AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Varasijoille on muuten oma keskustelunsakin ihan, löysin haulla:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5131791/amk-varasija-2023?page=0
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sisään 2023 kevään haussa ja syksyn 2023 haussa. Mihinkähän hakisin tammikuussa 2024? Ideoita? Vinkkejä?
Miten ois rakettimatka kuuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sisään 2023 kevään haussa ja syksyn 2023 haussa. Mihinkähän hakisin tammikuussa 2024? Ideoita? Vinkkejä?
Miten ois rakettimatka kuuhun?
Ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin
Maailman paras vitsi :D
Terv. 1752 työhakemusta lähetetty. Kulutan aikani opiskelemalla.
Huomenta kaikki! Tänään ei varmaan vielä tipu tuloksia, mutta josko ylihuomenna alkaisi tapahtumaan? :')
Huomenta. Toivottavasti kuuluisi ja toivottavasti pääsisi sisään. Hyvälle varasijalle jääminen pitkittäisi tätä sietämätöntä jännitystä 🤯. Ensimmäistä kertaa hain ja en tiedä uskaltaako toista kertaa hakea. Menee puolet vuodesta ihan ohi, jos joka kevät ja syksy tätä samaa jännitystä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa, miksi Vipusessa lukee aloituspaikkoja 18, mutta valittuja vain 12? Itse olen varasijalla 11 eli suoritukseni lienee hyväksytty kuitenkin? Miksihän valittuja on vähemmän kuin aloituspaikkoja? Kyseessä videon perusteella tehty valintakoe.
Niin ja lisään vielä, että alin vaadittu pistemäärä ylittyi reippaasti. Tämä alin vaadittu siis mainitaan jo siellä valintakoevideon ohjeissa.
Ainut mahdollinen syy jonka keksin, on se että useammalla on sama pistemäärä ja koulu on päättänyt että tasapistetilanteessa kellekään ei tarjota paikkaa. Kouluhan saa itse päättää miten toimii tasapistetilanteessa; ottaako sisään kaikki jotka saaneet samat pisteet, eivät ota ketään tai arpovatko tms. Tuntuu kyllä, että olisi aika hurja määrä saman pistemäärän saaneita.
Joo ja hakijoita ollut kuitenkin se 288.. ihmettelen.
Kuka haki suuhygienistikoulutukseen?
Onko kukaan vielä saanut ylempien AMK -tutkintojen tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä saanut ylempien AMK -tutkintojen tuloksia?
Turun MBA-tuloksia tuli jo viime perjantaina ainakin
Miten siinä enkun osiossa luki minulla, että vääristä vastauksista 0 pistettä?
Tänne tuli LABin YAMK tulokset. 2. varasija..
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla luki kaikissa osioissa, että vääristä vastauksista saa 0 pistettä. Et taida olla kovin lahjakas. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla luki kaikissa osioissa, että vääristä vastauksista saa 0 pistettä. Et taida olla kovin lahjakas. 😂
Niin, mutta pitääkö se paikkansa? Aiemmin on saanut miinuspisteitä. Ainakaan en ole ilkeä. Pelkällä älykkyydellä ei elämässä menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta pitääkö se paikkansa? Aiemmin on saanut miinuspisteitä. Ainakaan en ole ilkeä. Pelkällä älykkyydellä ei elämässä menesty.
Pitää paikkansa. Tänä vuonna miinuspisteitä ei ole käytössä ja pisteet skaalataan.
Eikö kukaan ole saanu valintakokeiden tuloksia?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole saanu valintakokeiden tuloksia?!?!?!
Nyt aletaan vasta olemaan siellä suunnilla että niitä voi alkaa odottelemaan. To-pe tällä viikolla on perinteisesti ollut ne herkät päivät jolloin tuloksia on alkanut tippumaan isommin. Tuurilla voi jo huomenna alkaa tapahtumaan joissakin kouluissa
Lab yamk tulokset tuli ja pääsin 🎉
Töihin