Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja asunut 14 eri naisen kanssa yhdessä. Naiset ovat nykyään erilaisia..

Vierailija
03.09.2023 |

Olen tosiaan mies ja asunut elämäni aikana yhdessä naisten kanssa erimittaisissa suhteissa aina puolesta vuodesta lähes kaksikymmentä vuotta kestäneissä suhteista. Naisystävät ovat olleet tuona aikana reilu parikymppisistä päälle nelikymppisiin.

Minulla ei ole ollut suhteissa mitään erityistä moitittavaa, vaan päinvastoin. Lähes aina on ollut kivaa. Suhteet ovat päättyneet kun työt ovat vieneet muualle päin maata, tai jostain muusta käytännön syystä. Koskaan ei kuitenkaan ole ollut mitään väkivalta- tai päihdeongelmia.

Nyt olen sinkku ja viime aikoina tapaillut sekä kolmekymppistä että lähes viisikymppistä naista. Vähän kyllä arveluttaa, että näistä kumpikaan olisi riittävän mielenkiintoinen..

Tässä lähipäivinä oli telkkarissa juttu Tinderistä ja somealustojen muista parisuhde"haitta-työkaluista". "Tutkijan" tai "asiantuntijan" mielestä näistä somealustoista olisi haittaa parisuhteelle. Mene/tiedä mikä tässä on sitten totuus, mutta ylipäänsä digitaalisuus arjessamme on muuttanut käyttäytymistämme paljonkin. Minulla on kokemusta pelkästään perinteisitä heterosuhteista, enkä muuten halua syyllistää ketään tai osoitella sormella ylipäänsä ihmisiä. Samaan aikaan kun digitaaliset alusta ovat yleistyneet käytössä myös sinkkujen määrä on globaalisti kasvanut samoin kuin ylipäänsä mielenterveyden ongelmat. Myös painoindeksimme on noussut ja ylipäänsä terveytemme on heikentynyt.

Tilastot ovat tilastoja eikä niistä voi vetää oikeastaan mitään selkeitä johtopäätöksiä.
Mielestäni Naiset ovat sillätavoin erilaisia nykyään että selkeästi jakaudutaan sellaisiin joilla on joku harrastus jota vedetään ihan täpöillä ja elämä pyörii sitten tämän harrastuksen ympärillä. Toisen ääripään ryhmä ovat nämä täysin somen lumoissa elävät realityjen seuraajat, joita voisi kutsua vaikka sohvaperunan kukkasiksi.

Minä kaipaan sellaista aitoa suhdetta jossa tehdään ruokaa iltaisin, nautitaan se yhdessä ja viikonloppuna pilkotaan halkoja liiteriin tai käydään kilistelemässä ystävien kissanristiäisissä jossain muussa ympäristössä.

Mutta miten katkaista tämä helvetillinen suorittaminen ja kiire ylipäänsä? Nainen, kerro minne olet oikeastaan matkalla?

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toivomasi kaltainen nainen. En käytä somea, en harrasta mitään suurella intohimolla. Teen tavallisia arkisia juttuja. Liikuntaa harrastan liikunnan ilosta ja pysyäkseni hoikkana ja terveenä. Olen onnellisesti naimisissa ja ihan perinteisesti aikoinaan baarissa tavattiin. Kannatan ylipäätään hyvin perinteisiä elämäntapoja ja olen vähän vanhanaikainen.

Vierailija
2/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kilistelemään ryyppäjäisiin.

Olen asunut vain kolmen miehen kanssa, joten en sopis lortostelijan kumppaniksi kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aikamoinen naishistoria. Itse olen asunut kahden miehen kanssa. Suhtautuisin sinuun siinä mielessä epäillen.

Olen matkalla hautaan. Sitä ennen pyrin tekemään ja näkemään niin paljon asioita kuin mahdollista. Maailma on iso ja elämiä yksi.

Vierailija
4/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tuollaista naisten hyväksikäyttäjää.

Vierailija
5/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäntoista naisen kanssa? Alemman tason mies.

Vierailija
6/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aikamoinen naishistoria. Itse olen asunut kahden miehen kanssa. Suhtautuisin sinuun siinä mielessä epäillen.

Olen matkalla hautaan. Sitä ennen pyrin tekemään ja näkemään niin paljon asioita kuin mahdollista. Maailma on iso ja elämiä yksi.

Sillä on 2 naista kerralla nytkin.

Vierailija
7/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut neljäntoista naisen kanssa!? Onko sulla excel näistä?

Vierailija
8/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaltaisesi jämämies ei löydä kuin noita naistyyppejä? Intohimoinen harrastaja yrittää antaa nätisti pakit, "aika ei riitä" jne.

Vierailija
9/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tietyn kaltaisia ihmisiä, sieltä seura löytää kaltaisensa. Heille Tinder on yksi suoritus siinä samassa, mitä elämäkin.

Vierailija
10/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai useimmat ihmiset haluaa tehdä viikonloppuisin muutakin kuin hakata halkoja?

Vierailija
11/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunnut miehen kanssa ,kyllä serustelut ja suhteet kestäneet vuosia kerralla.Niitä ollut vaivaiset kolme. Itse laittanut niistä pelin poikki 2.Ekasta suhtesta mies tuli uskovaiseksi, toisesta alkoholisti ja  Kolmannen suhteen joka kesti 22v. Valitettavasti kuolema poikkasi sen.

Vierailija
12/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän enimmäkseen nettiä shoppailuun, tiedon hankintaan ja asioiden hoitamiseen. Myös televisio on korvautunut suoratoistopalveluilla. Someen en ole kotiutunut, vaikka joitakin alustoja olen kokeillut. Se tuntuukin olevan kaikista pahin aikasyöppö. Kokkailen, liikun ja harrastan muutakin käytännössä joka päivä.

Vierailija
13/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap? Aika erikoiselta kuulostaa tuo sinun meininkisi, jos olet omien sanojesi mukaan (suora lainaus kirjoitusvirheineen) "asunut elämäni aikana yhdessä naisten kanssa erimittaisissa suhteissa aina puolesta vuodesta lähes kaksikymmentä vuotta kestäneissä suhteista."

Montako noita lähes kaksikymmentä vuotta kestänyttä suhdetta sinun elämääsi on mahtunut tähän mennessä? Jos niitä on kaksikin, niin olet aika vauhdilla vaihtanut lyhyemmissä suhteissa naista ja nimenomaan puhuit asumisesta heidän kanssaan. Vai pyörititkö pitkissäkin suhteissa naisia yhtä aikaa? Vai oletko lähemmäs 90-vuotias, kenties?

Outo yhtälö kyllä, taidat olla aika tuuliviiri. Kuulostaa siltä, että olet vähän käynyt majailemassa vaan noiden naisten luona, sanoisinko jopa "loisimassa".

Ehkä vika onkin sinussa?

Vierailija
14/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän nyt vielä sen verran, että minulla ei ole ollut mitään somealustoja käytössä parinvalinnassa ja olen luonteeltani introvertti. En ole koskaan erityisesti lähestynyt ketään naista vaan lähes aina suhde on alkanut sinkkuna ja nainen on ollut se aloitteelinen osapuoli.

Tämän kirjoituksen tarkoituksena on keskustella siitä, mitä odotuksia some on asettanut nimenomaan naisille ja miten he sen kokevat. En ole nilittämässä naisista, koska ei heissä ole mitään vikaa.

Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. Olen juuri muuttanut työn vuoksi uudelle paikkakunnalle.

-AP-

Vierailija
15/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän nyt vielä sen verran, että minulla ei ole ollut mitään somealustoja käytössä parinvalinnassa ja olen luonteeltani introvertti. En ole koskaan erityisesti lähestynyt ketään naista vaan lähes aina suhde on alkanut sinkkuna ja nainen on ollut se aloitteelinen osapuoli.

Tämän kirjoituksen tarkoituksena on keskustella siitä, mitä odotuksia some on asettanut nimenomaan naisille ja miten he sen kokevat. En ole nilittämässä naisista, koska ei heissä ole mitään vikaa.

Toivon mukaan seuraavakin parisuhde mihin olen varmaankin jollain aikavälillä ajatumassa, olisi taas molempia osapuolia kunnioittava. Olen juuri muuttanut työn vuoksi uudelle paikkakunnalle.

-AP-

Naiset ovat kuin miehet: heillä on hyvin erilaisia ajatuksia ja odotuksia parisuhteista ja vapaa-ajasta. Naisten odotukset ovat varmaan kasvaneet entisestä. Se on vain hyvä asia.

Vierailija
16/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi tuollaista naisten hyväksikäyttäjää.

hahahaha ei oo ollunna jalat ristissä istuvaa tyyppiä, kunnon hännänheiluttaja!

EN huolisi moista kiertopalkintoa!

Vierailija
17/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Tapanasi on AJAUTUA parisuhteisiin? Se selittää paljon.

Vierailija
18/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on outoa jos edes Suomen sisäinen etäsuhde ei ole ikinä tullut kyseeseen. Tai siis tapaamiset eivät ole mahdottomia. Jokaiken tavallaan tietty..tai eikö kukaan ole halunnut muuttaa mukana, tai sinä jäädä?

Vierailija
19/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halkojen hakkaaminen liiteriin on vähän niin kun miesten hommaa niin käy mielessä että onko harmituksen syy se että nainen ei enää tanssi sinun pillin mukaan vaan mieluimmin ostaa halot ja harrastaa omia juttujaan...

Vierailija
20/233 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa jo ole kylliksi.

Vai meinaatko, että oma ja kumppanin taso vaan kasvaa 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22... jne. kohdalla.

- Yhden vaimon mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän