Olen mies ja asunut 14 eri naisen kanssa yhdessä. Naiset ovat nykyään erilaisia..
Olen tosiaan mies ja asunut elämäni aikana yhdessä naisten kanssa erimittaisissa suhteissa aina puolesta vuodesta lähes kaksikymmentä vuotta kestäneissä suhteista. Naisystävät ovat olleet tuona aikana reilu parikymppisistä päälle nelikymppisiin.
Minulla ei ole ollut suhteissa mitään erityistä moitittavaa, vaan päinvastoin. Lähes aina on ollut kivaa. Suhteet ovat päättyneet kun työt ovat vieneet muualle päin maata, tai jostain muusta käytännön syystä. Koskaan ei kuitenkaan ole ollut mitään väkivalta- tai päihdeongelmia.
Nyt olen sinkku ja viime aikoina tapaillut sekä kolmekymppistä että lähes viisikymppistä naista. Vähän kyllä arveluttaa, että näistä kumpikaan olisi riittävän mielenkiintoinen..
Tässä lähipäivinä oli telkkarissa juttu Tinderistä ja somealustojen muista parisuhde"haitta-työkaluista". "Tutkijan" tai "asiantuntijan" mielestä näistä somealustoista olisi haittaa parisuhteelle. Mene/tiedä mikä tässä on sitten totuus, mutta ylipäänsä digitaalisuus arjessamme on muuttanut käyttäytymistämme paljonkin. Minulla on kokemusta pelkästään perinteisitä heterosuhteista, enkä muuten halua syyllistää ketään tai osoitella sormella ylipäänsä ihmisiä. Samaan aikaan kun digitaaliset alusta ovat yleistyneet käytössä myös sinkkujen määrä on globaalisti kasvanut samoin kuin ylipäänsä mielenterveyden ongelmat. Myös painoindeksimme on noussut ja ylipäänsä terveytemme on heikentynyt.
Tilastot ovat tilastoja eikä niistä voi vetää oikeastaan mitään selkeitä johtopäätöksiä.
Mielestäni Naiset ovat sillätavoin erilaisia nykyään että selkeästi jakaudutaan sellaisiin joilla on joku harrastus jota vedetään ihan täpöillä ja elämä pyörii sitten tämän harrastuksen ympärillä. Toisen ääripään ryhmä ovat nämä täysin somen lumoissa elävät realityjen seuraajat, joita voisi kutsua vaikka sohvaperunan kukkasiksi.
Minä kaipaan sellaista aitoa suhdetta jossa tehdään ruokaa iltaisin, nautitaan se yhdessä ja viikonloppuna pilkotaan halkoja liiteriin tai käydään kilistelemässä ystävien kissanristiäisissä jossain muussa ympäristössä.
Mutta miten katkaista tämä helvetillinen suorittaminen ja kiire ylipäänsä? Nainen, kerro minne olet oikeastaan matkalla?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Asunut neljäntoista naisen kanssa!? Onko sulla excel näistä?
Se keksii omasta päästään. On asunut jossain Viikin opiskelijatalossa, jossa on kahden hengen huoneita kerros täynnä ja yhteiset suihkut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tässäkin päädyttiin heti ekalta sivulta alkaen sylkemään ja syyttelemään tätä tyyppiä?
Vai ettekö muuta osaa?
Samaa mieltä. Ei tyypissä välttis mitään vikaa ole.
Enkä ihmettele, että on löytänyt putkeen 14 naista jotka haluaa asua saman katon alla.
Olen tavannut naisen joka halusi heti toisena seurustelupäivänä asumaan luokseen. Suhde kesti puoli vuotta ja yhdessäkin ehdittii asua jokunen kuukaus. Minulla oli onneksi koko ajan oma asunto.
Mutta kivaa oli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tässäkin päädyttiin heti ekalta sivulta alkaen sylkemään ja syyttelemään tätä tyyppiä?
Vai ettekö muuta osaa?Samaa mieltä. Ei tyypissä välttis mitään vikaa ole.
Enkä ihmettele, että on löytänyt putkeen 14 naista jotka haluaa asua saman katon alla.
Olen tavannut naisen joka halusi heti toisena seurustelupäivänä asumaan luokseen. Suhde kesti puoli vuotta ja yhdessäkin ehdittii asua jokunen kuukaus. Minulla oli onneksi koko ajan oma asunto.
Mutta kivaa oli :)
Tuo on yökyläilyä eikä yhdessä asumista.
Aitoon parisuhteeseen, jota aloituksessa peräänkuulutit, kuuluu myös rakkaus. Pidät naisia kuin käyttötavaraa, tapailet kahta joista kumpikaan ei oikein kiinnosta, ja naiset jäävät kun muutat. Kuin huonekalu jota on hankala viedä matkassaan. Aina löytyy uusi.
Kokeile välillä miestä, ei se kerta vielä homoksi tee.
Pekka perseenvasara kirjoitti:
Kokeile välillä miestä, ei se kerta vielä homoksi tee.
Ja mitä sitten vaikka tekiski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän nyt vielä sen verran, että minulla ei ole ollut mitään somealustoja käytössä parinvalinnassa ja olen luonteeltani introvertti. En ole koskaan erityisesti lähestynyt ketään naista vaan lähes aina suhde on alkanut sinkkuna ja nainen on ollut se aloitteelinen osapuoli.
Tämän kirjoituksen tarkoituksena on keskustella siitä, mitä odotuksia some on asettanut nimenomaan naisille ja miten he sen kokevat. En ole nilittämässä naisista, koska ei heissä ole mitään vikaa.
Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. Olen juuri muuttanut työn vuoksi uudelle paikkakunnalle.
-AP-
Naiset ovat kuin miehet: heillä on hyvin erilaisia ajatuksia ja odotuksia parisuhteista ja vapaa-ajasta. Naisten odotukset ovat varmaan kasvaneet entisestä. Se on vain hyvä asia.
Naisilla on aikaisempaa kovemmat odotukset, mutta vähemmän tarjottavaa. He ovat aikaisempaa lihavampia, itsekkäämpiä, ja vähemmän mukavia.
Naiseen ei kannata sitoutua täysin. Muuten päätyy käveleväksi työkalupakiksi joka raataa perheen ja naisen eteen, mutta kun nainen haluaa taas "elää itselleen", lopputuloksena on vain rikki mennyt selkä ja elämän tarkoituksen puuttuminen. Tämän virheen on moni mies tehnyt; he ajattelivat tulevaisuuden naisen kanssa, mutta nainen oli saanut miehestä haluamansa (lapset, perhevaihe elämässä) ja nyt oli uuden elämänvaiheen aika.
Nainen on opportunisti joka hyppää sinne missä ruoho on vihreämpää. Nainen ei ole rakentaja, kuten mies.
Vaikka naiset valittavat perhemiehistä jotka panostavat itseensä, se juurikin kannattaa. Kannattaa panostaa omaan varallisuuteen josta vaimo ei saa 50%, ulkonäköön, kuntoon, harrastuksiin, kavereihin, jne. Silloin on hyvissä asemissa kun on eron aika.
Sellainen satu palstapeikolla tällä kertaa. Hyvin näkee, että tuolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Aitoon parisuhteeseen, jota aloituksessa peräänkuulutit, kuuluu myös rakkaus. Pidät naisia kuin käyttötavaraa, tapailet kahta joista kumpikaan ei oikein kiinnosta, ja naiset jäävät kun muutat. Kuin huonekalu jota on hankala viedä matkassaan. Aina löytyy uusi.
Ei naiset ymmärrä mitään rakkaudesta. Mies on naiselle vaan yks sisustuselementti muiden seassa
Jännä juttu näissä kommenteissa. Kukaan nainen ei kerro omia kokemuksiaan yhdessä asumisistaan, eikä niissä epäonnistumistaan. Muutama kertoo kyllä onnistumisistaan. Aivan kuin tuossa olisi jotain hävettävää?
Aika pitkä ketju saatu taas aikaan aloittajan mielikuvitusnaisista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu näissä kommenteissa. Kukaan nainen ei kerro omia kokemuksiaan yhdessä asumisistaan, eikä niissä epäonnistumistaan. Muutama kertoo kyllä onnistumisistaan. Aivan kuin tuossa olisi jotain hävettävää?
Ei naisiin voikaan luottaa. Pohjimmiltaan kaikki kieroja valehtelijoita
Olen samaa mieltä kuin ap. Some ja joukkopsykoosinaiset ovat yhtenä ja suorittjaniset toisena joukkona.
Ja sitten deittiappien kautta löytyi vielä kolmas ryhmä, joka on mielenterveyden kanssa painiva joukko. En olisi uskonut että ongelma on näin massiiviinen.
Neljän vuoden etsinnän jälkeen löysin naisen joka on ns normaali omilla aivoilla ajatteleva yksilö, joka arvostaa elämän pieniä iloja.
Kysyisin ihan samaa kuin ap, minne te naiset olette menossa?
Vierailija kirjoitti:
No kerrotaan sitten, kun haluat. Itse olen asunut elämäni aikana kolmen eri miehen kanssa. Kaksi heistä oli minun kämppiksiä, kun olin nuori aikuinen ja muuttanut töiden perässä. En asunut heidän kanssaan samaan aikaan. Tämän kolmannen kanssa olen perustanut perheen ja mennyt naimisiin, hänen kanssaan rupesin seurustelemaan jo lukioikäisenä. Joillekin oli muuten vaikea ymmärtää, miksi asun yhden miehen kanssa yhdessä vaikka minulla on toinen mies poikaystävänä.
AP sopii yhteen toisen sarjasuhteilijan kanssa. Yhteiset arvot jne.
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän nyt vielä sen verran, että minulla ei ole ollut mitään somealustoja käytössä parinvalinnassa ja olen luonteeltani introvertti. En ole koskaan erityisesti lähestynyt ketään naista vaan lähes aina suhde on alkanut sinkkuna ja nainen on ollut se aloitteelinen osapuoli.
Tämän kirjoituksen tarkoituksena on keskustella siitä, mitä odotuksia some on asettanut nimenomaan naisille ja miten he sen kokevat. En ole nilittämässä naisista, koska ei heissä ole mitään vikaa.
Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. Olen juuri muuttanut työn vuoksi uudelle paikkakunnalle.
-AP-
Tässä sen näkee.
Tälläkin palstalla naisia vaadittu tekemään aloite ja tässä on todiste siitä mitä me naiset on kerrottu:
Nainen, älä tee aloitetta koska mies ei ole silloin tosissaan.
Toinen asia joka kiinnitti huomion:
"Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. "
Ajautumassa?
Eli olet pahimman luokan loinen, ilman omaa vastuuta, hyväksikäyttäjä.
Kun se nainen tahtoi suhteen niin selvä; otanpa työn toiselta paikkakumnalta niin pääsempä tuostakin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai useimmat ihmiset haluaa tehdä viikonloppuisin muutakin kuin hakata halkoja?
Kyllä sitä on tosiaan ehtinyt vaikka ja mitä,mutta nykyisin riittää kyllä rauhalliset harrastukset,mökkeily,halonhakuu,ruuanlaitto ym,aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP-
Tässä sen näkee.
Tälläkin palstalla naisia vaadittu tekemään aloite ja tässä on todiste siitä mitä me naiset on kerrottu:Nainen, älä tee aloitetta koska mies ei ole silloin tosissaan.
Toinen asia joka kiinnitti huomion:
"Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. "Ajautumassa?
Eli olet pahimman luokan loinen, ilman omaa vastuuta, hyväksikäyttäjä.
Kun se nainen tahtoi suhteen niin selvä; otanpa työn toiselta paikkakumnalta niin pääsempä tuostakin eroon.
Naisten ei kannata tehdä aloitetta? Vedät vähän mutkia suoraksi.
Suurimman joukon alotteista tekee melko pieni osa miehistä. Jos haluat todellakin päättää itse minkälaisen miehen kanssa haluat olla, tee aloite itse.
Mikä rikos on naisen tehdä mitä huvittaa? EIkö riitä ulkonäön ruotiminen, vaan käydään käsiksi myös harrastuksiin? "Yhyy, miksi naisella ei ole aikaa ainoastaan mulle?" Mutsis meni jo. Kaikki naiset eivät ole automaattisesti mutseja, jotka haluaa hoivata miestä.
Taisi olla keksitty juttu tuo 14 avoliittoa.. älkää uskoko.