Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
541/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. ja 6. hakukohteiden varasija ilmoitukset korvautuneet pelkällä (-) merkinnällä. Enteileekö sitä, että olisin päässyt johonkin 1.-3. hakukohteeseeni?

Vierailija
542/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. ja 6. hakukohteiden varasija ilmoitukset korvautuneet pelkällä (-) merkinnällä. Enteileekö sitä, että olisin päässyt johonkin 1.-3. hakukohteeseeni?

Palkkiteorian mukaan joo, oot luultavasyi pääsemässä 3. hakukohteeseen jos vaan noista 4. ja 6. hävinny varasijat. Ilmoittele sit miten kävi!

Vierailija
544/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys tiivistyy kuten myös Opintopolun päivittely, huominen olis se päivä jolloin viime syksynä alkoi valintakoetuloksia tipahtelemaan. On tää kyllä raastavaa 😅

Vierailija
545/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän todistusvalintajonon mahtaa käydä, kun valintakoetulokset tulee?

Sen varasijat on liikkunut tässä ihan kivasti ja luulen, että siihen jää, ku valintakokeen perusteella porukkaa alkaa päästä hakemiinsa hakukohteisiin ja valintakoejonon varasijat alkavat sitten liikkua.

Vai onko eri jonot, että yhtä lailla todistusjono jatkaa liikkumista?

Vierailija
546/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä odotellu kyllä täysin per.stä. Huomen sais tulla jo tuloksia ennenku on jossain suljetulla osastolla 😅

Vierailija
547/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muillakin on tuskaa :D Ei näy palkkeja ei..

Vierailija
548/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen varasijat on liikkunut tässä ihan kivasti ja luulen, että siihen jää, ku valintakokeen perusteella porukkaa alkaa päästä hakemiinsa hakukohteisiin ja valintakoejonon varasijat alkavat sitten liikkua.

Mä taas oon ollut varasijalla 1 siitä lähtien kun todistusvalinnan tulokset tuli, yhtään ei oo liikkunut.. 😕

Vierailija
549/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon ollut varasijalla 1 siitä lähtien kun todistusvalinnan tulokset tuli, yhtään ei oo liikkunut.. 😕

No johan on! Tuolle varasijalle alussa päässeellä on kyllä huippumahkut. Ei tosiaan tarvitse kuin yhden edelläsi olevan tulla valituksi korkeampaan toiveeseensa, niin paikan pitäisi olla automaattisesti sun.

Sitä en osaa sanoa kiilaako valintakoevalinnassa joku ohitsesi, vai onko tosiaan eri jonot, niin pääsisit vain, jos YO-jonossa joku antaisi tilaa.

Vierailija
550/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol porukka täällä jankkaa jostain palkkiteorioista. 😂😂 Onko vähän epätoivoa ilmassa?

Vierailija
551/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistusvalinnassa ja valintakoevalinnassa on eri jonot.

Vierailija
552/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol porukka täällä jankkaa jostain palkkiteorioista. 😂😂 Onko vähän epätoivoa ilmassa?

Niinkö sinä asian koet? Minusta tuo vaikuttaa vain harmittomalta spekuloinnilta. Epätoivoa en ole viesteistä poiminut. 

Vierailija
553/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkit:

1. yo pisteet

2. Amk pisteet

3. Valintakoepisteet

Tai sitten vain 

1. valintakurssipisteet

eikä muuta.

Vierailija
554/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkit:

1. yo pisteet

2. Amk pisteet

3. Valintakoepisteet

Tai sitten vain 

1. valintakurssipisteet

eikä muuta.

Xamkin tietojenkäsittelyn tradenomille ei taida olla kuin valinkoepisteet kun ei ole ainakaan vielä auennut

Vierailija
555/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaalta peliltä kuulostaa, jos pelkkä valintakurssi, ja hakijoita niin paljon, että ainoastaan lähellä maksimipisteitä on mahdollisuuksia, etenkin jos siinäkin ensikertalaisuuskiintiö

Vierailija
556/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaalta peliltä kuulostaa, jos pelkkä valintakurssi, ja hakijoita niin paljon, että ainoastaan lähellä maksimipisteitä on mahdollisuuksia, etenkin jos siinäkin ensikertalaisuuskiintiö

Oliko joku 1300 hakijaa 25 sisälle 

Keväällä tais maksimi olla 60 ja alin millä sisään oli 49

Vierailija
557/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkit:

1. yo pisteet

2. Amk pisteet

3. Valintakoepisteet

Tai sitten vain 

1. valintakurssipisteet

eikä muuta.

Xamkin tietojenkäsittelyn tradenomille ei taida olla kuin valinkoepisteet kun ei ole ainakaan vielä auennut

Ei ollut humakiinkaan yhteisöpedagogin kummallekaan linjalle. Toisen (työyhteisönkehittäjä) tuli jo ajat sitten ja varasijat jumittaa..

Vierailija
558/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tottahan toki on kiintiö. Mulla on 121 pistettä ja olen varasijalla 2, samalla kun alin sisäänpäässyt on saanut 107 pistettä. 🙃

Vierailija
559/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään Oravikoskelta?

Vierailija
560/1613 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan että päivittyykö Opintopolku vaan ns virka-aikaan? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi