AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
4. ja 6. hakukohteiden varasija ilmoitukset korvautuneet pelkällä (-) merkinnällä. Enteileekö sitä, että olisin päässyt johonkin 1.-3. hakukohteeseeni?
Palkkiteorian mukaan joo, oot luultavasyi pääsemässä 3. hakukohteeseen jos vaan noista 4. ja 6. hävinny varasijat. Ilmoittele sit miten kävi!
Jännitys tiivistyy kuten myös Opintopolun päivittely, huominen olis se päivä jolloin viime syksynä alkoi valintakoetuloksia tipahtelemaan. On tää kyllä raastavaa 😅
Mitenköhän todistusvalintajonon mahtaa käydä, kun valintakoetulokset tulee?
Sen varasijat on liikkunut tässä ihan kivasti ja luulen, että siihen jää, ku valintakokeen perusteella porukkaa alkaa päästä hakemiinsa hakukohteisiin ja valintakoejonon varasijat alkavat sitten liikkua.
Vai onko eri jonot, että yhtä lailla todistusjono jatkaa liikkumista?
On tämä odotellu kyllä täysin per.stä. Huomen sais tulla jo tuloksia ennenku on jossain suljetulla osastolla 😅
Kiva kuulla että muillakin on tuskaa :D Ei näy palkkeja ei..
Vierailija kirjoitti:
Sen varasijat on liikkunut tässä ihan kivasti ja luulen, että siihen jää, ku valintakokeen perusteella porukkaa alkaa päästä hakemiinsa hakukohteisiin ja valintakoejonon varasijat alkavat sitten liikkua.
Mä taas oon ollut varasijalla 1 siitä lähtien kun todistusvalinnan tulokset tuli, yhtään ei oo liikkunut.. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon ollut varasijalla 1 siitä lähtien kun todistusvalinnan tulokset tuli, yhtään ei oo liikkunut.. 😕
No johan on! Tuolle varasijalle alussa päässeellä on kyllä huippumahkut. Ei tosiaan tarvitse kuin yhden edelläsi olevan tulla valituksi korkeampaan toiveeseensa, niin paikan pitäisi olla automaattisesti sun.
Sitä en osaa sanoa kiilaako valintakoevalinnassa joku ohitsesi, vai onko tosiaan eri jonot, niin pääsisit vain, jos YO-jonossa joku antaisi tilaa.
Lol porukka täällä jankkaa jostain palkkiteorioista. 😂😂 Onko vähän epätoivoa ilmassa?
Todistusvalinnassa ja valintakoevalinnassa on eri jonot.
Vierailija kirjoitti:
Lol porukka täällä jankkaa jostain palkkiteorioista. 😂😂 Onko vähän epätoivoa ilmassa?
Niinkö sinä asian koet? Minusta tuo vaikuttaa vain harmittomalta spekuloinnilta. Epätoivoa en ole viesteistä poiminut.
Vierailija kirjoitti:
Palkit:
1. yo pisteet
2. Amk pisteet
3. Valintakoepisteet
Tai sitten vain
1. valintakurssipisteet
eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkit:
1. yo pisteet
2. Amk pisteet
3. Valintakoepisteet
Tai sitten vain
1. valintakurssipisteet
eikä muuta.
Xamkin tietojenkäsittelyn tradenomille ei taida olla kuin valinkoepisteet kun ei ole ainakaan vielä auennut
Raaalta peliltä kuulostaa, jos pelkkä valintakurssi, ja hakijoita niin paljon, että ainoastaan lähellä maksimipisteitä on mahdollisuuksia, etenkin jos siinäkin ensikertalaisuuskiintiö
Vierailija kirjoitti:
Raaalta peliltä kuulostaa, jos pelkkä valintakurssi, ja hakijoita niin paljon, että ainoastaan lähellä maksimipisteitä on mahdollisuuksia, etenkin jos siinäkin ensikertalaisuuskiintiö
Oliko joku 1300 hakijaa 25 sisälle
Keväällä tais maksimi olla 60 ja alin millä sisään oli 49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkit:
1. yo pisteet
2. Amk pisteet
3. Valintakoepisteet
Tai sitten vain
1. valintakurssipisteet
eikä muuta.
Xamkin tietojenkäsittelyn tradenomille ei taida olla kuin valinkoepisteet kun ei ole ainakaan vielä auennut
Ei ollut humakiinkaan yhteisöpedagogin kummallekaan linjalle. Toisen (työyhteisönkehittäjä) tuli jo ajat sitten ja varasijat jumittaa..
Vierailija kirjoitti:
Juu, tottahan toki on kiintiö. Mulla on 121 pistettä ja olen varasijalla 2, samalla kun alin sisäänpäässyt on saanut 107 pistettä. 🙃
Onko täällä ketään Oravikoskelta?
Sitä mä vaan että päivittyykö Opintopolku vaan ns virka-aikaan? 🤣
4. ja 6. hakukohteiden varasija ilmoitukset korvautuneet pelkällä (-) merkinnällä. Enteileekö sitä, että olisin päässyt johonkin 1.-3. hakukohteeseeni?