AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Mutta silti on alin hyväksytty pistemäärä? Eih, en tuu pääsee 😭
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä noilla järjen lahjoilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä noilla järjen lahjoilla..
Ei toisille ilkeilykään täällä kenenkään sisäänpääsymahdollisuuksia paranna
Kyllä mä vaan nauttisin siitä, kun valintakoetulokset tulee ja muuttuis joku noista hakukohteista vihreäksi sen merkiksi, että opiskelupaikka olisi tiedossa näin toissijaiselle hakijalle
Tänään oli taas osassa hakukohteissa varasijat nytkähtäneet yhdellä YO-todistusvalintajonossa.
OAMK Tradenomi liiketalouden päivätoteutukseen haen, niin nyt olen toisessa hakutoiveessani varasijalla 3.->2. Jännäksi menee, kun valintakoetuloksiakaan ei ole vielä tullut.
Josko tänään tulisi jo jotain opintopolkuun. Valintakokeen ja valintakurssin tuloksia odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Josko tänään tulisi jo jotain opintopolkuun. Valintakokeen ja valintakurssin tuloksia odottelen.
Toivotaan, että tulee ku onhan se määräpäivä jo ensi viikolla, niin varsinkin valintakokeiden osalta odottaisin pikapuoliin tuloksia. Osa täällä on jo niistä kertonutkin.
Vierailija kirjoitti:
nehän etusivulla varoittelee käyttökatkoja tunnistautumispalvelussa, joten voi ollakin päivityksiä tiedossa
Oman opintopolun lähdekoodin viimeinen muokkaus (eli päivämäärä) ei ole muuttunut kuukauteen minnekään, vaikka toisinaan varasijat ovatkin liikkuneet.
Kuumeisesti pitää yrittää saada tietoa, kun epätietoisuus kalvaa mieltä.
Onko teille joille tuloksia tullut, aina ilmestynyt nuo palkit ensin ja lähipäivinä vasta tulokset? Vai voiko tuloksia odottaa ilman että palkit ilmestyy etukäteen :D
Täällä kanssa ootellaan tuloksia. Hoitoalalle hain, nyt jo toista kertaa. Viimeksi olisi pisteet riittäneet, mutta matikka ei mennyt läpi, niin koko koe hylättiin.
Nyt pitäisi olla armollisempi meno, kun vääristä vastauksista ei tule miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille joille tuloksia tullut, aina ilmestynyt nuo palkit ensin ja lähipäivinä vasta tulokset? Vai voiko tuloksia odottaa ilman että palkit ilmestyy etukäteen :D
Palkeista olen kuullut, mutta ei vielä näy niitäkään. Ne jotka sai tuloksia YAMK:ista saattaisivat tietää paremmin asiasta.
Mitä ne palkit on? Hain YAMKiin ja toistaiseksi mulla lukee vain, että valinta kesken. Blaah. Pääsis jo piinasta :D
Mulla tuli Oamkista viime viikolla yhtenä päivänä aamulla palkit ja iltapäivällä siihen tulos.
Sinne omaan opintopolkuun pitäis ilmestyä semmoinen valintakoepalkki eli rivi, johon kokeesta saamasi pisteet näkyy.
äääääääääääääääääääääääääääähhhhhhhhhhhhhh
Kun voisi vaan käydä tekemässä kokeen ja viimeisenä mahdollisena tulosten julkistamispäivänä käydä tsekkaamassa tulokset. Mutta ei. Täytyy käydä päivässä 500 kertaa josko nyt...
huoh
Vierailija kirjoitti:
Kun voisi vaan käydä tekemässä kokeen ja viimeisenä mahdollisena tulosten julkistamispäivänä käydä tsekkaamassa tulokset. Mutta ei. Täytyy käydä päivässä 500 kertaa josko nyt...
huoh
Mä käyn jatkuvasti katsomassa sähköpostia, kun sinne pitäisi vissiin tulla ilmoitus, jos opintopolussa on tapahtunut jotain.
Vierailija kirjoitti:
huoh
Fiilaan täysin.
Käyn itse siitä syystä, kun pitää saada mahdollisimman ajoissa tieto, pääseekö aloittamaan unelmien opinnot, mikä taas väistämättä tietää muuttoa toiselle paikkakunnalle.
Käytännön järjestelyt vievät aikansa esimerkiksi nykyisen asunnon vuokrasopimuksen irtisanominen sekä uuden hankkiminen opiskelupaikkakunnalta riittävän keskeiseltä paikalta ja edullisesti jne. e
Ennen kuin hyvät viedään käsistä, niin pitää olla ajoissa liikkeellä, sillä samassa tilanteessa on monia muitakin.