Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
521/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun voisi vaan käydä tekemässä kokeen ja viimeisenä mahdollisena tulosten julkistamispäivänä käydä tsekkaamassa tulokset. Mutta ei. Täytyy käydä päivässä 500 kertaa josko nyt...

huoh

Mä käyn jatkuvasti katsomassa sähköpostia, kun sinne pitäisi vissiin tulla ilmoitus, jos opintopolussa on tapahtunut jotain.

Opintopolkuun voi tulla ne tulokset tunteja ennen ku se maili lähtee, ja niitä maileja lähtee vaan kahdesti päivässä, klo 8 ja klo 20

Vierailija
522/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko jotain jo tapahtua, aivan liian piinaavaa tää odottaminen. T. Sata kertaa päivässä opintopolkua päivittävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa jos vielä ois yleisessä käytössä avainlukulistat.. montakohan menis tuloksia ootellessa :D

Vierailija
524/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa jos vielä ois yleisessä käytössä avainlukulistat.. montakohan menis tuloksia ootellessa :D

Tämä! :D Ihan samaa mietin.

Vierailija
525/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kokemusta siitä, että jos valintakurssi on suoritettu moodlessa, niin tulevatkohan tulokset sinnekin näkyviin? Että kannattaiskohan käydä sielläkin yhtä tiuhaan kurkkimassa, jos saatuisi omat pisteet tulemaan näkyviin.

Vierailija
526/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy Lauren ja Metropolian kohdalla ainakaan vielä mitään valintakoe-palkkeja 😩. Hermot menee!! Jos täytyy keväällä hakea uusiksi,niin tosiaan ehdoton kielto itselle opintopolkuun ja vauvalle.

Vierailija
527/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy palkkeja Lapin AMKinkaan osalta vielä. 

Vierailija
528/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy Lauren ja Metropolian kohdalla ainakaan vielä mitään valintakoe-palkkeja 😩. Hermot menee!! Jos täytyy keväällä hakea uusiksi,niin tosiaan ehdoton kielto itselle opintopolkuun ja vauvalle.

Keväällä tuloksia joutuu odottamaan paaaaaaaljon pidempään, tää on vielä verraten aika lyhyt aika 😅

Vierailija
529/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Centrialle valintakoetehtävät palautettu 8.10.. on ollu oottamista eikä prkl edes palkkeja näy :D

Vierailija
530/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kans hermo. Yritän käydä opintopolussa vaan kerran tunnissa.. Mulla tosiaan varasija LABiin, Xamkiin tullut aamulla palkit, mutta savonia ja Lapin amk edelleen hiljaiset :D. Mulla haku yamkiin. 

Tsemppiä meille ja toivottavasti tulokset tulis pian!!!

Vierailija
531/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään klo 15 loppuu OAMK:n siirtohaku. Eli taas on aika jännittää tuloksia. Hyvältä vaikuttaa kuitenkin, hakemaani kohteeseen on tähän mennessä Vipusen mukaan vain 6 hakijaa.

Vierailija
532/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yamkiin palautettu valintatehtävä 28.9. eikä vieläkään ees palkkeja.. joutuukoha täs oikeesti oottamaan sinne deadlineen asti?

Vierailija
533/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy palkkeja Lapin AMKinkaan osalta vielä. 

Mulla kemin amkiin valintakoepalkit ollu auki jo pitkään. Rovaniemelle ei. 

Vierailija
534/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin tulokset yamkiiin tuli. Varasija sielläkin..

Vierailija
535/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy palkin palkkia opintopolussa missään hakukohteessa.... xamk, laurea.. Jännittää kyllä.... miten suuri pettymys tuleekaan jos ei kouluun pääse.. huh

Vierailija
536/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näy palkin palkkia opintopolussa missään hakukohteessa.... xamk, laurea.. Jännittää kyllä.... miten suuri pettymys tuleekaan jos ei kouluun pääse.. huh.

Kirpaseehan se hetkellisesti melko kovastikkin (kokemusta löytyy). Mutta maaliskuussa alkaa jo seuraava haku. 🙏 Ihan joka kerta tää on yhtä jännää. 😁 Täytyy muistaa myös se että opiskelupaikoista on kova kilpailu ja paljon on niitä jotka ei pääse. Vaikka sillä hetkellä tuntuu että on maailmassa ainut joka ei koulupaikkaa saa. Mutta toivotaan että tämän keskustelupalstan jännääjistä sais mahdollisimman moni paikan! Luulisin että motivaatiota ja ainaki innokkuutta löytyy.

Vierailija
537/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näy palkin palkkia opintopolussa missään hakukohteessa.... xamk, laurea.. Jännittää kyllä.... miten suuri pettymys tuleekaan jos ei kouluun pääse.. huh

Minkälainen se palkki on? Mä hain Laureaan ja mulla siinä on ollut jo iät ja ajat palkki, jonka perässä on väkänen, jossa lukee lisätiedot ja sieltä näkyy todistusvalinnan pisteet. Onko toi se palkki, josta kaikki puhuu vai tuleeko valintakokeista vielä joku erillinen palkki?

Vierailija
538/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se palkki on? Mä hain Laureaan ja mulla siinä on ollut jo iät ja ajat palkki, jonka perässä on väkänen, jossa lukee lisätiedot ja sieltä näkyy todistusvalinnan pisteet. Onko toi se palkki, josta kaikki puhuu vai tuleeko valintakokeista vielä joku erillinen palkki?

Valintakokeista oma palkki

Vierailija
539/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintakokeista oma palkki

Tuleeko siihen todistusvalinna ylä- tai alapuolelle vaan samanlainen palkki mutta valintakokeelle?

Vierailija
540/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkit:

1. yo pisteet

2. Amk pisteet

3. Valintakoepisteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi