Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eettistä, että Antti Tuisku laskuttaa lyhytterapian etävastaanotostaan 199e/60 min?

Kommentit (373)

Vierailija
1/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eettisyys liittyy mihinkään? Ihan saa vapaaasti hinnoitella tuotteensa.

Vierailija
2/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa on koska itsensä saa hinnoitella.

Olen pitkään töitä tehnyt ja paljon täydennyskouluttautunut psykoterapeutti, aikaisempana minulla psykiatrisen sairaanhoitajan tutkinto ja Kelaterapiaan on oikeudet. Laskutan vähemmän kuin Antti.

Lyhytterapeutin tutkinto herättää paljon kysymyksiä. Ei ole edes nimikesuojattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin vastuuta ennemmin sen maksajan suuntaan. Jos joku tuosta haluaa tuollaisia summia maksaa, niin siitä vaan.

Osa ihmisistä ostaisi vaikka kaupan pihalta purkkiin lapioitua hiekoitushiekkaa, jos joku markkinoisi sitä taikajauheena. Paljostako vetoa?

Vierailija
4/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti käyttää hyväksi julkkisstatustaan ja fanit haluavat hänen terapiasessioonsa. Hänellä on joku minikoulutuskin.

Vierailija
5/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinta olisi sitten eettinen? Miksi?

Vierailija
6/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi ok. Hinta on kohdillaan kun vastaanotto täyttyy. Mulla tuntihinta on 250€

Vierailija
7/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee ja on kaikkein tärkeintä.

Vierailija
8/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Antti sairaanhoitaja

Vierailija
9/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti käyttää hyväksi julkkisstatustaan ja fanit haluavat hänen terapiasessioonsa. Hänellä on joku minikoulutuskin.

Miksei saisi käyttää? Ja mitä vikaa minikoulutuksessa on. Lyhytterapian tarkoitukseen täysin riittävä, ei tuonne asiakkaaksi mitkään pahoista mielenterveysongelmista kärsivät mene.

Vierailija
10/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan valita lyhyen terapian tai vuosikausia rampata kelaamassa kaikkia ikivanhoja tapahtumia niin lyhyt. Vaikka se ois kalliimpi per kerta.

Vierailija
11/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tyhmä, joka pyytää...

Vierailija
12/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan nerokasta mielestäni, löysi hyvän markkinaraon itselleen. Itseä kiinnostava kiva työ lyhyellä koulutuksella ja asiakkaita tulee ovista ja ikkunoista. Mikäs sen parempaa?

Vierailija
13/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan valita lyhyen terapian tai vuosikausia rampata kelaamassa kaikkia ikivanhoja tapahtumia niin lyhyt. Vaikka se ois kalliimpi per kerta.

Kävin itse lyhytterapiassa noin 10 kertaa ja siitä oli paljon apua.

Vierailija
14/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kuvittelee että joku muu Ihminen tietää jo päältäpäin heidän ongelmansa, kun hymyilee ymmärtäväisesti.

Vierailija
15/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eettistä. Mitä korkeampi hinta, sitä enemmän yhteiskunta saa verovaroja.

Vierailija
16/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi käyttää? Ja mitä vikaa minikoulutuksessa on. Lyhytterapian tarkoitukseen täysin riittävä, ei tuonne asiakkaaksi mitkään pahoista mielenterveysongelmista kärsivät mene.

Eli ihmisten hyväksikäyttö on sinusta ok.

Vierailija
17/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ujostuttaisi avautua Antti Tuiskulle henkilökohtaisista ongelmistani.

Vierailija
18/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on myös liikuntaneuvojan tutkinto, mikä voi nostaa tuntihintaa.

Vierailija
19/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan nerokasta mielestäni, löysi hyvän markkinaraon itselleen. Itseä kiinnostava kiva työ lyhyellä koulutuksella ja asiakkaita tulee ovista ja ikkunoista. Mikäs sen parempaa?

Ja ennen kaikkea TÄRKEÄ työ! Auttaa ihmisiä tekemään elämänlaadustaan parempaa. En keksi mitään huonoa asiassa.

Vierailija
20/373 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on koska itsensä saa hinnoitella.

Olen pitkään töitä tehnyt ja paljon täydennyskouluttautunut psykoterapeutti, aikaisempana minulla psykiatrisen sairaanhoitajan tutkinto ja Kelaterapiaan on oikeudet. Laskutan vähemmän kuin Antti.

Lyhytterapeutin tutkinto herättää paljon kysymyksiä. Ei ole edes nimikesuojattu.

Oletko myös kansanedustaja eli se julkkis Ville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi