhutaan tuosta jostain lehdestä eikä lasten piirretystä. Se sarja kun on kuopattu kauan ennen syntymääni

Elät sitä silti. Mikään ei ole muuttunut, ennen vaan luettiin sama asia mikä nykyään toteutetaan "sankarin" live seuraamisena.

Hertta-sarjoja luettiin ennen internetyiä ja ficcejä. Ihan sama sapluuna, joskin vähän siistimpiä versioita. 

Kuka itun vammane niitä luki?

Vierailija
21610/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti äiti-ihmiset kierrä Käärijän perässä ympäriinsä, miten se nyt muka onnistuis? Vai onko siellä joku lapsiparkki? Kyllä ne on nuorta väkeä sen fanit. B:llä sitten keski-ikäistäkin porukkaa faneina. 

Mun ystävä on kolmen lapsen äiti, lapset ikähaarukassa 5-10v. Hänellä on ex-miehen kanssa yhteishuoltajuus, mutta ex joutuu työn takia olemaan välillä työmatkoilla ja poissa, joten ottaa lapsia sitten aina vähän pidemmäksi pätkäksi, kun voi tehdä etätöitä tai pitää lomaa. Ystävällä on siis usein keväällä kolmen viikon putki ilman lapsia, kesällä heinä-elokuussa kuukausi ja sitten taas syksyllä 2-3 viikon putki. Hän lähtee usein lomille ihan yksinäänkin, kun kaverit eivät pysty irrottautumaan kuin ehkä max viikoksi mukaan. Voisin hyvin kuvitella, että hän voisi seurata lempibändinsä kiertueen jokaistakin keikkaa, mutta toisaalta sitten jos osuisi huonoon saumaan, niin ei voisi "yksinhuoltajana" jättää lapsia. Tuurista siis kiinni (ja ehkä vähän järjestelytaidoistakin). 

Vierailija
21611/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me nyt faneina tiedetään muitakin faneja ja omin silmin keikoilla nähdään, keitä muita siellä keikoilla on 😄 Kyllä löytyy ihan laidasta laitaan, oikeasti. No, ihan vanhimpia mummoja ei ehkä sentään keikoilla käy.

Juu, kyllä siellä meitä äiti-ihmisiä on vaikka miten paljon. On nuorempia äitejä ja on jo jopa mummoksi ehättäneitä äitejä. Kärtsä vetoaa moneen sukupolveen, syyt ovat ehkä eriä. 

Vierailija
21612/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Bojan ei kyllä todellakaan näyttele eikä vitsaile siinä f*ck you kohdassa, vaan näyttää ihan aidosti vihaiselta. Enkä yhtään ymmärrä, miksi videoon olisi käsikirjoitettu tuollainen vitsi, kun ei heillä niitä muillakaan videoilla ole. 

Vierailija
21613/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itun vammane niitä luki?

Ihan samat vammaiset, jotka lukee nyt ficcejä. 

Vierailija
21614/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Bojan ei kyllä todellakaan näyttele eikä vitsaile siinä f*ck you kohdassa, vaan näyttää ihan aidosti vihaiselta. Enkä yhtään ymmärrä, miksi videoon olisi käsikirjoitettu tuollainen vitsi, kun ei heillä niitä muillakaan videoilla ole. 

Miksi jankkaat maanisesti tästä asiasta jälleen? Rauhoitu A.

Vierailija
21615/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ärsyttää, että täällä aina kaikki tällainen pakkoväitetään vitsiksi, ettei kukaan vain saisi keskustella asiasta siitä näkökulmasta, että mitä jos se tilanne olikin aito. Lähinnä silloin kun se oli tuore, olisin halunnut sitä käydä läpi hieman. En siis todellakaan sillä näkövinkkelillä, että Bojan on lähdössä mihinkään bändistä, vaan avaamaan vain kuvaa hänen luonteestaan hieman laajemmalle, kuin muista kuvista ja videoista oli siihen mennessä voinut päätellä. Ja siis ei mitään pahaa tai mollausta, vaan että hänkin on tuollainen inhimillinen ihminen. 

Vierailija
21616/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. "

Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat. 

Vierailija
21617/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

A

E

Si

Mistä sen tietää, ettei se loppu ollutkin vitsi, joka sit kuvattiin siihen kun B oli rauhoittunut, mutta alku ei?  

Miksi ihmeessä niin oltais tehty? Eihän tota lähden bändistä heittoa olis ees tarvinnut laittaa koko vlogiin. Siellä on varmasti kuvattu paljon materiaalia, jota ei olla koskaan nähty.

Vierailija
21618/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jää elämä elämättä, jos pyhittää kaiken Käärijän stalkkaamiselle. "

Kun iäkkäillä elämänsä etoopuolella olevilta ihmisiltä kun kysytty mitä he katuvat eniten on vastaus ollut tekemättömät asiat. 

Niin, en ymmärrä miten elämä voi "jäädä elämättä" tekemällä asioita, joista pitää. Itsekään en aivan ymmärrä, miksi joku omistaisi elämänsä vaikka huippu-urheilulle, mutta ei minun tarvitsekaan ymmärtää, koska se on heidän elämänsä, eikä minun, ihmiset valitsevat asioita, mistä itse pitävät ja kokevat mielekkäiksi.-

Vierailija
21619/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se Bojanin suuttumus tilanne aito oli tai ainakaan mikään oikeasti vakava juttu. Joku hetkellinen ärsytys korkeintaan johon reagoi yliampuvasri ihan vitsillä ja kaikki ymmärsi sen. 

Vierailija
21620/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

A

E

Si

Siis kommentoit täällä asiaa, jota et edes muista? SSOL vlogi ja NT vlogi ei oo sama as

Miksi ihmeessä niin oltais tehty? Eihän tota lähden bändistä heittoa olis ees tarvinnut laittaa koko vlogiin. Siellä on varmasti kuvattu paljon materiaalia, jota ei olla koskaan nähty.

Mikä siinä sua pelottaa, että toi tilanne oli aito ja se ois näytetty?? En ymmärrä. Katsoin nyt tuon kohdan uudelleen (huvittavaa oli, että se video jatkui mun you tubessa juuri siitä 😄) ja minusta Bojan tulee siinä takaisin rauhoittuneena ja sanoo noin videolle, että "vitsailin", koska halusi antaa asialle jonkun läpiäpäähän selityksen videolle :D

En minä tiedä miksi päättivät laittaa sen videolle. Todella mielenkiintoinen "paljastus", muttei mitenkään ihme raflaava, minusta.  

Ketju on lukittu.