HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita
Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.
Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.
Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?
Luuletko, että ujo ja arka 16-vuotias uskaltaa nostaa asiasta metelin?
Sanotko etteivät naiset huomaa tapahtunutta? Täällä syytettiin miehiä siitä etteivät he puutu, sehän on selvää mutta miksi naiset eivät sitten puutu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.
Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"
Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.
Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.
Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.
Toivon, että kohdallesi osuu sellainen hoitaja vihdoin.
Usko pois, siitä huolimatta minä en toivo että sinut ja tyttäresi rais kataan.
uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
kunnes olet pelkkää itkevää lihamassaa
Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.
M44Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.
Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.
M44Luetunymmärtämisessä sinulla on ainakin haasteita.
Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.[/quote
Aivan. Ajattelethan samoin kun nainen toivoo miehen kuolemaa insuliinimurhaavan hoitajan käsissä?
Et tietenkään, et voisi kuvitella tuomitsevasi naisten tekstejä :)En tiedä mikä hoitsufetismi sinulla on, mutta tässä keskustellaan ihan eri asiasta. Sairas mielikuvitushan sinulla on.
M44Käytän tappavia hoitsuja esimerkkinä kun naiset perustelevat omia irrationaalisia miesvihaviestejään sillä mitä joku mies jossain voisi tehdä.
Hoitsut tunnetusti tappaa miehiä.
Melkoista olkiukkoilua, jolla ei saavuta mitään. Lapsellista suorastaan.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.
Antakaa lasten olla lapsia,
lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.
Muistakaa tämä sedät ennen kuin lähetätte KENELLEKÄÄN dickpikejä.Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella.
okei veeti, kiva kuulla.
Miehenä olen sitä mieltä ettei sellaisia kuvia ole koskaan kannattanut lähettää vaikka vastaanottaja haluaisikin sellaisia. Sitä kun ei koskaan tiedä mihin kuvat päättyvät.
En tiedä ketään naista joka haluaisi kuvia ventovieraan sedän ruttuisesta kullista
Kirjoitinko ventovieraista sedistä? Kerroin veeti sinulle kuinka sitä kuvaa ei kannata lähettää edes omalle vaimolle vaikka se sellaista pyytäisikin piristämään parisuhdetta.
Sun kannattaisi hommata ekaksi se vaimo itsellesi jotta voit kokeilla asiaa.
En ole Veeti, vaan asun sun lähellä
Mitä asiaa mun pitäis veeti kokeilla? Etkö osaa lukea suomea?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.
Juuri pari viikkoa sitten autoin eksynyttä (tyttö)lasta löytämään äitinsä, joka oli mennyt menojaan lastenvaunuja työntäen, niin että viisivuotias oli jäänyt huomaamatta jälkeen. Mutta hyvä tietää, ettei minun apuani kaivata. Jatkossa kuljen vain ohi, auttakoon naiset.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita
Koska ne on (potentiaalisia) seksuaalirikollisia.
Jos mun mielestä joku nainen on seksuaalisesti ja muutenkin puoleensavetävä, niin syyllistynkö mä siinä johonkin rikokseen jos mä katson sitä naista silmiin ja hymyilen sille.
Se on tietenkin joidenkin mielestä tätä "ahdistelua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"
Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.
Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.
Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.
uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.
M44Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.
Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.
Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.[/quote
Aivan. Ajattelethan samoin kun nainen toivoo miehen kuolemaa insuliinimurhaavan hoitajan käsissä?
Et tietenkään, et voisi kuvitella tuomitsevasi naisten tekstejä :)En tiedä mikä hoitsufetismi sinulla on, mutta tässä keskustellaan ihan eri asiasta. Sairas mielikuvitushan sinulla on.
M44Käytän tappavia hoitsuja esimerkkinä kun naiset perustelevat omia irrationaalisia miesvihaviestejään sillä mitä joku mies jossain voisi tehdä.
M44Olkiukkoilua? Miehistä saa keksiä paskaa, mä varaan saman oikeuden.
Hoitsut tunnetusti tappaa miehiä, varastaa kipoulääkkeitä ja tekee muutenkin paljon pahaa. Tuntuu siltä että se on kokonaisen ammattikunnan ongelma.
Eikä tietenkään kaikki, mutta mistä mies voisi tietää kehen sitä voi luottaa?
Kuulostaako tutulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.
Antakaa lasten olla lapsia,
lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.
Muistakaa tämä sedät ennen kuin lähetätte KENELLEKÄÄN dickpikejä.Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella.
okei veeti, kiva kuulla.
Miehenä olen sitä mieltä ettei sellaisia kuvia ole koskaan kannattanut lähettää vaikka vastaanottaja haluaisikin sellaisia. Sitä kun ei koskaan tiedä mihin kuvat päättyvät.
En tiedä ketään naista joka haluaisi kuvia ventovieraan sedän ruttuisesta kullista
Kirjoitinko ventovieraista sedistä? Kerroin veeti sinulle kuinka sitä kuvaa ei kannata lähettää edes omalle vaimolle vaikka se sellaista pyytäisikin piristämään parisuhdetta.
Sun kannattaisi hommata ekaksi se vaimo itsellesi jotta voit kokeilla asiaa.
En ole Veeti, vaan asun sun lähellä
Juu juu, homma kunnossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri pari viikkoa sitten autoin eksynyttä (tyttö)lasta löytämään äitinsä, joka oli mennyt menojaan lastenvaunuja työntäen, niin että viisivuotias oli jäänyt huomaamatta jälkeen. Mutta hyvä tietää, ettei minun apuani kaivata. Jatkossa kuljen vain ohi, auttakoon naiset.
mies
Jep, sama jos näkee naisen hädässä miesryhmän käsissä baari-illan jälkeen... huutamassa apua... varmaan tarkoittaa jotain naista.
Fake news, eihän ne miehet opi puhumaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiotytöt on kovia flirttailemaan miesopettajille......suhteitakin syntyy.....
Kyllä, meidän koulussa 90-luvulla 17-vuotias tyttö ja nelikymppinen, eronnut matikanmaikka aloitti seksisuhteen. Aloite tähän tuli 100% tytön puolelta.
Ok, väärin opettajalta! Vaikka tyttö haluaa seksiä miesopettajan kanssa niin tähän ei lähdetä, koska ikä ja opettaja-asema nyt ensimmäisinä.
Se, että lapsi flirttailee luotettavalle ja turvalliseksi kokemalle opettajalleen ei ole viestiä aloittaa seksisuhdetta vaan olla vastaamatta seksuaaliseen flirttiin alun alkaenkin.
Ei ajatella munalla vaan järjellä
Stalkkailin hiukan somessa ja kävi ilmi, että tyttö ja opettaja ovat edelleen yhdessä yli 25 vuoden jälkeen! Matikanope on jo eläkkeellä ja "tyttö" on keski-ikäinen, korkeastikoulutettu uranainen. Tässä kävi siis lopulta hyvin. Jos tytön aloitteet olisi torjuttu, kumpikin olisi varmaan nyt onnettomampi.
t. tuo jolle vastasit
Olen 55 v. ja vanhempani ovat minua 25 vuotta vanhempia. Isä kuoli ollessaan 74 v. ja äiti on nyt 82 v. Tuollainen ikäero on parisuhteessa ihan järjetön. Ihmiset ovat täysin eri ikäpolvea. Hyvin kävi?
Niin, Jennin ja Salenkin pitäisi välittömästi erota, jotta random-av-mamman mielenrauha ei järkkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Kaivaudu vielä syvemmälle itsesäälin ja uhrin viittaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.
Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.
Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?
Luuletko, että ujo ja arka 16-vuotias uskaltaa nostaa asiasta metelin?
Sanotko etteivät naiset huomaa tapahtunutta? Täällä syytettiin miehiä siitä etteivät he puutu, sehän on selvää mutta miksi naiset eivät sitten puutu?
Luuletko, että ruuhkabussissa kukaan huomaa mitään? Sekin oli koettua, että mies painautuu takapuoltani vasten muna kovana. Ei siinä muuta voinut kuin yrittää siirtyä muualle. Tytöille pitäisi opettaa itsepuolustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."
Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.
Mikä on pystyvin asema?
En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?
Tää on mielenkiintoinen ilmiö, josta ei minun elämänpiirissäni ole mitään havaintoa. Olen 29v nainen, normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, istunut kaupan kassalla melkein 13 vuotta tai enää en tee kuin satunnaisesti niitä töitä, mutta koskaan ei tavallinen keski-ikäinen mies ole häiriköinyt seksuaalisesti. On sanottu ole hyvä ja kiitos ja hyvää päivänjatkoa jne. Enemmän ongelmia on ollut humalaisista nuorista naisista, omanikäisistä. Naisen huutama "saatanan lehmä" ei ole seksuaalista ahdistelua, se on itseilmaisua?
Eli koska sinua ei ole ahdisteltu kaupan kassalla niin muut nuoret naiset selvästi valehtelevat joka paikassa, jossa seksuaalisen ahdistelun yleisyyyttä tuodaan ilmi? Olet ollut onnekas.
Sanoinko noin? Ei kirjoituksessani ollut sanaakaan valehtelusta, kunhan totesin, että omassa elämänpiirissä tässä melkein jo 30 vuoden korkeassa iässä ei ole moista havaintoa. Johtuuko se ikäerosta vai mistä, mutta ei noin 10 vuotta sitten kaupan kassalla tehty seksuaalisia ehdotuksia tai esitelty elintä, vaikka nyt lukiolaistytöt joutuvat moista päivittäin kokemaan. Jotain on muuttunut koko yhteiskunnassa, jos asiakkat käyttäytyvät noin.
Sinä olet ollut onnekas. Minä olen viisikymppinen nainen, jota keski-ikâiset ja vanhemmat miehet ahdistelivat alakouluiästä lähtien. Useimmilla ystävilläni on samoja kokemuksia. Tutkimukset kertovat ilmiön yleisyydestä. Täytyy olla sokea tai pahantahtoinen, jos sitä haluaa minimoida. Puhumme kuitenkin usein lapsista ja nuorista seksuaalirikosten kohteena.
Muista tuoda mahdollisille lapsenlapsillesi julki, millaisia miehet ovat. Opeta heidät vihaamaan mahdollisimman varhain, että osaavat olla kadulla varuillaan, kun setämies kävelee jossain vastaan.
Minusta teidän miesten kimppauhriutuminen on nyt vähän säälittävää, kun puheena on tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuva ahdistelu, joka on useassa tapauksessa rikollista. Olisiko teidän mahdollista suhtautua siihen kuin vastuulliset aikuiset? Se auttaisi asiaa.
Kerron nyt vielä kerran: meillä vauvapalstan miehillä ei ole mitään tarttumapintaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun. Me emme tiedä, miltä tuntuu ahdistella naista tai miltä ahdistellusta naisesta tuntuu. Me emme tiedä, miltä tuntuu naisten kutsuvat katseet tai miltä tuntuu olla mies, joka lähtee baarista naisen kanssa kotiin harrastamaan yhden yön seksiä. Ilman sitä ahdistelua siis. Olemme täällä siksi, että me olemme epäonnistuneet naisten kanssa kaikessa muussa, paitsi juuri siinä ahdistelussa. Siinä olemme onnistuneet: kukaan nainen tuskin on joutunut täällä olevien miesten ahdistelemaksi.
Oliko sinulla keskusteluaiheeseen jotain sanottavaa? Siihen että lukiiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua?
Tee omista ongelmistasi ihan oma ketju.
Se ei tullut minulle mitenkään yllätyksenä, että lukiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua. En olisi tarvinnut siihen koko HS:n juttua. Olen pahoillani miesten puolesta. Voin vain toivoa, että naiset saisivat jonain kauniina päivänä sen täydellisen rauhan, minkä ansaitsevat. Myös ne lukiolaistytöt.
Miehet voisi vaikka tappaa.
Lievempänä ratkaisuna miehet voisi erottaa naisista välittömästi syntymän jälkeen. Naiset voisivat olla keskenään omissa oloissaan, miehet keskenään. Suomeenkaan ei tarvittaisi kuin kaksi suurta aluetta.
Heh, missä ne naiset asuisivat, ja millä ne liikkuisivat? Naisten alue romahtaisi hetkessä kissatappeluihin ja selkäänpuukottamiseen.
Harvinaisen totta, ja palstan kantturatkin sen tietävät. Näkee jo alapeukutuksista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
M44Olkiukkoilua? Miehistä saa keksiä paskaa, mä varaan saman oikeuden.
Hoitsut tunnetusti tappaa miehiä, varastaa kipoulääkkeitä ja tekee muutenkin paljon pahaa. Tuntuu siltä että se on kokonaisen ammattikunnan ongelma.
Eikä tietenkään kaikki, mutta mistä mies voisi tietää kehen sitä voi luottaa?
Kuulostaako tutulta?
No itse asiassa ei. Mitä helvettiä sinä horiset? Kuljetko ihan täysillä?
M44
Aika perinteistä naisten valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.
Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.
Joku syy se on, koska suomalainen mies tuskin ahdistelee selvinpäin ja yksin kulkiessaan kauppareissun yhteydessä. En ole ainakaan minä koskaan elämäni aikana tällaista todistanut.
Olet sitten vaan onnekas, kun olet siltä välttynyt. Kyllä minua jo 90-luvulla selvinpäin asioinut herrahenkilö puristanut teininä takapuolesta ihan Helsingin keskustan tavaratalossa. Vain noin yhtenä esimerkkinä.
No niin minuakin, ja puristellut vähän muualtakin. En traumatisoitunut. Sain häneltä myöhemmin paljon ilmaisia autonkorjauspalveluita.
Maksoit pillullasi autonkorjaukset? Ohhoh.
Juu, en. Sanoinpahan vaan, etten traumatisoitunut, tai edes pahoittanut mieltäni. Kännissä oli tuo henkilö ja sen takia vähän rajat hukassa. Kyllä se normaaliin koirankomentamisäänenpainoon reagoi kuitenkin vielä ihan hyvin. Jos jokaisesta kosketuksesta oikeasti ihminen traumatisoituu, ei ole elämä helppoa myöhemminkään. Kun normaalit ihmiset kuitenkin koskettelee toisiaan, myös miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Eka huutelu mulle tapahtui kun olin 3-vuotias. Joku vanhempi ukkeli huuteli puistossa, että onpa kaunis lapsi. Koin sen ahdistavana. Sen jälkeen olen pitänyt ahdistelupäiväkirjaa ja mua ahdistellaan keskimäärin 25-40 kertaa päivässä. Olen nykyään 52-vuotias.
Alankin pitää myös ahdistelupäiväkirjaa. Kirjaan jokaisen kerran kun nainen edes katsoo minua puhumattakaan siitä että sanoo minulle jotain. Koitan sitten kiinnostaako hesaria tai iltapäivälehtiä havaintoni setämiehen kohtaamasta seksuaalisesta ahdistelusta. Seksuaalista ahdistelua on myös jos naispuolinen on pukeutunut paljastavasti/ provosoivasti. Naiset ei pysty ymmärtämään millaista se on kun mies näkee kiihottavan näköisiä naisia.
Jotkut ovat omaksuneet hyvinkin nykyiset pelisäännöt. Kaupan kassalla edessä oleva nuorimies ei sanonut kassaneidille mitään eikä katsonut häneen päinkään. Itse ahdistelin kassaneitiä tervehtien ja kiittäen ja hyvää iltaa toivotin myös. Uskalsin jopa röyhkeästi katsoa häntä silmiin. Toivottavasti ei mennyt elämä piloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka huutelu mulle tapahtui kun olin 3-vuotias. Joku vanhempi ukkeli huuteli puistossa, että onpa kaunis lapsi. Koin sen ahdistavana. Sen jälkeen olen pitänyt ahdistelupäiväkirjaa ja mua ahdistellaan keskimäärin 25-40 kertaa päivässä. Olen nykyään 52-vuotias.
Alankin pitää myös ahdistelupäiväkirjaa. Kirjaan jokaisen kerran kun nainen edes katsoo minua puhumattakaan siitä että sanoo minulle jotain. Koitan sitten kiinnostaako hesaria tai iltapäivälehtiä havaintoni setämiehen kohtaamasta seksuaalisesta ahdistelusta. Seksuaalista ahdistelua on myös jos naispuolinen on pukeutunut paljastavasti/ provosoivasti. Naiset ei pysty ymmärtämään millaista se on kun mies näkee kiihottavan näköisiä naisia.
Hae apua.
Minua kosketeltiin naisen toimesta ekan kerran yläasteella. Pidin siitä. Sen jälkeen olen aina suhtautunut innokkaasti naisten ahdisteluun enkä koe sitä pahana asiana.
Jore 72v