Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat

Vierailija
02.09.2023 |

Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.

Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.

Kommentit (1453)

Vierailija
761/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiotytöt on kovia flirttailemaan miesopettajille......suhteitakin syntyy.....

Kyllä, meidän koulussa 90-luvulla 17-vuotias tyttö ja nelikymppinen, eronnut matikanmaikka aloitti seksisuhteen. Aloite tähän tuli 100% tytön puolelta. 

Ok, väärin opettajalta! Vaikka tyttö haluaa seksiä miesopettajan kanssa niin tähän ei lähdetä, koska ikä ja opettaja-asema nyt ensimmäisinä.

Se, että lapsi flirttailee luotettavalle ja turvalliseksi kokemalle opettajalleen ei ole viestiä aloittaa seksisuhdetta vaan olla vastaamatta seksuaaliseen flirttiin alun alkaenkin.

Ei ajatella munalla vaan järjellä

Stalkkailin hiukan somessa ja kävi ilmi, että tyttö ja opettaja ovat edelleen yhdessä yli 25 vuoden jälkeen! Matikanope on jo eläkkeellä ja "tyttö" on keski-ikäinen, korkeastikoulutettu uranainen. Tässä kävi siis lopulta hyvin. Jos tytön aloitteet olisi torjuttu, kumpikin olisi varmaan nyt onnettomampi. 

t. tuo jolle vastasit

Vierailija
762/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.

Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"

Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.

Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.

Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.

Toivon, että kohdallesi osuu sellainen hoitaja vihdoin.

Usko pois, siitä huolimatta minä en toivo että sinut ja tyttäresi rais kataan.

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

kunnes olet pelkkää itkevää lihamassaa

Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.

M44

Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.

Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.

M44

Luetunymmärtämisessä sinulla on ainakin haasteita.

Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita

Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.

Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.

Vierailija
764/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen propagandapläjäyksen keksi sitten hesari. No toki vanha kunnon "paha valkoihoinen suomalainen setämies" näkökulma toimii aina tiettyyn porukkaan. Kätevää näin piilotella s2:sten keppostelua! 

Älä selitä. Olen 54-vuotias ja ensimmäisen itsensäoaljastelijan näin 7-vuotiaana. Ei kuule ollut viimeinen kerta. Näitä pervoiluja ei selitä mitkään toisaalta tulleiden keppostelut. Sitä on ollut aina ja kaikkialla. Miesten on muututtava. Nyt.

olin about kahdeksan kun nainen kosketteli minua ei-toivotulla tavalla ensimmäisen kerran. Sitä on ollut aina ja kaikkialla.

Naisten on muututtava. Nyt.

Vierailija
765/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sekin sitten kertoo, että niin monella näissä(kin) vastauksissa on suunnaton tarve vähätellä ahdistelua ja puolustella ahdistelijoita

Koska suhteellisuudentaju katoaa ja foliohattuosasto miesvihassaan ja -pelossaan lähtee laukalle. Mitään linkkiä uutiseen tai analysointia ei edes tarvita.

Kaikki minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia miehiä. Ei ole kiva, kun kuusikymppiset miehet puristelevat bussissa takapuolesta tai alkavat bussipysäkillä puhua rivoja. Ne oli kuitenkin yli 40 vuotta vanhempia kuin minä. Harmi, että rohkeus ei riittänyt potkaisemaan niitä munille, sen ne olisi ansainneet.

Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?

Vierailija
766/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.

Antakaa lasten olla lapsia,

lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.

Muistakaa tämä sedät ennen kuin lähetätte KENELLEKÄÄN dickpikejä.

Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella. 

okei veeti, kiva kuulla.

Miehenä olen sitä mieltä ettei sellaisia kuvia ole koskaan kannattanut lähettää vaikka vastaanottaja haluaisikin sellaisia. Sitä kun ei koskaan tiedä mihin kuvat päättyvät.

Nykyään ne päätyy poliisiasemalle

Vierailija
767/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina neuvonut lapsiani (kaikkia sukupuolia) hakeutumaan naisen luo, jos apua haluaa vaikka eksymistilanteessa. Tietenkin! Suuremmalla todennäköisyydellä saa apua, eikä kohtaa jotain härskiä setämiestä.

Tässä sitä arjen miesvihaa. Eipä tarvitse miettiä miksi naiset pelkäävät "mitä miehet voisivat tehdä"

Kiitä patriarkkaa. Te miehet olette luoneet maailman jossa naisella ei ole turvallista vieraan tai vieraiden miesten läheisyys. Eikä valitettavasti edes se oman läheisen läheisyys. Onneksi olkoon.

Ongelmana ei ole miehet vaan se mitä kuvittelette miesten tekevän. Kiitän siis feminismiä sillä naisten on aivan turvallista olla vieraan tai vieraiden miesten läheisyydessä.

Toisin kuin miesten olla naispuolisten sairaanhoitajien läheisyydessä. Ne tappavat miehiä.

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

Olet kyllä melko sairas tyyppi. Ala-arvoista kommenttia. Ja pidät vissiin itseäsi parempana kuin m-muuttajia? Nyt on myötähäpeä syvää miesten puolesta. Ei saatana.

M44

Missä mainitsin mitään m-muuttajista? Vastasin naiselle joka toivoi kuolemaani kertomalla etten minä toivo hänelle mitään pahaa.

Sinä ilmaisit juuri sen, mitä toivoisit voivasi tekevän. Terve mies ei saa edes tuollaisia mielikuvia päähänsä.

M44

Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.[/quote

Aivan. Ajattelethan samoin kun nainen toivoo miehen kuolemaa insuliinimurhaavan hoitajan käsissä?

Et tietenkään, et voisi kuvitella tuomitsevasi naisten tekstejä  :)

Vierailija
768/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee tai että nuoret ei halua pariutua. Miksi kukaan nuori tyttö/nainen Jarmon/Mikan dickpickin jälkeen enää haluaisi lisääntyä tai pariutua miehen kanssa.

lukiolaisetkin on lapsia. Ja dickpickin lähettäminen on seksuaaliväkivaltaa ja tuomittua.

Nyt ei kannata enää lähettä dickpikkejä kenellekään, koska Instassa on uusi ilmianto työkalu jolla voi selvittää lähettäjän tilin lisäksi myös operaattorin ja ip-osoitteen, jopa likimääräisen sijainninkin tukiaseman perusteella. 

okei veeti, kiva kuulla.

Miehenä olen sitä mieltä ettei sellaisia kuvia ole koskaan kannattanut lähettää vaikka vastaanottaja haluaisikin sellaisia. Sitä kun ei koskaan tiedä mihin kuvat päättyvät.

Nykyään ne päätyy poliisiasemalle

Vaikka nainen toivoisi niitä?

Vierailija
769/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen propagandapläjäyksen keksi sitten hesari. No toki vanha kunnon "paha valkoihoinen suomalainen setämies" näkökulma toimii aina tiettyyn porukkaan. Kätevää näin piilotella s2:sten keppostelua! 

Älä selitä. Olen 54-vuotias ja ensimmäisen itsensäoaljastelijan näin 7-vuotiaana. Ei kuule ollut viimeinen kerta. Näitä pervoiluja ei selitä mitkään toisaalta tulleiden keppostelut. Sitä on ollut aina ja kaikkialla. Miesten on muututtava. Nyt.

olin about kahdeksan kun nainen kosketteli minua ei-toivotulla tavalla ensimmäisen kerran. Sitä on ollut aina ja kaikkialla.

Älä viitsi jatkaa valheitasi ja vähätellä tyttöjä.

Vierailija
770/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei veeti, kiva kuulla.

En tiedä ketään naista joka haluaisi kuvia ventovieraan sedän ruttuisesta kullista

Vierailija
771/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, jotka väittävät, etteivät ikinä ole tulleet ahdistelluiksi, eivät vain tajua omia rajojaan. Jokaista on lääpitty, puristeltu, jokaiselle huudeltu asiattomia, vihellelty ja vilauteltu mulkkua.

Etenkin iäkkäät naiset sivuuttavat tämän ja/tai suorastaan kuvittelevat sen olevan normaalia käytöstä mieheltä. Eihän se ole.

En kiistä, etteikö nainenkin voi käyttäytyä törkeän ahdistelevasti. Mutta silloinkin uhrin pitää tuoda se tekijän ja poliisin, ravintolahenkilökunnan, esimiehen tai työsuojelun tietoon.

Ei kaikkia ole ahdisteltu

N21

Täällä toinenkin joka ei ole kokenut ahdistelua koskaan. Olen vieläpä työskennellyt ja opiskellut miesvaltaisella alalla sekä juurikin kahvilan ja kaupan kassalla.

Ei ole lääpitty tai puristeltu, ei huudeltu törkeyksiä tai vihellelty eikä vilauteltu. Olen ihan tavallinen s-kokoinen perusnätti nainen.

Olisi jännä jos tutkittaisiin mikä on se piirre naisessa, joka saa kanssakulkijat ahdistelemaan. Ja tällä en tarkoita syyllistää uhria, mutta jotenkinhan se täytyy selittyä että toiset kokevat jatkuvasti ja toiset eivät koskaan.

Aika käsittämätöntä, että joku edelleen ajattelee, että jokin uhrissa selittää seksuaalisen ahdistelun kohteeksi joutumisen. Tytöistä ja nuorista naisista joka toinen raportoi kokevansa seksuaalista ahdistelua. Kolmannes joutuu kohtaamaan seksuaalista väkivaltaa. Mikä sinusta voisi olla tätä joukkoa yhdistävä piirre?

lähde luvuille?

Esim. jutussa mainittu kouluterveyskysely.

Kolmannes tytöistä on seksuaalisen väkivallan uhreja jo koulussa? Eiköhän oikeasti kannattaisi tehdä se rikosilmoitus.

Vierailija
772/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

M44

M44

Tuollaista tekstiä ei pitäisi kenenkään edes kirjoittaa ihmisten luettavaksi.[/quote

Aivan. Ajattelethan samoin kun nainen toivoo miehen kuolemaa insuliinimurhaavan hoitajan käsissä?

En tiedä mikä hoitsufetismi sinulla on, mutta tässä keskustellaan ihan eri asiasta. Sairas mielikuvitushan sinulla on.

M44

Vierailija
773/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei veeti, kiva kuulla.

En tiedä ketään naista joka haluaisi kuvia ventovieraan sedän ruttuisesta kullista

Kirjoitinko ventovieraista sedistä? Kerroin veeti sinulle kuinka sitä kuvaa ei kannata lähettää edes omalle vaimolle vaikka se sellaista pyytäisikin piristämään parisuhdetta.

Vierailija
774/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

ja uudestaan

M44

M44

En tiedä mikä hoitsufetismi sinulla on, mutta tässä keskustellaan ihan eri asiasta. Sairas mielikuvitushan sinulla on.

M44

Käytän tappavia hoitsuja esimerkkinä kun naiset perustelevat omia irrationaalisia miesvihaviestejään sillä mitä joku mies jossain voisi tehdä.

Hoitsut tunnetusti  tappaa miehiä.

Vierailija
775/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi jatkaa valheitasi ja vähätellä tyttöjä.

aijaijai, et usko kun uhri kertoo kokemuksistaan vaan väität sitä valheeksi.

Vierailija
776/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minua seksuaalisesti ahdistelleet ihmiset ovat olleet suomalaisia naisia. Ikähaitari joku 17 - 50

Mitäs me nyt tehdään?

Vierailija
777/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei veeti, kiva kuulla.

Kirjoitinko ventovieraista sedistä? Kerroin veeti sinulle kuinka sitä kuvaa ei kannata lähettää edes omalle vaimolle vaikka se sellaista pyytäisikin piristämään parisuhdetta.

Sun kannattaisi hommata ekaksi se vaimo itsellesi jotta voit kokeilla asiaa.

En ole Veeti, vaan asun sun lähellä

Vierailija
778/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut matkustajat sanovat? Tai kuski? Olisiko takapuolen puristelu ok jos sen tekee saman ikäinen nainen?

Luuletko, että ujo ja arka 16-vuotias uskaltaa nostaa asiasta metelin?

Vierailija
779/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiotytöt on kovia flirttailemaan miesopettajille......suhteitakin syntyy.....

Kyllä, meidän koulussa 90-luvulla 17-vuotias tyttö ja nelikymppinen, eronnut matikanmaikka aloitti seksisuhteen. Aloite tähän tuli 100% tytön puolelta. 

Ok, väärin opettajalta! Vaikka tyttö haluaa seksiä miesopettajan kanssa niin tähän ei lähdetä, koska ikä ja opettaja-asema nyt ensimmäisinä.

Se, että lapsi flirttailee luotettavalle ja turvalliseksi kokemalle opettajalleen ei ole viestiä aloittaa seksisuhdetta vaan olla vastaamatta seksuaaliseen flirttiin alun alkaenkin.

Ei ajatella munalla vaan järjellä

Stalkkailin hiukan somessa ja kävi ilmi, että tyttö ja opettaja ovat edelleen yhdessä yli 25 vuoden jälkeen! Matikanope on jo eläkkeellä ja "tyttö" on keski-ikäinen, korkeastikoulutettu uranainen. Tässä kävi siis lopulta hyvin. Jos tytön aloitteet olisi torjuttu, kumpikin olisi varmaan nyt onnettomampi. 

t. tuo jolle vastasit

Olen 55 v. ja vanhempani ovat minua 25 vuotta vanhempia. Isä kuoli ollessaan 74 v. ja äiti on nyt 82 v. Tuollainen ikäero on parisuhteessa ihan järjetön. Ihmiset ovat täysin eri ikäpolvea. Hyvin kävi?

Vierailija
780/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vanhoille miehille jotka ahdistelee paljon nuorempia naisia lukemista. Ei 20-30 vuoden ikäero ole millään lailla normaali. Sellaisen henkilön lähentely lähinnä ahdistaa.

Miehille? Miksi vain miehille? Eikö sama päde naisiin?

Pätee toki. Mutta enemmän nuo nuorempien ahdistelijat taitavat miehiä olla.

Mistä tiedät heidän sukupuolensa?

Uhritutkimukset ja rikostilastot sen kertovat.

Mitkä rikostilastot? Juurihan täällä porukka kertoo kuinka eivät tee rikosilmoitusta. Lisäksi katse otetaan ahdisteluna eikä se taita täyttää rikoksen tunnusmerkkejä vaikka kuinka poljette jalkaanne.

Eli voit lisätä lukuihin vielä paljon tapauksia, joista ei tehdä rikosilmoitusta.

Mihin lukuihin. Anna nyt se lähtökohta.

Et taida pystyä koska ei sulla ole kuin paskapuhetta tarjolla  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi