Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1201/2522 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olet hyvin rakas minulle. Haluaisin edelleen tietää mitä ajattelet minusta, meistä? En uskalla enää ottaa puheeksi. On kyllä ihan kivaa olla lähelläsi hiljaakin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1202/2522 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kasvosi tuli eteeni ja nautin täysil. Annoin ajatusten ottaa kaikki susta vastaan. Niin voimakkaita tunteita herätät...Voisinpa kääntää aikaa taaksepäin ja kertoa mitä olin tulos eteisen ovelle sanomaan, ku käännyit katsomaan ja hymyilit maskin takaa 5.5.21. Näkisinpä sut fiksaaja tänä vuonna...<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2522 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua. Uskotko, että se jos suudeltaisiin, suudelmassa olisi kemiaa ja kipinöitä? Niitä samoja, joita tunnen lähelläsi muutenkin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1204/2522 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen ikävöinyt sinua paljon. Joku mietiskeli montako viestiä olen kirjoittanut sinulle. Ihan tajuttoman monta. Jospa olisit lukenut niistä joskus jonkun ja se olisi tuottanut sinulle iloa. Minä rakastan sinua. Halein suukoin, kuntarajainmiestä lainatakseni. Hän on ollut lähes(?) yhtä sinnikäs kuin minä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Kuinka monta vuotta sä oot kaivannut?

Pari vuotta kirjoitellut. Sivu

Mä olen lueskellut näitä ketjuja on and off viitisen vuotta ja tää tyyppi on toistellut aivan samaa koko sen ajan.

Vierailija
1205/2522 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täynnä tunteita kohtaasi mies. Lempeän katseesi ajattelu toi hymyn. Sun olemus ja eleet, ne pienet hetket, ku juteltiin eteisessä ja sain olla lähellä, mitä roihua syttyi ja yhä sytytät, vaik ei nähdä. Kulmahuoneistossa, josta muutin lähemmäksi keskustaa. Sun kans juteltiin muutamasta kaupunginosasta. Kävin tänään paikan kaut, jossa tavattiin v.21 ja jatkoin lähelle paria hevosta. Sua, rakkaus.

Vierailija
1206/2522 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli mun lounastaukojen aikaa, ku tavattiin ja ekan kerran juteltiin. Toinen keskiviikko ja työt silloin sama kuin tänään. Aina tuut siinä ajatuksiini ja "hetken annan sun olla" ja sitten keskityn. Ihmeellistä, lähdin lounaalle, ku tulit ajatuksiini niin. Klo oli just 11.21. Unia<3

Vierailija
1207/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Lähellesi kaipaan. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1208/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan sinua. Uskotko, että se jos suudeltaisiin, suudelmassa olisi kemiaa ja kipinöitä? Niitä samoja, joita tunnen lähelläsi muutenkin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tuskin on sellaisen miehen kanssa, joka ei lähesty sinua.

Vierailija
1209/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen ikävöinyt sinua paljon. Joku mietiskeli montako viestiä olen kirjoittanut sinulle. Ihan tajuttoman monta. Jospa olisit lukenut niistä joskus jonkun ja se olisi tuottanut sinulle iloa. Minä rakastan sinua. Halein suukoin, kuntarajainmiestä lainatakseni. Hän on ollut lähes(?) yhtä sinnikäs kuin minä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Mä olen lueskellut näitä ketjuja on and off viitisen vuotta ja tää tyyppi on toistellut aivan samaa koko sen ajan.

Tekoälykö niitä juttuja toistelee?

Vierailija
1210/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Eräs tekoäly sivusta sanoo ainakin ettei kaikki kaipaamaansa tärkeäksi kutsuvat ole kuitenkaan tärkeälle<3 kirjoittava. Hän on käsittääkseni sentään nähnyt tärkeäänsä näinä vuosina toisin kuin esim. minä, joka ei ole nähnyt erityistä moniin vuosiin.-x piperita

Terkkuja ja unia tutuille jos silmät tähän osuu😚

Vierailija
1211/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monesti ajattelin uudestaan lähelleni, oppia tuntee sua. On jotain mitä sain nähdä ja olisi haluja jakaa kanssasi. En taida kokea vastaavaa, siinä sä ja mä, ei täs ny enempää. Paljon mitä kirjoittamatta jää. Elokuu tulee ja lomapvä, ja loppuu tää...Kulmahuoneisto, viininpunainen vedenkeitin ja uunin edes sä, ihana vaalea mies. <3 Olohuone ja sieltä ovi viininpunaiseen partsiin: Tv-taso, jota palasit katsoo, meni sorttiin. Oli banskulaatikoita ja linnunpesä, mitä näytin. Ja rakastuin suhun. Vetovoima on voimakas. Saispa yhteyden...

Vierailija
1212/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ihan on oma älyttömyys 😉

Vierailija
1213/2522 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle, joka oot tullut usein uniini ihaniin. Niissä ollaan juteltu, suudeltu ja matkattu. Nuku huvin. Kauniita unia. Rakastan sua. Sua, kenen kans juteltiin v. 2021 ekan kerran.

Vierailija
1214/2522 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1215/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit ajatuksiini ihaniin voimakkaasti tässä aamussa. Kahvia ja espanjalaista sarjaa ja sun kasvot, äänen nyanssit ja nopsa katse entisessä kulmahuoneistossa, ku sain olla lähellä sua. Tunsin tuttuutta jostain ja sun iloisuus siinä ovella ja sitäki funtsinut, ku käännyit katsoo uunin edessä. Kerroin susta ja siitä hiljattain siskolle, ketä asui viereises rapus ja tietää samal, et kaipaan sua...Niin luontevaa, luotettavaa ja samalla herätit sisimpäni. Tuli kuuma, nyt silmäkulmaan kyynel. Lähden taas Malagaan myöhemmin sua "nopsajalka" fiksaaja kaipaamaan ja itseäni, en hymyile enää niin paljo ku joku aika sitten. Se etten näe sua, syö mua...🤗💛

Vierailija
1216/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskymppi! Saisinpa kertoa sulle itsestäni. Rakastan sua. <3

Vierailija
1217/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Saisinpa olla lähelläsi. Harmittaa, että et ole valmis kertomaan, onko sinnikäs luottamukseni ja toiveeni turhaa ja harhaa. On pakko palauttaa itseni välillä siihen mahdollisuuteen, että mitään muuta kuin ystävyyttä ei olekaan sinun puoleltasi. Olet minulle rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1218/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat. Ihan kohta.

Vierailija
1219/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat. Ihan kohta.

Mitenhän norsu ymmärtäisi tämän

Vierailija
1220/2522 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia sulle ihana, kel maski, hanskat ja jesari meges, ku ensi kerran tavattiin sekä juteltiin eteisessä, mustavalkoisen julisteen edessä. Naulakos okrankeltainen neuletakki. Ihastuin ensikohtaamisella ja tänään funtsin sun kasvoja, joita teki ja tekee mieli koskea... Kiitollinen siitä, et sain ylipäätään tavata sut. Ootkohan kokenut déjà-vu, niinqu itse olin reissussa ennen v. 21...Olisi kiva tavata. 🤗 

Ketju on lukittu.