Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat

Vierailija
02.09.2023 |

Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.

Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.

Kommentit (1453)

Vierailija
741/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi kun rumat jättäisivät minut rauhaan" minä kyllä saan valita kenelle huomioni annan mutta minuun ei rumat/vanhat/lihavat/ ota kontaktia :D

Vierailija
742/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vanhoille miehille jotka ahdistelee paljon nuorempia naisia lukemista. Ei 20-30 vuoden ikäero ole millään lailla normaali. Sellaisen henkilön lähentely lähinnä ahdistaa.

Miehille? Miksi vain miehille? Eikö sama päde naisiin?

Pätee toki. Mutta enemmän nuo nuorempien ahdistelijat taitavat miehiä olla.

Niinkö? Naiset yrittää ostaa (20€) seksiä alaikäisiltä....

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016011420962742

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tyrkkytopin päälle ja menin hissiin. Siinä sitten tuli kuuma, niin hengittelin vähän raskaammin, niin eikö se nurkkaa siihen asti tuijotellut limainen setämies samassa hississä kääntänyt katseensa minua kohti ja kysyi, että ootko ok. Paha mieli jäi pitkäksi aikaa, kun enhän mä päässyt sieltä hissistä juoksemaan ulos kuin vasta 10 sekunnin kuluttua.

Vierailija
744/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita

Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.

Vierailija
745/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.

Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"

Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.

Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.

Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.

Toivon, että kohdallesi osuu sellainen hoitaja vihdoin.

Usko pois, siitä huolimatta minä en toivo että sinut ja tyttäresi rais kataan.

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

kunnes olet pelkkää itkevää lihamassaa

ilmoitettu poliisille kuvaruutukaappauksen kera

Kiitos, toivottavasti kuolemaani toivova hoitaja-fani jää kiinni!

Vierailija
746/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.

Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"

Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.

Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.

Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.

M44

Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.

Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.

M44

Vierailija
747/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan sitä kun tämä aika ajoin aktivoituva ahdisteluhysteriä laitettiin Suomessa käyntiin? Sen pisti alulle Ina Mikkola Slush-festareilla joskus 7 vuotta sitten. Ensiksi hän oli pumminut Facebookissa ilmaista lippua Slushiin. Heti kun hän pääsi sinne siellä olikin tapahtunut ahdistelu. Kukaan ei koskaan identfioinut sitä väitettyä ahdistelijaa, eikä Inakaan kuvaillut häntä sen tarkemmin. Miksiköhän? Slush joutui kuitenkin selittelemään asiaa mediassa ja Ina pääsi paistattelemaan karmean ahdistelun uhrina.

Ahdistelut eivät suinkaan Inan kohdalla päättyneet Slushiin. Sama modus operandi toistui samaisen Ina Mikkolan suunnalla mm. PunksToo-jutussa. Kauhea hässäkkä, oli instagram-tilit ja väitettiin että oli tuhansia ahdistelutapauksia punk-konserteissa ja tilaisuuksissa jne. Montako niistä ahdisteluista oikeasti identifioitiin? Mitä punkstoo-jutulle tapahtui? Sitä tarina ei kerro, koska Ina Mikkolan "ahdistelunostoja" ei kukaan toimittaja tai media uskalla käsitellä sen enempää, koska hän on toimittaja ja toimittajat eivät moiti toisiaan. PunksToo kuitenkin lopetti vähin äänin toimintansa ja sen pituinen se. 

Ina Mikkola on muuten todennäköisesti Suomen ahdistelluin nainen. Missä ikinä hän kulkeekaan, häntä ahdistellaan. Inan omien kertomuksien mukaan häntä ei esimerkiksi ahdistella koskaan Berliinissä seksiklubeilla missä hän mulkoilee aivan lähietäisyydeltä käynnissä olevia yhdyntöjä, siellä hän saa olla rauhassa, mutta ei koskaan Suomessa. Montako kertaa Ina Mikkola sitten on tehnyt niistä todella vakavista ahdisteluistaan rikosilmoituksen? Ei kertaakaan.

Vierailija
748/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vanhoille miehille jotka ahdistelee paljon nuorempia naisia lukemista. Ei 20-30 vuoden ikäero ole millään lailla normaali. Sellaisen henkilön lähentely lähinnä ahdistaa.

Miehille? Miksi vain miehille? Eikö sama päde naisiin?

Pätee toki. Mutta enemmän nuo nuorempien ahdistelijat taitavat miehiä olla.

Niinkö? Naiset yrittää ostaa (20€) seksiä alaikäisiltä....

Höh, tämä nyt on sitä parempaa ahdistelua. Ja toisekseen kauppa on käynyt, niin eikö kaikki ole tyytyväisiä?

Vierailija
749/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ja miehille omat koulut, bussit, junavaunut jne

Vierailija
750/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita

Koska ne on (potentiaalisia) seksuaalirikollisia.

Vierailija
751/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.

Antakaa lasten olla lapsia,

lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.

Muistakaa tämä sedät ennen kuin lähetätte KENELLEKÄÄN dickpikejä.

Vierailija
752/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen propagandapläjäyksen keksi sitten hesari. No toki vanha kunnon "paha valkoihoinen suomalainen setämies" näkökulma toimii aina tiettyyn porukkaan. Kätevää näin piilotella s2:sten keppostelua! 

Vierailija
753/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-helsinkiläisenä voi sanoa, että ulkomaalaisen näköisiä tyttöjä ahdistellaan jopa edemmän. Heitä ei kunnioiteta sitäkään vertaa kuin "vaaleita kotimaisia".

Mitä tummempi iho tai mustemmat hiukset, sen enemmän pappoja pyörii pepun takana.

Eikä ole yks tai kaks havaintoa, vaan näen sitä joka päivä, aspana kun oon 

Tummempien tyttöjen ympärillä pörrää suomimiehiä ja vanhoja poikia. Iltapäivällä itäkeskuksesta niitä löytää kun ne odottaa Itäkeskuksen lukiolaistyttöjä ostoksille. Just niitä samoja jotka haluaa lähettää kotimaahansa kaikki ulkomaiset miehet, mutta naiset sais jäädä..

Vierailija
754/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun, en tuntenut pistoa sydämmessäni koska en ole ahdistelija. Jätän tytöt ja naiset rauhaan vaikka samaa ei ole suotu minulle naisten toimesta.

Mitäs nyt?

Jatka vaikka samaan malliin. Kivaa syksyä sinulle!

Kiitos! Nyt lopetat sitten itse sen poikien ahdistelun!

Eri mutta minulla ei ole mitään lopetettava kun en ole sitä koskaan tehnyt. Mutta lupaan puuttua asiaan jos näen sellaista tapahtuvan, missä minulla on kyllä varmasti petrattavaa koska suomalaisilla on korkea kynnys puuttua. Jos te miehetkin vastaisitte näin edes kerran tällaisessa ketjussa, uskoisin että teillä olisi jotain kokemusta asiasta.

Ei ole mitään lopetettavaa? Vähän sama siis kuin miehillä tässä ketjussa, aloituksen väitteestä huolimatta.

Mitä taas lopun miesvihakommenttiisi tulee niin ei meidän tarvitse selitellä mitään teille palstanartuille. Jos sanon puuttuvani jokaiseen ahdistelutapaukseen minkä havaitsen, väität minua valehtelevaksi pedariksi ja aloitatte myllytyksen kaikesta huolimatta.

Kyllä me tiedetään miten tämä miesvihapalsta toimii, ei maksa vaivaa.

Vierailija
755/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.

Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.

Joku syy se on, koska suomalainen mies tuskin ahdistelee selvinpäin ja yksin kulkiessaan kauppareissun yhteydessä. En ole ainakaan minä koskaan elämäni aikana tällaista todistanut.

Olet sitten vaan onnekas, kun olet siltä välttynyt. Kyllä minua jo 90-luvulla selvinpäin asioinut herrahenkilö puristanut teininä takapuolesta ihan Helsingin keskustan tavaratalossa. Vain noin yhtenä esimerkkinä.

No niin minuakin, ja puristellut vähän muualtakin. En traumatisoitunut. Sain häneltä myöhemmin paljon ilmaisia autonkorjauspalveluita.

Maksoit pillullasi autonkorjaukset? Ohhoh.

Vierailija
756/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.

lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.

IS: Suomalaisnaiset yrittävät ostaa seksiä alaikäisiltä 

Vierailija
757/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella. 

Vierailija
758/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.

M44

Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.

Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.

M44

Luetunymmärtämisessä sinulla on ainakin haasteita.

Vierailija
759/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen propagandapläjäyksen keksi sitten hesari. No toki vanha kunnon "paha valkoihoinen suomalainen setämies" näkökulma toimii aina tiettyyn porukkaan. Kätevää näin piilotella s2:sten keppostelua! 

Älä selitä. Olen 54-vuotias ja ensimmäisen itsensäoaljastelijan näin 7-vuotiaana. Ei kuule ollut viimeinen kerta. Näitä pervoiluja ei selitä mitkään toisaalta tulleiden keppostelut. Sitä on ollut aina ja kaikkialla. Miesten on muututtava. Nyt.

Vierailija
760/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella. 

okei veeti, kiva kuulla.

Miehenä olen sitä mieltä ettei sellaisia kuvia ole koskaan kannattanut lähettää vaikka vastaanottaja haluaisikin sellaisia. Sitä kun ei koskaan tiedä mihin kuvat päättyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän